Ik heb de producten van Verisure nu een half jaar en ben gewoon tevreden. Eén van de onderdelen, de rookverspreider, vonden wij alsnog overbodig en is zonder meer door Verisure verwijderd. Toen we een foutmelding kregen, duurde het wel even voordat Verisure een monteur stuurde, maar daarna was het ook perfect verholpen. De batterijen moeten wel regelmatig opgeladen worden en het is even een klus voordat je weet hoe dat moet, maar dat is geen probleem meer: op tijd opladen als jij dat wil, en je bent steeds verzekerd van een goede werking van het systeem. Een aanrader dus.
Beste H., Allereerst heel erg bedankt voor uw mooie review! Het is fijn om te horen dat het alarm systeem zo goed voor u werkt. En bedankt voor de verbeterpunten die u erbij heeft geschreven, wij zullen ze zeker meenemen om onze diensten (nog) beter te maken! Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
Nvt
Beste Fabian, Wat leuk om deze mooie review te zien! Wij streven inderdaad altijd naar een perfecte samenwerking en zijn trots dat wij u mogen beveiligen. Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
In aanvang was het nogal lastig om afspraken te maken , althans het maken lukte nog wel maar Verisure kwam het vaak niet na . Nu alles is geïnstalleerd en het 4 maanden draait , gaat alles prima . Maandelijkse kosten zijn redelijk fors en worden nu na een half jaar weer verhoogd ineens met ik dacht een euro 50 ?
Beste Wim, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat het systeem naar wens is. Omdat wij elk jaar meer bescherming willen bieden aan onze klanten ontwikkelen wij nieuwe producten waardoor wij ook de tarieven iets moeten verhogen. De prijsverhoging heeft dus naast de inflatie ook betrekking op onze geüpdatet service de Verisure Guardian. Wij hopen voldoende informatie te hebben gegeven, mocht dit niet zo zijn kan je altijd contact opnemen met 088 0 888 999. Optie 3. Onze klantenservice staat voor je klaar. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Omdat ik tot dusver nog weinig/geen problemen heb gehad is mijn minimale ervaring prima. Een keer een melding juist tijdens mijn vakantie. Goed opgelost.
Beste Hans, Wat fijn om te horen dat u zo een positieve ervaring heeft! Onze meldkamer is inderdaad ook onze trots, met haar snelle en goede afhandeling. Wij kijken uit op een lange en veilige samenwerking. Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
Het is jammer dat er geen ander systeem op aan gesloten kan worden
Beste Loslagos, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat ons systeem u goed bevalt! Wij nemen zeker ook uw verbeterpunten intern mee. Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
Oke
Beste David, Erg leuk om deze goede review te lezen. Uw tevredenheid en veiligheid is voor ons een prioriteit. Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
Ik heb niets negatiefs te melden.
Beste Wim, Hartstikke bedankt voor deze positieve review. Wij zijn blij dat onze service u zo goed bevalt en zijn trots u te mogen beveiligen. Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
zeer snelle levering politie snel ter plaatse.
Beste Sjan, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat onze diensten u zo hebben geholpen en dat de politie zo snel ter plaatse was. Als Verisure klant heeft u inderdaad prioriteit 1 bij de politie in geval van gevaar, iets wat wij trots aan u leveren. Wij hopen u nog lang te mogen beveiligen. Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
Gewoon omdat het een goed gevoel geeft.
Beste Koos, Wat fijn om deze leuke review te lezen! Wij zijn trots dat wij u dit goede gevoel van veiligheid en zekerheid mogen leveren en kijken uit op een mooie en lange samenwerking. Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
De dienstverlening is adequaat en snel. De dienstverleningsprijzen worden echter steeds met meer dan het prijsindexcijfer verhoogd wat leidt tot een kostenstijging in 2 jaar van circa 20%.
Beste Chris, Dank voor de review. Omdat wij elk jaar meer bescherming willen bieden aan onze klanten ontwikkelen wij nieuwe producten waardoor wij ook de tarieven iets moeten verhogen. De prijsverhoging heeft dus naast de inflatie ook betrekking op onze geüpdatet service de Verisure Guardian. Wij hopen voldoende informatie te hebben gegeven, mocht dit niet zo zijn kan je altijd contact opnemen met 088 0 888 999. Optie 3. Onze klantenservice staat voor je klaar. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Ik voel me, nu ik nog maar alleen ben, veilig in mijn eigen huis. Slaap stuk geruster en kan ook met een gerust gevoel het huis uit. Durf nu alleen thuis te komen. Een groot woord van waardering voor jullie consulent, duidelijke uitleg.
Beste Finy, Wat leuk om deze hartwarmende reactie te lezen. Jezelf veilig voelen in eigen huis is een van de belangrijkste dingen voor een mens en wij zijn blij dat wij dit onschatbare gevoel aan u mogen leveren. Wij stellen uw waardering enorm op prijs! Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
Zeer prettige uitleg en goed product makkelijk bedienbaar
Beste Richard, Bedankt voor de positieve review! Een gebruikers vriendelijk systeem is inderdaad een van de vele voordelen van Verisure, wij zijn enorm blij dat u dit zo positief ervaart. Wij hopen op een lange en prettige samenwerking. Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
Zeer correcte montage en uitleg door Security expert J. Muller ga zo door mensen
Beste Henk Peters, Wat een leuke review! Wij zullen J. Muller intern iets leuks opsturen voor zijn mooie werk. Wij zijn trots u te mogen beveiligen. Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
Ik ben erg tevreden over de geleverde producten . Ook uitstekend vakbekwaam en vriendelijk medewerkers!
Beste Mac, Heel erg bedankt voor de mooie review. Een veilig huis geeft een veilig gevoel, iets waar wij voor onze klanten altijd naar streven. Wij kijken uit naar een mooie en veilige toekomst samen! Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
het mag dan een black fryday deal zijn . alles bijna voor niks .. maar let op ze vertellen er niet bij dat je maandelijkse kosten. moet betalen .dat vind ik heel slordig anders had ik er niet aan begonnen. heel simpel vorm van ach ja ze nemen het toch wel nouis dinstalatie door black fryday goed koper als de over het hele jaar genomen de abonement . on clusie half in ge licht .zo jammer dit
Ik heb een verisure alarmsysteem aangeschaft een paar jaar geleden. Ze hebben mij verteld dat het mijn eigendom was, en heb hier meer als 1000,- aan betaald, bijna het dubbele. Vervolgens kom ik erachter dat het eigendom is van Verisure? Dan had ik het niet hoeven kopen, mij is gezegd dat dit dan van mij zou zijn. Ik heb het gepauzeerd, omdat ik ging scheiden en ik ben uit de echtelijke woning vertrokken waardoor ik het systeem niet gebruikte, deze is op non actief gezet. Vervolgens krijg ik een allerlei facturen binnen die zich opstapelen omdat het systeem weer op actief gezet is zonder overleg. (Tenminste ik wist hier niets van). Heb toen gebeld voor een adres wijziging, maar deze is niet verwerkt waardoor ze de facturen naar m’n ex zijn adres stuurden, deze stapelde zich op terwijl het systeem op non actief stond, en ik dit niet wist. Waardoor ik een toren hoog bedrag moest betalen, deze wordt afgeschreven alsof het niets is! Ze hebben mij altijd gezegd dat als ik een huisje zou krijgen ik het opnieuw kon laten installeren en weer op actief kon zetten zodat het weer zou werken. Nu krijg ik te horen dat ik het na een aantal maanden te lang gewacht heb en ze niets meer voor me zouden kunnen starten, dan zou ik het moeten opzeggen wilde ik geen facturen meer krijgen! Schandalig wat ze doen en hoe ze met hun klanten omgaan!
Zeer tevreden over de installatie en service.
Beste Joke, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de installatie! Een snelle en perfecte service is inderdaad iets waar wij altijd naar streven. Wij kijken uit op een mooie en lange samenwerking met u. Met vriendelijke groet, Joelle Verisure NL
Gisterochtend, 2 december, bleken onze buitencamera's het niet meer te doen. Nadat we Verisure gebeld hadden,in welk telefoongesprek we te horen kregen van de overigens zeer behulpzame, vriendelijke en meelevende medewerkster dat er pas een servicemonteur kon komen op 4 januari, bleken de binnencamera's ook niet meer te werken. Weer teruggebeld en een andere, eveneens zeer voorkomende en behulpzame medewerker vertelde ons dat op 3 januari een monteur kon komen en legde uit, net zo geduldig als het meiske een uur daarvoor dat er geen technisch personeel beschikbaar was maar ze bij eventuele 'uitvallers' van afspraken ons op die plaats zouden inplannen. Dat betekent dus dat we, tijdens de feestdagen een maand lang zonder beveiliging zitten? Nee, als ze de contacten op de deuren verbreken gaat het alarm af. Alleen als ze een vast raam forceren, tja, dan werkt het systeem niet. Dat noemen we een gedeeltelijke werking. Maar ons huis zit rondom vol met vaste ramen en raampjes die ingeslagen kunnen worden . Daarom waren we juist zo blij met de bewegingsdetectoren! Ja, mevrouw, we begrijpen het en we doen ons best maar we kunnen u niets beloven. Ten einde raad naar Dave Wagenaar gebeld, de man die ons de installatie heeft verkocht. Hij belde direct terug, begreep ons verhaal en, om het kort te houden, na een uur deed de bewegingsmelder binnen het weer. Weet u wat ik vind van Verisure? Prachtig systeem en geweldige medewerkers die, aan handen en voeten gebonden, de klanten moeten teleurstellen. Ze mogen hun handen in elkaar knijpen met zulk geweldig personeel maar daar is klaarblijkelijk zo een tekort aan dat ze hun cliënten met een kluitje het riet in moeten laten sturen. Ik ga straks maar weer bellen over de buitencamera's en hoop dat er binnenkort een 'uitvaller' is. Te gek voor woorden!
Beste Marijke, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met het alarmsysteem. Ik heb vernomen dat u mijn collega hebt gesproken en dat het is opgelost. Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's staan graag voor u klaar. Uw feedback nemen wij mee en wij gaan er alles aan doen om onze service te optimaliseren. Wij zijn trots u mogen te beveiligen. Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Ik kreeg een melding dat er batterijen vervangen dienden te worden. Toen ik belde bleek dat niet het geval te zijn. Dat verbaasde me. Ben verder heel correct en netjes behandeld.
Beste Elly, Bedankt voor de review. Goed om te horen dat de klantenservice naar wens is, dit is uiteraard de service die wij willen bieden. Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Alarmsysteem werkt best goed. Camera’s is qua beeld minder. Maar de prijs van het abonnement is echt niet normaal meer. Er komt weer een verhoging en betaal dan voortaan €70 per maand. Dit is dus €840 per jaar. Ergens zijn er grenzen en deze is nu bereikt. Ga me verdiepen in een ander systeem en zal dus ook iedereen afraden dit systeem van Verisure aan te schaffen.
Beste Olaf, Goed om te horen dat u in eerste instantie tevreden bent met ons alarmsysteem. Ik kan me voorstellen dat u de prijsaanpassing vervelend vindt. Een van de redenen hiervoor is omdat onze service steeds verbetert en versnelt, zo is onze reactietijd een van de snelste in onze industrie – wij beantwoorden 92% van de alarmmeldingen binnen 60 seconden – en onze versnelde verbinding met de politie wordt ook al maar sneller, nu gemiddeld 3.2 seconden. Daarbij zijn er ook verschillende componenten en diensten toegevoegd aan het alarmsysteem. Indien u verder nog vragen heeft raad ik u aan contact op te nemen met onze klantenservice via 088 - 088 89 99. Vriendelijke groeten, Tamar Verisure NL
Deskundige mensen die met veel geduld vragen beantwoorden en goed beveiliging advies geven en instaleren!
Beste Henk, Bedankt dat je dit even laat weten! Super om te lezen dat alles goed bevalt. Wij zijn trots om bij te dragen aan een veilig gevoel in huis. Met vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Direct goede service, snelle afhandeling en expert(s) op lokatie bij mij thuis. Na duidelijke uitleg, direct alles kunnen zien en bestellen en ook direct geinstalleerd, echt super geregeld zo. Kennis en kundigheid van de installateur was ook dik in orde, erg vriendelijk en klantgericht. Alles netjes (werkend) achter gelaten ook, al met al TOP service.
Beste Hans, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Ik heb de complimenten natuurlijk doorgegeven. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden. Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan het veilige gevoel. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Is super veilig
Beste Fouzia, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Fijn dat het Alarmsysteem u een rustig gevoel geeft! Wij hopen nog vele jaren bij te dragen aan dit belangrijke gevoel. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Alles wordt meteen geregeld bijv met de druppel naam wordt meteen veranderd. Is er iemand inde buurt die het alarm heeft aan gelegd komt ie even langs to
Beste Jan, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden en hopelijk heeft dat je een veilig gevoel gegeven. Wij zijn trots je te mogen beveiligen! Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
Goed uitgelegd en een goede service.
Beste Nelson, Bedankt voor je positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Vriendelijke groet, Jordan Verisure NL
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.