Filters

6

Informatie voorziening.

De opleiding voor de klantenservice medewerkers uitbreiden zodat sneller een antwoord op gestelde vragen kan worden gegeven. Doelstelling: De site met vragen en antwoorden meer uitbreiden zodat onnodig bellen naar de klantenservice afdeling wordt voorkomen als doel sneller en beter bereikbaar zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

positief

goed en duidelijke uitleg telefonisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

VandeBron, betrouwbaar en bereikbaar

We zijn al jaren klant bij VandeBron en erg tevreden over helderheid, bereikbaarheid en betrouwbaarheid!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

groen, betrouwbaar en financieel aantrekkelijk

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed en zeer tevreden.

Hiermee omvat ik eigenlijk alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar

Goede reële saldering. Duidelijke communicatie. Op tijd informeren. Op de hoogte houden maandelijks van verbruik. Eigen inzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Tevreden maar er kan meer!

Lokale stroom hoeft niet te stijgen t.a.v. buitenlandse stroom. Een mooi moment om de concurrentie aan te gaan om tegen de grote bedrijven een slag te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Actieve energie leverancier

Goede en overzichtelijke energie leverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Groene energieleverancier

Snelle afwikkeling, snelle reactietijd. Helaas niet de voordeligste ondanks de windenergie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Ik heb in begin 1 keer contact met hun gehad verder is de zide heel duidelijk zodat ik alles kan terugvinden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

...

...

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima

Goeie info

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

goede service

goed en betrouwbare leverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed bereikbaar en adequaat geholpen

Goed te woord gestaan met een niet allerdaagse vraag. Zeer correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel tevreden

Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

In verband met aanschaffen van warmtepomp een snelle herberekening van voorschot

Onlangs een warmtepomp aangeschaft. Echter een nieuw maandelijks voorschotbedrag ontvangen gebaseerd op gas en stroom. Gebeld met Vandebron en ter plekke werd aan de telefoon, op basis van de door mij verstrekte gegevens, natuurlijk gecontroleerd met de gegevens die Vandebron ter beschikking heeft, een nieuw voorschot bedrag berekend. Vandebron was telefonisch goed bereikbaar en vriendelijke servicedesk medewerker met kennis van zaken aan de telefoon gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekend.

Ik heb het prima na mijn zin bij vandebron. Wordt vriendelijk behandeld en via de mail loopt alles vanzelf. Ik vind het een aanrader voor zover ik het zelf zie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Groene energie, vriendelijke klanten service

Ik ben blij met mijn vandebron contract. Het is niet de goedkoopste leverancier, maar wel persoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

deugt

goed telefonisch bereikbaar, adequate antwoorden, vriendelijke bejegening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Veel te duur!

Sinds mijn vaste contract afliep herfst 2022 waren de gasprijzen bij vandebron onevenredig hoog vergeleken met andere aanbieders. Vooral als ik kijk naar de day ahead / spot energie prijzen. Als ik was overgestapt naar een dergelijke aanbieder had ik honderden euros bespaard. Zonde.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Transparante en klantvriendelijke maatschappij

Vanaf begin middels tussenkomst van consumind.nl is het hele proces mbt gas en Electra perfect helder en klantvriendelijk verlopen. Alle correspondentie en Vandebron thuis app alles helder en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijk

Administratief zou het wat sterker kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prachtbedrijf over duurzaam gedrag

Goede en betrouwbare leverancier in groene energie. Voor iedereen aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Beveel VdB aan! Gedurende 6 jaar uitsluitend goede ervaring!

Energie leveringen, informatieverstrekking en persoonlijke contacten met medewerkers Vandebron zijn, inmiddels over een periode van 6 jaar, altijd naar tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Met Vandebron zijn wij graag op weg.

Ons vaste kontrakt loopt op 17 oktober 2023. Ook daarna willen we met 12 zonnepanelen (oost-west) en een redelijk geïsoleerd huis graag verder gaan met Vandebron op weg naar een meer duurzame samenleving. Hopen dat Vandebron ondanks opgenomen bij Essent te zijn haar policy en klantvriendelijkheid kan voortzetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.