Filters

7

Aansluiting en levering vlot

Prijs afgesproken met vertegenwoordiger komt overeen met wat ik maandelijks moet betalen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Daan heeft ons fantastisch geholpen. Op 2 lokaties voelen wij ons nu veilig, dankzij het Verisure beveiligingssysteem

  • Aanbevelen? Ja
9

De techniek de baas...

De monteur kwam voor een haperend elektronisch slot en heeft dat vervangen. Vervolgens gaf het deurpaneel een sabotagemelding. Na vele pogingen tot herstel is dit pas in tweede instantie gelukt door het vervangen van het paneeltje. De techniek is soms weerbarstig maar de aanhouder wint.

  • Aanbevelen? Ja
5

Veel te duur

60 euro per maand is veel. Ik ga kijken naar een lokale aanbieder van beveiliging.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en professioneel

Altijd bereid te helpen en komen met goede oplossingen. Sterk aan te raden voor onze zakelijke benodigdheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed vriendelijke mensen

Zeer goed en vriendelijke jongens

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed was vergeten uit te zetten,direct reactie

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte ervaring met Verisure

Ik was klant bij Verisure gedurende meer dan 7 jaar en nu ik mijn huis verkoop, wilde ik mijn contract opzeggen. Sindsdien is alles een uitdaging en een probleem. Ze beloofden terug te bellen om de opzegging te verwerken. Uiteindelijk kreeg ik na twee maanden pas een telefoontje! Toen beloofden ze dat alles geregeld was. Raad eens - dat was het niet. Het systeem is nog steeds actief en ze blijven geld van mijn rekening afschrijven. Als je het bedrijf belt, zijn ze niet echt behulpzaam en leggen ze gewoon de telefoon neer omdat ze geen idee hebben wat er mis is gegaan en niemand verantwoordelijkheid wil nemen voor deze puinhoop. Kortom, een verschrikkelijke service en ik zou Verisure absoluut niet aanraden. Het is een enorme teleurstelling na zo'n lange tijd klant te zijn geweest. Vermijd dit bedrijf als je problemen en frustraties wilt besparen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Betrouwbaar en doet wat men beloofd

Na alem binnen een minuut reactie van verisure

  • Aanbevelen? Ja
9

goed en snel

goed en snel uitgevoerd, en uitgelecht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, vriendelijk en efficiënt geholpen

De uitermate vriendelijke medewerker begreep mijn vraag en had ook meteen een goede oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en veilig prima

Ja hoor goed geholpen met Jaelha zij heeft mijn goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Monteur was uitstekend maar het kostte moeite om de organisatie zo ver tekrijgen dat hij gestuurd .

Zie hier boven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede informatie en duidelijke uitleg

De verkoper, Ivo, heeft mij duidelijk en goed kunnen adviseren over wat er nodig was bij mij. De afspraak voor installatie verplaatsen was ook geen probleem. Al met al een prima ervaring en een aanrader voor iedereen.

  • Aanbevelen? Ja
9

heel adequaat gereageerd op vals alarm

bij vals brandalarm midden in de nacht is er adequaat gereageerd en na opvolgen advies kon ik snel weer gaan slapen

  • Aanbevelen? Ja
10

Service was perfect

Heel netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
5

Sabotage

Sabotage is niet aan de orde, er moet iets mis zijn met de apparatuur

  • Aanbevelen? Nee
1

slechtste services die er is

Ik heb onlangs mijn beveiligingssysteem uitgebreid naar 24/7 camera's, zoals beloofd door de verkoper van Verisure. Helaas bleek deze belofte onwaar te zijn. Na maanden van moeite om een monteur te laten komen, kwam hij eindelijk langs en vertelde me dat de apparatuur die ze me hadden verkocht, pure onzin was. Ondertussen ontving ik meerdere e-mails met het verzoek om de rekening van de uitbreiding te betalen. Toen ik hierover belde met de heer die de e-mails had gestuurd, kreeg ik te horen dat als ik twee 24-uurs camera's voor ongeveer 400 euro zou nemen, ze deze zouden vervangen door Arlo-camera's. Dit zou echter alleen gebeuren als ik direct de rekening zou betalen. Tot mijn verbazing blijkt dat ik nu voldoende heb aan slechts één Arlo-camera in plaats van de twee beloofde camera's. Het lijkt erop dat de verkopers op commissie werken en het hen niet uitmaakt wat ze je verkopen, zolang ze maar een sale kunnen registreren. Toen ik de medewerker aan de telefoon vroeg of hij zelf de rekening zou betalen voor items die niet functioneren, antwoordde hij volmondig nee. Dit antwoord houd ik nu ook aan: ik heb nog steeds geen goed functionerend systeem. Ik raad aan om voorzichtig te zijn bij het doen van zaken met Verisure. Hun verkooppraktijken en klantenservice laten veel te wensen over.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitermate snel en perfect geholpen

Uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
9

Klopt

Klopt

  • Aanbevelen? Ja
9

Alert bij onregelmatigheden.

Spreekt voor zich.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik had een vraag

Mijn vraag werd goed beantwoord en mijn ongerustheid weggenomen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht

Afhandeling correct maar aanleiding onacceptabel: camera defect, wordt vervangen, vaste kosten per maand worden verhoogd. Volstrekt onacceptabel. Geconstateerd omdat ik alles controleer. Zo zit abonnement niet in elkaar!!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Up to date...!!!

Duidelijk met goede oplossingen , zo dat de keuzes gemakkelijker te maken waren! Geduldig bij het uitleggen! Top!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 5 A

5262GJ Vught

020-2621920

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.