Vriendelijk, deskundig en bovenal klantvriendelijk
Heel erg bedankt voor de positieve review! Het doet ons ontzettend goed om te horen💚
Gewoon een mogelijkheid om iets te doen aan de vervuiling door traditionele energie centrales
Hi Ed, bedankt voor je goede beoordeling. Samen maken we Nederland elke dag een beetje duurzamer!
Met de energie van Vandebron weet je zeker waar je energie vandaan komt en dat je een steentje bijdraagt aan een betere wereld. Daarbij staan klanten voor hem voorop, waardoor je altijd snel en goed te woord wordt gestaan. Fijne service en een betere wereld :)
Wat leuk om te horen, dankjewel voor het delen!
Ik hou van je bedrijf. Ik zal het aan anderen aanbevelen.
Dankjewel voor de leuke review!💚
De tarieven zijn prima gezien de huidige markt en tijd waarin we leven. Vandaag voor het eerst telefonisch contact opgenomen. Dame in kwestie was vriendelijk en dacht met mij mee, fijne ervaring tot zover met Van de Bron.
Hey Kelly, wat goed om te horen dat je een goede ervaring hebt! Dankjewel voor het delen.
Door de klantenservice ben ik goed en snel geholpen bij het her-instellen van de 2FA inlog methode. De klantenservice medewerkers (frontend en backend) waren zeer behulpzaam om mijn probleem op te lossen. De tijd in de wachtrij was acceptabel.
Hi Fred, Wat fijn om te horen dat het allemaal gelukt is met onze klantenservice. Heel erg bedankt voor de positieve review, dat is altijd fijn om te zien!
goed opletten dat via mail niet ineens gevraagd wordt of je het er mee eens bent het vaste termijnbedrag te verhogen. dan nee niet accoord aanklikken en contact aangaan. termijn aanpassing geldt altijd per 1 januari van het nieuwe jaar nadat de ACM accoord heeft gegeven op de ingediende verhogingen. bij een vast contract gelden in dit geval alleen de verhoging netwerk beheerskosten en niet licht/gas e.d.
Hi Henk, dankjewel voor de positieve review! In een vast contract staan de tarieven vast, en kan het termijnbedrag gewijzigd worden. Dit is namelijk ook afhankelijk van het verbruik. De kale leveringstarieven staan hierin uiteraard wel vast. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, kan je gerust contact met ons opnemen.
Ik kreeg eerst naar 100km gratis laden. Na 1 mail kreeg ik toch 250km
Hi Mike, goed om te horen dat je gelijk geholpen was!
Makkelijk overstappen, duidelijke site, gunstige tarieven .
Hey Pieter, fijn om te horen!
Van de Bron had een goed aanbod voor een 3 jarig vast contract in vergelijking met andere aanbieders.
Hi Marianne, goed om te horen, dankjewel voor het delen!
Ik schijn tijdens het aanmelden bij Van de Bron een fout te hebben gemaakt waardoor ik bepaalde kortingen zou mislopen. Door de oplettendheid van Van de Bron is dit niet gebeurd. Ze hebben de fout gezien, gecorrigeerd in het systeem en me daarna op de hoogte gebracht. Hierdoor krijg ik geld terug in plaats van bij te betalen. Ik had nog een kleine vraag en belde de klantenservice. Ik kreeg na 2 keer overgaan iemand aan de lijn. Dat is tegenwoordig uniek.
Hey Anne, dankjewel voor de uitgebreide review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
Goede website, snelle respons, mooie tarieven. Wat wil je nog méér?
Hi Jos, bedankt voor de positieve review, goed om te horen!
Snelle reactie bij vragen, mail contact.
Hi Niels, fijn om te horen dat je tevreden bent!
Ik heb jarenlang particulier een woning gehuurd, ik betaalde de huur dan ook inclusief alle nutsvoorzieningen. Bij de huur van mijn huidige woning moest ik zelf op zoek naar een goede energieleverancier. Ik heb via Google allerlei vergelijkingssites bezocht. Op den duur vond ik Vandebron qua prijs en kwaliteit toch de beste energieleverancier, daarom heb ik ook voor Vandebron gekozen! Wat ik ook zo superhandig vind van Vandebron is dat je maandelijks een overzicht ontvangt van je verbruik, je kan dat zelfs per dag volgen, ook van eerdere maanden, zo kan je jou verbruik goed bijhouden en als het nodig is (bespaar)maatregelen nemen. Dat is toch super! De klantenservice van Vandebron is ook heel goed bereikbaar, zij hebben gewoon een telefoonnummer en geen ingewikkelde "Contactformuliertjes"! De medewerkster (Isa) die ik vandaag gesproken heb, was heel klantvriendelijk, aardig, professioneel, begripvol en ook supersnel met haar hulp en het beantwoorden van mijn vragen! Ik kan niet anders zeggen, goede producten en gewoon een Topservice!
Hi Roy, Heel erg bedankt voor je uitgebreide en positieve review. We vinden dit echt ontzettend fijn om te lezen!💚
Sinds half jaar driejarig contract. Prima inzicht op de app. Ben benieuwd hoe het gaat met eventuele terugleveringkosten.
Hey Lida, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben kan je gerust contact met ons opnemen.
Ga niet met deze maatschappij in zee. Ten eerste de medewerkers op het klantencontact centrum hebben totaal geen idee wat ze moeten zeggen als het een lastig gesprek is. Ten tweede wordt je door de maatschappij met je rug tegen de muur gezet. Ik moet van wege een verhuizing m'n contract opzeggen dit omdat in mijn nieuwe woning al een contract is. Conclusie een boete van £700,-. Helemaal klaar met dit bedrijf!
Hi Kelly, jammer om te horen dat je deze ervaring hebt. Bij het vroegtijdig beëindigen van het contract moeten wij inderdaad helaas een opzegboete in rekening brengen, en deze is volgens de regels van het ACM berekend. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, kan je gerust contact met ons opnemen. We kijken graag met je mee!
Overstap zonder problemen en mooie app waarbij verbruik en kosten zijn opgenomen.
Dankjewel voor het delen van de leuke review, Jan!
Goede communicatie, met verrekenen van diverse kosten/betalingen nog geen ervaring
Hey Kees, wat fijn om te horen dat je tot nu toe tevreden bent! Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, kan je gerust contact met ons opnemen.
Bij het ingaan van het kontrakt werden de gegevens van de datum van ingaan van het kontrakt niet gebruikt. Ik moest een paar dagen na de ingangsdatum een foto sturen van de meter, met de krant van die dag er bij. Die gegevens werden gebruikt. De klantenservice wilde het niet corrigeren naar de meterstanden van de ingangsdatum. Ze waren kennelijk bang dat ik een oplichter ben. Ik kon op de website niet mijn maandbedrag naar boven bijstellen. De klantenservice kon dit ook niet voor me doen. Ik heb me een keer afgevraagd bij emailcontact met de klantenservice of de medewerker wel goed thuis was in de Nedrlandse taal, dat is voor toch wel belangrijk, om misverstande te voorkomen.
Hi Marina, We willen graag benadrukken dat we er niet van uit gingen dat je een oplichter bent. Het verzoek om foto's te sturen is er voor om ervoor te zorgen dat er geen fouten zijn gemaakt bij de overname waardoor je ineens meer of minder zou betalen dan nodig. Graag vragen we je om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij samen met jou kunnen kijken naar de meterstanden en je termijnbedrag.
Door de levering van groene elektriciteit draagt een huishouding zonder zonnepanelen en warmtepomp ook aan een gezond milieu
Hi Peter, Dankjewel voor de positieve review! Samen naar een gezonde wereld!
Ze doen wat ze zeggen dat ze (willen) doen en doen geen water bij de wijn van hun standpunten om maar winst te behalen en klanten te behouden.
Hey Roberto, dankjewel wat leuk om te horen!
Ik werd vriendelijk, geduldig en behulpzaam te woord gestaan. De medewerkster had meteen een snelle oplossing en deed die moeite ook. Zij mailde mij de jaarafrekening meteen. Ook heeft zij mij, op mijn vraag, uitgelegd hoe ik zulke gegevens zelf op de website kan vinden. Ik ben goed geholpen en heel tevreden.
Hey Gaby, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Dankjewel voor het delen.
Zie hierboven
Hi Rinus, Fijn dat je voor Vandebron hebt gekozen! Mocht je vragen hebben, dan kun je ons bereiken via 0880 444 555 of via [email protected].
Heb via vereniging eigenhuis met collectieve inkoop ingeschreven voor eleactra en gas. Kreeg een contract (lees overeenkomst !) welke ik geaccepteerd heb. Na oversluiten en ingaan contract kwam vandebron met het verhaal dat ze de verkeerde termijnbedrag hadden berekend. bepaalde wijzigingen waren niet doorberekend in hun rekensysteem waardoor er een verkeerd termijnbedrag was vastgesteld. Ik betaal nu opeens ongeveer 500,- extra op jaarbasis uitgaande van de te verwachtte gas en elctra verbruik die ik heb opgegeven. Met deze prijs had ik nooit overgesloten. Vandebron erkent dat ze een fout hebben gemaakt maar ze compenseren helemaal niets
Hey Pieter, vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt. De tarieven in het vaste contract staan vast, en het termijnbedrag hangt af van het verbruik. Onze excuses als er een fout is gemaakt in de berekening van dit termijnbedrag. Ik kan helaas op deze manier niet meekijken in het account, dus moet je hiervoor vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag met je mee naar een oplossing!
Geruisloze overgang en prima contact als nodig
Hi Jan, fijn om te horen dat de overstap probleemloos was! Dankjewel voor het delen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.