Filters

1

Onbetrouwbaar!

Ze presteren het zelfs om een nog lopend vast contract stomweg duurder te maken. Protesteren helpt niet! Wat een zooitje schurken!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Onbetrouwbaar!

Ze presteren het zelfs om een nog lopend vast contract stomweg duurder te maken. Protesteren helpt niet! Wat een zooitje schurken!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groen en transparant

Ik ben heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goeie club !

No-nonsense organisatie, competente medewerkers die met je mee denken. Prima app om je te helpen het energie-verbruik te optimaliseren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima club met goede ideeën.

Bij van de Bron heb ik het gevoel dat het team aan de goede doelstellingen werkt. Het draait niet primair om geld, maar zeker ook om hoe we verantwoord met het energievraagstuk om gaan. Als klant heb ik het gevoel een bijdrage te leveren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Extremely satisfied

Wonderful communication, sincere and no waiting on the phone Great service with very positive result Highly recommended

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Extremely satisfied

Wonderful communication, sincere and no waiting on the phone Great service with very positive result Highly recommended

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Slechtste aanbieder die er te vinden is

Niet meedenken, geen communicatie, eigen bedachte regels zonder wettelijke grondslag. Deze mensen zaaien dood en verderf

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goed voor het milieu en voor mij

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijke communicatie

Een no-nonsens bedrijf: geen onnodige (dure)reclames. Fijn om elke maand een duidelijk overzicht van je gebruik te ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Duurzaam en betrouwbaar

Fijn te weten waar m'n gas en stroom vandaan komen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Adequaat geholpen op vrijdagnamiddag vlak voor 17u.

Ik moest energiezaken met spoed afhandelen en ben door de klantensevicemedewerkster ook dusdanig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Erg vriendelijk en goede kennis van zaken

Een erg fijne ervaring. Medewerker kon mij goed en direct helpen. Gaf duidelijk uitleg en regelde alles direct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Slechte administratie en nauwelijks bereikbaar

Ik heb een tijdje geleden aangegeven dat mij maandbedrag te hoog is. Zeker nu ik allerlei maatregelen heb genomen om mijn energie gebruik te minderen. Ik kon mijn energie nota met een bepaald percentage verminderen. Dat heb ik gedaan maar gisteren kreeg ik weer een hele hoge nota. dat bedrag heb ik meteen gestorneerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Super

Heel tevredenstelt visie, werkwijze en contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

Sinds 12-11-22 geen data verbruik

De app vertoonde regelmatig kuren maar waren met een paar dagen wel weer opgelost. Nu geeft de app geen verbruik meer van stroom/gas sinds 12 november. Bericht naar Van de Bron gestuurd maar nog steeds geen oplossing. Juist met de huidige energie prijzen zou het handig zijn om dit elke dag te bekijken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Voldoende

Vandenbron zijn te vertrouwen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heel tevreden: aanrader

Ik ben la vanaf het begin bij vandebron. Het concept bevalt mij heel goed, en alle ervaringen zijn positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

prima; te kort ervaring om 5 sterren te geven

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima leverancier

Net geen 5 sterren omdat het termijnbedrag aanpassen beperkingen kent. Alleen door een bericht te sturen (ik had ook kunnen bellen denk ik) kreeg ik de gewenste uitkomst. Het termijnbedrag aanpassen ging soepel, op basis van de beschikbare actuele verbruiksgegevens die bij Vandebron aanwezig zijn. Het goede hieraan is wel dat klanten tegen zichzelf worden beschermd en niet met een hoge jaarafrekening te maken krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Ik voel me goed

Blij met groene stroom

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Prima energieleverancier

Contacten verlopen prima, snelle telefoon opname en prima app. Financiële zaken worden zijn goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zeer tevreden, ze beloven en komen na wat zeggen

Prettig en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Uitstekend

Alles groen, goede app en je kunt zelf dagelijks nagaan wat je verbruik is en wat je aan opgewekte stroom teruglevert met het bedrag dat ze daarvoor betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

goede, betrouwbare energiebron

goede energiebron, contact verloopt gemakkelijk, ruim een maand van te voren bericht over wijziging termijnbetaling

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.