Filters

10

geweldig

Vriendelijk, deskundig en bovenal klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gewoon iets doen voor het milieu

Gewoon een mogelijkheid om iets te doen aan de vervuiling door traditionele energie centrales

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzaam én klantgericht

Met de energie van Vandebron weet je zeker waar je energie vandaan komt en dat je een steentje bijdraagt aan een betere wereld. Daarbij staan klanten voor hem voorop, waardoor je altijd snel en goed te woord wordt gestaan. Fijne service en een betere wereld :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

10

Ik hou van je bedrijf. Ik zal het aan anderen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede tarieven en behulpzaam personeel

De tarieven zijn prima gezien de huidige markt en tijd waarin we leven. Vandaag voor het eerst telefonisch contact opgenomen. Dame in kwestie was vriendelijk en dacht met mij mee, fijne ervaring tot zover met Van de Bron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Goede en snelle klantenservice.

Door de klantenservice ben ik goed en snel geholpen bij het her-instellen van de 2FA inlog methode. De klantenservice medewerkers (frontend en backend) waren zeer behulpzaam om mijn probleem op te lossen. De tijd in de wachtrij was acceptabel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

goede afspraken met vast contract gemaakt

goed opletten dat via mail niet ineens gevraagd wordt of je het er mee eens bent het vaste termijnbedrag te verhogen. dan nee niet accoord aanklikken en contact aangaan. termijn aanpassing geldt altijd per 1 januari van het nieuwe jaar nadat de ACM accoord heeft gegeven op de ingediende verhogingen. bij een vast contract gelden in dit geval alleen de verhoging netwerk beheerskosten en niet licht/gas e.d.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gelijk geholpen

Ik kreeg eerst naar 100km gratis laden. Na 1 mail kreeg ik toch 250km

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima energieleverancier

Makkelijk overstappen, duidelijke site, gunstige tarieven .

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Mooi aanbod voor 3 jarig contract

Van de Bron had een goed aanbod voor een 3 jarig vast contract in vergelijking met andere aanbieders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Geweldige service

Ik schijn tijdens het aanmelden bij Van de Bron een fout te hebben gemaakt waardoor ik bepaalde kortingen zou mislopen. Door de oplettendheid van Van de Bron is dit niet gebeurd. Ze hebben de fout gezien, gecorrigeerd in het systeem en me daarna op de hoogte gebracht. Hierdoor krijg ik geld terug in plaats van bij te betalen. Ik had nog een kleine vraag en belde de klantenservice. Ik kreeg na 2 keer overgaan iemand aan de lijn. Dat is tegenwoordig uniek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vooralsnog een klantervaring die je je wenst.

Goede website, snelle respons, mooie tarieven. Wat wil je nog méér?

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

eenduidige info over tarieven

Snelle reactie bij vragen, mail contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede producten en een top service!

Ik heb jarenlang particulier een woning gehuurd, ik betaalde de huur dan ook inclusief alle nutsvoorzieningen. Bij de huur van mijn huidige woning moest ik zelf op zoek naar een goede energieleverancier. Ik heb via Google allerlei vergelijkingssites bezocht. Op den duur vond ik Vandebron qua prijs en kwaliteit toch de beste energieleverancier, daarom heb ik ook voor Vandebron gekozen! Wat ik ook zo superhandig vind van Vandebron is dat je maandelijks een overzicht ontvangt van je verbruik, je kan dat zelfs per dag volgen, ook van eerdere maanden, zo kan je jou verbruik goed bijhouden en als het nodig is (bespaar)maatregelen nemen. Dat is toch super! De klantenservice van Vandebron is ook heel goed bereikbaar, zij hebben gewoon een telefoonnummer en geen ingewikkelde "Contactformuliertjes"! De medewerkster (Isa) die ik vandaag gesproken heb, was heel klantvriendelijk, aardig, professioneel, begripvol en ook supersnel met haar hulp en het beantwoorden van mijn vragen! Ik kan niet anders zeggen, goede producten en gewoon een Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima leverancier

Sinds half jaar driejarig contract. Prima inzicht op de app. Ben benieuwd hoe het gaat met eventuele terugleveringkosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Zeer slecht

Ga niet met deze maatschappij in zee. Ten eerste de medewerkers op het klantencontact centrum hebben totaal geen idee wat ze moeten zeggen als het een lastig gesprek is. Ten tweede wordt je door de maatschappij met je rug tegen de muur gezet. Ik moet van wege een verhuizing m'n contract opzeggen dit omdat in mijn nieuwe woning al een contract is. Conclusie een boete van £700,-. Helemaal klaar met dit bedrijf!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Tevreden met vandeBron

Overstap zonder problemen en mooie app waarbij verbruik en kosten zijn opgenomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Tot nu toe tevreden

Goede communicatie, met verrekenen van diverse kosten/betalingen nog geen ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

diep teleurstellend

Bij het ingaan van het kontrakt werden de gegevens van de datum van ingaan van het kontrakt niet gebruikt. Ik moest een paar dagen na de ingangsdatum een foto sturen van de meter, met de krant van die dag er bij. Die gegevens werden gebruikt. De klantenservice wilde het niet corrigeren naar de meterstanden van de ingangsdatum. Ze waren kennelijk bang dat ik een oplichter ben. Ik kon op de website niet mijn maandbedrag naar boven bijstellen. De klantenservice kon dit ook niet voor me doen. Ik heb me een keer afgevraagd bij emailcontact met de klantenservice of de medewerker wel goed thuis was in de Nedrlandse taal, dat is voor toch wel belangrijk, om misverstande te voorkomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

100% Levering van groene elektriciteit

Door de levering van groene elektriciteit draagt een huishouding zonder zonnepanelen en warmtepomp ook aan een gezond milieu

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Transparant, betrokken en met idealen

Ze doen wat ze zeggen dat ze (willen) doen en doen geen water bij de wijn van hun standpunten om maar winst te behalen en klanten te behouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Kun je me helpen mijn laatste jaarafrekening te vinden op de VandeBron website

Ik werd vriendelijk, geduldig en behulpzaam te woord gestaan. De medewerkster had meteen een snelle oplossing en deed die moeite ook. Zij mailde mij de jaarafrekening meteen. Ook heeft zij mij, op mijn vraag, uitgelegd hoe ik zulke gegevens zelf op de website kan vinden. Ik ben goed geholpen en heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
5

Niet beter of slechter dan een andere aanbieder.

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Komt prijs bij collectieve inkoop niet na

Heb via vereniging eigenhuis met collectieve inkoop ingeschreven voor eleactra en gas. Kreeg een contract (lees overeenkomst !) welke ik geaccepteerd heb. Na oversluiten en ingaan contract kwam vandebron met het verhaal dat ze de verkeerde termijnbedrag hadden berekend. bepaalde wijzigingen waren niet doorberekend in hun rekensysteem waardoor er een verkeerd termijnbedrag was vastgesteld. Ik betaal nu opeens ongeveer 500,- extra op jaarbasis uitgaande van de te verwachtte gas en elctra verbruik die ik heb opgegeven. Met deze prijs had ik nooit overgesloten. Vandebron erkent dat ze een fout hebben gemaakt maar ze compenseren helemaal niets

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Probleemloze levering

Geruisloze overgang en prima contact als nodig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.