Goede en snelle service bij aanvragen. Groene stroom van een vriendelijk bedrijf.
Heel erg bedankt Bert!
Ik ben bijna 3 jaar tevreden klant en met een 3 jarig contract. Afgesloten vlak voor de energiecrisis. Dat was toen een bewuste keuze m.b.t. de groene energie en meer geluk dan wijsheid dat ik (voor het eerst!) een betaalbaar 3 jarig contract afsloot. 3 jaar lang sta ik pal achter de filosofie van Vandebron. Toch begon ik langzaam aan bang te worden dat ik elders een contract moest gaan afsluiten om mijn maandbedrag gelijk aan nu te houden. Je hoort toch vaak dat bestaande klanten minder goede aanbiedingen voor verlenging wordt gedaan. Dus ben ik mij gaan oriënteren! Uit het niets kreeg ik vandaag een verlengingsaanbod van Vandebron. Ik blijf na afloop van mijn lopende contract voor hetzelfde maandag weer 3 jaar door met Vandebron! Juist omdat ik wat onderzoek had gedaan hoefde ik geen seconde na te denken over het aanbod van Vandebron! Elders was ik misschien € 10,00 p/mnd goedkoper uit geweest. Maar Vandebron is dus echt blij met haar klanten! En omdat ik echte groene duurzaamheid belangrijk vind, blijf ik graag!
Hi Ron, Heel erg bedankt voor deze uitgebreide en positieve review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je tevreden met ons bent.
Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk, adequate hulp per telefoon
Hi Herman, Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze collega's van de klantenservice!
Zelf vind ik Van de Bron een betrouwbare leverancier, met een goede prijs/kwaliteit verhouding, die er ook duidelijk voor de klant is. Ook de nadruk op duurzaamheid vind ik een pluspunt.
Dankjewel voor de positieve review Jeroen!
Prima website met voldoende informatie. De chatrobot is echter beperkt.
Hi Hans, Dankjewel voor de positieve review. Graag willen we je ook laten weten dat we hard bezig zijn met het verbeteren van onze chatbot Mick. We nemen je feedback mee.
Klanten worden is zo geregeld. Maar als je weg wilt en meld dat de eindafrekening niet klopt krijg je geen gehoor......gebeld, meerdere mails gestuurd.
Hi Christel, Wat vervelend dat er niet wordt gereageerd op je vragen. Graag vragen we van je om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice via 0880 444 555. We willen je natuurlijk erg graag te woord staan en je vragen beantwoorden.
Ik ben nu drie jaar klant bij Vandebron en moest mijn contract verlengen. Ik heb onderzoek gedaan in de markt of er nog leveranciers waren waar je geen terugleververgoeding betaalt. (Ik heb namelijk veel zonnepanelen op mijn dak liggen). Helaas is er geen enkele partij meer die dit aanbiedt. Daarom heb ik mij verdiept in de voorwaarden. Vandebron biedt praktisch dezelfde vergoeding voor terug geleverde stroom als wat ik per kwh betaal om het af te nemen. De prijs afgenomen kwh is concurrerend met de goedkopere aanbieders. Deze aanbieders hanteren echter niet de duurzame filosofie die Vandebron biedt. Daarom was voor mij de keuze makkelijk om wederom een contract voor 3 jaar af te sluiten bij Vandebron.
Hi Vincent, Wat fijn om te horen dat je ervoor hebt gekozen om bij ons te verlengen! Samen maken we er een groenere wereld van💚
Geen problemen gehad de laatste 3 jaar
Fijn om te horen, bedankt voor het delen!
Vandebron was echt een gat in de toen vreselijke markt :-)
Hi Agnes, bedankt voor het delen van de leuke review!
Goede ervaring --> contract verlengd voor 3 jr.
Hey Joris, wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt!
Recessie wat onduidelijkheid over de startdatum, deze werd super snel voor mij aangepast en ook het verhogen van mijn maandtermijn werd door de zeer vriendelijke dame gelijk geregeld, en binnen5 minuten mijn gecorrigeerde contract op de mail.
De keuze voor Van de Bron heb ik zes jaar geleden bewust gemaakt omdat ik graag bijdraag aan de overstap naar groene energie en Van de Bron daar eerlijk over is. Ik vind de contract voorwaarden goed, de service en maandelijks inzicht in je verbruik zijn prima! Je krijgt als klant op tijd bericht over de mogelijkheid je vaste contract te verlengen (of niet), kortom, betrouwbaar en klantvriendelijk. Dus ik heb mijn contract opnieuw verlengd.
Hey Anuska, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Dankjewel voor het delen van de positieve review.
Nog geen echte ervaring maar het aanmelden en de services hieromtrent zijn goed. Hoe dit verder ontwikkeld moeten we afwachten.
Hey Johan, wat fijn om te horen dat de eerste indruk goed is! Mocht je in het vervolg vragen of opmerkingen hebben horen we het graag.
Ik zit al langere tijd bij Van de Bron omdat ik via hun een zelfstandig klein duurzaam energie initiatief kan steunen en toch volledig gebruik kan maken van de vriendelijke en goede service van een grotere aangesloten energieleverancier.
Hey Can, wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor!
Ben nu een jaar bij Vandsbron, geen enkel probleem!
Hey Liesbeth, wat fijn om te horen!
Overstap van Engie naar Vandebron ging probleemloos, erg fijne maatschappij waar ik een 3 jaar vast contract heb genomen. App is ook erg makkelijk.
Dankjewel voor het delen van jouw positieve review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent.
Groene energie uit Nederland, 2FA met inloggen, Termijnbedrag aanpassen, Duidelijk en goed website design
Hey Ahmad, wat goed om te horen! Dankjewel voor het delen.
Duur en onduidelijk
Hi Simon, wat jammer om te horen. Mocht je specifieke dingen onduidelijk vinden kan je gerust contact met ons opnemen, we kijken graag met je mee!
Zeer klantvriendelijk en kennis van zaken!
Dankjewel voor het delen van de positieve review Robert!
Contact opgenomen met de klantenservice ivm een adreswijziging op de factuur. Werd zeer snel te woord gestaan (geen wachttijd) en op een vriendelijke en deskundige manier geholpen. Zo hoort een klantenservice te functioneren!
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de klantenservice, bedankt voor het delen Fred!
Onoverzichtelijke en moeilijk leesbare app. Veel achtergrondlawaai bij telefonisch contact klantenservice. Afgesproken betaaldata kwam niet overeen met daadwerkelijke incassodatum.
Hey Kees, wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt. We zullen we feedback meenemen, bedankt voor het doorgeven!
Mijn termijnbedrag werd plotseling verhoogd met €60 per maand terwijl mijn verbruik niet is veranderd. Vreemd!
Hi Harry, De verhoging van je termijnbedrag kan komen door de tariefswijziging als je een variabel contract hebt. Als de tarieven verhogen, verhogen wij ook je termijnbedrag om er voor te zorgen dat je niet hoeft bij te betalen op je jaarafrekening. Mocht je geen variabel contract hebben, neem dan vooral contact op met onze klantenservice. Zij kunnen dan met je meekijken naar de rede van de verhoging.
In de vergelijkingssite stond Vandebron niet bovenaan, maar mijn eerste vraag werd snel en kundig opgelost.
Welkom bij Vandebron!💚
Heb aan man gevraagd terug gebeld te worden om dat ik het niet eens was. Zou de mandiën nu is het 8 maanden later nog niet gebeurd . Voelt niet goed om zo behandeld ta worden.
Hi Gerard, Wat vervelend om te horen dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad. Onze excuses dat je niet bent teruggebeld terwijl dit wel de afspraak was. Graag vragen we van je om toch nogmaals contact met ons op te nemen zodat we je kunnen helpen.
Sinds kort contract met van de Bron. Dat werd plotseling onterecht overgepakt door Coolblue, sloeg nergens op. Van de Bron bleek daarbij prima bereikbaar en is duidelijk actief om het op te lossen. Dit in tegenstelling met andere partijen waar de bereikbaarheid een drama was. Heb uren in de wacht gestaan voordat ik contact had of waren zelfs niet eens bereikbaar.
Hi Ronald, wat fijn om te horen dat de bereikbaarheid goed was en je zo tevreden bent. Welkom bij Vandebron!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.