Filters

8

Positief, maar het kan gebruiksvriendelijker

Is het mogelijk de meldingen te dempen langer dan 24 uur? Kan de camera sneller reageren wanneer een object in beeld komt. Er is op dit moment een vertraging van ca. 1 á 2 seconden wanneer de camera het object observeert. M.a.w. het object zou naar mijn mening sneller in beeld moeten komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring en service

Ik twijfelde erg voor een beveiligingssysteem bij mij thuis, maar Chafik Mokhtari heeft ons goed geïnformeerd en top service verleend. Wij zijn erg blij met alles. Hij is erg netjes en precies te werk gegaan en heeft super werk geleverd. Echt een topper, en echt een aanrader. Totaal niet opdringerig, maar denkt ver vooruit en eerlijk. Sympathieke en vriendelijke jongeman. Ik beveel hem zeker aan bij mijn vrienden, familie, collega’s en klanten. Hoop hem in de toekomst vaker te zien

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, prima werkers en keurige afhandeling.

Deze firma is niet alleen snel qua reageren maar ook hun afspraken zijn perfect en de mensen die komen leggen alles perfect uit en nog dezelfde dag is alles geregeld. Netjes, vlug, schoon, vriendelijk en accuraat. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed systeem, redelijke prijs

Naar aanleiding van een eerdere recensie contact gehad met Verisure Customer Care met als resultaat een aanpassing van mijn maandbedrag waardoor de prijs kwaliteit verhouding een stuk verbeterd is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed.

Ook afgelopen jaar geen problemen ondervonden. Wanneer we weleens vergeten om 's morgens het alarm uit te schakelen en bij het betreden van de beveiligde ruimte daar luid - alarm - op wordt gewezen, wordt dit direct gemeld. Bij onmiddellijke afschakeling meldt het systeem dat er geen verdere actie wordt ondernomen daar de afschakeling heeft plaats gevonden door de eigenaar. Buiten deze ervaring verder geen ervaringen bij echte inbraak. Wel jammer dat elk jaar de maandelijkse vergoeding wordt verhoogd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Werd geholpen maar niet erg duidelijk

in een eerdere beoordeling reeds aangegeven.

  • Aanbevelen? Nee
8

p[rima

erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top systeem klantenservice kan beter.

Alarm werkt perfect en is super gebruiksvriendelijk! Klantenservice kan echt beter! als ze zeggen we bellen u terug dan verwacht je ook dat je word terug gebeld en niet een mail in je spam beland met een antwoord waar je niks aan heb waardoor je weer kan bellen 3x door verbonden word en dan weer te horen krijgt we bellen u terug! Gelukkig belde Sonny terug die de klant behandeld zoals een klant behandelt/geholpen wil worden! Ik zou Sonny een contract voor het leven geven en nooit meer laten gaan!!! Een gratis tip geef de klantenservice iets meer verantwoordelijkheid en flexibiliteit dat gaat je klantenservice echt tegoeden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Bevredigend

Goede oplossing voor de gemiste camera!

  • Aanbevelen? Ja
8

snel geregeld

Had batterijen besteld. Levertijd 3 tot 6 dagen maar had ze de volgende dag al

  • Aanbevelen? Ja
9

zie onder

het systeem werkt naar behoren en zijn er vragen dan wordt samen naar een oplossing gezocht

  • Aanbevelen? Ja
6

Systeem werkt naar behoren

Helaas is het wel zo dat er na de verkoop niet meer alle afspraken worden nagekomen. Zo nog een contact krijgen op mijn schuur maar ondanks herhaalde vragen niets meer gehoord. Jammer

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk, helder en een veilig gevoel

Eenvoudig en duidelijk in gebruik

  • Aanbevelen? Ja
9

Adekwaat uitvoeren van de beloofde Veiligheidsdienst.

Men is er, als het moet en nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik voel me veilig met het verisure systeem

Veilig heid door verisure

  • Aanbevelen? Ja
10

een geweldige ervaring

ik had een nieuwe email die ik graag aan Verisure door wou geven de klantservice medewerker heeft echt alles gedaan om mij van dienst te kunnen zijn echt een hele geweldige ervaring nogmaals bedankt Verisure

  • Aanbevelen? Ja
1

Camera's heel slecht

Wij hebben op de zaak het alarm en de camera's . Alarm zijn we super tevreden mee en daar geef ik ze een 10 voor. Camera's vanaf dag 1 alleen maar problemen mee. Vandaag na 2 keer een afspraak niet na komen het abonnement voor de camera's opgezegd. Jammer voor een bedrijf wat zo goed alarm heeft en dan zo slechte camera's.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig resultaat en veilig gevoel.

Door mijn werkzaamheden met veel onregelmatige tijden (5 ploegen), was dit voor ons een prima uitkomst. Geeft een prima gevoel dat het huis bewaakt wordt. Ook de S.O.S. knop is een goede uitkomst. Al met al een prima alarm systeem.

  • Aanbevelen? Ja
6

Kwaliteit kost geld!

Met het, per abuis, laten activeren van het alarmsysteem. is altijd adequaat en klantvriendelijk gereageerd door Verisure. Wat echter een zeer grote stempel op dit positieve geluid drukt, is de (en ik denk niet alleen voor mij) toch wel hoge bijdrage die hiervoor maandelijks moet worden betaald.

  • Aanbevelen? Ja
3

Brandalarm

Vorige week een brandmelding in huis gehad door stoomvorming uit te badkamer. Voor ik de melder kon uitschakelen heeft het zeker 2 minuten geduurd. Geen enkele reactie van de meldkamer. Erg vreemd en voor mij ook verontrustend.

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet nakomen afspraken

Bij de installatie van de app werd mij verteld dat ook mijn vrouw zou kunnen inloggen. Het verzoek is wel gedaan door de installateur maar is nog steeds niet in werking. De verhoging van het maandbedrag kon ik ook niet helemaal waarderen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gemakkelijk te bedienen systeem.

Ik ben een vrouw van 76 en niet zo handig in de moderne technieken van nu. Stond er nogal huiverig tegenover maar het viel me allemaal 100% mee. Ben er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede voorlichting en begeleiding

Na deze korte tijd al tevreden met resultaat en goede buiten verlichting van de camera lamp Beelden van camera onverwacht scherp. Nog even wennen aan het aanzetten van de binnen beveiliging. Maar alle begin is moeilijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Tot nu toe heb ik niet vaak contact gehad, - omdat er geen aanleiding toe was. Ik heb wel een paar keer te laat de tag voor het toestel gehouden, of zelfs vergeten. Er kwam altijd verbazend snel een reactie. Het contact was steeds prettig: correct, ad rem, goed verstaanbaar (wat belangrijk is voor mij, omdat ik half doof ben. Een dikke tien dus.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel geholpen

Had gevraagd om magneetcontact terug te plaatsen na vernieuwing van onze achterpui. Monteur heeft snel en netjes een nieuwe magneetcontact geplaatst. Deze was eerst op hout geschroefd en nu met plakstrip op aluminium. Jammer vind ik nog steeds dat er geen stand alone app is. Je bent eigenlijk verplicht om de alarmcentrale erbij te nemen in pakket. Zonder alarmcentrale is app niet meer toegankelijk. Erg jammer!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5 A

5262GJ Vught

020-2621920

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.