Alles lijkt in het begin perfect. Je krijgt bijv. flink korting.( ongv 50%) Maar je krijgt geen tijd om over na te denken. Ze wilden alles voor de volgende dag installeren. Anders kregen we geen korting. We hebben daarom voor de volgende dag een afspraak gemaakt. Ze vertellen van alles maar ik heb geen contract gezien of ondertekend. Dus je weet ook niets van de voorwaarden. Als de contract zou beëindigen mochten we gratis de producten behouden. Blijkbaar klopt daar ook niets van. We hadden geen goed gevoel bij en hebben onze afspraak afgezegd. Daarna stuurde de verkoper continue berichten dat we het product moeten kopen anders zou ze in problemen komen met de werkgever. We kregen nog meer korting (75%!) Uiteindelijk hebben we iets anders gekocht. Maar ze blijven bellen.
Beste Yesim, Dankuwel voor het melden. Vanuit onze Verisure waarden willen wij juist zo goed en transparant mogelijk te werk gaan om u een gevoel van veiligheid te bieden. Jammer om te horen dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij trainen onze security experts erop vriendelijk en vertrouwelijk te werk te gaan, waarbij uw wensen voorop staan. Ik pak dit graag intern op om soortgelijke situaties te voorkomen in de toekomst en uw gegevens uit ons systeem te halen. Daarom zou ik u willen vragen ons te bellen op 088 – 088 89 99 of te mailen naar [email protected]. U kunt dan vragen naar Chaïra. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Ik ben tot nu toe tevreden.
Beste Arend, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zullen ons best doen om u net zo tevreden te houden. Wij hopen u nog lang te mogen beveiligen! Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
goede service en fijn personeel
Beste Bas, Bedankt voor uw mooie reactie. Heel fijn om te lezen dat uw ervaring met ons zo positief is. Wij zullen dat ook ons best blijven doen dit zo te houden! Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Nooit geen problemen gehad tot nu toch
Beste Hans, Dankuwel voor uw positieve bericht! Erg fijn om te lezen dat u tot zover een goede, probleemloze ervaring heeft. Wij zullen ons best doen dit zo te houden, maar staan uiteraard voor u klaar met een oplossing mocht het nodig zijn. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Met wat start problemen en voor mij onduidelijke gebruiks aanwijzingen en een haastige monteur heb het voor een groot gedeelte onder de knie
Beste Loek, Bedankt voor de positieve review. Fijn om te lezen dat u het systeem als goed ervaart. Daarnaast is het voor ons wel heel belangrijk dat alles duidelijk voor u is. Goed om te zien dat u het meeste onder de knie heeft, maar mocht u nog vragen hebben of dingen die onduidelijk zijn kunt u ons altijd bellen op 088 - 088 89 99. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Heldere uitleg.
Beste Carla, Bedankt voor uw reactie! Erg fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Wij hopen u nog lang te mogen beveiligen. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Erg blij mee. Durf nu zonder zorgen weg te gaan.
Beste Wim, Bedankt voor uw mooie bericht! Wij zijn erg blij te horen dat ons systeem meehelpt aan het bezorgen van een veilig en rustig gevoel. Wij doen ons best u de beste service en apparatuur te blijven leveren. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Uitstekende uitleg. En goede feedback
Beste Willem, Dankuwel voor uw mooie beoordeling. Het is voor ons erg belangrijk om duidelijke service en uitleg te leveren, dus enorm fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Wij zullen ons best blijven doen u deze service te leveren! Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Snelle deskundige actie.
Beste Patrick, Bedankt voor de prachtige score. Wij zijn erg blij te horen dat u dit zo heeft ervaren, en zijn trots u te mogen beveiligen. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Goede monteur heeft er echt verstand van en leuke jongen
Beste Nelleke, Dankuwel voor deze fijne reactie. Wij vinden het erg belangrijk vriendelijke maar professionele service te leveren. Mooi om te horen dat het monteursbezoek zo naar wens is verlopen! Wij hopen u nog lang service naar tevredenheid te leveren. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Mail gestuurd, ivm storing aan bedieningspaneel. Ik werd gebeld en werd een reboot gestuurd en het euvel was binnen een half uur verholpen.
Beste Ronald, Bedankt voor uw positieve reactie! Heel fijn om te horen dat wij het probleem zo voor u hebben kunnen oplossen. Wij hopen u nog lang snelle service en gemoedsrust te mogen leveren. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Eerst gebeld met en klein probleem, oplossingen eerder aangeboden. Uitgeprobeerd maar werkte niet. Terug bellen en wederom een andere oplossing. Deze werkte wel. Top.
Beste Richard, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij streven er altijd naar u zo snel en goed mogelijk te helpen dus erg prettig om te horen dat u dit ook zo heeft ervaren. Wij hopen u nog lang te mogen beveiligen! Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Goede opvolging bij een alarm
Beste Wim, Dankuwel voor uw positieve reactie. Om uw veiligheid te garanderen hechten wij uiteraard veel waarde aan de 24/7 beschikbaarheid en werking van onze meldkamer. Juist daarom erg fijn om te horen dat u dit zo goed ervaart. Bedankt! Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Zeer tevreden
Beste Linda, Dankuwel voor de positieve review. Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen nog lang te mogen bijdrage aan een veilig gevoel! Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Communicatie is prima maar de maandprijs waardeloos.. Ben begonnen met 40 euro 3 jaar geleden en nu al meer dan 60 euro
Beste Huberlina, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de communicatie. Wij waarderen het ook enorm dat u al zo een tijd klant bij ons bent. Ik heb dan ook direct een verzoek voor u doorgezet naar onze loyaliteitsafdeling. Één van mijn collega's zal u spoedig contacteren om te kijken wat zij voor u kunnen betekenen met betrekking tot uw maandbedrag, en om zo tot een gepaste oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Nette en snelle service
Beste Monique, Heel erg bedankt voor uw review. Wij streven ernaar altijd goede, snelle service te leveren dus erg fijn om te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. Wij hopen u nog lang service naar tevredenheid te mogen bieden. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Ben zeer tevreden over verisure als er iets is gewoon bellen en het wordt opgelost. Ik vind het het geld waard.
Beste Rob, Bedankt voor de mooie score. Wij waarderen uw bericht enorm en zijn blij dat u de service zo ervaart. Wij blijven voor u klaar staan en hopen u nog lang te mogen beveiligen! Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Na opzegging van abonnement blijf je met een waardeloos systeem achter, terwijl bij de aankoop is verteld dat na opzegging abonnement het alarmsysteem tegen een eenmalig bedrag van 99 euro op de locale modus gezet worden. Dit staat ook in de algemene voorwaarden, echter als je daar dan na opzegging op wijst weet men niet waar je het over hebt. Kort en goed kun je stellen dat dit een slechte investering is, omdat je wordt verteld dat na opzegging abonnement het systeem nog werkt en dat is dus absoluut niet zo. Pure misleiding en geldklopperij!!
Beste Richard, Bedankt voor uw bericht en het goede gesprek van zo net. Wij willen u, ook na opzegging, graag dezelfde gemoedrust en beveiliging bieden. Zoals net besproken zal ik voor u nagaan waar de miscommunicatie is ontstaan en dit verder intern oppakken. Daarnaast help ik u graag verder met het oplossen van uw zaak en zal u daarom volgende week weer een belletje geven om dit zo af te ronden. Ik hoop u tot zover naar tevredenheid te hebben geholpen! Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Goede service en uitleg over het systeem gekregen van Arun.
Beste Diana, Bedankt voor je positieve review. Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan een veilig gevoel! Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Zondagmiddag via een reclame link contact gehad. Dezelfde middag een uitleg en een offerte van een monteur thuis. Dezelfde middag alles geïnstalleerd en gedemonstreerd. Alles naar wens,Top.
Beste Martin, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
- klachten verwerking duurt lang, uiteindelijk wel.....
Beste W.B, Bedankt dat je dit even laat weten! Wij horen graag feedback en gaan hiermee aan de slag. Wij zijn trots om bij te dragen aan een veilig gevoel in huis. Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Geen aanrader!!!
Beste .., Bedankt voor uw feedback. Jammer om te lezen dat u zo over ons denkt. Wij willen naar onze waarden graag uitzonderlijke service leveren, en staan daarbij zeker open voor feedback om dit alleen maar te verbeteren. Mocht u specifieke verbeterpunten voor ons hebben horen wij het graag. U kunt ons altijd bellen op 088 - 088 89 99. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Goede prijs, makkelijke bediening, duidelijke uitleg, vriendelijke medewerkers.
Beste Michaela, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Ook ik heb een alarminstalatie aangeveaagd bij Verisure. na een vrij agesief verkoopgesprek overgegaan tot bestellen. Binnen twee dagen geleverd. Aleen toen begon de ellende. totaal 6 medewerkers over de vloer gehad. allen geen verstand van zaken. instalatie verkeerd gemonteerd, alles hing scheef, instaltie werkte niet na behoren, enz. Herroeping gedaan van het contract. Totaal 2 maanden bezig geweest om de zaak af te ronden. verkopen ja dat willen ze en doen ze alles volgens afspraak. maar bij een ontevreden klant worden de afspraken niet na gekomen, houden ze je aan het lijntje en maken de klant moe om telkens andere beloftes te doen. Mensen die dit lezen, ga alstublieft niet met dit bedrijf in zee. je komtvan een koude kermis thuis. Gescheven door Onno
Beste Onno, Bedankt voor uw review. Erg jammer om te lezen dat dit uw ervaring met ons is geweest, juist omdat wij wensen onze klanten een positief en veilig gevoel te geven. Vanaf het eerste contact streven wij ernaar vriendelijke service te leveren waar u een fijn gevoel aan overhoudt. Zo worden onze security experts getraind met 'veiligheid' en 'goede service' als basiswaarden. Daarnaast voeren wij hetzelfde beleid door op ons kantoor waar wij met gespecialiseerde servicemedewerkers op verscheidene afdelingen ons best doen welk probleem dan ook zo snel en goed mogelijk voor u op te lossen. De ervaring die u beschrijft is dan ook zeker niet hoe wij met onze klanten om willen gaan. Graag neem ik dit mee en geef dit door als feedback om onze service alleen maar te verbeteren. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
Wat een waardeloos bedrijf, ik heb v.a. 11 maart mn contract opgezegd er zou iemand komen om alles te verwijderen, komt r een monteur om mn deurbel te resetten, moet ik wéér klantenservice bellen, sta 10 min. in de wacht, want ik werd doorverbonden, nu wacht ik n mail af en wordt volgende week gebeld en komen ze de daarop volgende week alles verwijderen, nou ik ben nu zover dat ik, als t niet gebeurd Kassa en/of Radar inschakel ik ben echt zoooo kwaad, de communicatie tussen t personeel en bedrijfsleider/planner is echt KAK en dan druk ik me nog zacht uit, ik ben echt zoooo kwaad.
Beste Wil, Bedankt voor uw review. Naar aanleiding van uw bericht lijken er wat misverstanden te zijn ontstaan die ik graag voor u verhelp. Wij vinden het belangrijk u een gevoel van rust en veiligheid te bieden met de beste service. Ik heb uw zaak daarom direct doorgezet naar de desbetreffende collega om zo snel mogelijk een gepaste uitkomst te bieden. Inmiddels heb ik van mijn collega vernomen dat u een goed gesprek heeft gehad en samen tot een gepaste oplossing bent gekomen. Wij hopen u nog lang te mogen beveiligen. Met vriendelijke groet, Chaïra Verisure NL
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.