Geen eerlijkheid, slecht klantservice. aanbod gestuurd, daarna ingetrokken, de antwoord in verlopen terwijl ik binnen de termijn was, helaas had beter kunnen gecommuniceerd zegt de medewerker. alles de markt beter wordt raad ik iedereen weg te gaan van deze slechte leverancier.
Hi Yamen, bedankt voor je beoordeling. Zo te horen heb je een negatieve ervaring met ons gehad. Een verleng aanbod is altijd beperkt geldig. Gezien een plotselinge prijsstijging op de energiemarkt hebben wij helaas de keuze moeten maken om na twee weken te stoppen met het aanbieden van vaste contracten. We nemen de feedback mee en in de toekomst zullen we duidelijker zijn over de beperkte geldigheid van onze aanbiedingen.
Een welkomstbonus beloven en deze niet uitkeren omdat de incasso is gestorneerd. Pretenderen duurzaam te zijn, maar naaien je als ze de kans krijgen. Boevenstreken.
Hi Lucas, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met Vandebron. In onze voorwaarden staat dat je maximaal een keer per jaar betalingsverzuim mag plegen, bij twee storneringen vervalt je korting dus. Ook mag er geen bedrag openstaan op het moment dat de afrekening wordt opgemaakt. Als je niet aan deze voorwaarden voldoet heb je helaas geen recht op de korting.
Altijd een snelle reactie bij vragen, een net antwoord en mooie maandelijkse overzichten qua verbruik etc. Echt een nette club met een positieve benadering is mijn ervaring tot nu toe. (1 jaar klant, ga nu verder met een variabel tarief met ze.)
Hi Daan, bedankt voor je goede beoordeling. Wij zijn blij te horen dat alles je zo goed bevalt 🌞
Van alle energie-aanbieders is Van de Bron echt groen. Door hen te kiezen dore ik zelf ook weer iets voor het milieu.
Hi Geertje, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo begaan bent met het milieu en dat je tevreden over ons bent 💚
Voor ons was het niet makkelijk om er door te komen misschien de leeftijd ?? maar uiteindelijk de dochters hebben het opgelost
Hi Toon, bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles inmiddels is afgehandeld. Mocht je ons in de toekomst willen bereiken kan dit telefonisch (0880 444 555), per e-mail ([email protected]), via Facebook FB, via Twitter DM of via onze live chat.
Binnen 10 minuten had ik antwoord, werd ik direct geholpen en hoefde ik niks meer zelf te doen om mijn vraag te behandelen! Ga zo door Vandebron :)
Hi Sjoerd, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons, hier doen wij het voor 🌞
Klantenservice al dagen onbereikbaar. Beeindiging contract blijkt niet doorgekomen. Zowel telefonisch als per mail. Hoe komt dit bedrijf aan zulke goede beoordelingen
Hi Wim, bedankt voor je beoordeling. Zo te horen heb je een negatieve ervaring met Vandebron, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Vodafone heeft momenteel last van een storing, hierdoor kan een deel van onze klanten ons telefonisch niet bereiken. Wel zijn we bereikbaar via e-mail ([email protected]), livechat, Facebook PM of Twitter DM. Als je via een van deze kanalen contact met ons opneemt kijken we graag met je mee hoe we deze situatie voor je op kunnen lossen.
Duidelijke informatie online en goede klantenservice
Hi Paul, bedankt voor je beoordeling. Wij zijn erg blij om te horen dat Vandebron zo goed bevalt 💚
Imagine how wonderful the world would be, if we meet this kind of people at any corner where we live. It's been an excellent choice since I've met Van De Bron in Nijmegen. Bless you good people for us and for the Nature.
Thank you so much for your kind words. We really appreciate it! 💚
Netjes en duidelijk rapportages van de maand verbruiken en de tips om verder te bezuinigen dus mee denken super.
Hi Piet, bedankt voor je goede beoordeling. Hier krijgen wij goeie energie van🙌
In één woord een tevreden klant
Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden over ons bent. 💚
Goed
Hi Jansje, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve beoordeling achter te laten! 💚
Goed!
Die kan echt wel minder en harde gitaar niet om aan te horen. Mooi rustig klassiek muziekje zou beter zijn.
Hi Frans, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en duurzaamheid! Ik heb intern een melding gemaakt over het volume van de wachtmuziek, we gaan kijken of we dit kunnen aanpassen.
Geen duur tel.nr.
Ik ben vriendelijk te woord gestaan en kreeg antwoord op al mijn vragen.
De contacten met jullie verlopen altijd snel en de antwoorden zijn simpel en duidelijk. Wel mogen jullie prijzen meer concurrerend zijn de verschillen met andere partijen zijn erg groot. Wij wachten een nieuw voorstel af.
Ik ben sinds een aantal jaar klant bij vandebron. De afgelopen 4 jaar heb ik erg positief ervaren. Als ik vragen had werden deze snel beantwoord en duidelijk uitgelegd door de klantenservice medewerkers.
Informatie over verbruik maandelijks is erg prettig
Uitstekend !
Je wordt altijd correct en voor mij duidelijk geholpen.
Prima geholpen door klantvriendelijke mensen aan de telefoon.
Goed en tevreden overleg met verrassende uitkomst
Ik hoop dat de steun voor zonne en windenergie zal bijdragen aan het bewust maken dat kernenergie in de huidige vorm een slecht idee is.
Hi Michel, bedankt voor je positieve beoordeling. Wij doen hard ons best om heel Nederland van 100% duurzame stroom te voorzien, fijn dat jij ons daarin steunt!🌞
Mooie regeling zoals jullie groen energie stimuleren! Fijn dat jullie ook trees for all supporten
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.