De opleiding voor de klantenservice medewerkers uitbreiden zodat sneller een antwoord op gestelde vragen kan worden gegeven. Doelstelling: De site met vragen en antwoorden meer uitbreiden zodat onnodig bellen naar de klantenservice afdeling wordt voorkomen als doel sneller en beter bereikbaar zijn.
Hi Karel, bedankt voor je review! We hebben je feedback intern doorgezet en we zullen er mee aan de slag gaan 💪
goed en duidelijke uitleg telefonisch
We zijn al jaren klant bij VandeBron en erg tevreden over helderheid, bereikbaarheid en betrouwbaarheid!
uitstekend
Hiermee omvat ik eigenlijk alles.
Goede reële saldering. Duidelijke communicatie. Op tijd informeren. Op de hoogte houden maandelijks van verbruik. Eigen inzicht.
Lokale stroom hoeft niet te stijgen t.a.v. buitenlandse stroom. Een mooi moment om de concurrentie aan te gaan om tegen de grote bedrijven een slag te maken
Goede en overzichtelijke energie leverancier
Snelle afwikkeling, snelle reactietijd. Helaas niet de voordeligste ondanks de windenergie.
Ik heb in begin 1 keer contact met hun gehad verder is de zide heel duidelijk zodat ik alles kan terugvinden!
...
Goeie info
goed en betrouwbare leverancier
Goed te woord gestaan met een niet allerdaagse vraag. Zeer correct.
Heel tevreden.
Onlangs een warmtepomp aangeschaft. Echter een nieuw maandelijks voorschotbedrag ontvangen gebaseerd op gas en stroom. Gebeld met Vandebron en ter plekke werd aan de telefoon, op basis van de door mij verstrekte gegevens, natuurlijk gecontroleerd met de gegevens die Vandebron ter beschikking heeft, een nieuw voorschot bedrag berekend. Vandebron was telefonisch goed bereikbaar en vriendelijke servicedesk medewerker met kennis van zaken aan de telefoon gehad.
Ik heb het prima na mijn zin bij vandebron. Wordt vriendelijk behandeld en via de mail loopt alles vanzelf. Ik vind het een aanrader voor zover ik het zelf zie.
Ik ben blij met mijn vandebron contract. Het is niet de goedkoopste leverancier, maar wel persoon
goed telefonisch bereikbaar, adequate antwoorden, vriendelijke bejegening.
Sinds mijn vaste contract afliep herfst 2022 waren de gasprijzen bij vandebron onevenredig hoog vergeleken met andere aanbieders. Vooral als ik kijk naar de day ahead / spot energie prijzen. Als ik was overgestapt naar een dergelijke aanbieder had ik honderden euros bespaard. Zonde.
Hi Rinke, bedankt voor je review! Helaas is jouw review ons ontschoten, vandaar deze verlate reactie. Hopelijk is je probleem ondertussen opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan helpen wij je graag verder. Echter kunnen wij via deze weg geen actief contact met je opnemen, je kan wel contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch (088 044 4555), via mail ([email protected]), onze live chat of via Twitter DM of Facebook PB. 💪
Vanaf begin middels tussenkomst van consumind.nl is het hele proces mbt gas en Electra perfect helder en klantvriendelijk verlopen. Alle correspondentie en Vandebron thuis app alles helder en overzichtelijk.
Administratief zou het wat sterker kunnen.
Goede en betrouwbare leverancier in groene energie. Voor iedereen aan te bevelen.
Energie leveringen, informatieverstrekking en persoonlijke contacten met medewerkers Vandebron zijn, inmiddels over een periode van 6 jaar, altijd naar tevredenheid.
Ons vaste kontrakt loopt op 17 oktober 2023. Ook daarna willen we met 12 zonnepanelen (oost-west) en een redelijk geïsoleerd huis graag verder gaan met Vandebron op weg naar een meer duurzame samenleving. Hopen dat Vandebron ondanks opgenomen bij Essent te zijn haar policy en klantvriendelijkheid kan voortzetten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.