Van de Bron heeft oprecht aandacht voor het milieu, zijn goed bereikbaar en de vriendelijke medewerkers denken mee zodat je vragen naar tevredenheid beantwoord worden.
Hoi Henriëtte, wat fijn om te lezen! Bedankt voor je positieve woorden.
Altijd duidelijke communicatie en de duurzame insteek vind ik heel waardevol. Daarnaast heb ik een concreet idee waar mijn energie vandaan komt.
Bedankt voor je positieve beoordeling Lucia! Hier krijgen we bij Vandebron positieve energie van! (:
Keurig overstap geregeld en ondanks de huidige energieprijzen in juli nog een eenjaarscontract aangeboden
Hi Laila, bedankt voor je review! Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We hopen je nog lang als klant bij ons te houden!
Slechte ervaring als ik contact zoek of vragen heb, ongetrainde en onvriendelijk personeel, niet goed werkende processen.
Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice, dat is niet de bedoeling. Excuses! Mochten we je nog ergens mee van dienst kunnen zijn horen we het graag. (:
Geen verassingen, een overzichtelijke website en goede service zorgen ervoor dat ik graag bij VandeBron blijf voor mijn energie.
Hoi Teun! Wat fijn om te horen, bedankt!
Bellen, mailen of contact via de site; altijd adequate hulp op weg naar een groene duurzame wereld!
Bedankt voor je woorden Richard! Hier krijgen we bij Vandebron goede energie van.
Ik heb niet veel contact met Vandebron maar als dit in een zeldzaam geval nodig is word ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Ook vind ik de website van Vandebron erg goed. Ik kan hier vanalles regelen zoals het verlagen of verhogen van het termijnbedrag en goede inzage van mijn energieverbruik. Een aanrader voor mensen die duurzaam opgewekte energie willen.
Hoi Sander! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te horen dat je tevreden over ons bent, daar doen we het voor!
Altijd goed bereikbaar, heldere informatie en duidelijke facturatie. App werkt ook goed, alleen inzage in verbruik loopt 1 tot 2 dagen achter.
Bedankt voor je positieve review Joeri! We werken iedere dag hard aan een verbeterde app. We gaan hiermee aan de slag!
Bij telefonisch contact,geen verkoop praatjes.
Hi Adriaan, bedankt voor je review! (:
Erg tevreden over de dienstverlening en vooral ook over de werkwijze.
Hoi Hans! Bedankt voor je positieve review, hier doen we het voor!
Ik ben zeer tevreden over het contract wat ik heb voor verantwoorde energie in deze roerige tijd. Tevens is de klantenservice erg behulpzaam en meewerkend om zaken te regelen.
Hi Johan, wat fijn dat je tevreden over ons bent! We hopen dat je nog lang klant bij ons blijft.
Fijn dat we ooitgekozen hebben voor dit milieuvriendelijk energiebedrijf. Nooit problemen gehad en zo transparant als mogelijk in alles.
Bedankt Hans! Hier worden we blij van.
Leesbare uitleg. Geen poespas, Duidelijke website. Simpele nota's. Groen = groen. Je wordt gewoon aangesproken in heldere taal. Waarom moeilijk als het makkelijk kan. Misschien niet de allergoedkoopste maar je weet wat je krijgt.
Hi Willem, bedankt voor je positieve review! Je beschrijft precies waar wij iedere dag met z'n alle op focussen. Goed om te zien dat jij dat als klant ook daadwerkelijk ervaart.
Altijd bereikbaar, deskundige medewerkers en dat zorgt ervoor dat je als klant gewoon tevreden bent met VandeBron!
Hoi Joris! Bedankt voor je review. Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over onze service, zo blijven we gemotiveerd!
Adequaat =Adequaat
Bedankt Arthur! Fijn dat je tevreden over ons bent. (:
Geen op- of aanmerkingen.
Bedankt voor je goede beoordeling, Klaas!
Goed bereikbaar, duidelijke communicerende medewerkers die niet op de automatische piloot lijken te functioneren, behulpzaam.
Hi Thijs, bedankt voor je review. We gaan ervoor zorgen dat je compliment terecht komt bij onze medewerkers.
Ik heb voor Vandebron gekozen vanwege hun visie en kan zeggen dat ik altijd met plezier klant ben geweest. Goeie service, betrouwbaar, makkelijk te bereiken, overzichtelijke informatie. Erg klantvriendelijk.
Hi Linde, we zijn blij om te lezen dat je zo'n goede ervaring met ons hebt!
Teleurgesteld, in de administratie-afdeling van, in de klantenafdeling van Van de Bron. Antwoorden worden niet gegeven of vooruitgeschoven, de zelfreflectie van de werknemers is behoorlijk onder maat.
Hi Ilja, bedankt voor je beoordeling. Zo te lezen heb je een negatieve ervaring gehad met Vandebron, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Uit je beoordeling kunnen we niet precies opmaken wat er is gebeurd. Als de situatie nog niet is opgelost kun je contact met ons opnemen per e-mail ([email protected]), telefonisch (0880 444 555), via onze livechat, via Facebook PM of via Twitter DM. We zoeken dan graag voor je uit wat er is gebeurd hoe we je verder kunnen helpen.
Sustainable energy provider & user-friendly online platform/ client account where it's easy to see how much you spend per month, make changes & you receive tips on how to save energy & live more eco-friendly. Customer support via phone was helpful, nice & quick, I could solve everything on the phone.
Hi Carlotta, thank you for your kind review! We are happy to read that you had such a good experience with our customer service 💚
Op vragen wordt er snel en adequaat gehandeld.
En eerlijk
Bedankt voor je goede beoordeling, Sylvie!
als ik vragen stel is er snel een correcte beantwoording
Hi Evert, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent, hier krijgen wij goeie energie van 🌞
Ik ben nu zo'n drie jaar klant bij vandebron. Initieel heb ik vandebron gekozen omdat ik opzoek was naar groene stroom. Ik krijg altijd netjes een overzicht van mijn verbruik en word op de hoogte gehouden wanneer er iets aan mijn contract zou veranderen. Als ik een vraag had kreeg ik vrijwel direct contact met de klantenservice en werd ik snel en prettig geholpen. Dat is stukken beter dan bijv. mijn leverancier voor warmte waarbij ik eerst naar de FAQ moet, vervolgens met een chat bot moet praten om dan alsnog doorverwezen te worden naar de helpdesk, waarvoor je eerst nog in de wacht moet staan :( Bij vandebron nooit zulke taferelen gehad!
Hi Derek, bedankt voor deze review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service 💚
Goede klantenservice en response.
Hi Cees, bedankt voor je goede beoordeling 💪
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.