… maar als het gaat om kosten die je ineens moet betalen als zonnenpaneelbezitter maakt dat ik niet weet of mijn 3-jarig contract bij VDB wel een goede beslissing was.
Zeer ter zakekundig te woord gestaan en maakkelijk contract afsluiten
Hi Rob, Dankjewel voor de positieve review! Goed om te horen dat je zo goed bent geholpen door ons.
Verbruikersoverzicht overzichtelijk en makkelijk te begrijpen. Vandebron is transparant over tarieven en duurzame energie stimuleren.
Vandebron heeft mij opgelicht. Op basis van mijn ingevulde verbruik, ben ik via Independer bij Vandebron terecht gekomen. Je krijgt van Independer, zoals bekend, een lijst met maandtarieven berekend aan de hand van jouw verbruik, bij verschillende energieleveranciers. Vandebron stuurde mij na aanmelding via Independer mijn ‘belangrijkste gegevens’, hierin staat mijn verbruik en het bijbehorende maandtarief. Met dit tarief ging ik akkoord en op basis van dit tarief stapte ik over. Echter!!! bleek dit tarief niet te kloppen, het was namelijk eigenlijk 50% MEER!!, zonder extra verbruik voor de duidelijkheid. En wie moet er volgens Vandebron opdraaien voor hùn fout (die ook door Vandebron erkend wordt!)? Juist, ik, de consument. Want alleen de lijst met energietarieven/belastingen/teruglevering en vaste leveringskosten etc. is volgens hen bindend, hun eigen afspraak verbruik versus maandtarief DUS NIET! Volgens de geschillencommissie kan niet van de consument verwacht worden dat deze bedragen door de consument zelf berekend worden, dit is veel te ingewikkeld. Daarom zou je er als consument op moeten kunnen vertrouwen dat het door hen berekende maandtarief klopt. En. Dat. Kun. Je. Dus. Niet. Bij. Vandebron. Elke klantenservice medewerker zei en schreef afgelopen jaar iets anders. Een heel jaar stress, veel tijd kwijt, frustratie door aanhoudende mis/desinformatie en ook een gebrek aan overzicht (want ‘mijn Vandebron’ klopt niet en daarnaast missen er maanden in het overzicht). Zelfs de geschillencommissie zegt dat de fout bij Vandebron ligt. Maar Vandebron weigert zich aan hun eigen afspraak (verbruik versus maandtarief) te houden, ook na tig mails, telefoontjes en zelfs inmenging van de geschillencommissie. Ga nooit met ze in zee is mijn dringende advies. Wat een incapabele bende is het daar. Dit heet DIEFSTAL in de volksmond. Ik ben nog niet klaar met ze.. De oplossing Vandebron? Hou je aan de afspraak. Maak de eindafrekening kloppend volgens jullie eigen initiële b
Makkelijk bereikbaar
Goed om te horen Paul! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben kun je ons bereiken via 0880 444 555 of [email protected]. We helpen je graag.
Ben pas vanaf begin Mei klant bij jullie maar heb er nu al een goed gevoel over!!! Keep it up!!!
Interessante aanbieding ontvangen. Uitstekende helpdesk!
Hi Martin, Heel erg bedankt voor de uitgebreide en positieve review! We helpen je graag.
Vandebron is goed bereikbaar en ik heb vlug, duidelijk en vriendelijk antwoord gekregen. Met een gerust hart mijn contract kunnen verlengen nasr een 3 jarig contract tegen dezelfde termijnbedrag. Weliswaar een paar euro meer dan bij de goedkoopste leverancier maar hier bij VandeBron heb ik hele goede ervaringen, zijn ze heel goed bereikbaar, is vertrouwd en ze geven altijd duidelijk en goed advies.
Hi Eric-Jan, bedankt voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring met onze klantenservice hebt gehad. En we zijn blij dat je ook de aankomende drie jaar onze missie blijft steunen!
Aan dit bedrijf kunnen andere energiebedrijven een voorbeeld aan nemen!
Goede service
Dankjewel voor de positieve review, Frank!
Ik kreeg na een jaar klant te zijn geweest een verlengingsvoorstel. Toen ik belde om te vragen waarom vdB zoveel duurder was dan een concurrent kreeg ik opeens een "welkomstbonus". Ik voel me daardoor een beetje "belazerd" omdat dat aanbod niet meteen was gedaan maar pas bij doorvragen opeens beschikbaar was. Ik heb altijd geleerd dat je extra zuinig moet zijn op je bestaande klanten.
Hi Michel, Wat vervelend om te horen dat je je belazerd hebt gevoeld. Dit is zeker niet onze bedoeling geweest. We waarderen onze klanten zeker en willen je zeker behouden.
Heldere communicatie over levering en prijzen, goed klantenservice
.
Dankjewel voor de positieve review Lion! Dat is super fijn om te horen.
Tijdelijk extra adres aanmelden i.v.m. aankoop appartement duurde circa een half uur.
Vandebron is uitstekend in prijs en prestatie. Goede service en snelle reactie op vragen een/of opmerkingen. Erg blij met vandebron.
Hi Rob, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met ons! Wij zijn ook blij met jou.
Wij zijn al jaren trouw klant bij vandebron naar volledige tevredenheid.
Hi Marlieke, bedankt voor het delen van je ervaring. Wat fijn om te horen dat je al zo lang tevreden klant bij ons bent!
Al jaren ben ik trouwe afnemer van stroom en gas bij Vandebron. Ik voel me gezien en gerespecteerd als klant. Vandebron houdt je geregeld op de hoogte van evt. veranderingen en denkt met je mee.
Hi Mieke, Wat goed om te horen dat je zo tevreden met ons bent. Dat doet ons goed 💚
2x per mail én aan de telefoon de situatie uitgelegd ivm verhuizing. Toch gaat het verkeerd..
Goede gedetailleerde verbruiksinformatie en goed bereikbaar met vriendelijke respons. Prima service.
Heel erg bedankt voor de positieve review Wim!
Goede ervaring en goed geholpen.
Hi Thenu, Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door ons!
Lang in de wacht en pas na 3e contact eindelijk een creditnota ivm postcoderoos opgesteld
Hi Ed, Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten voor zowel het spreken van een medewerker en de creditnota. Wel goed om te horen dat de creditnota inmiddels is opgesteld. Onze excuses voor het wachten.
Tijdens mijn telefoongesprek met de medewerker ben ik heel gezellig en duidelijk te woord gestaan door de vouw van de klantenservice en zij zorgde voor goede antwoorden waar ik tevreden mee ben.
Hi Jos, Wat goed om te horen dat je zo goed bent geholpen door ons!
Ze hebben me altijd vrij direct kunnen helpen, ook met lastigere situaties. De klantenservice is goed bereikbaar en erg behulpzaam. Ze zijn goedkoop en groen, meer heb je niet nodig! Al mijn vrienden hebben inmiddels mijn van de bron pitch gehoord, of ze dat nou willen of niet.
Heel erg bedankt voor de positieve review! Super goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen en ga zo door met het pitchen! We zoeken altijd mensen voor in de sales ;)
Ibformatie was goed, maar niet compleet.
Hi Arie, bedankt voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat je tevreden over ons bent!
Blijkbaar kan men in de administratie niet direct constateren wanneer er een bedrag abusievelijk teveel is overgemaakt en het heel wat kruim kost duidelijk te maken dat ik het bedrag toch terug zou willen hebben. Men kan toch direct constateren dat er een een bedrag teveel is overgemaakt , is toch een kwestie van terugboeken.! Tja zo simpel was het niet. Moest een kopie maken van de de bankrekening dat het bedrag dubbel is overgemaakt . Waarom is mij nog een raadsel. Ohwe, wanneer het anders om zou zijn, dan had ik de eerste waarschuwing al op de mail gehad! Kortom geen beste beurt!
Hi Ger, Wat vervelend dat je ervaring niet was zoals je had gehoopt. Het is inderdaad zo dat wij niet gelijk kunnen inzien wanneer er een bedrag teveel is overgemaakt. Daarom vragen wij om hier een screenshot van te ontvangen. Dat is puur gewoon om er zeker van te zijn dat het inderdaad niet goed is gegaan. We hopen dat het inmiddels allemaal is gelukt en onze excuses voor de verwarring.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.