Filters

8

beperkte communicatie

Was aanvankelijk de communicatie tot een uiterste minimum beperkt, het werd opgepakt Hierdoor werden en konden de onduidelijkheden worden verholpen door een kundige, vriendelijke medewerker. Voorwaarden werden aangepast tot tevredenheid beiderzijds. De toekomst ziet er hoopvol uit.

  • Aanbevelen? Ja
2

onaardige klantenservice

bij opzeggen contract onaardige klantenservice, moet je schijnbaar ander nummer hebben dan op de site vermeld. Wordt je met een diepe zucht gezegd terwijl je je zin niet eens af kan maken, staat dus geen ander nummer op de site! En doorverbinden is ook teveel werk. Uiteindelijk iemand aan de tel die wel mee werkte.

  • Aanbevelen? Nee
8

Slecht

Ik had na de installatie een duidelijke uitleg van de installateur verwacht. Bij latere informatie bij Uw kantoor werd mij verteld dat de monteur dat na installatie dient te doen. Iemand anders van het kantoor zei mij dat instructie niet inbegrepen is. Wat is waar! Ik heb nu al n paar keer gehad dat ik dacht dat ik het systeem dmv de rode knop op het bedieningspaneel uitgeschakeld had, maar dat ging toch af bij het openen van de voordeur. De monteur had mij gezegd dat er GEEN instructie folder beschikbaar was. Wat schetst mijn verbazing dat na het derde telefoontje, steeds naar n ander internal nummer, de medewerker mij vertelde dat die wel bestaat en heeft het naar mij gemaild. Ik heb het net op mijn iPhone ontvangen. Sorry, ik vind de service slecht temeer omdat ik bij mijn eerste telefonische klacht had aangeboden er voor te betalen als iemand langs gestuurd zou worden. Dan zou hij mijn vragen ter plaatse beantwoord kunnen hebben. Na n paar keer iets geprobeerd te hebben kwam ik bij de centrale terecht, hetgeen ik erg vervelend vind. M.vr.gr. H.J. Arends

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede kwaliteit en service

Goede service en uitstekende kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Verbeterpunten: Sommige hardware blijkt ook in een zwarte uitvoering te bestaan. Dat verdient in sommige gevallen de voorkeur. Dat wordt echter niet geoffreerd. Evenmin wordt het volledige Arlo pakket aangeboden. Daardoor worden mogelijkheden gemist. Ik denk daarbij met name aan extra verlichting, gekoppeld aan een buitencamera, of een extra bel binnenshuis.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitgebreide installatie tegen een een niet te hoge prijs.

Snelle reactie van Verisure op mijn verzoekom informatie Snel bezoek van goede vriendelijke verkoopster Snelle installatie

  • Aanbevelen? Ja
10

super snelle service!

vrijdag avond iemand van verisure bij mij thuis gehad (henk leijten). alles besproken en de video gekeken hoe het in zijn werk gaat. de volgende dag werd het meteen geïnstalleerd. ik ben tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ervaring, belofte waargemaakt

Wij hebben een fijne ervaring met verkoper Jordi Beeksma uit Hoogeveen. Hij legt goed uit, werkt netjes en doet wat hij beloofd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ziet er prima uit, nu afwachten of alles naar wens is.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Verbeterpunten in klantcontact

Installie is erg vlot gedaan. Inmiddels is mijn klacht verwerkt. De klantenservice heeft nog duidelijke verbeterpunten die aangepakt dienen te worden, maar uiteindelijk is het opgepakt.

  • Aanbevelen? Nee
9

Klant vriendelijk goede kennis snel geïnstalleerde

De adviseur was duidelijk en goed op de hoogte van de te leveren producten. Er was een duidelijke uitleg en zeer snelle levering, binnen 24 uur was alles geïnstalleerd en was ons huis beveiligd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijke uitleg en installatie van beveiliging systeem van Verisure

Zeer geduldige en vriendelijke medewerker [melvin] heeft in no time werkend en een eenvoudig te bedienen systeem geïnstalleerd. We hebben het volste vertrouwen hierin, en met name het idee, dat op afstand real time iemand wordt gewaarschuwd bij een inbraak of SOS melding geeft een prettig en fijn gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ontzettend slechte service, nooit mee in zee gaan!

Ontzettend slechte service, heb al maanden geleden opgezegd. Na meerde keren telefonisch, email en schriftelijk contact blijft men maar incasseren. Het grenst aan crimineel gedrag, men weigert je opzegging te verwerken. vandaag na 2 maanden weer eeuwig in de wacht gestaan om op te zeggen. Pas op, ga nooit aan abonnement aan, je komt er namelijk nooit meer vanaf! Vandaag weer gebeld met de klantensupport, die zegt iets te kunnen doen, moet via de verhuis afdeling.

  • Aanbevelen? Nee
10

TOP.

VAKER VALS ALARM GEHAD MAAR STEEDS DIRECT GEREAGEERD

  • Aanbevelen? Ja
1

Komen afspraken niet na (een gewaarschuwd mens…)

Na een zeer positief 1e gesprek, bleek na het zetten van onze handtekening onder het contract de mondelinge afspraken niet te worden nagekomen. Het blijkt dat je toch alle onderdelen in bruikleen hebt (lease dus) en niet in eigendom. Daarnaast waren niet alle maandelijkse kosten vooraf besproken. Er wordt bij installatie ook toegezegd dat de plek van de camera’s bijv nog kan worden aangepast bij het vervolggesprek na 2 weken; dat bleek niet zo te zijn. Tot 2x toe een afspraak gemaakt waarbij niemand kwam opdagen om de installatie compleet af te maken. Steeds zelf aan de bel moeten trekken voor het melden een nieuwe afspraak. Ik moet vanaf dag 1 betalen maar Verisure levert én komt als het hen uitkomt. Tegemoetkoming van €39 is het beste (?!) bod. Een formele klacht wordt niet binnen de aangegeven 10 werkdagen op gereageerd. Uit wanhoop om in contact te komen dan maar de incasso’s gestorneerd; mail met betalingsherinnering om vóór ontvangstdatum te betalen. Gelijk gebeld; na 15 min niemand aan de lijn (ook geen idee hoeveelste je bent in de wachtrij, er speelt een “ontmoedigend” liedje van ca 10 sec in een loop). Dan maar een mail met verwijzing naar de lopende (!) klacht en het verzoek om een redelijke betaalrekening aangezien ik onmogelijk vóór vandaag kan betalen. De dag erna een 2e herinnering een betaaltermijn opnieuw van vóór vandaag?! In de bijlage wordt een termijn van 5 werkdagen gegeven voor slechts een gedeelte van het bedrag van de 1e herinnering (?!) Wettelijk gezien klopt er helemaal niet van, het lijkt erop dat je niet meer van ze af komt. Als zíj́ het contract niet nakomen en je wijst ze daarop doen ze alles om alsnog alle spullen te installeren, je moet dan wel alvast betalen en een paar afspraken geduld hebben tot ze eindelijk opdagen) maar als jij niet betaald dan hoeven ze zich niet een aan de NL wet en regelgeving te houden en stellen belachelijke betaaltermijnen en dreigen na concreet 2 mails in werkdagen al met een incassobureau….

  • Aanbevelen? Nee
10

De installateurs zijn kundig en gaan schoon te werk

Ik ben heel blij met het systeem dat zij mij aanraden te nemen en niet onnodige apparatuur aan gesmeerd Zij waren vriendelijk en duidelijk deskundig bezig

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
9

Mijn ervaring in zin

Was opzoek naar een betere veiligheid, waarin ik continu niet moet alles door mij zelf te moeten herdenken en beslissen. Kwam Verisure tegen die gaf een reclame van zijn alarmsysteem en was blij, dat ik toch mijn deuren sluit en niemand binnen komt en weet waar alles al staat en neemt het mee. Voel ook niet meer gespannen over een gebeurtenis die kan overkomen en nu ben ik meer relaxer geworden van Verisure alarmsysteem. ik voel meer beter en mijn gedachten hebben zich verschoon over mijn dagelijkse zorgen van liggende stoornissen die mij dagelijks zwak maakte. Nu kan ik even tijd nemen om iets beter aan te gaan en mijn leven in andere objecten gaan ordenen.

  • Aanbevelen? Ja
2

slechte service

Richard Orsel gelul eerst wordt je geselecteert maken een af spraak dan word je gebelt soryy heb covid afspraak gaat niet door volgend afspraak gemaakt komt niet opdagen en als je dan gaat bellen hoe of wat zeggen ze ja we kunnen een afspraak maken maar u bent niet geselecteert we kunnen u wel een offerte geven

  • Aanbevelen? Nee
9

Snelle service, makkelijk in gebruik

Snelle afhandeling, vrijdag besteld, maandag werkend! Makkelijk in gebruik en nette service

  • Aanbevelen? Ja
4

We zijn uiteindelijk er samen uit gekomen.

We zijn uiteindelijk er samen uit gekomen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende presentatie van de vertegenwoordiger.*ster

Heb goede uitleg gekregen en men heeft ons overtuigd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en fijne ervaring.

Goede en fijne ervaring en alles héél goed uitgelegd door de zéér vriendelijke en deskundige Vikash Dhingra.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk

Na een probleem met de deurbel werden we perfect geholpen door Michael super geduldig en een super uitleg een super dikke pluim voor hem Probleem is zeer goed verholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede instantie voor een redelijke prijs.

Na een afspraak gemaakt te hebben met Verisure kwam een zeer vriendelijke jonge man kijken en horen wat onze wensen waren. Na overeen te zijn gekomen wat het beste was en de prijs voor ons redelijk was is het systeem geïnstalleerd en blijkt dat het ook nog zeer gemakkelijk te gebruiken is. Het plaatsen van alle componenten is zeer netjes gedaan en alles zeer netjes opgeleverd. Wij hebben het systeem nu pas een dag in gebruik maar zijn er al aardig vertrouwd mee..

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5 A

5262GJ Vught

020-2621920

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.