Ik heb jarenlang particulier een woning gehuurd, ik betaalde de huur dan ook inclusief alle nutsvoorzieningen. Bij de huur van mijn huidige woning moest ik zelf op zoek naar een goede energieleverancier. Ik heb via Google allerlei vergelijkingssites bezocht. Op den duur vond ik Vandebron qua prijs en kwaliteit toch de beste energieleverancier, daarom heb ik ook voor Vandebron gekozen! Wat ik ook zo superhandig vind van Vandebron is dat je maandelijks een overzicht ontvangt van je verbruik, je kan dat zelfs per dag volgen, ook van eerdere maanden, zo kan je jou verbruik goed bijhouden en als het nodig is (bespaar)maatregelen nemen. Dat is toch super! De klantenservice van Vandebron is ook heel goed bereikbaar, zij hebben gewoon een telefoonnummer en geen ingewikkelde "Contactformuliertjes"! De medewerkster (Isa) die ik vandaag gesproken heb, was heel klantvriendelijk, aardig, professioneel, begripvol en ook supersnel met haar hulp en het beantwoorden van mijn vragen! Ik kan niet anders zeggen, goede producten en gewoon een Topservice!
Sinds half jaar driejarig contract. Prima inzicht op de app. Ben benieuwd hoe het gaat met eventuele terugleveringkosten.
Hey Lida, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben kan je gerust contact met ons opnemen.
Ga niet met deze maatschappij in zee. Ten eerste de medewerkers op het klantencontact centrum hebben totaal geen idee wat ze moeten zeggen als het een lastig gesprek is. Ten tweede wordt je door de maatschappij met je rug tegen de muur gezet. Ik moet van wege een verhuizing m'n contract opzeggen dit omdat in mijn nieuwe woning al een contract is. Conclusie een boete van £700,-. Helemaal klaar met dit bedrijf!
Hi Kelly, jammer om te horen dat je deze ervaring hebt. Bij het vroegtijdig beëindigen van het contract moeten wij inderdaad helaas een opzegboete in rekening brengen, en deze is volgens de regels van het ACM berekend. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, kan je gerust contact met ons opnemen. We kijken graag met je mee!
Overstap zonder problemen en mooie app waarbij verbruik en kosten zijn opgenomen.
Dankjewel voor het delen van de leuke review, Jan!
Goede communicatie, met verrekenen van diverse kosten/betalingen nog geen ervaring
Hey Kees, wat fijn om te horen dat je tot nu toe tevreden bent! Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, kan je gerust contact met ons opnemen.
Bij het ingaan van het kontrakt werden de gegevens van de datum van ingaan van het kontrakt niet gebruikt. Ik moest een paar dagen na de ingangsdatum een foto sturen van de meter, met de krant van die dag er bij. Die gegevens werden gebruikt. De klantenservice wilde het niet corrigeren naar de meterstanden van de ingangsdatum. Ze waren kennelijk bang dat ik een oplichter ben. Ik kon op de website niet mijn maandbedrag naar boven bijstellen. De klantenservice kon dit ook niet voor me doen. Ik heb me een keer afgevraagd bij emailcontact met de klantenservice of de medewerker wel goed thuis was in de Nedrlandse taal, dat is voor toch wel belangrijk, om misverstande te voorkomen.
Hi Marina, We willen graag benadrukken dat we er niet van uit gingen dat je een oplichter bent. Het verzoek om foto's te sturen is er voor om ervoor te zorgen dat er geen fouten zijn gemaakt bij de overname waardoor je ineens meer of minder zou betalen dan nodig. Graag vragen we je om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij samen met jou kunnen kijken naar de meterstanden en je termijnbedrag.
Door de levering van groene elektriciteit draagt een huishouding zonder zonnepanelen en warmtepomp ook aan een gezond milieu
Hi Peter, Dankjewel voor de positieve review! Samen naar een gezonde wereld!
Ze doen wat ze zeggen dat ze (willen) doen en doen geen water bij de wijn van hun standpunten om maar winst te behalen en klanten te behouden.
Hey Roberto, dankjewel wat leuk om te horen!
Ik werd vriendelijk, geduldig en behulpzaam te woord gestaan. De medewerkster had meteen een snelle oplossing en deed die moeite ook. Zij mailde mij de jaarafrekening meteen. Ook heeft zij mij, op mijn vraag, uitgelegd hoe ik zulke gegevens zelf op de website kan vinden. Ik ben goed geholpen en heel tevreden.
Hey Gaby, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Dankjewel voor het delen.
Zie hierboven
Hi Rinus, Fijn dat je voor Vandebron hebt gekozen! Mocht je vragen hebben, dan kun je ons bereiken via 0880 444 555 of via [email protected].
Heb via vereniging eigenhuis met collectieve inkoop ingeschreven voor eleactra en gas. Kreeg een contract (lees overeenkomst !) welke ik geaccepteerd heb. Na oversluiten en ingaan contract kwam vandebron met het verhaal dat ze de verkeerde termijnbedrag hadden berekend. bepaalde wijzigingen waren niet doorberekend in hun rekensysteem waardoor er een verkeerd termijnbedrag was vastgesteld. Ik betaal nu opeens ongeveer 500,- extra op jaarbasis uitgaande van de te verwachtte gas en elctra verbruik die ik heb opgegeven. Met deze prijs had ik nooit overgesloten. Vandebron erkent dat ze een fout hebben gemaakt maar ze compenseren helemaal niets
Hey Pieter, vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt. De tarieven in het vaste contract staan vast, en het termijnbedrag hangt af van het verbruik. Onze excuses als er een fout is gemaakt in de berekening van dit termijnbedrag. Ik kan helaas op deze manier niet meekijken in het account, dus moet je hiervoor vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag met je mee naar een oplossing!
Geruisloze overgang en prima contact als nodig
Hi Jan, fijn om te horen dat de overstap probleemloos was! Dankjewel voor het delen.
De gegevens in de app zijn niet actueel Deze lopen dagen achter. Zo heb je er niets aan. Verder ziet de app er goed uit. Zouden de gegevens wel actueel zijn zou ik van harte aanbevelen. Nu niet!
Hey Hans, de gegevens kunnen inderdaad helaas wat achterlopen doordat het even duurt voordat de meterstanden in het systeem staan. Mochten we je ergens mee kunnen helpen kan je het gerust laten weten!
Betrouwbare energieleverancier.
Dankjewel voor het delen van de positieve review!
Ik ben al jaren klant en heb ook meerdere kennissen klant gemaakt. Allen zeer tevreden, echt goede prijs/prestatie, goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam.
Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent, Nico! Dankjewel voor het delen.
Goede service
Hey Kees, fijn om te horen!
Vind het prettig dat de energie uit eigen land komt. Telefonisch contact eenvoudig en app geeft veel duidelijkheid en inzicht in verbruik. Heb nu een driejarig contract afgesloten.
Hey Bob, dankjewel voor het delen van deze positieve review!
Fijn, dat ik 100% groene stroom kan hebben van bekende bron ( windmolens van bekend bedrijf). Gas moet nog gecompenseerd worden d.m.v. aanplant. Ik kan vandebron altijd direct telefonisch bereiken zonder wachttijden en word kundig en vriendelijk geholpen. Kortom : ik ben heel blij met vandebron en diens medewerkers.
Wat leuk om te horen dat je zo tevreeden bent over Vandebron en de medewerkers. Dankjewel voor het delen!
App is matig. Te weinig financiële inzichten en jaarprognoses.
Hi Lennart, jammer om te horen dat je deze ervaring hebt. De tarieven kunnen inderdaad verschillen per contracttype. Ik zal de feedback wat betreft de app doorzetten naar de juiste afdeling, zodat we dit kunnen meenemen. Dankjewel voor het delen!
Goeie energie leverancier / contract
Bedankt voor het delen van je positieve review, Tom!
In 1 woord geweldig!
Wat leuk om te horen, dankjewel voor het delen!
Na diverse contact momenten mbt. foutieve extreem hoge laad kosten ( phev) in Frankrijk de problemen voor ons op top wijze opgelost ! Wij zijn al jaren tevreden klanten en wederom super tevreden over het service nivo !
Kon mijn probleem/vraag makkelijk kwijt bij een medewerker die mij vriendelijk te woord stond. Na het gesprek had ik antwoord op mijn vraag. Het probleem was ook echt opgelost.
Hey Harrie, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de klantenservice!
Goede en snelle service bij aanvragen. Groene stroom van een vriendelijk bedrijf.
Heel erg bedankt Bert!
Ik ben bijna 3 jaar tevreden klant en met een 3 jarig contract. Afgesloten vlak voor de energiecrisis. Dat was toen een bewuste keuze m.b.t. de groene energie en meer geluk dan wijsheid dat ik (voor het eerst!) een betaalbaar 3 jarig contract afsloot. 3 jaar lang sta ik pal achter de filosofie van Vandebron. Toch begon ik langzaam aan bang te worden dat ik elders een contract moest gaan afsluiten om mijn maandbedrag gelijk aan nu te houden. Je hoort toch vaak dat bestaande klanten minder goede aanbiedingen voor verlenging wordt gedaan. Dus ben ik mij gaan oriënteren! Uit het niets kreeg ik vandaag een verlengingsaanbod van Vandebron. Ik blijf na afloop van mijn lopende contract voor hetzelfde maandag weer 3 jaar door met Vandebron! Juist omdat ik wat onderzoek had gedaan hoefde ik geen seconde na te denken over het aanbod van Vandebron! Elders was ik misschien € 10,00 p/mnd goedkoper uit geweest. Maar Vandebron is dus echt blij met haar klanten! En omdat ik echte groene duurzaamheid belangrijk vind, blijf ik graag!
Hi Ron, Heel erg bedankt voor deze uitgebreide en positieve review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je tevreden met ons bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.