2x per mail én aan de telefoon de situatie uitgelegd ivm verhuizing. Toch gaat het verkeerd..
Goede gedetailleerde verbruiksinformatie en goed bereikbaar met vriendelijke respons. Prima service.
Heel erg bedankt voor de positieve review Wim!
Goede ervaring en goed geholpen.
Hi Thenu, Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door ons!
Lang in de wacht en pas na 3e contact eindelijk een creditnota ivm postcoderoos opgesteld
Hi Ed, Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten voor zowel het spreken van een medewerker en de creditnota. Wel goed om te horen dat de creditnota inmiddels is opgesteld. Onze excuses voor het wachten.
Tijdens mijn telefoongesprek met de medewerker ben ik heel gezellig en duidelijk te woord gestaan door de vouw van de klantenservice en zij zorgde voor goede antwoorden waar ik tevreden mee ben.
Hi Jos, Wat goed om te horen dat je zo goed bent geholpen door ons!
Ze hebben me altijd vrij direct kunnen helpen, ook met lastigere situaties. De klantenservice is goed bereikbaar en erg behulpzaam. Ze zijn goedkoop en groen, meer heb je niet nodig! Al mijn vrienden hebben inmiddels mijn van de bron pitch gehoord, of ze dat nou willen of niet.
Heel erg bedankt voor de positieve review! Super goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen en ga zo door met het pitchen! We zoeken altijd mensen voor in de sales ;)
Ibformatie was goed, maar niet compleet.
Hi Arie, bedankt voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat je tevreden over ons bent!
Blijkbaar kan men in de administratie niet direct constateren wanneer er een bedrag abusievelijk teveel is overgemaakt en het heel wat kruim kost duidelijk te maken dat ik het bedrag toch terug zou willen hebben. Men kan toch direct constateren dat er een een bedrag teveel is overgemaakt , is toch een kwestie van terugboeken.! Tja zo simpel was het niet. Moest een kopie maken van de de bankrekening dat het bedrag dubbel is overgemaakt . Waarom is mij nog een raadsel. Ohwe, wanneer het anders om zou zijn, dan had ik de eerste waarschuwing al op de mail gehad! Kortom geen beste beurt!
Hi Ger, Wat vervelend dat je ervaring niet was zoals je had gehoopt. Het is inderdaad zo dat wij niet gelijk kunnen inzien wanneer er een bedrag teveel is overgemaakt. Daarom vragen wij om hier een screenshot van te ontvangen. Dat is puur gewoon om er zeker van te zijn dat het inderdaad niet goed is gegaan. We hopen dat het inmiddels allemaal is gelukt en onze excuses voor de verwarring.
Ik vind het niet goed duidelijk en zichtbaar hoe de tarieven in het contract overeen gaan komen met hetgeen ik in de app zie
Dankjewel voor de vele sterren. Mocht je vragen hebben over de tarieven, neem dan vooral contact op met onze klantenservice.
Via de veiling van Vereniging Eigen Huis heb ik een mooi nieuw contract. De veiling was in september, het contract ging vandaag in. Het was leuk geweest als ik vandaag een welkomstmail had ontvangen. In die welkomstmail hadden ze dan ook aandacht kunnen schenken aan: - het nieuwe termijn bedrijf, inclusief een advies daarvoor. - het toestemming geven voor het uitlezen van de digitale meters.
Hi Piet, Welkom bij Vandebron! Heel erg bedankt voor de feedback en de positieve review. We gaan ermee aan de slag!
Eerste beoordeling Google en Trustpilot: Wat een verschrikkelijke misleidende partij is dit. Wij hebben ingevoerd wat wij hebben gebruikt in jaar 2023-2024. Vervolgens hebben zij ons termijnbedrag bepaald op 260 euro. Wij hebben veel minder verbruikt en moeten toch een fors bedrag bijbetalen. Vandaag gebeld en ze geven aan dat ze ons bedrag hebben gebaseerd op een lager verbruik. Ook zijn bedragen opeens bruto en moet er nog belasting overheen. Gebeld, duurde natuurlijk even voordat je een van deze mensen te spreken kreeg. We moeten bijbetalen, omdat zij dat betalen en baseren op bovenstaande. We mogen ook niet weg door de onvrede, dan moeten wij namelijk een boete betalen. Dikke onvoldoende voor dit bedrijf en ik raad iedereen aan om niet met ze in zee te gaan! OP DE SITES REACTIE DAT WIJ CONTACT OP KONDEN NEMEN VOOR HULP. UITERAARD WAS DAT ONZE EERSTE STAP, ZONDER POSITIEF RESULTAAT. ZE KUNNEN ZELFS NIET UITLEGGEN HOE ZE WERKEN. NA ONZE REVIEW DUS WEER CONTACT Edit: Na dit bericht contact opgenomen. Ons wordt verweten dat wij de meterstanden zelf niet in de gaten hielden en hun termijn bedrag een indicatie was en wij daarna zelf verantwoordelijk zijn. Screenshots gestuurd met ons verbruik en daarin staat dat wij goed uit zouden komen. Ongeveer 2800euro verbruik en ongeveer 3200 betaald. En nog bijbetalen. Van de bron geconfronteerd, maar helaas reageren ze al een poos niet meer. Wij mogen ook niet van hun duidelijk waardeloze contract af. Ze zien geen reden daartoe. Waardeloos!
Hi Wouter, Wat ontzettend vervelend om te horen. Ook jammer om te horen dat we al een poos niet meer reageren. Helaas hebben wij via deze weg geen inzicht in je klantaccount dus moeten we je doorverwijzen naar de klantenservice. We kunnen snappen dat je hier geen zin in hebt, maar weet dat we je graag willen helpen.
Noodfonds kende €1615,65 toe voor stroom bij Vandebron. Echter kreeg ik maar €350 van hen. Ze zeggen een correctie te hebben doorgevoerd, maar dat ging buiten het Noodfonds zelf om. Mijn andere leverancier, Greenchoice voor gas, keerde meteen het hele bij hen toegekende bedrag uit. Wat een verschil in handelen! Ik voel me opgelicht en wacht nog steeds op de rest van het volledig toegekende bedrag van Vandebron.
Wat vervelend om te horen. Het is zeker niet onze bedoeling geweest om je zo te laten voelen. Graag vragen we van je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat er voor wat meer duidelijkheid gezorgd kan worden.
Goede duurzaamheid gecombineerd met redelijke tarieven. De app werkt goed en is overzichtelijk.
Hi Eric, heel erg bedankt voor de positieve review!
Ik ben al een jaar of vijf bij VandeBron en blijf ook.
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Erick. Op naar nog 5 jaar!
Medewerker Van de Bron denkt pro-actief mee welk soort contract het beste bij mijn persoonlijke situatie past. Op basis van ons gesprek kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat een vast contract voor de periode van 1 jaar momenteel voor mij het meest geschikt is.
Hi Henk, wat fijn dat je zo goed bent geholpen door onze medewerker!
Afgelopen jaren een driejarig contract tegen vaste prijs en geen opzegging van dat contract door Van de Bron toen de prijzen voor gas plotseling de pan uitvlogen. En al die jaren storingsvrije en vlekkeloze levering en verantwoording daarvan.
Dankjewel voor de positieve review Harry!
Mooie prijzen, snelle communicatie en duurzaam uit eigen land!
Hi Fadi, dankjewel voor de positieve review! Samen naar een mooiere wereld💚
Nog pas een half jaar maar telefonisch al wel fijn contact gehad! Prettig geholpen.
Wat fijn om te horen dat goed bent geholpen Anja!
Sinds 2021 een laadpaal via Vandebron; deze is in de tussentijd al 3x defect geweest en bij het laatste defect is de monteur zelfs vertrokken terwijl hij zag dat het nog steeds niet werkte maar 'hij had ook geen idee'. Vervolgens gemeld aan Vandebron met de verwachting een nette, correcte afhandeling en werkende laadpaal. Tot op heden geen reactie; zelfs na indienen schriftelijke klacht (nu ruim. weken geleden) ook geen reactie. Bericht van de klantenservice was ook totaal ontoereikend en vermeldde een ticketnummer van Alfen welke reeds gesloten was; op mijn reactie dat dit gesloten is ook geen verdere communicatie ontvangen. Ze 'stoten' het laadpaal-beheer per januari af aan een ander bedrijf; mijn vermoeden is dat Vandebron net zo lang hun kop in het zand steekt tot het niet meer hun probleem is. Ook al enkele jaren klant voor onze gas/energie, maar gelukkig zitten wij niet aan een contract vast en zullen wij ook gaan overstappen naar een andere leverancier die hopelijk wél meewerkt / voor hun klanten klaar staat. De belofte 'wij nemen uw klacht serieus' is ronduit een grote leugen.
Hi Anthony, Wat vervelend dat je deze slechte ervaring bij ons hebt gehad. Omdat wij via deze weg niet je contract kunnen inzien, vragen we van je om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en kijken naar de mogelijkheden.
Had vragen over de jaarafrekening
Hi Ignace, bedankt voor het delen van je ervaring. Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze medewerkers!
Als vlot geregeld en groene stroom tegen een goede prijs. Veel vragen worden al op de website beantwoord en kom je er niet uit, dan is er een goed bereikbare deskundige klantenservice.
Hi Rika, bedankt voor je goede beoordeling. We zijn blij om te horen dat je tevreden over ons bent en dat je goed bent geholpen door onze website en klantenservice!
Inmiddels een jaar klant geweest bij vandebron, hierna heb ik besloten om over te stappen volgens de jaar afrekening zou ik een flink bedrag terug ontvangen. Nu ben ik inmiddels al 7 weken aan het wachten op dit bedrag. Wanneer dat je te weinig betaald verwachten ze binnen 14 dagen het bedrag te ontvangen maat andersom laten ze het afweten. Ik ben benieuwd of ik dit jaar nog iets ontvang.
Hi Stef, bedankt voor het delen van je ervaring. Wat vervelend om te horen dat je al zo lang moet wachten op de eindafrekening. Voor afrekeningen hanteren we altijd een maximumtermijn van 6 weken en meestal zitten we ruim binnen deze termijn. Aangezien het bij jou al 7 weken duurt lijkt het erop dat er wellicht iets aan de hand is. Omdat we hier niet met je mee kunnen kijken willen we je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je daar graag verder!
als je geen mogelijkheid hebt voor eigen zonnepanelen, voelt dit als eigen panelen bij een boer ( waar je zo naar toe kunt).
Hei Yvonne, Dankjewel voor de positieve review. Samen naar een groene wereld💚
Is wel goed
Heel erg bedankt Hans! Mocht je vragen hebben, neem dan vooral contact op met onze klantenservice via 0880 444 555 of via de mail ([email protected])
Klachtafhandeling duurt wat lang, maar wordt uiteindelijk positief opgelost. Wat dat aangaat is de service prima, enkel de behandeling van de verstuurde mail kan voor wat mij betreft wel iets sneller. Al met al prima geholpen .
Hi Johan, Dankjewel voor de feedback! We gaan ermee aan de slag. Fijn om te horen dat je uiteindelijk goed bent geholpen.💚
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.