Bij navraag over een factuur werd op een klantonvriendelijke en botte manier manier gereageerd. Op mijn zienswijze van de factuur werd totaal niet ingegaan en werd het onderhoudscontract enkelzijdig door de firma beëindigd. De monteurs leveren goed werk, maar daar blijft het ook bij.
Geachte heer Sodaar, dank voor uw plaatsing. u had dit beloofd en u bent dit nagekomen. Het draait allemaal om een expansievat wat u niet wenst te betalen. en wij zijn van mening dat het vat defect was en vervanging noodzakelijk. we gaan het expansievat crediteren zoals toegezegd.
Een offerte aanvragen gedaan om een aantal cv ketel weer te laten vodoen aan de huidige normen, zie onderstaande reactie. Beste, Ik adviseer je om te blijven zitten waar je zit Of je hebt ketels ouder dan 15 jaar die onderhouden we niet meer. Of je hebt ketels waarvan de rookgasafvoer niet voldoet. Kortom de prijzen voor onderhoud staan op internet Maar laat de bestaande installateir mooi zijn eigen rotzooi opknappen. Met vriendelijke groet, Frank Lommers Je zie wel echt een bedrijf dat mee denk. Als je een nieuwe ketel hebt en de rode loper uitrolt, dan hebben misschien tijd maar anders zou ik ze niet bellen.
Beste edwin, We hebben je uitgelegd dat we installaties ouder dan 15 jaar niet meer in onderhoud nemen in verband met de gasketelwet. We hebben je ook uitgelegd dat van alle woningen er geen 1 voldoet aan de regelgeving. Als wij onderhoud zouden uitvoeren moeten we voor enkele installaties zelfs een melding doen naar bouw en woningtoezicht. Inderdaad daar zijn we heel direkt in. We willen werken aan veilige installaties. Als jouw bestaande installateur dit allemaal goed vindt, dan kun je daar mee leven. Ik adviseer je om alle installaties door de firma tiab uit rosmalen te laten keuren. Die geven een onafhankelijke rapportage. En voor de komende tijd overal koolmonoxide melders ophangen.
Vandaag weer een prima onderhoudsbeurt door Gasservice Brabant. Goede communicatie.
ik kan elk jaar eenvoudig een afspraak maken, er wordt goed gewerkt en de communicatie is helder.
Gasservice Brabant doet het CV-ketel onderhoud degelijk, snel en betrouwbaar. Onze jarenlange ervaring is dat zij klantvriendelijk handelen en adequaat reageren bij problemen.
Op goed vertrouwen een contract afgesloten en de monteur heeft onze ketel gerepareerd. De monteur was niet netjes en raffelde het af. We moeten ineens een plateau laten bouwen anders konden ze geen service en onderhoud uitvoeren. Aan hun gevraagd of ze even wilde wachten met ingaan van het contract zodat we de timmerman een plateau konden laten maken en de monteur dan in de toekomst gewoon onderhoud zou kunnen uitvoeren. Maar ze waren niet meedenkend en toegevens. Het contract is ingegaan. Je bent dus geen klant, maar een factuurnummer. Het zou namelijk een paar weken duren voordat de rimmerman rijd had.En diegene die de ketel had opgehangen was een prutser had de storingsmonteur gezegd. Het ging bij deze niet eens om de plek waar hij hing, daar heeft de monteur ook niets overgezegd en dat werd pas duidelijk toen ik om de aanpassing had gevraagd, omdat de monteur paniek had gezaaid over onveilige ketel. Was niet goed afgesteld en dat soort dingen. Hmmmm iemand die 40 jaar in het vak zat had de ketel opgehangen en die zou het niet weten, toen de ketel er kwam was er nog geen trap naar de zolder geplaatst. Het was mijn vader die al zijn hele leven in de cv zat. Als hij dit kon horen zou hij zich omdraaien in zijn graf. Nee gasservice brabant ofwel lommers helaas ben ik een zeer teleurgestelde ex klant
Beste jerry, Aangezien je huis nu toch op funda staat heb ik even de vrijheid genomen om de link te copieren. Je had een storing en we hebben je geholpen. Zoals je zegt de monteur heeft de storing opgelost. Maar een ketel die boven de trap hangt is niet veilig. Ik heb de wetten voor veilig werken niet gemaakt. We hebben je dit meermalen vertelt het afgelopen jaar.
Nieuwe installatie prima gemonteerd. Eerdere ervaringen met service en onderhoudscontract ook uitstekend. Gord bedrijf!
Vanaf de aanmelding voor een CV onderhoudscontract tot en met de uitvoering van het onderhoud zelf een uitstekende beleving.
Al twee keer een ketel geleverd en onderhouden. Nooit geen problemen gehad. Afspraken komen ze altijd na
Afspraken worden gemaakt maar totaal niet nagekomen. Terugbelactie wordt beloofd maar meestal niet waar gemaakt
Zeer slechte ervaring. Bellen, appen of mailen nooit terug. We zijn al bijna 1 jaar bezig en nog steeds geen oplossing. Zeer klantonvriendelijke en onbeschoft. Althans de heer Frank Lommers.
Twee keer gebruik gemaakt van Gasservice Brabant en beide keren, vriendelijke en kundige monteurs voor onderhoud van de CV-ketel. Beide gaven tips voor onderhoud en waar op te letten. Ik blijf klant de komende jaren.
De review was bedoeld voor Gasservice West Brabant.
beste richard wij zijn nog nooit bij u in roosendaal geweest. vermoedelijk maakt u een vergissing met gasservice west brabant
Originele beoordeling
Gasservice bevelen wij nadrukkelijk niet aan voor onderhoud aan uw ketel. Nadat een monteur het onderhoud achteraf niet naar onze tevredenheid had uitgevoerd (de rekening hadden wij overigens keurig betaald), hebben wij een 2e monteur op bezoek gehad. De conclusie dat het onderhoud niet helemaal oke was, is door deze 2e monteur getrokken en hij adviseerde direct een andere ketel te nemen. De ontstane lekkage, waarvoor hij kwam, ging hij om die reden niet oplossen. Bij navraag bij de producent van de AWB-ketel bleek dat in ons geval de ketel echt nog niet vervangen hoefde te worden. Voor dit discutabele advies en een bevestiging van mogelijk slecht onderhoud door hun 1e monteur rekent men met gemak 125 euro. Ons voorstel om tot een oplossing te komen is niet behandeld en we kregen 7 weken! na onze klachtenmail slechts te horen dat we direct moesten betalen, anders zou men stappen ondernemen. Men staat niet open voor een oplossing, dat is duidelijk.
beste richard wij zijn nog nooit bij u in roosendaal geweest. vermoedelijk maakt u een vergissing met gasservice west brabant
Wij hebben een abonnement bij gasservice brabant voorheen waga service. Waga service prima! Sinds ze zijn gefuseerd, hopeloos. Een afspraak bevestigd voor een tijdstip tussen 13.00-15.00 om 15.15 werd ik gebeld dat er een monteur ziek was. Helaas, dit kan gebeuren. Had het wel zo netjes gevonden om dit eerder te melden i.v.m. Het verplicht thuis zitten. Maar wij zijn allemaal mensen en waar mensen werken worden fouten gemaakt. Paar maanden later kreeg ik een lekkage bij mijn rookgasafvoer. Op advies van het bedrijf foto’s verzonden en de adviseur heeft dit beoordeeld en ik kreeg netjes een bericht dat de onderdelen werden besteld wanneer deze binnen waren werd er opnieuw contact opgenomen voor een afspraak. Zoals beloofd is alles verholpen de monteur heeft alles netjes gemonteerd en ik als abonnement houder kreeg de dag erop een factuur van 400,-. Ik schrok hiervan, en vind dit totaal niet acceptabel. Als klant heb je vertrouwen in een bedrijf waar je een abonnement hebt lopen. Ik heb een abonnement genomen omdat ik zelf geen verstand hebt van ketels en daarom vertrouw op dit bedrijf, helaas is mijn vertrouwen beschaamd. Op zijn minst verwacht ik van te voren een factuur. Ik heb contact opgenomen met gasservice brabant en ik kreeg als antwoord; Mw. Dat is u eigen schuld als u een offerte van te voren wilt dan had u dit erbij moeten vermelden. Ik ben klant met een abonnement van €14,47 per maand en ik ga er vanuit dat wanneer ik een probleem heb met de ketel dat dit inbegrepen zit bij mijn abonnement. Wanneer dit niet in het abonnement valt vind ik het wel zo netjes en vooral als het bedrag hoog uitvalt dat je van te voren een offerte krijgt. Er werd mijn gezegd dat de kosten van het vervangen van het rookgas dakafvoer buiten de ketel valt en dus ook niet in het abonnement inbegrepen zit. Ik als leek heb dus totaal geen verstand van ketels ik hoop dat het bedrijf hiervan geleerd heeft en dat de abonnement houders WEL een offerte krijgen voor het monteren.
Geachte mevrouw Trieling, Bij de bevestiging van het contract hebben we u alle voorwaarden toegestuurd. Waaronder dat lekkage`s niet binnen het contract vallen. Nadat u de factuur heeft ontvangen hebben we u dit uitgelegd en we hebben met u een betalingsregeling getroffen. Daarbij was u reaktie: Dank voor deze mail. We vinden het dus zeer jammer dat we hiermede een negatieve beoordeling krijgen. Voor zover wij weten had u geen contract bij waga en heeft u deze op 26-11 bij ons afgesloten.
Storing aan de verwarmingsketel, binnen 2 uur is het probleem al opgelost! Snelle en vriendelijke service van kantoor en monteur. Kunnen veel bedrijven nog veel van leren.
Mijn ervaring s zeer goed, keurige offerte ontvangen voor een nieuwe cv ketel inclusief installatie. Prijs was scherp en installeren kon al binnen 3 weken. De monteurs zijn vriendelijk en werken netjes en ruimen alles ook weer op. Top !
Ik ben blij met jullie. De klachten worden altijd goed en snel opgelost. Bij mij kwam een nieuwe werknemer. Prima, handig en vakkundig. Ik wens jullie veel werklust in deze moeilijke tijd.
Ik vertrouwde ze. Niet doen! De HR CV ketel die op aanraden van GB werd geplaatst mag niet aangesloten worden op oude tyleen buizen van aanwezige vloerverwarming (175 m2). Fabrikant geeft dan geen garantie. Resultaat: hele systeem vervuild, twee radiatoren lek en huizenhoge rekeningen. GB rommelt 2x, twee rekeningen, geen resultaat. Nu offerte plaatsing 'wisselaar', had tegelijk met plaatsing CV ketel moeten gebeuren. GB ontkent. Kijk het maar na op internet: dit kan niet! Inmiddels door derden opgelost.
Geachte mevrouw Hellinga, Jammer om te horen dat u ontevreden bent. Indien u het wenst kan de afdelingen klantensupport nog contact met u opnemen om uw klachten op te lossen. groeten gasservice brabant
Snel opgelost en mooi op afgesproken tyd.
Vandaag stipt op tijd van afspraak Servië monteur Joesoef (uit Boxtel) te gast gehad voor: A. Jaarlijks onderhoud van de CV installatie B. Reparatie van warm en koude waterkraan in de badkamer. Het binnenwerk van een kraan was helaas verkeerde maat , maar werdt na ca 15 minuten alsnog nagebracht. Kortom: een prima service van Gasservice Brabant en niet te vergeten zeer klantvriendelijke en accurate inzet van de monteur Joesoef. ( een tien) Na het werk alles netjes opgeruimd.
Goed, snel, netjes, ben er blij mee tervreden, en zo klaar, Bedank Casservice Braband van Jan Steven
Alles is bespreekbaar. Werken netjes. Komen op tijd. En leggen ook dingen uit. Heel fijn voor een hardwerkende (alleenstaande) moeder.
Ik heb voor het eerst contact met Frank Lommers gehad op een maandag en op de donderdag daarop was de nieuwe ketel geplaatst. De persoon ( in mijn geval Rene ) heeft hem vakkundig en netjes geplaatst, en alles schoon en netjes achter gelaten, groot compliment aan zijn adres. Ook dhr. Frank Lommers is een geweldig persoon die mij zeer vriendelijk te woord heeft gestaan.
Deskundige monteurs die snel en netjes werken, uitstekende service/onderhoud.
Ben tevreden met monteur en onderhoud. Ketel ziet er goed uit.
Speldenmakersstraat 11
5232BH S'-hertogenbosch
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.