Zoals velen zat ik niet echt te wachten op een telefoontje van een energiebedrijf. Dit werd op de een of andere manier een prettig gesprek. Het eerste contact wat zeer vriendelijk, het overstap proces zonder enig probleem, de kostenbesparing en de gebruiksvriendelijke app kortom een aanrader.
De wijze van energie produceren bij van de Bron gebeurd naar ik meen zoveel mogelijk op natuurlijke wijze n.l. windenergie en zonne-energie.
Goed geholpen en geen wachttijden
Ik ben heel tevreden met jullie.
Zie hierboven
Korte wachttijd aan de telefoon. Keurig geholpen met geduld en toelichting om mij zaken uit te leggen. Overall, tevreden!
Blijkbaar was mijn vraag gemakkelijk te beantwoorden want ik kreeg binnen de kortste keren een reactie.
jammer dat ik losgekoppeld werd van Boer Hans vd Heuvel. Zijn energieaanbod is een mes met twee snijkanten. En bio-energie en iets doen aan mestproblematiek, cq stikstof uitstoot.
Hi Hans, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat mooi om te horen dat je zo bewust bezig bent met je energiebron, daar krijgen wij goeie energie van! Het is bij ons mogelijk om zelf je energiebron uit te kiezen, als Hans vd Heuvel niet meer beschikbaar is kun je voor een andere bron met bio-energie kiezen.
De telefonische bereikbaarheid is heel slecht! Vandaar 4 sterren
Zowel bij het verstrekken van info n.a.v. onze vragen over teruglevering van zelf opgewekte energie (als klant) als de manier waarop Vandebron de salderingsregeling uitvoert, zijn in de interesse van milieu en klant.
Altijd correct en duidelijkeantwoorden en men neemt de tijd om luisteren naartoe Jan verhaal
Goed contact
prima groene stroom voor een goede prijs
Ik word goed geïnformeerd over mijn verbruik en hoe Van de bron in Nederland groene energieproductie bevordert
Altijd je verbruik in je app
Goed bedrijf denkt aan de toekomst. Vragen worden snel en kwalitatief goed beantwoord! Ik ben erg tevreden.
Vandebron is voor mij een fijne energie leverancier: stabiel, toegankelijk, communicatief. De maandoverzichten met vergelijkingen met een jaar geleden laten me zien welke impact mijn energiemaatregelen hebben.
Snel en goed
Goed accuraat geholpen! Telefonisch goed uitleg gekregen over de gang van zaken.
De aanpak van Vandebron voelt toegankelijker dan vele andere maatschappijen. Mijn zaken regelen ervaar ik als minder vervelend door de persoonlijke benadering. Contact met de klantenservice is altijd fijn!
Zeer prettig en vertrouwend
ze behandelen je goed
Al 5 jaar klant en nog nooit geen onoverkomelijkheden geconstateerd.
Goed
perfecte informatie over verbruik en tips voor isolatie,
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.