Altijd een prettige ervaring als er wat mis is en een directe oplossing wordt gegeven om het probleem op te lossen.
Beste Lenie, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Dankzij uw medewerker kan ik in ieder geval weer een jaar op jullie bescherming rekenen, heel fijn alle moeite die hij genomen heeft om dit mogelijk te maken voor mij.
Beste Sandra Pflanzer, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Snelle service, meedenkende medewerkers.vriendelijk en snel.
Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Het was een nette en zeer correcte medewerker die probleem snel had opgelost.
Beste John Bannier, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
het is nu de 4 keer dat er een nieuwe camera is geplaats gisteren maandag 19-08-2024 de camera heeft het alleen gedaan toen de monteur er was heb daar ook beelden van monteur is weg doet de camera het niet meer kan niet opnemen kan geen verbinding maken en de camera neemt niet op ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken hoe en wat en ook in de service van de klanten service
Beste Andree, Hartelijk dank voor uw recensie! Wat vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met onze Arlo Camera's. Wij vinden het wel fijn dat u het ter attentie brengt bij ons, omdat het ons de gelegenheid biedt om het op te lossen. Wij zullen u zo spoedig mogelijk benaderen om te kijken wat wij kunnen betekenen voor u. Met vriendelijke groet, Verisure NL Update: Beste Andree van de Kraats, Bedankt voor het aangename gesprek! Wij hopen dat u tervreden bent met de aangeboden oplossing en horen graag hoe wij u verder van dienst kunnen zijn. Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Topservice
Beste Ilham, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Was goed
Beste Tony, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Telefonisch contact gehad. Vriendelijk te woord gestaan en begripvol personeel.
Beste Herman, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Elke keer als er een beveilgingsprobleem of technisch probleem optreedt krijgen we onmiddelijke en afdoende reactie van Verisure.
Beste Edward, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Ben goed geholpen
Beste Marian Matthijssen, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Heldere en duidelijke communicatie
Beste Johan, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
idem hierboven
Beste T.G.L.M. Kessels, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Na veel malen al een klacht te hebben aangekaart is nog steeds mijn deurbel niet goed en werkt de helft van de tijd maar via mijn telefoon. Ik heb dan ook in overweging er deze te gaan vervangen door een andere die wel overal werkt namelijk de Ring. Arlon is prachtig maar een slechte productie en zelf wordt dit niet eens geheel goed afgewerkt. Schande dat men voor een draad 24,95 vraagt terwijl deze in alle winkels maar hooguit 5 euro kost en ik nu Verisure een stel oplichters vind. Daarnaast besluit ik om 2 deuropeners te bestellen met een extra buitenkastje voor bediening en wordt er aangebonden deze in 3 termijnen te mogen betalen en wat doet Verisure die schijven de deuropeners in een keer af. IK heb spijt dat ik dit systeem heb aangeschaft en ben zeker al aan het onderhandelen met andere bedrijven maar wil er wel landelijke bekendheid aan geven dat Verisure niet zo goedkoop is als ze voordoen en zeker niet de service verlenen die nodig is. Omdat het een camera van Arlon is die o.a. buiten hangt en de zonnepaneel niet voldoende kan opladen heb ik gesteld dat dit bedrading moet worden en als antwoord krijg je dat moet je zelf doen wij zijn van Verisure. Kosten bedrading 25 euro en gat zelf boren Wat een service zeg schaam jullie. Betalen we daar zoveel voor per maand. Zodra ik de kans heb op een mooi ander aanbod dan gaat die bende van Verisure meteen de deur uit en zal ik eens reclame maken op de TV over Verisure dat dit super duur en slecht is. Ga verdomme minder reclame maken en biedt de klanten betere service
Geachte Frank van Dartel, Hartelijk dank voor uw recensie! We waarderen de kans die u ons biedt om onze diensten te verbeteren. Uw feedback is van groot belang voor ons. Om samen naar een oplossing te kijken, zouden we graag contact met u opnemen voor een telefoongesprek. We nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet, Verisure NL Update: Beste heer van Dartel, Bedankt voor het aangename gesprek! Wij hopen dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing. Wij kijken ernaar uit om nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Mocht u in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Wij hebben een renovatie gehad met nieuwe kozijnen en wij hadden Verisure gebeld om de alarm te komen demonteren en na dit gebeuren weer alles te monteren. Beide monteurs hadden de juiste kennis en service en plezier in hun werk .
Beste J. van Elburg, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
niks mis mee ga vooral zo door
Beste Theo, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
DIRECT BEZOEK VAN MOMTEUR EN DEZE HEEFTBDE PROBLEMEN OPGELOST
Beste Geert, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Het fijne was dat de zeer jonge monteur de tijd nam en niet snel, snel zijn product wilde slijten. Binnen een dag was alles gemonteerd en werkend. Ook op de app! Dus tot nu toe prima. Wel heb ik gehoord via, via, dat het abonnement volgend jaar zomaar 6 procent duurder wordt? Als dat klopt en elk jaar zo gaat, dan wordt het snel te duur! Ook schijnt ergens in de kleine lettertjes ergens te staan dat de apparatuur in bruikleen wordt gegeven en geen eigendom wordt van de koper? Hoorde ik gisteravond. Dus dat zijn wel wat dingetjes.
Beste Paul, Hartelijk dank voor uw recensie! We waarderen uw feedback enorm. Het klopt dat er een jaarlijkse inflatie is die van invloed kan zijn op de kosten, en hoewel Verisure hier geen controle over heeft, willen we u graag informeren dat u het recht heeft om bezwaar te maken. Neem gerust contact op met onze klantenservice, zodat we uw zorgen kunnen bespreken en samen naar een oplossing kunnen kijken. Daarnaast willen we u erop wijzen dat de alarmdiensten die Verisure levert, inclusief de benodigde componenten, altijd in bruikleen zijn. Dit is vergelijkbaar met een internetmaatschappij die een modem levert om gebruik te maken van hun netwerk. Wij staan klaar om u te helpen en hopen u snel te woord te staan! Met vriendelijke groet, Verisure NL
Goede voorlichting
Beste Hans, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Mijn ervaring met Verisure is altijd goed vriendelijke mensen en erg behulpzaam goede communicatie en helpen het probleem snel op te lossen
Beste Cecil, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Vraag, Zou het mogelijk zijn om dezelfde monteur nog eens langs te laten komen.? Omdat ikzelf nog enkele dingen moest veranderen (Garage sensor) en de montage van de deurbel. is die dag niet alles afgekomen. ik begrijp de deurbel nog niet en zou daar graag nog uitleg over willen hebben. Geen haast, maar nu werkt het systeem nog niet. bvd, Ben Hermans
Beste Ben Hermans, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij begrijpen dat u tevreden bent met onze diensten, maar nog enkele vragen heeft en een verzoek indient voor een monteur. Wij zullen u spoedig benaderen om uw verzoek in behandeling te nemen. Met vriendelijke groet, Verisure NL Update: Beste Ben Hermans, Bedankt voor het aangename gesprek! Wij hebben uw verzoek behandeld en wij zijn blij dat wij u van dienst konden zijn. Mocht u in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Originele beoordeling
Vraag, Zou het mogelijk zijn om dezelfde monteur nog eens langs te laten komen.? Omdat ikzelf nog enkele dingen moest veranderen (Garage sensor) en de montage van de deurbel. is die dag niet alles afgekomen. ik begrijp de deurbel nog niet en zou daar graag nog uitleg over willen hebben. Geen haast, maar nu werkt het systeem nog niet. bvd, Ben Hermans
Beste Ben Hermans, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij begrijpen dat u tevreden bent met onze diensten, maar nog enkele vragen heeft en een verzoek indient voor een monteur. Wij zullen u spoedig benaderen om uw verzoek in behandeling te nemen. Met vriendelijke groet, Verisure NL Update: Beste Ben Hermans, Bedankt voor het aangename gesprek! Wij hebben uw verzoek behandeld en wij zijn blij dat wij u van dienst konden zijn. Mocht u in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Ik heb reeds een revieuw gegeven.
Mijn probleem was binnen een paar minuten oogelost
Beste Rik, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Ik heb vorige week enorm moeten opspelen!zou weer een week moeten wachten voor een guidionman zou komen die de fout na zes dagen eerder wachten niet had opgelost!!!! Toen is uiteindelijk een eigen monteur gekomen dezelfde dag en het was zo opgelost!! Ik ben 83 en niet in staat om batterijen te vervangen en telefonisch gestuurde handelingen te verrichten! Ik betaal netjes mijn servicekosten.
Geachte Louise, Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het erg spijtig om te horen dat uw ervaring bij ons niet positief is geweest. Uw feedback is voor ons van groot belang. Wij zien dat uw probleem keurig is opgelost door onze collega en hopen dat wij het in de toekomst sneller aan uw wensen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Zeer behulpzaam!
Beste Marianne, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. Uw feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om elke dag ons best te doen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Nogmaals bedankt en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Verisure NL
Het was wat leren hoe alles werkt, maar ben nu zeer tevreden. Alleen zouden er nog zonne opladers komen voor de camera’s, was voor maandag afgesproken maar niemand gezien. Ook de deurbel is na een dag of 5 al leeg, zal er een extra batterij bij moeten bestellen.
Beste Loek, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent, maar niet optimaal. Hier willen wij graag verandering in brengen. Om dit te realiseren, zullen wij spoedig contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Verisure NL Update: Beste Loek, Bedankt voor het aangename gesprek! Wij hebben voor u een afspraak ingepland om de laatste punten op de I te zetten. U zal de monteur op de afgesproken datum zien verschijnen. Mocht u in de toekomst meerdere vragen en/of opmerkingen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Verisure NL
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.