Filters

10

Goed, groen!!

Goede en snelle service bij aanvragen. Groene stroom van een vriendelijk bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar in groene energie!

Ik ben bijna 3 jaar tevreden klant en met een 3 jarig contract. Afgesloten vlak voor de energiecrisis. Dat was toen een bewuste keuze m.b.t. de groene energie en meer geluk dan wijsheid dat ik (voor het eerst!) een betaalbaar 3 jarig contract afsloot. 3 jaar lang sta ik pal achter de filosofie van Vandebron. Toch begon ik langzaam aan bang te worden dat ik elders een contract moest gaan afsluiten om mijn maandbedrag gelijk aan nu te houden. Je hoort toch vaak dat bestaande klanten minder goede aanbiedingen voor verlenging wordt gedaan. Dus ben ik mij gaan oriënteren! Uit het niets kreeg ik vandaag een verlengingsaanbod van Vandebron. Ik blijf na afloop van mijn lopende contract voor hetzelfde maandag weer 3 jaar door met Vandebron! Juist omdat ik wat onderzoek had gedaan hoefde ik geen seconde na te denken over het aanbod van Vandebron! Elders was ik misschien € 10,00 p/mnd goedkoper uit geweest. Maar Vandebron is dus echt blij met haar klanten! En omdat ik echte groene duurzaamheid belangrijk vind, blijf ik graag!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duidelijk en vriendelijk

Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk, adequate hulp per telefoon

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Betrouwbaar leverancier met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Zelf vind ik Van de Bron een betrouwbare leverancier, met een goede prijs/kwaliteit verhouding, die er ook duidelijk voor de klant is. Ook de nadruk op duurzaamheid vind ik een pluspunt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duidelijk, veel informatie

Prima website met voldoende informatie. De chatrobot is echter beperkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

Eindafrekening laat te wensen over...

Klanten worden is zo geregeld. Maar als je weg wilt en meld dat de eindafrekening niet klopt krijg je geen gehoor......gebeld, meerdere mails gestuurd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vandebron biedt een goede mix van een scherpe prijs met de juiste duurzaamheidsgedachte

Ik ben nu drie jaar klant bij Vandebron en moest mijn contract verlengen. Ik heb onderzoek gedaan in de markt of er nog leveranciers waren waar je geen terugleververgoeding betaalt. (Ik heb namelijk veel zonnepanelen op mijn dak liggen). Helaas is er geen enkele partij meer die dit aanbiedt. Daarom heb ik mij verdiept in de voorwaarden. Vandebron biedt praktisch dezelfde vergoeding voor terug geleverde stroom als wat ik per kwh betaal om het af te nemen. De prijs afgenomen kwh is concurrerend met de goedkopere aanbieders. Deze aanbieders hanteren echter niet de duurzame filosofie die Vandebron biedt. Daarom was voor mij de keuze makkelijk om wederom een contract voor 3 jaar af te sluiten bij Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Heel tevreden

Geen problemen gehad de laatste 3 jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ik ben een tevreden klant vanaf het eerste uur

Vandebron was echt een gat in de toen vreselijke markt :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Doen wat ze zeggen

Goede ervaring --> contract verlengd voor 3 jr.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel,vriendelijk,en vakkundig geholpen

Recessie wat onduidelijkheid over de startdatum, deze werd super snel voor mij aangepast en ook het verhogen van mijn maandtermijn werd door de zeer vriendelijke dame gelijk geregeld, en binnen5 minuten mijn gecorrigeerde contract op de mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede klantgerichte groene energieleverancier.

De keuze voor Van de Bron heb ik zes jaar geleden bewust gemaakt omdat ik graag bijdraag aan de overstap naar groene energie en Van de Bron daar eerlijk over is. Ik vind de contract voorwaarden goed, de service en maandelijks inzicht in je verbruik zijn prima! Je krijgt als klant op tijd bericht over de mogelijkheid je vaste contract te verlengen (of niet), kortom, betrouwbaar en klantvriendelijk. Dus ik heb mijn contract opnieuw verlengd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede eerste indruk

Nog geen echte ervaring maar het aanmelden en de services hieromtrent zijn goed. Hoe dit verder ontwikkeld moeten we afwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Kiezen welke kleinschalige leverancier ik steun :D

Ik zit al langere tijd bij Van de Bron omdat ik via hun een zelfstandig klein duurzaam energie initiatief kan steunen en toch volledig gebruik kan maken van de vriendelijke en goede service van een grotere aangesloten energieleverancier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Betrouwbare energieleverancier

Ben nu een jaar bij Vandsbron, geen enkel probleem!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijne maatschappij

Overstap van Engie naar Vandebron ging probleemloos, erg fijne maatschappij waar ik een 3 jaar vast contract heb genomen. App is ook erg makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Na 1 jaar contract zou ik het aanraden

Groene energie uit Nederland, 2FA met inloggen, Termijnbedrag aanpassen, Duidelijk en goed website design

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Duur

Duur en onduidelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Van de Bron een prima energieprovider

Zeer klantvriendelijk en kennis van zaken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantenservice doet wat het moet doen.

Contact opgenomen met de klantenservice ivm een adreswijziging op de factuur. Werd zeer snel te woord gestaan (geen wachttijd) en op een vriendelijke en deskundige manier geholpen. Zo hoort een klantenservice te functioneren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
6

Onprofessioneel

Onoverzichtelijke en moeilijk leesbare app. Veel achtergrondlawaai bij telefonisch contact klantenservice. Afgesproken betaaldata kwam niet overeen met daadwerkelijke incassodatum.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
6

Jammer!

Mijn termijnbedrag werd plotseling verhoogd met €60 per maand terwijl mijn verbruik niet is veranderd. Vreemd!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Overstap zonder uitglijder

In de vergelijkingssite stond Vandebron niet bovenaan, maar mijn eerste vraag werd snel en kundig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Slecht ervaring met telefoon medewerker.

Heb aan man gevraagd terug gebeld te worden om dat ik het niet eens was. Zou de mandiën nu is het 8 maanden later nog niet gebeurd . Voelt niet goed om zo behandeld ta worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Een leverancier waar je goed de aandacht krijgt.

Sinds kort contract met van de Bron. Dat werd plotseling onterecht overgepakt door Coolblue, sloeg nergens op. Van de Bron bleek daarbij prima bereikbaar en is duidelijk actief om het op te lossen. Dit in tegenstelling met andere partijen waar de bereikbaarheid een drama was. Heb uren in de wacht gestaan voordat ik contact had of waren zelfs niet eens bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.