Filters

10

Uitstekend

Alles groen, goede app en je kunt zelf dagelijks nagaan wat je verbruik is en wat je aan opgewekte stroom teruglevert met het bedrag dat ze daarvoor betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

goede, betrouwbare energiebron

goede energiebron, contact verloopt gemakkelijk, ruim een maand van te voren bericht over wijziging termijnbetaling

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
7

Snel contact, goede informatie en duidelijke uitleg

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vandebron doet duurzaam wat het belooft!

Het duurzame profiel spreekt aan, overstappen ging gemakkelijk (gelukkig net voor de energiecrisis losbrak) en als ik vragen heb wordt ik effectief en klantvriendelijk benaderd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene en vriendelijke energieleverancier

Zoals de naam al weggeeft, weet je bij Vandebron van welke ‘bron’ jouw energie afkomstig is. Een groene, transparante energieleverancier met een hart voor de toekomst. Het contact verloopt altijd pro-actief, vlot en vriendelijk, de tarieven zijn behoorlijk voordelig (zelfs in crisistijden) en bij problemen wordt er uitgebreid met je meegedacht. Vandebron heeft mij boven verwachting verrast. Zeker aan te raden! Enige minpuntje ;-) De ietwat té overenthousiaste wervers die je overal (in overall) tegenkomt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede en groene leverancier van gas en elektra

Vriendelijk, behulpzaam en competitief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
5

Service die ik zelf moet verlenen, en zij weigeren dienst

Blijk ik al vanaf april een meter te hebben die niet uitgelezen kan worden. Moet IK de netbeheerder vragen om het uitlezen uit te schakelen (wat al niet gebeurd), zodat zij mij maandelijks een formulier kunnen sturen om de meterstanden handmatig door te kunnen geven. Dat is toch geen oplossing? Zij zien dat mijn meter niet uit te lezen is, terwijl ik daar wel toestemming voor gegeven heb. Dan moeten zij toch service verlenen op het moment dat mijn meter dienst weigert? Of is het altijd iemand anders die de fout gemaakt heeft. Daarnaast tot 2x toe via de website, mijn maandbedrag aan laten passen, met tot 2x toe een bevestiging per mail. Kijk ik nu weer, staat er weer een hoger bedrag dan eerst, na 30 minuten in de telefonische wachtrij gewacht te hebben, past men het voor mij aan en krijg ik exact dezelfde mail. Ik heb nog steeds geen garantie dat dit bedrag nu wel doorgevoerd gaat worden. Mijn gevoel? Die zegt dat het verhoogd was, omdat ze die compensatie mee moeten nemen in de komende twee maanden en willen voorkomen dat ze moeten terugbetalen voor die 2 maanden. Mijn termijnbedrag was jarenlang 50 euro en nu moet het opeens 212 zijn? Klopt geen ruk van.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima energieleverancier.

Duidelijke communicatie over groene energie. Prima klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar, eerlijk en behulpzaam personeel

Eerlijke energie, vriendelijke medewerkers die altijd bereid zijn om mee te denken met je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantvriendelijkheid

Ik heb jaren geleden voor Vandebron gekozen vanwege zijn openheid en klantvriendelijkheid. En natuurlijk mede op de eerste plaats voor de groene energie die ze leveren. Duurzaamheid staat hoog in het vaandel bij Vandebron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Tevreden mens

Blij dat ik de overstap hebt gemaakt naar VandeBron. Krijg regelmatig een overzicht in mijn gebruik en ook informatie over allerlei zaken met betrekking tot energieverbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ik ben goed geholpen en heb duidelijkheid gekregen over mijn vragen.

Daarnaast heb ik aangegeven dat de nota erg ondoorzichtig is opgebouwd. En dat dit schreeuwt om aanpassingen. Daar naast dat het fijn zou zijn om tijdens de wachtperiode te horen hoeveel wachtenden er nog voor jou zijn!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Zeer overzichtelijk

De mail is kort en duidelijk. Maandelijks een goed overzicht van je verbruik en de kosten en een goed vergelijk met een jaar eerder

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Jullie kijken reeel en eerlijk mee ook in moeilijke financiele gesprekken.

Sinds januari woon ik alleen en ben gepensioneerd sinds juli. Mijn termijnbedrag ging van €250 naar €840. Dat was schrikken, maar contact via telefoon bracht verlichting. Met de recente eindafrekening en mijn verhaal werd het nieuwe termijnbedrag €540. De steunmaatregel en het prijsplafond gaan hier nog aardig wat vanaf halen. Ik voel op de goede plek bij Van De Bron.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Fijne partij in deze spannende tijden

In deze spannende (dure!) tijden qua energie wil je een partij die goed communiceert, goed bereikbaar is en met je meedenkt en dat doet vandebron. Mijn nieuwe maandbedrag was aan de hoge kant vanwege de default rekenmethode, maar na een telefoontje hebben we samen gekeken wat nu een realistisch verbruik is nadat we zonnepanelen hebben laten leggen en er is geïsoleerd. Nu is er een nieuw bedrag uitgekomen wat beter voor ons werkt. Direct een mail ontvangen ter bevestiging, we kunnen weer goed slapen :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Slecht!! Superslecht!! Blijf hier weg en check trustpilot met andere eerlijke recensies.

Wat een slecht bedrijf!!! Check Trustpilot voor andere recencies. Ze blijven de voorschotten verhogen terwijl hun weten dat ze ons al fors teveel hebben laten betalen. Ik belde of ze de nieuwe tarieven al wisten, daarbij werd verteld dat ze nog niet hadden ingekocht dus kunnen ze de nieuwe tarieven nog niet geven. In de dagen na mijn gesprek dalen de gasprijzen fors en krijg ik na een paar weken wel de nieuwe tarieven, deze zijn fors hoger dan van diegene die in de dure tijd hebben ingekocht???? Dus hoe dan ook, ze liegen!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer correcte behandeling

Dat ik bij contract einde waarschijnlijk voor vandebron kies

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

zeer goed!

Bij mijn vragen over invoeren van de meterstand en het al of niet verhogen van de maandelijkse betaling werd ik heel prettig te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed klantenservice

Heel blij met de vriendelijke mensen die hebben me geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantvriendelijk en denken met klant mee.

Klantvriendelijk en denken met klant mee, er wordt maatwerk geleverd. Duurzame energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed gedachtengoed, fijne service en inzichtelijke levering

Ben vanaf dag 1 goed telefonisch dan wel digitaal te woord gestaan en geholpen, zeer overzichtelijke klantpagina en fijn gevoel dat je bijdraagt aan verduurzaming

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
1

Malafide bedrijf

Ondanks het invullen van het ontbindingsformulier binnen 1 dag na ontvangst (omdat men mij op de site een contract van 277 euro aanbood en mij uiteindelijk een contract wilde aansmeren voor 380 euro!!) heeft van de Bron toch mijn contract bij mijn andere energieleverancier opgezegd óndanks divers mail- én persoonlijk telefonisch contact.... erg aggresieve manier van zaken doen

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Snelle en duidelijke respons op mijn vragen

Mijn vragen snel afgehandeld en mij potentiële problemen snel en goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede klantenservice

Al jaren klant en elke keer wordt ik goed geholpen als er een vraag is. Denken goed mee en zijn altijd vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Eerlijke leverancier!

Duidelijke voorwaarden, klantvriendelijke en betrouwbare leverancier!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.