Filters

10

Goede leverancier

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

Tijdens het eerste jaar positief; bij verlengen negatief.

Ik kreeg na een jaar klant te zijn geweest een verlengingsvoorstel. Toen ik belde om te vragen waarom vdB zoveel duurder was dan een concurrent kreeg ik opeens een "welkomstbonus". Ik voel me daardoor een beetje "belazerd" omdat dat aanbod niet meteen was gedaan maar pas bij doorvragen opeens beschikbaar was. Ik heb altijd geleerd dat je extra zuinig moet zijn op je bestaande klanten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

perfect

Heldere communicatie over levering en prijzen, goed klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

open en eerlijk

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Lange wachttijd voor simpele zaken

Tijdelijk extra adres aanmelden i.v.m. aankoop appartement duurde circa een half uur.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Uitstekende leverancier

Vandebron is uitstekend in prijs en prestatie. Goede service en snelle reactie op vragen een/of opmerkingen. Erg blij met vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Altijd goede service & groene stroom

Wij zijn al jaren trouw klant bij vandebron naar volledige tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ik voel me gezien als klant

Al jaren ben ik trouwe afnemer van stroom en gas bij Vandebron. Ik voel me gezien en gerespecteerd als klant. Vandebron houdt je geregeld op de hoogte van evt. veranderingen en denkt met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Contract totaal verkeerd verlengd

2x per mail én aan de telefoon de situatie uitgelegd ivm verhuizing. Toch gaat het verkeerd..

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede gedetailleerde verbruiksinformatie en goed bereikbaar

Goede gedetailleerde verbruiksinformatie en goed bereikbaar met vriendelijke respons. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed telefonisch geholpen

Goede ervaring en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

Kan beter

Lang in de wacht en pas na 3e contact eindelijk een creditnota ivm postcoderoos opgesteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prettige medewerkers bij de klantenservice

Tijdens mijn telefoongesprek met de medewerker ben ik heel gezellig en duidelijk te woord gestaan door de vouw van de klantenservice en zij zorgde voor goede antwoorden waar ik tevreden mee ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

11/10 aanrader

Ze hebben me altijd vrij direct kunnen helpen, ook met lastigere situaties. De klantenservice is goed bereikbaar en erg behulpzaam. Ze zijn goedkoop en groen, meer heb je niet nodig! Al mijn vrienden hebben inmiddels mijn van de bron pitch gehoord, of ze dat nou willen of niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed bedrijf

Ibformatie was goed, maar niet compleet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Niet bepaald vlekkeloos

Blijkbaar kan men in de administratie niet direct constateren wanneer er een bedrag abusievelijk teveel is overgemaakt en het heel wat kruim kost duidelijk te maken dat ik het bedrag toch terug zou willen hebben. Men kan toch direct constateren dat er een een bedrag teveel is overgemaakt , is toch een kwestie van terugboeken.! Tja zo simpel was het niet. Moest een kopie maken van de de bankrekening dat het bedrag dubbel is overgemaakt . Waarom is mij nog een raadsel. Ohwe, wanneer het anders om zou zijn, dan had ik de eerste waarschuwing al op de mail gehad! Kortom geen beste beurt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Duidelijke communicatie

Ik vind het niet goed duidelijk en zichtbaar hoe de tarieven in het contract overeen gaan komen met hetgeen ik in de app zie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Scherpe tarieven, maar een welkomstmail was leuk geweest.

Via de veiling van Vereniging Eigen Huis heb ik een mooi nieuw contract. De veiling was in september, het contract ging vandaag in. Het was leuk geweest als ik vandaag een welkomstmail had ontvangen. In die welkomstmail hadden ze dan ook aandacht kunnen schenken aan: - het nieuwe termijn bedrijf, inclusief een advies daarvoor. - het toestemming geven voor het uitlezen van de digitale meters.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Waardeloze oplichters zonder normale klantenservice die meedenkt

Eerste beoordeling Google en Trustpilot: Wat een verschrikkelijke misleidende partij is dit. Wij hebben ingevoerd wat wij hebben gebruikt in jaar 2023-2024. Vervolgens hebben zij ons termijnbedrag bepaald op 260 euro. Wij hebben veel minder verbruikt en moeten toch een fors bedrag bijbetalen. Vandaag gebeld en ze geven aan dat ze ons bedrag hebben gebaseerd op een lager verbruik. Ook zijn bedragen opeens bruto en moet er nog belasting overheen. Gebeld, duurde natuurlijk even voordat je een van deze mensen te spreken kreeg. We moeten bijbetalen, omdat zij dat betalen en baseren op bovenstaande. We mogen ook niet weg door de onvrede, dan moeten wij namelijk een boete betalen. Dikke onvoldoende voor dit bedrijf en ik raad iedereen aan om niet met ze in zee te gaan! OP DE SITES REACTIE DAT WIJ CONTACT OP KONDEN NEMEN VOOR HULP. UITERAARD WAS DAT ONZE EERSTE STAP, ZONDER POSITIEF RESULTAAT. ZE KUNNEN ZELFS NIET UITLEGGEN HOE ZE WERKEN. NA ONZE REVIEW DUS WEER CONTACT Edit: Na dit bericht contact opgenomen. Ons wordt verweten dat wij de meterstanden zelf niet in de gaten hielden en hun termijn bedrag een indicatie was en wij daarna zelf verantwoordelijk zijn. Screenshots gestuurd met ons verbruik en daarin staat dat wij goed uit zouden komen. Ongeveer 2800euro verbruik en ongeveer 3200 betaald. En nog bijbetalen. Van de bron geconfronteerd, maar helaas reageren ze al een poos niet meer. Wij mogen ook niet van hun duidelijk waardeloze contract af. Ze zien geen reden daartoe. Waardeloos!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Opgelicht over noodfonds bij vanderbron

Noodfonds kende €1615,65 toe voor stroom bij Vandebron. Echter kreeg ik maar €350 van hen. Ze zeggen een correctie te hebben doorgevoerd, maar dat ging buiten het Noodfonds zelf om. Mijn andere leverancier, Greenchoice voor gas, keerde meteen het hele bij hen toegekende bedrag uit. Wat een verschil in handelen! Ik voel me opgelicht en wacht nog steeds op de rest van het volledig toegekende bedrag van Vandebron.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzame optie met goede app

Goede duurzaamheid gecombineerd met redelijke tarieven. De app werkt goed en is overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Topleverancier

Ik ben al een jaar of vijf bij VandeBron en blijf ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

deskundig, eerlijk en klantvriendelijk advies over contractverlening

Medewerker Van de Bron denkt pro-actief mee welk soort contract het beste bij mijn persoonlijke situatie past. Op basis van ons gesprek kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat een vast contract voor de periode van 1 jaar momenteel voor mij het meest geschikt is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Storingsvrij en vlekkeloos!

Afgelopen jaren een driejarig contract tegen vaste prijs en geen opzegging van dat contract door Van de Bron toen de prijzen voor gas plotseling de pan uitvlogen. En al die jaren storingsvrije en vlekkeloze levering en verantwoording daarvan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Beste energie levrancier

Mooie prijzen, snelle communicatie en duurzaam uit eigen land!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.