Energie leveringen, informatieverstrekking en persoonlijke contacten met medewerkers Vandebron zijn, inmiddels over een periode van 6 jaar, altijd naar tevredenheid.
Ons vaste kontrakt loopt op 17 oktober 2023. Ook daarna willen we met 12 zonnepanelen (oost-west) en een redelijk geïsoleerd huis graag verder gaan met Vandebron op weg naar een meer duurzame samenleving. Hopen dat Vandebron ondanks opgenomen bij Essent te zijn haar policy en klantvriendelijkheid kan voortzetten.
Tot nu toe heeft Vandebron mij op een prettige manier heldere informatie gegeven over mijn energiegebruik en over de plannen voor de toekomst van het bedrijf. Ook de afhandeling van de overheidssubsidie verloopt prima. Dat geeft vertrouwen in deze leverancier.
Ik krijg het idee dat hier mensen werken die het goede willen doen. Een serieuze bijdrage willen leveren aan de energietransitie. Geen torenhoge bonussen hanteren en de eventuele winst in verdere verduurzaming steken. Laat dit idee waar zijn, dan blijf ik nog heel lang bij Vandebron!
Korte wachttijd en zeer vriendelijk te woord gestaan
Heb een 3 jarig contract en daar zijn we tevreden over qua prijsindicatie
*Geen sjoemel groene energie, maar echt groene! *Deze leverancier geeft dus wel goede heldere informatie op hun site over het prijsplafond en hoe het werkt!! *Een bereikbare leverancier!
Duurzame energie is belangrijk, maar ik snap nog steeds niet dat de elektraprijzen zo sterk gestegen zijn; want de zon is toch niet (veel) duurder geworden.
Al jaren klant. Eerst zelfs met stroom van een molen in de buurt. Uitstekende service, snel geholpen met een vraag ivm laadpaal. Vriendelijk, to the point. Proactief…”zal ik u dit overzichtje ook even mailen?” Zeer tevreden.
Vandebron geeft korte-, zakelijke- en vooral tijdige informatie over alle aspecten in deze energiecrisis. Geen verrassingen over bv. wijzigende termijnbedragen en toezeggingen worden op korte termijn waargemaakt. Als klant hebben we het gevoel dat wij samen met deze schone energieleverancier Vandebron, zonder al teveel schade, uit de energiecrisis zullen komen.
Al jaren betrek ik mijn elektrischiteit via deze leverancier. Goede klantenservice. Reeël maandbedrag.
Bedrag aangepast op verzoek, zonder problemen!!
Meets expectations
Open en eerlijk. Goede klantenservice, daad gericht bij vragen en willen graag helpen.
Integer en sympathiek bedrijf. Komt beloftes na en levert volgens verwachting. Hele goede persoonlijke klantenservice. Zeer reële prijsstelling.
1 Februari loopt mijn vaste contract af. Ik wilde weten hoe het verder ging. Antwoorden gekregen op mijn vragen via Chatbot. Prima.
Goede, duidelijke website met uptodate overzicht verbruikscijfers. Heldere communicatie.
Ik kan me geen betere energie leverancier wensen! Duidelijke site , correct , vriendelijk , Dus een 10 !
Prijzen zijn hoog. Vandebron is niet de goedkoopste maar heeft naar mijn inzien een goede klantenservice afdeling. De communicatie is helder, ook de e-mails. Daarnaast hebben ze een overzichtelijke app om verbruik in te zien of om maandbedrag te bepalen. Kleine ruimte voor verbetering: verwacht gebruik in app klopt in mij geval niet. Namelijk geen mogelijkheid om warmtepomp oid aan te geven. Gevoelskwestie: wel jammer dat ze zijn overgenomen door grote energie leverancier. Misschien noodzakelijk maar neemt wel iets af van het "wij doen het anders dan de grote jongens" gevoel van enkele jaren geleden. Begin van energiecrisis viel het mij tegen dat ook lokale, duurzame energie zo flink in prijs moest stijgen. Maar dit blijkt door de bijzondere (jammerlijke) energiemarkt te komen.
Al jaren is Vandebron onze energie leverancier en naar tevredenheid, mede door aantrekkelijke tarieven en voorwaarden. Maar ook omdat ze werken aan de toekomst en daadwerkelijk bezig zijn met energie. Verder duidelijke en vriendelijke communicatie en inzichtelijke rekeningen.
De keren dat we contact hebben gezocht met Vandebron zijn we steeds optimaal bejhandeld!
Van de Bron was eerst onafhankelijk en steunde lokale ondernemingen die investeerden in duurzame energie. Ben benieuwd of ik dat nog herken als het energiecontract afloopt volgend jaar. Hoop dat Van de Bron een voorbeeldfunctie gaat vervullen door energie aan te bieden die voor iedereen betaalbaar blijft onafhankelijk van de grillen in de wereld.
voelt goed
voelt goed
voelt goed
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.