Was aanvankelijk de communicatie tot een uiterste minimum beperkt, het werd opgepakt Hierdoor werden en konden de onduidelijkheden worden verholpen door een kundige, vriendelijke medewerker. Voorwaarden werden aangepast tot tevredenheid beiderzijds. De toekomst ziet er hoopvol uit.
Beste heer/mevrouw, Dank voor de review. Wij hebben vernomen dat uw verzoek is behandeld en u samen met onze collega een oplossing hebt gevonden. Wij nemen uw feedback uiteraard mee met het verbeteren van ons bedrijf. Wij zijn trots u te mogen beveiligen! Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Originele beoordeling
Alhoewel de presentatie, bezoek aan huis, vriendelijk was, het vervolg zeer slecht gecommuniceerd. Op het verzoek mijn contract te ontbinden omdat ik met de prijsverhoging en verdere ontwikkelingen niet mee eens ben, heb ik het contract opgezegd. Geen reactie ontvangen wel herinneringen aan betalingen. Op gereageerd door mij, NIET DOOR VERISURE
Beste heer/mevrouw, Dank voor de review. Wij hebben vernomen dat uw verzoek is behandeld en u samen met onze collega een oplossing hebt gevonden. Wij nemen uw feedback uiteraard mee met het verbeteren van ons bedrijf. Wij zijn trots u te mogen beveiligen! Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
bij opzeggen contract onaardige klantenservice, moet je schijnbaar ander nummer hebben dan op de site vermeld. Wordt je met een diepe zucht gezegd terwijl je je zin niet eens af kan maken, staat dus geen ander nummer op de site! En doorverbinden is ook teveel werk. Uiteindelijk iemand aan de tel die wel mee werkte.
Beste Lidia, Dank voor de review. Wij waarderen uw feedback en nemen dit graag mee om onze service te optimaliseren. Fijn om te horen dat u verder goed geholpen bent en uw verzoek geregeld is. Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Ik had na de installatie een duidelijke uitleg van de installateur verwacht. Bij latere informatie bij Uw kantoor werd mij verteld dat de monteur dat na installatie dient te doen. Iemand anders van het kantoor zei mij dat instructie niet inbegrepen is. Wat is waar! Ik heb nu al n paar keer gehad dat ik dacht dat ik het systeem dmv de rode knop op het bedieningspaneel uitgeschakeld had, maar dat ging toch af bij het openen van de voordeur. De monteur had mij gezegd dat er GEEN instructie folder beschikbaar was. Wat schetst mijn verbazing dat na het derde telefoontje, steeds naar n ander internal nummer, de medewerker mij vertelde dat die wel bestaat en heeft het naar mij gemaild. Ik heb het net op mijn iPhone ontvangen. Sorry, ik vind de service slecht temeer omdat ik bij mijn eerste telefonische klacht had aangeboden er voor te betalen als iemand langs gestuurd zou worden. Dan zou hij mijn vragen ter plaatse beantwoord kunnen hebben. Na n paar keer iets geprobeerd te hebben kwam ik bij de centrale terecht, hetgeen ik erg vervelend vind. M.vr.gr. H.J. Arends
Beste heer Arends, Dank voor de review. Wij hebben uw review doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Mijn collega's nemen zo snel mogelijk contact met u op om u verder te helpen. Uiteraard waarderen wij uw feedback en gaan hiermee aan de slag. Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Goede service en uitstekende kwaliteit
Beste Lindsey, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Verbeterpunten: Sommige hardware blijkt ook in een zwarte uitvoering te bestaan. Dat verdient in sommige gevallen de voorkeur. Dat wordt echter niet geoffreerd. Evenmin wordt het volledige Arlo pakket aangeboden. Daardoor worden mogelijkheden gemist. Ik denk daarbij met name aan extra verlichting, gekoppeld aan een buitencamera, of een extra bel binnenshuis.
Snelle reactie van Verisure op mijn verzoekom informatie Snel bezoek van goede vriendelijke verkoopster Snelle installatie
Beste Jos, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
vrijdag avond iemand van verisure bij mij thuis gehad (henk leijten). alles besproken en de video gekeken hoe het in zijn werk gaat. de volgende dag werd het meteen geïnstalleerd. ik ben tevreden!
Beste Inge, Hartelijk dank voor de mooie review. Ik heb de complimenten doorgegeven aan Henk. Fijn dat je zo tevreden bent over het Alarmsysteem. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Wij hebben een fijne ervaring met verkoper Jordi Beeksma uit Hoogeveen. Hij legt goed uit, werkt netjes en doet wat hij beloofd.
Beste Dionne, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Ik heb de complimenten natuurlijk doorgegeven aan .... Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan het veilige gevoel. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Prima
Beste Wim, Bedankt dat je dit even laat weten! Super om te lezen dat alles goed bevalt. Wij zijn trots om bij te dragen aan een veilig gevoel in huis. Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Installie is erg vlot gedaan. Inmiddels is mijn klacht verwerkt. De klantenservice heeft nog duidelijke verbeterpunten die aangepakt dienen te worden, maar uiteindelijk is het opgepakt.
Beste Marinda, Dank voor uw review. Ik heb vernomen dat u samen met mijn collega een oplossing hebt gevonden. Uiteraard nemen wij uw feedback mee en zullen wij dit intern oppakken. Wij zijn trots u te mogen beveiligen! Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Originele beoordeling
Bij installatie kan het niet snel genoeg en wordt er doorgepakt, maar let op bij klachten en opzeggingen wordt er niet thuis gegeven. Een verwerkingsperiode van 10 werkdagen en nog heb ik geen bevestiging van mijn casus [#1139564]. Let op zodra je klant bent wordt er geen gehoor gegeven en worden er smoesjes gebruikt om je af te wimpelen! Inmiddels is de verwerkingsperiode verstreken en heb ik nog geen antwoord. Let op mensen de klantenservice en het te woord staan van de klanten is belabberd. Ik raad dit bedrijf af bij iedereen die ik over dergelijke systemen spreek particulier en professioneel!
Beste Marinda, Dank voor uw review. Ik heb vernomen dat u samen met mijn collega een oplossing hebt gevonden. Uiteraard nemen wij uw feedback mee en zullen wij dit intern oppakken. Wij zijn trots u te mogen beveiligen! Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
De adviseur was duidelijk en goed op de hoogte van de te leveren producten. Er was een duidelijke uitleg en zeer snelle levering, binnen 24 uur was alles geïnstalleerd en was ons huis beveiligd.
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Zeer geduldige en vriendelijke medewerker [melvin] heeft in no time werkend en een eenvoudig te bedienen systeem geïnstalleerd. We hebben het volste vertrouwen hierin, en met name het idee, dat op afstand real time iemand wordt gewaarschuwd bij een inbraak of SOS melding geeft een prettig en fijn gevoel.
Beste Ben en Petra, Bedankt voor jullie positieve review! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Ik heb de complimenten natuurlijk doorgegeven aan Melvin. Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan het veilige gevoel. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Ontzettend slechte service, heb al maanden geleden opgezegd. Na meerde keren telefonisch, email en schriftelijk contact blijft men maar incasseren. Het grenst aan crimineel gedrag, men weigert je opzegging te verwerken. vandaag na 2 maanden weer eeuwig in de wacht gestaan om op te zeggen. Pas op, ga nooit aan abonnement aan, je komt er namelijk nooit meer vanaf! Vandaag weer gebeld met de klantensupport, die zegt iets te kunnen doen, moet via de verhuis afdeling.
Beste S. Gunnewegh, Zojuist heeft u telefonisch contact gehad met mijn collega. Uiteraard vinden wij het jammer om afscheid van u te nemen als klant. Indien u in de toekomst van gedachte verandert bent u altijd van harte welkom om weer contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Tamar Verisure NL
VAKER VALS ALARM GEHAD MAAR STEEDS DIRECT GEREAGEERD
Beste John, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het alarm snel werd opgevolgd vanuit onze meldkamer. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Na een zeer positief 1e gesprek, bleek na het zetten van onze handtekening onder het contract de mondelinge afspraken niet te worden nagekomen. Het blijkt dat je toch alle onderdelen in bruikleen hebt (lease dus) en niet in eigendom. Daarnaast waren niet alle maandelijkse kosten vooraf besproken. Er wordt bij installatie ook toegezegd dat de plek van de camera’s bijv nog kan worden aangepast bij het vervolggesprek na 2 weken; dat bleek niet zo te zijn. Tot 2x toe een afspraak gemaakt waarbij niemand kwam opdagen om de installatie compleet af te maken. Steeds zelf aan de bel moeten trekken voor het melden een nieuwe afspraak. Ik moet vanaf dag 1 betalen maar Verisure levert én komt als het hen uitkomt. Tegemoetkoming van €39 is het beste (?!) bod. Een formele klacht wordt niet binnen de aangegeven 10 werkdagen op gereageerd. Uit wanhoop om in contact te komen dan maar de incasso’s gestorneerd; mail met betalingsherinnering om vóór ontvangstdatum te betalen. Gelijk gebeld; na 15 min niemand aan de lijn (ook geen idee hoeveelste je bent in de wachtrij, er speelt een “ontmoedigend” liedje van ca 10 sec in een loop). Dan maar een mail met verwijzing naar de lopende (!) klacht en het verzoek om een redelijke betaalrekening aangezien ik onmogelijk vóór vandaag kan betalen. De dag erna een 2e herinnering een betaaltermijn opnieuw van vóór vandaag?! In de bijlage wordt een termijn van 5 werkdagen gegeven voor slechts een gedeelte van het bedrag van de 1e herinnering (?!) Wettelijk gezien klopt er helemaal niet van, het lijkt erop dat je niet meer van ze af komt. Als zíj́ het contract niet nakomen en je wijst ze daarop doen ze alles om alsnog alle spullen te installeren, je moet dan wel alvast betalen en een paar afspraken geduld hebben tot ze eindelijk opdagen) maar als jij niet betaald dan hoeven ze zich niet een aan de NL wet en regelgeving te houden en stellen belachelijke betaaltermijnen en dreigen na concreet 2 mails in werkdagen al met een incassobureau….
Ik ben heel blij met het systeem dat zij mij aanraden te nemen en niet onnodige apparatuur aan gesmeerd Zij waren vriendelijk en duidelijk deskundig bezig
Beste Jose, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Vriendelijk en behulpzaam
Beste Ludo, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Was opzoek naar een betere veiligheid, waarin ik continu niet moet alles door mij zelf te moeten herdenken en beslissen. Kwam Verisure tegen die gaf een reclame van zijn alarmsysteem en was blij, dat ik toch mijn deuren sluit en niemand binnen komt en weet waar alles al staat en neemt het mee. Voel ook niet meer gespannen over een gebeurtenis die kan overkomen en nu ben ik meer relaxer geworden van Verisure alarmsysteem. ik voel meer beter en mijn gedachten hebben zich verschoon over mijn dagelijkse zorgen van liggende stoornissen die mij dagelijks zwak maakte. Nu kan ik even tijd nemen om iets beter aan te gaan en mijn leven in andere objecten gaan ordenen.
Beste Maruta, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Fijn dat het Alarmsysteem je een rustig gevoel geeft! Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan dit belangrijke gevoel. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Richard Orsel gelul eerst wordt je geselecteert maken een af spraak dan word je gebelt soryy heb covid afspraak gaat niet door volgend afspraak gemaakt komt niet opdagen en als je dan gaat bellen hoe of wat zeggen ze ja we kunnen een afspraak maken maar u bent niet geselecteert we kunnen u wel een offerte geven
Beste Richard, Dank voor de review. Excuses voor de miscommunicatie. Ik heb het doorgezet naar de desbetreffende afdeling en mijn collega's zullen binnenkort contact met u opnemen. Hopelijk kunnen wij samen zorgen voor een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Snelle afhandeling, vrijdag besteld, maandag werkend! Makkelijk in gebruik en nette service
Beste Tom, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
We zijn uiteindelijk er samen uit gekomen.
Beste meneer Visser, Wat fijn om te horen dat u er uiteindelijk samen met ons er uit gekomen zijn. Wij wensen u veel succes en nemen afscheid van u als klant, maar de deur staat altijd open als u toch nog een keer terug zou willen komen. Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
Originele beoordeling
Ik ben langer een jaar klant geweest. Als ze mogen installeren staan ze met drie man in je winkel. Maar wanneer je winkel moet sluiten door corona wat al erg genoeg is en je je contract opzegt dan kom je niet van ze af. Ze sturen een mail met de bevestiging dat de opzegging is ontvangen in de titel dus denk je dat je verzoek is afgehandeld. Niets is minder waar ze blijven factureren. Want je had de opzegging even naar een ander e-mailadres sturen. Zo ken ik er nog wel een paar. Wanneer je je beroept op je opzegdatum dan wordt de schuld nog bij jou neergelegd ook. Ik heb vorige week voor de 2e keer een Jordy aan de telefoon gehad. Nog steeds geen bevestiging van de opzegging. DIT BEDRIJF DOET NET OF ZE GEK ZIJN EN BLIJFT FACTUREREN. NEEM ELDERS EEN ALARMSYSTEEM, NIET BIJ VERISURE!
Heb goede uitleg gekregen en men heeft ons overtuigd
Beste Yousef, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Goede en fijne ervaring en alles héél goed uitgelegd door de zéér vriendelijke en deskundige Vikash Dhingra.
Beste Lyda, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Ik heb de complimenten natuurlijk doorgegeven aan Vikash. Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan het veilige gevoel. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Na een probleem met de deurbel werden we perfect geholpen door Michael super geduldig en een super uitleg een super dikke pluim voor hem Probleem is zeer goed verholpen
Beste Marja, Hartelijk dank voor de mooie review. Ik heb de complimenten doorgegeven aan Michael. Fijn dat je zo tevreden bent over het Alarmsysteem. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Na een afspraak gemaakt te hebben met Verisure kwam een zeer vriendelijke jonge man kijken en horen wat onze wensen waren. Na overeen te zijn gekomen wat het beste was en de prijs voor ons redelijk was is het systeem geïnstalleerd en blijkt dat het ook nog zeer gemakkelijk te gebruiken is. Het plaatsen van alle componenten is zeer netjes gedaan en alles zeer netjes opgeleverd. Wij hebben het systeem nu pas een dag in gebruik maar zijn er al aardig vertrouwd mee..
Beste Gerard, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Fijn dat het Alarmsysteem je een rustig gevoel geeft! Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan dit belangrijke gevoel. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.