Geen enkele klacht over dit bedrijf! En dan ben ik toch al een aantal jaar klant. Echt niks anders dan lof!
Duidelijke communicatie met aanbevelingen en verbruiksvergelijkingen. Echt duurzame energie uit controleerbare herkomst. Redelijke prijzen.
zie kopzin, geen extra woorden meer nodig.
Fijn om alles online inzichtelijk te krijgen en te kunnen zien op welk moment mijn verbruik opeens relatief veel was. En ook fijn om te weten dat het groene energie is. Om geen extreme hoge rekening te krijgen was ik er afgelopen maanden heel bewust mee bezig de temperatuur in huis zo laag mogelijk te houden en het was fijn om te zien dat ik op die manier de kosten zelf in de hand had. Fijn omdat nu al te weten!!! En door regelmatig te kijken leer je veel en dat kan op hun mooie website als je inlogt.
Geen negatieve dingen te melden
Vandebron levert duurzame energie. Dat is op zich al voldoende reden om naar hen te switchen. Ze leveren transparente informatie, en presenteren je verbruis in handige overzichten die je via email kunt inzien. Kortom, Vandebron is goed in energie, betrouwbaar, en inzichtelijk.
Ze heeft mij op een natuurlijke manier geholpen met mijn vraag. Heel prettig!
Het leveren van energie is uiteraard goed en bij vragen wordt duidelijk en snel gereageerd
Goed geholpen, snel iemand aan de lijn die mij vriendelijk te woord stond en me goed hielp.
Een wel verrassend lovend en positieve reactie met felicitatie, omdat ik wat medewerking vroeg in verband met het plaatsen van zonnepanelen.
Goede eigenschappen
Nog nooit zo snel antwoord gehad als bij de klantenservice van Vanderbron !
Ze doen wat ze moeten doen, zijn goed bereikbaar en geven duidelijk antwoord op mijn vragen.
Altijd goede info, jammer dat er geen nieuwe contracten worden afgesloten.
Prima adequaat geholpen
Heel vriendelijk medewerkers. Het overstapproces is ook heel makkelijk.
Informatie oogt toegankelijk maar is het niet. In het maandoverzicht wat Vandebron stuurt staat ‘iets’ te veel informatie. Als je niet op het onderwerp ‘gepromoveerd’ bent is het best moeilijk te lezen . Jammer
Hi Maarten, bedankt voor je beoordeling. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van hun verbruik, daarom sturen we elke maand een verbruiks- en kostenoverzicht. Als je niet goed snapt wat er allemaal in de maandelijkse overzichten staat kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Een van onze medewerkers kan dan rustig uitleggen hoe je het overzicht moet lezen, ons telefoonnummer is 088 044 4550. Ook zal ik een melding maken van je feedback bij de afdeling die over deze overzichten gaat, zij kunnen dan kijken of ze de overzichten overzichtelijker kunnen maken.
Gewoon goed geregeld, nooit problemen gehad. Soepel contact en niets ingewikkelds. Duidelijk overzicht elke maand.
Zeer goed
Reageren direct
Top
Gewoon eerlijk
Onze ervaring is prima, geen onnodige communicatie.
gewoon goed
prettige benadering!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.