Medewerker Van de Bron denkt pro-actief mee welk soort contract het beste bij mijn persoonlijke situatie past. Op basis van ons gesprek kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat een vast contract voor de periode van 1 jaar momenteel voor mij het meest geschikt is.
Afgelopen jaren een driejarig contract tegen vaste prijs en geen opzegging van dat contract door Van de Bron toen de prijzen voor gas plotseling de pan uitvlogen. En al die jaren storingsvrije en vlekkeloze levering en verantwoording daarvan.
Mooie prijzen, snelle communicatie en duurzaam uit eigen land!
Nog pas een half jaar maar telefonisch al wel fijn contact gehad! Prettig geholpen.
Sinds 2021 een laadpaal via Vandebron; deze is in de tussentijd al 3x defect geweest en bij het laatste defect is de monteur zelfs vertrokken terwijl hij zag dat het nog steeds niet werkte maar 'hij had ook geen idee'. Vervolgens gemeld aan Vandebron met de verwachting een nette, correcte afhandeling en werkende laadpaal. Tot op heden geen reactie; zelfs na indienen schriftelijke klacht (nu ruim. weken geleden) ook geen reactie. Bericht van de klantenservice was ook totaal ontoereikend en vermeldde een ticketnummer van Alfen welke reeds gesloten was; op mijn reactie dat dit gesloten is ook geen verdere communicatie ontvangen. Ze 'stoten' het laadpaal-beheer per januari af aan een ander bedrijf; mijn vermoeden is dat Vandebron net zo lang hun kop in het zand steekt tot het niet meer hun probleem is. Ook al enkele jaren klant voor onze gas/energie, maar gelukkig zitten wij niet aan een contract vast en zullen wij ook gaan overstappen naar een andere leverancier die hopelijk wél meewerkt / voor hun klanten klaar staat. De belofte 'wij nemen uw klacht serieus' is ronduit een grote leugen.
Had vragen over de jaarafrekening
Hi Ignace, bedankt voor het delen van je ervaring. Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze medewerkers!
Als vlot geregeld en groene stroom tegen een goede prijs. Veel vragen worden al op de website beantwoord en kom je er niet uit, dan is er een goed bereikbare deskundige klantenservice.
Hi Rika, bedankt voor je goede beoordeling. We zijn blij om te horen dat je tevreden over ons bent en dat je goed bent geholpen door onze website en klantenservice!
Inmiddels een jaar klant geweest bij vandebron, hierna heb ik besloten om over te stappen volgens de jaar afrekening zou ik een flink bedrag terug ontvangen. Nu ben ik inmiddels al 7 weken aan het wachten op dit bedrag. Wanneer dat je te weinig betaald verwachten ze binnen 14 dagen het bedrag te ontvangen maat andersom laten ze het afweten. Ik ben benieuwd of ik dit jaar nog iets ontvang.
Hi Stef, bedankt voor het delen van je ervaring. Wat vervelend om te horen dat je al zo lang moet wachten op de eindafrekening. Voor afrekeningen hanteren we altijd een maximumtermijn van 6 weken en meestal zitten we ruim binnen deze termijn. Aangezien het bij jou al 7 weken duurt lijkt het erop dat er wellicht iets aan de hand is. Omdat we hier niet met je mee kunnen kijken willen we je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je daar graag verder!
als je geen mogelijkheid hebt voor eigen zonnepanelen, voelt dit als eigen panelen bij een boer ( waar je zo naar toe kunt).
Hei Yvonne, Dankjewel voor de positieve review. Samen naar een groene wereld💚
Is wel goed
Heel erg bedankt Hans! Mocht je vragen hebben, neem dan vooral contact op met onze klantenservice via 0880 444 555 of via de mail ([email protected])
Klachtafhandeling duurt wat lang, maar wordt uiteindelijk positief opgelost. Wat dat aangaat is de service prima, enkel de behandeling van de verstuurde mail kan voor wat mij betreft wel iets sneller. Al met al prima geholpen .
Hi Johan, Dankjewel voor de feedback! We gaan ermee aan de slag. Fijn om te horen dat je uiteindelijk goed bent geholpen.💚
Toen ik de klantenservice belde kreeg ik een zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon die uitgebreid de tijd nam om al mijn vragen te beantwoorden.
Hi Leny, bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice!
De website biedt je alle kans om te zien hoe je energiegebruik is. Als je vragen hebt zijn ze telefonisch heel goed bereikbaar en behelpen je vriendelijk en duidelijk. Deze combinatie biedt veel transparantie zodat vertrouwen makkelijk ontstaat.
HI Antheunis, bedankt voor het delen van je ervaring. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent!
Het overstappen ging super eenvoudig en snel.
Hi Otto, Heel erg bedankt voor de positieve review!
Vriendelijk, deskundig en bovenal klantvriendelijk
Heel erg bedankt voor de positieve review! Het doet ons ontzettend goed om te horen💚
Gewoon een mogelijkheid om iets te doen aan de vervuiling door traditionele energie centrales
Hi Ed, bedankt voor je goede beoordeling. Samen maken we Nederland elke dag een beetje duurzamer!
Met de energie van Vandebron weet je zeker waar je energie vandaan komt en dat je een steentje bijdraagt aan een betere wereld. Daarbij staan klanten voor hem voorop, waardoor je altijd snel en goed te woord wordt gestaan. Fijne service en een betere wereld :)
Wat leuk om te horen, dankjewel voor het delen!
Ik hou van je bedrijf. Ik zal het aan anderen aanbevelen.
Dankjewel voor de leuke review!💚
De tarieven zijn prima gezien de huidige markt en tijd waarin we leven. Vandaag voor het eerst telefonisch contact opgenomen. Dame in kwestie was vriendelijk en dacht met mij mee, fijne ervaring tot zover met Van de Bron.
Hey Kelly, wat goed om te horen dat je een goede ervaring hebt! Dankjewel voor het delen.
Door de klantenservice ben ik goed en snel geholpen bij het her-instellen van de 2FA inlog methode. De klantenservice medewerkers (frontend en backend) waren zeer behulpzaam om mijn probleem op te lossen. De tijd in de wachtrij was acceptabel.
Hi Fred, Wat fijn om te horen dat het allemaal gelukt is met onze klantenservice. Heel erg bedankt voor de positieve review, dat is altijd fijn om te zien!
goed opletten dat via mail niet ineens gevraagd wordt of je het er mee eens bent het vaste termijnbedrag te verhogen. dan nee niet accoord aanklikken en contact aangaan. termijn aanpassing geldt altijd per 1 januari van het nieuwe jaar nadat de ACM accoord heeft gegeven op de ingediende verhogingen. bij een vast contract gelden in dit geval alleen de verhoging netwerk beheerskosten en niet licht/gas e.d.
Hi Henk, dankjewel voor de positieve review! In een vast contract staan de tarieven vast, en kan het termijnbedrag gewijzigd worden. Dit is namelijk ook afhankelijk van het verbruik. De kale leveringstarieven staan hierin uiteraard wel vast. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, kan je gerust contact met ons opnemen.
Ik kreeg eerst naar 100km gratis laden. Na 1 mail kreeg ik toch 250km
Hi Mike, goed om te horen dat je gelijk geholpen was!
Makkelijk overstappen, duidelijke site, gunstige tarieven .
Hey Pieter, fijn om te horen!
Van de Bron had een goed aanbod voor een 3 jarig vast contract in vergelijking met andere aanbieders.
Hi Marianne, goed om te horen, dankjewel voor het delen!
Ik schijn tijdens het aanmelden bij Van de Bron een fout te hebben gemaakt waardoor ik bepaalde kortingen zou mislopen. Door de oplettendheid van Van de Bron is dit niet gebeurd. Ze hebben de fout gezien, gecorrigeerd in het systeem en me daarna op de hoogte gebracht. Hierdoor krijg ik geld terug in plaats van bij te betalen. Ik had nog een kleine vraag en belde de klantenservice. Ik kreeg na 2 keer overgaan iemand aan de lijn. Dat is tegenwoordig uniek.
Hey Anne, dankjewel voor de uitgebreide review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.