Helaas, moet ik door omstandigheden het contract beëindigen … op een dag maak ik graag weer gebruik van de energie die door vandebron wordt geleverd. Prima bevallen!
Iddi
De overgang enige jaren geleden naar Vandebron ging eenvoudig en foutloos. Aantrekkelijke tarieven en een prima service. Naast elektriciteit voor ons appartement ook twee Vandebron autolaadpassen!
Super en tevreden
Komt afspraken na.
Het is zo triest dat het bijna grappig zou worden, als ik er niet de dupe van ben. Januari 2021 ging mijn driejarig vast contract in. Toen kreeg ik januari dit jaar een opzegboete voor mijn kiezen, terwijl ik niks heb opgezegd en tot dan tevreden klant was. Of ik even 60 euro wilde lappen, omdat er anders een incassobureau op me af zou worden gestuurd. Sindsdien hang ik bijna wekelijks aan de telefoon. Al twee maanden wordt mij telkens weer verteld dat ze gaan uitzoeken wat er nou gebeurd is, en dat er met spoed naar wordt gekeken. Paar weken geleden hadden ze mijn aanvraag per ongeluk als "opgelost" gemarkeerd, waardoor ze er niet meer naar hadden gekeken. Volgende keer dat ik belde (want ja, er was niks opgelost en ik hoorde niks) hadden ze het weer opgestart en zouden ze er met spoed naar kijken. Nou, ik zie het. Goed, twee maanden verder nu dus. Volgende week wordt ik afgesloten van het energienet omdat ik geen contract met een leverancier heb. Omdat Vandebron er een enorme puinzooi van maakt. Ben benieuwd of mijn contract ooit weer geheractiveerd wordt en of ik dezelfde tarieven behoud. Zal vast wel niet. Mijn tip: Lekker bij wegblijven. Ik wilde graag groene stroom. Nou, volgende week is mijn energieverbruik heel groen. Want écht duurzaam is geen energie kunnen verbruiken. Bedankt he! Mocht iemand bij Vandebron dit lezen en hier zo van schrikken dat diegene er écht iets aan wil doen, mijn klantnummer eindigt op 91. Samen met de details hierboven zou het genoeg moeten zijn om het dossier te vinden. Verras me en fix het.
Goede leverancier, medewerkers denken mee.
Super geweldig
Bij vande Bron kan je zelf simpel je verbruik zien en eventueel je maand termijnbedrag aanpassen.
Wordt goed op de hoogte gehouden
Momenteel ruim een jaar bij Van Der bron en heb goede ervaringen met dit bedrijf tot op heden. ook tijdens het overstappen ging in zijn geheel snel en accuraat. Momenteel een vierjarig contract lopen tot media 2024. heb ook geen belang meer om over te stappen. Nochtans hebben wij (nog) geen zonnepanelen, hierbij een note dat bij terug levering KW de betalingen mogelijk minder zijn per Kw dan bij andere energie bedrijven.
Al jaren klant bij Vandebron. Duidelijke maandelijkse overzichten (incl. vergelijking vorig jaar en gemiddeld verbruik), goede prijs en goede score op duurzaamheid!
Fijne cultuur, altijd prettig overleg en de visie / idealen zijn natuurlijk het belangrijkste. En dan is de prijs ook nog heel goed te doen.
Hoi Pieter, dankjewel voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar worden we blij van! Fijn weekend alvast
Altijd vriendelijk en correct, je voelt je echt een klant en op je gemak
Hi Arie, fijn om te horen! Hoe kunnen we van de 9 een 10 maken? ;-) Prettig weekend!
Zeer te vreden.
Hoi Albert, goed om te horen dat je zo tevreden bent. Jammer dat je ons moet gaan verlaten, maar weet dat je altijd welkom bent om weer terug te komen :) Geniet van het weekend!
Ik neem nu een half jaar energie af van Van de Bron en het gaat tot nu toe allemaal van een leien dakje. Naar de overstap had ik geen omkijken, ik heb niks gemerkt en alles werkt prima. Af en toe een duidelijke verbruiksupdate en sporadisch een leuke nieuwsbrief. De klantenservice heb ik nog niet hoeven te benaderen dus geen idee of die goed bereikbaar zijn.
Hoi Olga, dankjewel voor het delen van je ervaring en goed om te horen dat je tot dusver een goede ervaring hebt, dat houden we graag zo. Mocht je ons in de toekomst willen bereiken kun je ons van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereiken via 0880 444 555, een mailtje sturen naar [email protected], een Twitter of Facebook DM sturen of gebruik maken van onze nieuwe live-chat functie op de website. Prettig weekend!
Ben zeer tevreden . Ter Zake kundig , vriendelijk ,professioneel , gemaakte afspraken nagekomen. Kortom UITSTEKEND
Hoi Jan, dankjewel voor het delen van je ervaring en het mooie cijfer! Fijn weekend alvast :)
Ik ben compleet verbaasd dat ik bij een energiebedrijf vooraf een borgsom moet betalen. Dat heb ik in mijn 70 jaar nog nooit meegemaakt. Ik ben absoluut geen wanbetaler. Nooit niet en nu ook niet. Wanneer ik dit geweten had dan zou ik voor een andere energie leverancier gekozen hebben. SLECHTE BEURT vandeBron
Hoi Ties, bedankt voor het delen van je ervaring. Net als bij veel andere energieleveranciers betaal je bij Vandebron voorafgaand aan de levering een bedrag ter hoogte van je termijnbedrag. De betaling vooraf zorgt ervoor dat we onze producenten zekerheid bieden en de inkoop en levering van energie kunnen garanderen. Hierdoor heb je als klant de flexibiliteit om zelf je termijnbedrag aan te passen én zelf je incassodatum te bepalen via Mijn Vandebron. Na de eerste afschrijving wordt vervolgens elke maand het termijnbedrag afgeschreven voor dezelfde maand. Dit bedrag wordt natuurlijk weer volledig uitgekeerd op je eindafrekening, vermeld onder teruggaves. Deze informatie wordt ook met je gedeeld als je je bij ons aangemeld hebt. Je kunt er voor kiezen om de waarborgsom niet te betalen, dan wijzigt de incassodatum en kun je het termijnbedrag zelf niet meer aanpassen. Als dit jouw voorkeur heeft willen we je vragen om contact met ons op te nemen. Dit kan via de mail ([email protected]), telefonisch via 0880 444 555, via een privé-bericht op Twitter of Facebook, of via onze nieuwe livechat functie op de website. Alvast bedankt!
Doen wat ze beloven, de prijs is stabiel in een veranderde markt. Ik betaal al enkele jaren het zelfde.
Ben bij met de groene stroom
zie onder
Ik heb slechte ervaring met vandebron. Ik kreeg mijn eind afrekening, ik krijg 560 euro terug, tenminste zo schreef men mij. Ik zou dit rond 14 maart krijgen, niet dus. Ik heb 1 van de medewerkers telefonisch gesproken, ja de nieuwe software werkte niet naar behoren. Ik zou het in ieder geval 20 maart over gemaakt krijgen, zo vertelde een andere medewerker mij. 23 maart, dus niet over gemaakt. Ik heb een mail gestuurd met mijn klacht dat het bedrag niet over gemaakt is. Het antwoord van bandenbron is, de software werkt niet goed, vooral wtb de btw, het kan nog wel even duren. Ik vind dit ronduit schandalig, dan kunnen ze wel een goede beoordeling krijgen, als je die cijfers mag geloven, het is wat mij betreft een onbehoorlijk en slecht bedrijf.
Hoi Hans, op basis van je review kunnen we niet met je meekijken. Zou je contact met ons op willen nemen? Dit kan via de mail ([email protected]), telefonisch via 0880 444 555, via een privé-bericht op Twitter of Facebook, of via onze nieuwe livechat functie op de website. We kijken graag met je mee.
Mijn verbruik is laag, maar ik ben toch blij dat ik kan bijdragen aan het klimaatprobleem. Ga zo door!
Geluk met een langlopend contract , geen spijt van.
Levering zelf gaat net als bij alle andere leveranciers vlekkeloos. De laatste tijd zijn de electra prijzen sterk gestegen als gevolg van de gestegen gasprijs.. Omdat vdBron deze energie van locale bedrijven en windmolens betrekt zou dit hier dus niet van toepassing moeten zijn. echter de tarieven stijgen wel degelijk. Dan kan betekenen dat die lokale groene leveranciers meer geld hiervoor ontvangen, wat goed zou zijn, of dat vdBron de extra inkomsten in eigen zak steekt, wat feitelijk op bedrog uit komt, want er wordt dan niet meer tegen kostprijs (met klein percentage voor vdBron). Hierover wordt geen duidelijkheid gegeven.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.