Filters

10

deskundig, eerlijk en klantvriendelijk advies over contractverlening

Medewerker Van de Bron denkt pro-actief mee welk soort contract het beste bij mijn persoonlijke situatie past. Op basis van ons gesprek kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat een vast contract voor de periode van 1 jaar momenteel voor mij het meest geschikt is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Storingsvrij en vlekkeloos!

Afgelopen jaren een driejarig contract tegen vaste prijs en geen opzegging van dat contract door Van de Bron toen de prijzen voor gas plotseling de pan uitvlogen. En al die jaren storingsvrije en vlekkeloze levering en verantwoording daarvan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Beste energie levrancier

Mooie prijzen, snelle communicatie en duurzaam uit eigen land!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Tevreden!

Nog pas een half jaar maar telefonisch al wel fijn contact gehad! Prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Problemen laadpaal; geen oplossing en volledige radiostilte

Sinds 2021 een laadpaal via Vandebron; deze is in de tussentijd al 3x defect geweest en bij het laatste defect is de monteur zelfs vertrokken terwijl hij zag dat het nog steeds niet werkte maar 'hij had ook geen idee'. Vervolgens gemeld aan Vandebron met de verwachting een nette, correcte afhandeling en werkende laadpaal. Tot op heden geen reactie; zelfs na indienen schriftelijke klacht (nu ruim. weken geleden) ook geen reactie. Bericht van de klantenservice was ook totaal ontoereikend en vermeldde een ticketnummer van Alfen welke reeds gesloten was; op mijn reactie dat dit gesloten is ook geen verdere communicatie ontvangen. Ze 'stoten' het laadpaal-beheer per januari af aan een ander bedrijf; mijn vermoeden is dat Vandebron net zo lang hun kop in het zand steekt tot het niet meer hun probleem is. Ook al enkele jaren klant voor onze gas/energie, maar gelukkig zitten wij niet aan een contract vast en zullen wij ook gaan overstappen naar een andere leverancier die hopelijk wél meewerkt / voor hun klanten klaar staat. De belofte 'wij nemen uw klacht serieus' is ronduit een grote leugen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Zijn duidelijk over wat ze doen, vriendelijke kundige medewerkers

Had vragen over de jaarafrekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekend

Als vlot geregeld en groene stroom tegen een goede prijs. Veel vragen worden al op de website beantwoord en kom je er niet uit, dan is er een goed bereikbare deskundige klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

7 weken verder nog geen terugbetaling

Inmiddels een jaar klant geweest bij vandebron, hierna heb ik besloten om over te stappen volgens de jaar afrekening zou ik een flink bedrag terug ontvangen. Nu ben ik inmiddels al 7 weken aan het wachten op dit bedrag. Wanneer dat je te weinig betaald verwachten ze binnen 14 dagen het bedrag te ontvangen maat andersom laten ze het afweten. Ik ben benieuwd of ik dit jaar nog iets ontvang.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

stroom rechtsstreeks van de boer!

als je geen mogelijkheid hebt voor eigen zonnepanelen, voelt dit als eigen panelen bij een boer ( waar je zo naar toe kunt).

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Is wel goed

Is wel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Lang maar goed

Klachtafhandeling duurt wat lang, maar wordt uiteindelijk positief opgelost. Wat dat aangaat is de service prima, enkel de behandeling van de verstuurde mail kan voor wat mij betreft wel iets sneller. Al met al prima geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene energie en uitstekende klantenservice

Toen ik de klantenservice belde kreeg ik een zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon die uitgebreid de tijd nam om al mijn vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Vandebron is klantvriendelijk, betaalbaar en heel transparant

De website biedt je alle kans om te zien hoe je energiegebruik is. Als je vragen hebt zijn ze telefonisch heel goed bereikbaar en behelpen je vriendelijk en duidelijk. Deze combinatie biedt veel transparantie zodat vertrouwen makkelijk ontstaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel, betrouwbaar en transparant

Het overstappen ging super eenvoudig en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

geweldig

Vriendelijk, deskundig en bovenal klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gewoon iets doen voor het milieu

Gewoon een mogelijkheid om iets te doen aan de vervuiling door traditionele energie centrales

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzaam én klantgericht

Met de energie van Vandebron weet je zeker waar je energie vandaan komt en dat je een steentje bijdraagt aan een betere wereld. Daarbij staan klanten voor hem voorop, waardoor je altijd snel en goed te woord wordt gestaan. Fijne service en een betere wereld :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

10

Ik hou van je bedrijf. Ik zal het aan anderen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede tarieven en behulpzaam personeel

De tarieven zijn prima gezien de huidige markt en tijd waarin we leven. Vandaag voor het eerst telefonisch contact opgenomen. Dame in kwestie was vriendelijk en dacht met mij mee, fijne ervaring tot zover met Van de Bron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Goede en snelle klantenservice.

Door de klantenservice ben ik goed en snel geholpen bij het her-instellen van de 2FA inlog methode. De klantenservice medewerkers (frontend en backend) waren zeer behulpzaam om mijn probleem op te lossen. De tijd in de wachtrij was acceptabel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

goede afspraken met vast contract gemaakt

goed opletten dat via mail niet ineens gevraagd wordt of je het er mee eens bent het vaste termijnbedrag te verhogen. dan nee niet accoord aanklikken en contact aangaan. termijn aanpassing geldt altijd per 1 januari van het nieuwe jaar nadat de ACM accoord heeft gegeven op de ingediende verhogingen. bij een vast contract gelden in dit geval alleen de verhoging netwerk beheerskosten en niet licht/gas e.d.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gelijk geholpen

Ik kreeg eerst naar 100km gratis laden. Na 1 mail kreeg ik toch 250km

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima energieleverancier

Makkelijk overstappen, duidelijke site, gunstige tarieven .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Mooi aanbod voor 3 jarig contract

Van de Bron had een goed aanbod voor een 3 jarig vast contract in vergelijking met andere aanbieders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geweldige service

Ik schijn tijdens het aanmelden bij Van de Bron een fout te hebben gemaakt waardoor ik bepaalde kortingen zou mislopen. Door de oplettendheid van Van de Bron is dit niet gebeurd. Ze hebben de fout gezien, gecorrigeerd in het systeem en me daarna op de hoogte gebracht. Hierdoor krijg ik geld terug in plaats van bij te betalen. Ik had nog een kleine vraag en belde de klantenservice. Ik kreeg na 2 keer overgaan iemand aan de lijn. Dat is tegenwoordig uniek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.