Had vragen over mijn contract en die waren goed beantwoord en ik was netjes te woord gestaan.
Goed om te lezen dat je goed verder bent geholpen door onze collega's van de klantenservice!
Geen klachten, geen problemen, goede informatie verstrekking.
Bedankt voor deze positieve review!
Zou graag terug willen naar een vast contract dan weet ik waar ik aan toe ben.
Hi Bas, we bieden weer vaste contracten aan sinds kort! Voor vragen hierover kan je onze verlengafdeling contacten. Zij zijn te bereiken via 088 044 4555.
Door de ervaring tot nog toe
Hi Thei, wat kunnen wij verbeteren om van een 6 een hoger cijfer te maken? (:
Uitstekend
💚💪
Al jaren een vast energiecontract.Eerlijke prijzen.Denken met je mee en geven adviezen.
Wat goed om te lezen dat je al zo lang vaste klant bent, Leo! Daar worden we erg blij van 💚
Na afloop van mijn contract, bleek ik niet langer als klant te worden gezien, dit terwijl de financiële eindafrekening nog niet heeft plaats gevonden. Daardoor geen inzicht meer in belangrijk deel van mijn gegevens. Met name de historische verbruiksgegevens zijn niet meer in te zien. De toezegging van Vandebron dat ik die alsnog zullen worden gemaild zijn niet gestand gedaan. Zoals wel vaker is de chatbot niet al te slim, waardoor je na de simpele vraag wanneer de eindafrekening komt in een soort endless loop terecht komt waarbij de chatbot steeds dezelfde vragen stelt. Kortom jammer, voor het overige ben ik vele jaren tevreden geweest.....
Daar lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, dat is vervelend om te lezen! We willen je graag verder helpen. Echter kunnen wij via deze weg geen actief contact met je opnemen, je kan wel contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze live chat of via Twitter DM of Facebook PB. 💪
We zijn tevreden
Goed om te lezen, Michael!
Prima tevreden
Ons groene hart gaat sneller kloppen van deze positieve review 💚
Goeie ervaringen
Fijn Jan! 🙌
goede info, transparant beleid en vooral duidelijkheid over contract en prijs.
Transparantie staat inderdaad hoog in het vaandel bij ons! 💪
Vande Ron gekozen voor hun duidelijke keuze voor Hollandse groene stroom
Goed om te lezen dat je zo bewust bezig bent met waar je energie vandaan komt, Ellen! 💪
Een goede en betrouwbare partner met een goede toekomst visie
En mede dankzij jou als klant komen we steeds een stukje dichter bij het behalen van onze missie! 🙌
Ik ben hel tevreden, ook over de communicatie via mail en website.
Bedankt voor deze positieve review! Daar krijgen wij goeie energie van (:
Zie boven.
🙌
Vandebron komt z'n afspraken na, duidelijke website en gegevens up to date.
Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Kees! 💚
Hoewel ik altijd tevreden was over VandeBron ben ik geschrokken van de vorige jaarafrekening (febr 2022) en het aangeboden nieuwe contract. In tegenstelling tot sommige andere maatschappijen saldeert Van de Bron apart voor normaal tarief en daltarief. En dat is voor klanten met een dubbele meter en zonnepanelen erg nadelig omdat s nachts het meeste stroom wordt gebruikt en het minste opgewekt. Hierdoor ontstaat een overschot bij normaal tarief en een groot tekort bij daltarief waarover fors moet worden betaald ipv het overschot voor te kunnen gebruiken. In vergelijking met andere maatschappijen waarbij dit overschot wel wordt gecompenseerd door dit te salderen met het daltarief scheelt dit ons ruim duizend euro. Ons inziens een gemene truc door het zo te berekenen ten nadele van de klant
Ja ik ben tevreden
Goed om te lezen, Willem!
Goede communicatie en duidelijk overzicht van verbruik energie. Heel betaalbaar en groene energie.
Bedankt voor deze positieve review! 💪
Niet de duurste.
Bedankt voor je review, Roelf (:
Transparant, want je kunt makkelijk mooie grafieken zien met hoeveel je verbruikt. Duurzaam, het is groene energie. Goedkoop, het is zelfs mogelijk met de huidige regels van de overheid geld toe te krijgen.
Bedankt voor deze positieve review, Peter! Daar krijgen wij goeie energie van ⚡️💚
Betrouwbaar in de levering Keurige uitvoering van de huidige regels Groen gewonnen energie Redelijk prijsstelling
💚!!
Zit nu 2,5 jaar bij Vandebron en geen klachten. Verhuizing doorgeven en tijdelijk 2 adressen schijnt niet te kunnen via de site, maar wordt redelijk snel contact opgenomen om alles te regelen.
Hi Robert, een tijdelijke overlap van je contract op 2 adressen vanwege een verhuizing is mogelijk! Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze live chat of via Twitter DM of Facebook PB.
Ben nog maar 1 dag bij vande Bron, lijkt prima maar we wachten af
Welkom bij Vandebron, Harm! 💚
De opleiding voor de klantenservice medewerkers uitbreiden zodat sneller een antwoord op gestelde vragen kan worden gegeven. Doelstelling: De site met vragen en antwoorden meer uitbreiden zodat onnodig bellen naar de klantenservice afdeling wordt voorkomen als doel sneller en beter bereikbaar zijn.
Hi Karel, bedankt voor je review! We hebben je feedback intern doorgezet en we zullen er mee aan de slag gaan 💪
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.