Snelle afrekening jaarkosten, duidelijk en volledig. Site klantvriendelijk. Goede service
Vandaag voor de 6e keer gebeld om te vragen naar een oplossing voor het feit dat de laadpaal het nog steeds niet doet, na weer een week te hebben gewacht op reactie van Vandebron. Ze hadden het na de 1e dag over een spoed opdracht. Maar we zijn dus al wat weken /maanden verder. Zoals het nu gaat, lijkt het dat Vandebron storingen niet kan verhelpen.
Zo te lezen heb je een negatieve ervaring gehad met Vandebron. We willen dit dan ook graag oplossen. Helaas kunnen wij je niet direct helpen via een review. Ik wil je dan ook vragen of je contact kan opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch (088 044 4550). via e-mail, via Live Chat, via Twitter DM of Facebook PB. Alvast bedankt! 🌞
altijd een redelijk tot goede uitleg en argumentatie
Altijd vriendelijk, weten waar ze het over hebben en zeer klantgericht
Bedankt voor deze positieve review, Rosalie! Daar krijgen wij goeie energie van 💚🙌
Mijn vraag, die niet onder meest gestelde vraag viel, werd binnen een paar uur deskundig en naar mijn tevredenheid beantwoord.
Ik ben al jaren vaste klant maar nu ik verplicht een variabel contract moet krijgen, is er weinig te zien aan klantvriendelijkheid., ten eerste moet ik 270 betalen en denkt vandebron niet mee hierin. Niks over regelingen gehoord van de nsr bijvoorbeeld. Ik moet voor 312 euro aan waarborgsom betalen, terwijl ik een betrouwbare klant ben en zeker geen nieuwe klant.vorige week werd er door medewerkers gezegd dat het is afgeschaft en niet nodig is. Nu is het ineens wel weer nodig. Nier iederen krijgt 800 euro van de overheid om dergelijke bedragen te betalen. Ik val er net buiten met m'n inkomen. Dan komen ze nog met de optie om het bedrag over drie maanden te verdelen. 105 euro boven mijn 270 ha wat een grap. Hoe dan? Ik heb dat niet even klaar l liggen hoor. En als ik kritischd vragen stel, krijg ik het zelfde domme riedeltje. zo voel je je helemaal niet serieus genomen. Als ik onderstaande reviews zie, betwijfel ik of ze echt zijn. Als de markt rustiger is, ben ik weg hier. Ik zoek dan een organisatie die wel meedenkt en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan.
Je wordt hier nog als koningklant behandeld
Maandbedrag goed aan te passen. Goede energie vanuit een goede bron
Staat hier al boven.
Zeer behulpzame medewerker. Alles in een middag geregeld.
Het eerlijke verhaal, en het gevoel dat je samen voor hetzelfde staat. Dat wil je toch? Nou, dat ervaar ik bij Vandebron. En dat vind ik belangrijk en fijn. Dat ik een mens ben en met een ander mens contact heb. We zijn geen nummers of data. We leven niet in een spreadsheet. Dus daar wil ik ook niet tot gereduceerd worden.
Mijn problemen waren snel opgelost
zie boven
Zie bovenstaand
Telefonisch contact opgenomen, zeer vriendelijk en correct te woord gestaan. Na overleg is er een handmatige herberekening gemaakt met een zeer bevredigende uitkomst. Top!
Nooit problemen, overzichtelijke app!
Zie de toelichting bij vraag 1
Zie boven
Ik beoordeel dit bedrijf met de allerlaagste score. Bij aanvang van het contract heb ik aangegeven dat ik geïnvesteerd heb in mijn woning en grotendeels van het gas ben en ook in het proces zit voor zonnepanelen. Ik heb aangegeven dat ik verwacht dat mijn maandbedrag aangepast kan worden zodat ik voorschot betaal wat ik verbruik. Echter van de Bron houdt mijn voorschot kunstmatig hoog door te verwijzen naar mijn oude verbruik. Na 5 maanden kan ik een herberekening aanvragen. Maar dan heb ik al zes maanden betaald en inmiddels staat er dan al zo’n 300 euro aan teveel betaald voorschot uit. Na die zes maanden kan mijn maandbedrag maar beperkt omlaag. Dus aan het einde van het jaar zal het er wel weer op uitdraaien dat ik een honderd of 500 terug krijg. Tenminste … als dit bedrijf niet omvalt. En daar wringt nu juist de schoen. Ben al het schip ingegaan bij Welkom Energie en wil geen herhaling. Ik vind geen gehoor en als je het maandbedrag niet betaald stuurt men een incassobureau op je af. Zo sta je dus in je hemd als consument. De arrogantie van dit soort bedrijven ligt erg hoog.
Hi Guus, zo te lezen heb je een negatieve ervaring gehad met Vandebron. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we helpen je dan ook graag verder. Als je net klant wordt bij Vandebron wordt je termijnbedrag berekend op basis van het gemiddelde verbruik over de afgelopen 2 a 3 jaar. Dit verbruik is vastgesteld door je netbeheerder, hier is de teruglevering nog niet in meegenomen. Als je de teruglevering aan ons doorgeeft kunnen wij echter wel een herberekening voor je maken. Ook is het mogelijk om je termijnbedrag met maximaal 50% te verlagen. En als je 4 maanden klant bent kunnen we een volledige herberekening maken naar aanleiding van je daadwerkelijke verbruik. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kan je onze klantenservice bereiken. Telefonisch (088 044 4550), via e-mail ([email protected]), via onze live chat, via Twitter DM of Facebook PB.
Overstap zonder problemen volgens de de afgesproken punten
Mijn vraag werd snel beantwoord en er was volledige medewerking bij de oplossing voor mijn probleem (hoe kan ik BTW op mijn zonnepanelen terugkrijgen, ook als ik een tweede keer panelen wil kopen).
Heel vriendelijk en goede uitleg
Goed
Leuk dat je je eigen bron kan uitkiezen, en je verbruik per dag en kwartier kan bekijken. Laatst verhuisd naar een ander adres, waarbij een tijdje op beide adressen geleverd moest worden, dat was ook allemaal makkelijk te regelen via de website.
Zijn als je bel altijd vriendelijk en houden zich correct aan de afspraken van het contract.!!!!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.