Filters

10

Fijne klantenservice

Snel te bereiken en doen net dat stapje extra

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

overzichtelijk goede prijs

al een aantal jaren bij vander Bron goed geregeld en zou ook niet weten waarom ik ergens anders heen zou gaan die zegt dat die t beter kan zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Een snelle en goede service.

één telefoontje en alles is geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Snelle service gerichte oplossing

Snelle en goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Elke maand een duidelijk verhaal over mijn verbruik

Elke maand krijg ik een duidelijk overzicht van mijn energieverbruik. Bovendien wordt het vergeleken met het verbruik van dezelfde maand van het vorige jaar. Op die manier zie ik zelf snel of het lukt om me aan mijn voornemen te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel tevreden!

Vanaf december 2020 ben ik bij Vandebron met een 3 jaar contract en nu weer verlengd vanwege een prima aanbod met 1 jaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Excellent prices and friendly service

A friend of mine in the Netherlands recommended me Vandebron because of the green energy they offer, the competitive prices and the kindness of Vandebron's assistants. I can only totally agree with that. With best regards, Victor Fernandez Den Haag

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Perfct geholpen door de klantenservice

De beste keuze als je geen zonnepanelen hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Slechte telefoondienst

3x doorgeschakeld 1x heeft persoon gewoon opgehangen. Vraag is niet beantwoord

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

800 m2 woongenot Totaal transitie partner van gas naar Electra 2035

Mijn ervaring komt er in het kort op neer dat zij totaal passend nationaal monument 800m2 herbestemd naar 2 woningen perfect hebben kunnen voorzien op hun duurzame energie aanbod inclusief teruglevering

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed bereikbaar, fijn duidelijk contact

Heb gekozen voor zekerheid en na een 1 jaar contract en een tijdje variabel, een contract voor 3 jaar afgesloten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Goed

Ik vertrouw jullie op een goede medewerking

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vriendelijk, behulpzaam en redelijke prijs

Klant worden overstappen gaat makkelijk. Behulpzame en vriendelijke klantenservice. Leuke vriendenkorting als je nog iemand aanmeld. Wachttijd telefoon, is door drukte, erg lang. Werd wel excuses voor gemaakt. De prijzen zijn redelijk en gunstig t.o.v. andere aanbieders. De gasprijs is maar net onder het prijsplafond. Ik vraag me wel af of stroom goedkoper kan Net als andere aanbieders wordt zon en wind aangeboden. Dat lijkt mij geen kostbaar opgewekte energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

goed geholpen

ze hebben mijn goed geholpen, alleen het duurt even voor dat ik iemand aan de lijn kreeg enige min punt, voor de rest een goede energie maatschappij

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prettig in contact

Voel me thuis bij van de Bron omdat ik eerlijke en duidelijke informatie krijg. Vind de toon waarop gecommuniceerd wordt plezierig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
1

Waardeloos

Waardeloos, ga er niet mee in zee. Na foutieve berekening van laadpas weken en maanden moeten zeuren om geld terug te krijgen, en dat is nog steeds niet geregeld. Ze kunnen het gewoon niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Oke, maar de panelen afspraak mag genuanceerder

Ben pas bij van de Bron. Tot nu toe oké.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede prijs voor duurzame energie!

Duidelijk, no-nonsense en goede prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Professional service

I’m a very satisfied client. Vandebron is an absolute trustful company. They are ready to provide energy any moment. The customerservice is greatly professional and the administration is really smooth and quick. Way better option than my previous energie supplier. I highly recommend them!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer tevreden

Goede fijne help service, duurzaam, goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Uitzonderlijk slechte afhandeling van gemaakte fout

Bij mijn overstap was een fout gemaakt. Het duurde een kleine twee maanden voordat deze hersteld was. Al die tijd ben ik aan het lijntje gehouden, kreeg ik geen of verkeerde informatie en kreeg ik steeds weer het mantra te horen dat de klantenservice het heel vervelend vond maar hier niets aan kon doen. De mensen die er kennelijk wel iets aan konden doen kreeg ik niet te spreken en lieten ook niets weten. Pas toen Liander dreigde me af te sluiten, zijn ze in actie gekomen. Een hele nare ervaring. En anders dan wat excuses kwam er niets van een gebaar - zelfs een bloemetje of een eenmalige korting is er niet gegeven. In mijn woorden ‘omdat het hun ook heel veel tijd had gekost en het alleen maar wat miscommunicatie was…’ Heel teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Gewoon, geen gezeur

Moeilijke materie duidelijk uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Energie dichtbij, goed verhaal.

Transparant over de bronnen van de energie, goed inzicht in eigen verbruik met maandelijkse mail of op op het account. Compensatie in groene initiatieven krijgen in de beschrijving een menselijk gezicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vriendelijk en goed bereikbaar

We kregen snel een laadpaal maar het formulier was lastig en ik moest bellen over of er nu wel een laadpas bij zit. Onduidelijke info op de website over dat onderwerp. Verder prima ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zo groen mogelijk

Ik heb het gevoel dat Van de Bron werkelijk zijn best doet om zo duurzaam mogelijk te zijn. Ik schrok er wel even van dat ze met Essent samen gingen werken, maar ik denk dat de groene intenties zo goed mogelijk worden nagestreefd. En wellicht werd / wordt Essent er iets 'groener' van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.