Zuster Jansen werkt in kleine teams wat me heel erg aanspreekt. Korte lijnen met kantoor en goede communicatie.
Bij Zuster Jansen denken ze met je mee en zetten ze zich echt voor je in. Ik heb altijd opdrachten.
Zijn heel betrokken, vriendelijk en behulpzaam
Opstellen facturen via zuster Jansen is niet altijd gebruiksvriendelijk.communicatie is in orde
Bij Zuster Jansen als zorgverlener erg op mijn plaats. De organisatie heeft alles prima op orde. Goede communicatie en bereikbaarheid. Ook de kleine zorgteams voor cliënten zijn erg fijn om in te werken.
Altijd een hele fijne samenwerking met Zuster Jansen. Werk er nu 3 jaar naar volle tevredenheid.
Ben blij dat ik bij Zuster Jansen sta ingeschreven als zorgverlener. Alleen maar particuliere cliënten, maar ook een groot aanbod van steeds nieuwe cliënten. Zuster Jansen is een deskundig en ervaren thuiszorgbureau.
Fijn bureau omdat Zuster Jansen werkt in kleine zorgteams. Fijne collega's op de zorg en veel particulier werk. Goede duidelijke communicatie.
Net ingeschreven, en ook al gewerkt! Zuster Jansen voelt heel solide aan en werkt transparant.
Vrijwel direct na de inschrijving kon ik aan de slag, inmiddels al een aantal mooie zorgen gehad. Prettig contact met de medewerkers op kantoor.
Zuster Jansen werkt en denkt mee. Het digtale systeem werkt perfect.
Prettige contact momenten ,handige online dossiers en facturering.
Veel werk bij particuliere cliënten aangeboden door Zuster Jansen. Veel afwisselende zorgvragen. Zowel ingezet in particuliere thuiszorg bij dementie als Parkinson. Maar ook terminale zorgaanvragen. Goede communicatie en hoop dat we nog lang samen mogen werken!
Werken via zr. Jansen ervaar ik als zeer prettig; een bureau die hoge eisen stelt, maar zelf ook prima georganiseerd is. De indeling van hun dossiers vind ik projzenswaardig. Top bureau, voldoende werk
Werk nu een aantal jaar voor Zuster Jansen. Veel werk in 24-uurs zorg. Ook de zorgvragers zoals cliënten met dementie en Alzheimer ben ik er blij mee. Zuster Jansen in specialist in zorg bij dementie en Alzheimer. Goede communicatie. Fijn bureau!
Prettige samenwerking ,maar soms een beetje meer oor hebben naar de manier van omgaan met zorgverleners door de client. “De klant is koning” maar zonder zorgverleners is er geen koning!
Zuster Jansen informeert bij veranderingen hoe de zorg verloopt. Groot werkaanbod. Rapportage klapper en klapper met de verschillende protocollen, ziet er heel overzichtelijk en keurig verzorgd uit.
Ik werk nog niet zo lang voor zuster Jansen, maar ik ben tevreden.
kleine teams - diensten worden evenredig verdeeld - 2x in de maand maak je zelf in het factuursysteem je factuur op - snelle betaling volgt - via telefoon / e mail is "het kantoor" altijd bereikbaar. Sinds 2016 bemiddelt zuster Jansen voor mij, en werk ik met veel plezier als zzp-er voor / met zuster Jansen.
Zeer fijn en net bedrijf om mee samen te werken
Prettige samenwerking, goed georganiseerd. Betrouwbaar
Goede communicatie. Efficiënt.
Administratief zijn de zaken bij ZJ goed en gebruiksvriendelijk geregeld.
Asterweg 19 D12
1031 HL Amsterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.