Filters

10

Geen gedoe gewoon van de bron

Goed en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima ondersteuning van de klantenservice!

Erg goed geholpen bij de overstap naar Vandebron, waarbij een probleem speelde met de overdracht tussen mijn oude leverancier en mijn nieuwe contract. De medewerker luisterde goed, dacht goed mee, en kon het probleem oplossen. Compliment en zo fijn dat je meteen persoonlijk te woord wordt gestaan in plaats van door een chatbox of via sociale media berichten moet versturen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ok

Goed te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Vandebron neemt de telefoon op, snel en correct!

Het is fijn als een groot bedrijf gewoon wel de telefoon opneemt, en vriendelijk met een helder uitleg zijn/haar “foutje” toegeeft. (In dit geval een per abuis fout gestuurde mail. Heerlijk!! Zo hoort het. Dan is er niets aan de hand. Fijn VandeBron!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekende service en heel gunstige vaste contracten

Na vele jaren klant te zijn geweest, krijg ik nog steeds vrijwel direct iemand aan de lijn, die goed meedenkt en een duidelijk advies geeft. Bij Vandebron blijft de service dus na ook vele jaren nog steeds supergoed. Bij prijsvergelijking doet een vast contract bij Vandebron niet onder voor een contract bij vervuilende energieleveranciers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed en vriendelijk geholpen

Ik werd goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ik kreeg de indruk dat de aardige dame echt haar best deed om het probleem op te lossen en uitleg te geven bij een foutief verstuurde e-mail vanuit Vandebron. Werd ik overal maar zo geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
4

Bonus voor klant die blijft

Waarom krijgt een nieuwe klant € 150 bonus bij het aangaan van een driejarig contract en een bestaande klant niet? En dat terwijl precies dezelfde tarieven gehanteerd worden voor electra, gas en vastrecht. Vandebron geeft toch aan heel blij te zijn met het feit dat ik blijf; is Vandebron dan blijer met een nieuwe klant dan met een die trouw blijft. Waarom ontvang ik dan die bonus niet. Zie die ook graag tegemoet! Anders voel ik me werkelijk negatief behandeld door Vandebron en doet Vandebron eigen woorden geweld aan. Toch?! Heel benieuwd naar uw reactie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed inzicht in verbruik

Fijne app die meteen duidelijk inzicht geeft in je verbruik. Groene energie dus je helpt mee met de verbetering van het milieu. Goede tarieven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super.

Er wordt geluisterd en actie ondernomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Erg klantvriendelijk

Is Vandebron de goedkoopste? Het lijkt eerst van niet totdat je met ze belt. Online hebben ze niet dezelfde deals als telefonisch. Verder helpen ze je altijd met al je problemen. De aantal keren dat ik toch even moest bellen kwam er altijd een goede oplossing. Ze zijn klantvriendelijk, duidelijk en begripvol. Ik raad ze zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijn bedrijf!

Duidelijke informatie en app, vriendelijk personeel, goede aanbiedingen qua prijs en heel belangrijk (voor mij); telefonisch bereikbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer vriendelijke bediening.

Fijn om met echte mensen te praten die willen helpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goed en soepel contact ook via de site

Geen toelichting meer nodig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vooralsnog een prima ervaring

Ik hoop dat het gaat zoals het in de emails staat

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed naar mijn zin bij vandebron.

Ná al diverse jaren heb ik het nog steeds naar mijn zin bij van der Bron. Wordt keurig èn duidelijk tewoord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene energie!

Makkelijk afgesloten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Contractverlenging

Mijn huidige variabele contract loopt af. Ik heb alleen voorstel voor nieuw variabel contract gekregen, terwijl - als je open en eerlijk communiceert - er ook andere contractvormen zijn. Het was mooier geweest, dat van al deze contractvormen een voorstel was gekomen, dan kan men daaruit een keuze maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijne service en groene stroom!

Fijne bron heeft een fijne en klantgerichte service. Je hebt onder andere doormiddel van de app altijd een duidelijk overzicht van je verbruik! Je wordt snel en vriendelijk geholpen en ik zal hen dan ook zeker aanraden aan anderen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Te mooi om waar te zijn?

Enegieleveranciers hebben een zeer slechte naam: 'kleine lettertjes', onvolledige informatie en gewoon 'oplichten' is vaak eerder regel dan uitzondering. (neem bijvoorbeeld de vergoeding die ik plots aan Vandebron moest betalen ivm het terugleveren van energie met mijn 60 zonnepanelen: die zag ik dus NIET aankomen! Voelde me zwaar belazerd! ) Dus toen ik het nieuwe aanbod kreeg ben ik (daarom) toch even online gaan vergelijken! Kijk, ik hoef helemaal niet de goedkoopste leverancier, ik wil een faire prijs en geen gekonkel; en vooral geen noodzaak om te switchen naar een andere maatschappij: gaat doordaans ook niet goed. Maar bij het vergelijken zag ik dat de prijs van Vandebron zeker in lijn lag met de prijs van (even overdreven gesteld) 'al die andere dubieuze aanbieders' dus besloot ik om dan toch maar in te stemmen met het 1-jaars aanbod. Hoop dat ik nu geen 'addertjes onder het gras' ga vinden :-) groeten van Geert van Dijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

een onverdeelde verademing!

Vanaf mijn inschrijving's-overstap op straat in 2018 is mijn ervaring bij VANDEBRON zonder uitzondering telkenmale een verrassende verademing omdat bij elk contact blijkt dat er (nog steeds) echte mensen bij VANDEBRON werken. HOUDEN ZO SVP Floris van Spronsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goeie club en mooie prijs

Een heel mooi contract gekregen en voor de telefoon ook goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

prima energieleverancier

Ben sinds kort klant geworden en ben zeer tevreden. Duidelijke afspraken van het energiecontract en een goede makkelijke app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prettig contact, goed beleid, goede service.

Wat voor een aanbiedingen ik ook krijg, ik blijf bij VANDEBRON!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Good

Good

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Maandbedrag wordt niet opgehoogd door vergelijkingssite

Vast tarief gerefareerd aan de laatste 4 maanden , naar het laagste punt kan brengen wel het risico loopt om bij te moeten betalen De Bron U daarop wijst vooruitstrevend vind TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.