Betrokken en denkt goed mee om een mooi event neer te zetten

Hofcatering heeft voor ons een eindfeest georganiseerd en ondanks de wisselvallige weersomstandigheden zich flexibel opgesteld om er een top avond van te maken. Ze zijn betrokken, denken goed mee over de logistiek en leveren hoge kwaliteit waardoor onze gasten niets tekort zijn gekomen.

Fijne cateraar voor onze bruiloft in Paviljoen de Witte

Afgelopen februari zijn wij getrouwd in Paviljoen de Witte en heeft Hof de catering verzorgd. Wat was het een fantastische dag en wat hebben de medewerkers van Hof ons goed geholpen! Hof is pas eind 2023 in beeld gekomen toen de vorige cateraar failliet ging. Zij zijn redelijk last minute ingesprongen en hebben snel offertes opgeleverd. Al onze wensen, zoals eigen wijnen en persoonlijke touch aan het menu maar ook voorproeven en extra op locatie kijken, waren bespreekbaar. Ze hebben ons van veel stress verlost. Op de dag zelf liep alles gesmeerd en waren het rustige vriendelijke medewerkers. Het eten was heerlijk en ook nog eens in grote porties! We zijn blij dat Hof Catering onze grote dag verzorgd heeft, met speciale dank aan Rob, Bart en Anne.

Met Hof Catering is je feest nog gaver!

Met Hof als cateraar werd mijn feest een groot succes! Echte gastheren en vrouwen die enorm meedenken om de avond tot een groot succes te maken! Zon, Zee, goede muziek en fijne gasten deden de rest! Zeer aan te bevelen!

Flexibele ondersteuning en goede kwaliteit catering

Het evenement werd tot in de puntjes verzorgd, door goede gastheren en -dames. Lekker diner en goede wijnen. Flexibiliteit tot het einde van het evenement aanwezig. Kortom een aanrader!

Heerlijk eten en fijne samenwerking!

Super fijne samenwerking met HOF catering. Van borrel tot volwaardig diner voor grote groepen, alles is mogelijk.

Geweldige cateraar

De cateraar begrijpt heel goed de wens van de klant. Wij boeken veel partijen bij hun en wij hebben tot nu geen klachten ontvangen. Ze zijn altijd bereid om mee te denken en komen met mooie voorstellen tav menu's. Ze hebben een hoge kwaliteit en dat is wat wij ook willen aanbieden aan onze klanten. Dus al met al, een top cateraar!

Fijne betrouwbare en breed inzetbare partner

We hebben nu meerdere projecten met HOF Catering gedraaid en met veel plezier en succes. Ze denken graag met ons mee over de juiste cateringinvulling van het evenement, ze hebben een breed assortiment en hebben een fijn team om mee te werken. We kijken gezamenlijk welke materialen en mensen nodig zijn en zorgen dat er geen onnodige kosten worden gemaakt en maken er samen voor de klant een mooi eindresultaat van.

Eigenlijk iets wat je 'geheim' wilt houden, maar verdient gewoon een review na deze zomer! (:

Totale ontzorging, zowel op het gebied van gastvrijheid richting gasten, communicatie, creativiteit en zeker kwaliteit, klopt met wat er wordt gevraagd (en verwacht door opdrachtgevers)! Samenwerking gewoon top! Whoosah Beachclub

Met hoge kwaliteit en duurzame producten voor een betaalbare prijs!

Voor onze locatie Remise Den Haag is Hofcatering een een partner bij uitstek om ons te ontzorgen voor al het heerlijke eten. Of het gaat om een lunch, (walking) diner of gewoon lekkere hapjes. Met hoge kwaliteit en duurzame producten voor een betaalbare prijs! Ga zo door en tot snel!

Goede, nette verzorging en heerlijk eten!

Onze personeelsbarbecue op de bouwplaats werd keurig verzorgd door Hof Catering. Het eten was heerlijk! De communicatie vooraf en tijdens de barbecue verliep voorspoedig en alles zag er netjes uit. Hartelijk dank!

Hoge kwaliteit, eerlijke producten, meedenkend en betrouwbaar

Hof Catering levert bij ons in Scheltema Leiden geruime de catering. Het betreft catering van hoge kwaliteit bereid met eerlijke producten. Er wordt altijd meegedacht om een concept zo goed mogelijk samen uit te voeren. Daarnaast altijd fijn in de communicatie en betrouwbaar in de levering. Kortom: Wij raden dit iedereen aan!

verassend puur - heerlijk en eerlijk

Wij ontvingen een keur aan duurzame en verassende producten voor de lunch die ook met elkaar goed combineerden. Er was voor ieder wat wils en elke smaak was een sensatie van puur en eerlijk eten. Soepjes, Puzo's, Wraps en als toetje heerlijke koek.

Ik ben FAN

De nieuwste foodconcepten zijn een schot in de roos en helemaal van deze tijd. Smaakvol, anders dan anders, duurzaam en gezond! Zelfs met een glutenallergie (die ik heb) is er volop keus. De gerechten ook zeer geschikt om zakelijk in te zetten. Weer eens wat anders dan de standaard broodjes..... Ik zou zeggen probeer het eens uit en laat je verrassen! Ik ben in ieder geval FAN! [email protected]

Top organisatie & heerlijke gerechten!

Ik heb als marketeer vanuit mijn werk meerdere malen met HOF Catering samengewerkt voor diners / het samenstellen van foodboxen etc. Telkens weer een goede ervaring wat betreft project management, flexibiliteit en heerlijke gerechten. Een trouwe klant erbij!

Gedreven foodies, voor wie gezond en beleving voorop staat

Hof Catering denkt mee en zorgt voor gezonde, duurzaam verantwoorde en creatieve catering. Catering die onderscheidend is en waardoor je gasten zich extra verwend voelen. Nu corona de echte ontmoeting onmogelijk maakt, zorgen ze voor leuke foodboxen die op maat samengesteld worden waardoor onze deelnemers toch een klein feestje thuis èn online mogen hebben.

Top!!

Super leuk team, lekker eten. Tja wat wil je nog meer?!

Geweldige partij, betrokken medewerkers, hoge inzet en tot in de puntjes verzorgd. Een aanrader!

TOP!

Creatief, humorvol en klantgericht

Ook nu corona veel dingen onmogelijk maakt, zijn wij heel blij dat we met jullie hulp mensen toch nog die evenementbeleving door middel van de borrelboxen kunnen geven. Een superleuke verrassing, zo'n box met Italiaanse lekkernijen, iedere keer weer helemaal op maat, om aan onze deelnemers te sturen.

Bekend, vertrouwd en ALTIJD goed!

Al jaren werk ik samen met Hof Catering voor grotere en kleine evenementen en wij zijn daardoor prima op elkaar ingespeeld. De kwaliteit is altijd hoog en de ideeën zijn altijd leuk en vernieuwend. De 'foodprint' is daar een goed voorbeeld van. Een voor mij (en vele anderen) vertrouwde partij die altijd levert wat er afgesproken is en tegelijkertijd de flexibiliteit behoudt om gaande het proces of het evenement, zaken aan te passen. Voor mij geen ander dan Hof Catering!

Plezierig, professioneel, vernieuwend en flexibel

Voor het kerstdiner van het CHDR hebben wij Hof Catering -net als vorig jaar- in de arm genomen om dit mede te organiseren. Omdat ik nog maar kort bij het CHDR werkte, ben ik enorm blij met de ervaring die Hof Catering met het CHDR heeft voor de organisatie van het kerstdiner. Mede hierdoor is het kerstdiner voor een kleine 280 man een heel groot succes geworden. Diner was goed, de tafel was erg sfeervol en modern opgedekt, de wijn was door Wijnhandelaar Havelaar verzorgd en het paviljoen was ruim genoeg. Communicatie met Hof Catering was adequaat en professioneel. Wat mij betreft werken we aan het einde van het jaar weer samen!

Door geen seconde over de catering te hoeven nadenken heb ik me op ons event kunnen focussen!

Geweldig team, totaal ontzorgd.

Als altijd super. Flexibel tav wensen / eisen, consistente kwaliteit en 'vertrouwd'. Zelfstandig qua aanpak (gewoon regelen ipv alles eerst vragen) en geode partners. Alles 'Hof-waardig'. Zeker weer voor herhaling vatbaar en veel dank voor een fantastische avond!

• Eventuele bedrijfsnaam: OMA

Wij zijn erg tevreden over de catering, we hebben ook heel veel positieve geluiden om ons heen gehoord. enige puntje van kritiek, ik heb van te voren een gluten/ei allergie doorgegeven, echter op de dag zelf bleek dat deze collega alleen de caprese salade kon eten, dit was natuurlijk een teleurstelling voor deze collega, want wij hebben aangegeven de allergie door te hebben gegeven en dat er rekening mee gehouden zou worden. verder zou ik jullie zeker aanbevelen en zo nog een keer boeken!

• Eventuele bedrijfsnaam: EP&C

• Ik ben een: Zakelijke klant
  • Eventuele bedrijfsnaam: HOEZO!

Gewoon in alle opzichten goed, ook een eerlijke prijs die klopt bij hetgene jullie bieden. Kan bij uitvaarten wel een struikelblok zijn omdat de totale kosten toch al erg hoog zijn. Ik beveel jullie zeker aan!

• Eventuele bedrijfsnaam: Jan Vink, Afscheid en Uitvaart

jan van Nassaustraat 62