Filters

10

Eerlijke, groene energie.

Van de Bron heeft oprecht aandacht voor het milieu, zijn goed bereikbaar en de vriendelijke medewerkers denken mee zodat je vragen naar tevredenheid beantwoord worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede communicatie en duurzame insteek

Altijd duidelijke communicatie en de duurzame insteek vind ik heel waardevol. Daarnaast heb ik een concreet idee waar mijn energie vandaan komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Goede service

Keurig overstap geregeld en ondanks de huidige energieprijzen in juli nog een eenjaarscontract aangeboden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
3

Ik vind de propositie goed, de uitvoering en klantvriendelijkheid erg slecht

Slechte ervaring als ik contact zoek of vragen heb, ongetrainde en onvriendelijk personeel, niet goed werkende processen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Energieleverancier die duidelijke taal spreekt

Geen verassingen, een overzichtelijke website en goede service zorgen ervoor dat ik graag bij VandeBron blijf voor mijn energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Vanaf de start ben ik een tevreden klant

Bellen, mailen of contact via de site; altijd adequate hulp op weg naar een groene duurzame wereld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijne duurzame energie aanbieder

Ik heb niet veel contact met Vandebron maar als dit in een zeldzaam geval nodig is word ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Ook vind ik de website van Vandebron erg goed. Ik kan hier vanalles regelen zoals het verlagen of verhogen van het termijnbedrag en goede inzage van mijn energieverbruik. Een aanrader voor mensen die duurzaam opgewekte energie willen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Alleen maar positief

Altijd goed bereikbaar, heldere informatie en duidelijke facturatie. App werkt ook goed, alleen inzage in verbruik loopt 1 tot 2 dagen achter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duidelijk antwoord.

Bij telefonisch contact,geen verkoop praatjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Duurzaam goed

Erg tevreden over de dienstverlening en vooral ook over de werkwijze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goede service en prijs voor schone energie.

Ik ben zeer tevreden over het contract wat ik heb voor verantwoorde energie in deze roerige tijd. Tevens is de klantenservice erg behulpzaam en meewerkend om zaken te regelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima nutsbedrijf

Fijn dat we ooitgekozen hebben voor dit milieuvriendelijk energiebedrijf. Nooit problemen gehad en zo transparant als mogelijk in alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Helder, simpel, makkelijk, eerlijk.

Leesbare uitleg. Geen poespas, Duidelijke website. Simpele nota's. Groen = groen. Je wordt gewoon aangesproken in heldere taal. Waarom moeilijk als het makkelijk kan. Misschien niet de allergoedkoopste maar je weet wat je krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Doen wat ze beloven en dan beter!

Altijd bereikbaar, deskundige medewerkers en dat zorgt ervoor dat je als klant gewoon tevreden bent met VandeBron!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Adequaat

Adequaat =Adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima service.

Geen op- of aanmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Erg fijne klantenservice

Goed bereikbaar, duidelijke communicerende medewerkers die niet op de automatische piloot lijken te functioneren, behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Zeer tevreden klant.

Ik heb voor Vandebron gekozen vanwege hun visie en kan zeggen dat ik altijd met plezier klant ben geweest. Goeie service, betrouwbaar, makkelijk te bereiken, overzichtelijke informatie. Erg klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
2

Teleurgesteld

Teleurgesteld, in de administratie-afdeling van, in de klantenafdeling van Van de Bron. Antwoorden worden niet gegeven of vooruitgeschoven, de zelfreflectie van de werknemers is behoorlijk onder maat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top

Sustainable energy provider & user-friendly online platform/ client account where it's easy to see how much you spend per month, make changes & you receive tips on how to save energy & live more eco-friendly. Customer support via phone was helpful, nice & quick, I could solve everything on the phone.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Ben een zeer tevreden

Op vragen wordt er snel en adequaat gehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Betrouwbaar!!

En eerlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

ik vind Vandebron zeer toegankelijk, efficient en service-gericht

als ik vragen stel is er snel een correcte beantwoording

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Service waar andere leveranciers van kunnen leren!

Ik ben nu zo'n drie jaar klant bij vandebron. Initieel heb ik vandebron gekozen omdat ik opzoek was naar groene stroom. Ik krijg altijd netjes een overzicht van mijn verbruik en word op de hoogte gehouden wanneer er iets aan mijn contract zou veranderen. Als ik een vraag had kreeg ik vrijwel direct contact met de klantenservice en werd ik snel en prettig geholpen. Dat is stukken beter dan bijv. mijn leverancier voor warmte waarbij ik eerst naar de FAQ moet, vervolgens met een chat bot moet praten om dan alsnog doorverwezen te worden naar de helpdesk, waarvoor je eerst nog in de wacht moet staan :( Bij vandebron nooit zulke taferelen gehad!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Groene stroom goed geprijsd.

Goede klantenservice en response.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.