Goede informatie over mijn verbruik. Ook de vergelijkingen met andere gezinssamenstellingen.
In het verleden diverse energieleveranciers gehad. Vandebron vind ik echter de beste omdat je op de mobiele telefoon altijd je verbruik kunt inzien en bovendien krijg je periodiek een schriftelijk bericht over het verbruik. Al het bovenstaande waardeer ik als klantvriendelijk. Hopelijk kan ik na het verloop van mijn 3 jarig contract weer een aantrekkelijk financieel nieuw contract afsluiten.
Prima
Goede en duidelijke uitleg m.b.t. de facturen en hun achtergronden.
Vattenfal, daar hoor ik zoveel klachten over. Over jullie heb ik nog nooit klachten gehoord. Al mijn vrienden zijn bij Vandebron Ga zo door, Vandebron. Duim omhoog.
Overzichtelijk account., duidelijk inzicht in je energiegebruik, overzichtelijke jaarlijkse eindafrekening.
Zonder enig probleem overgestapt van energie leverancier. Duidelijke website en de app werkt goed om het verbruik te kunnen checken. Nog geen minpunt kunnen ontdekken. Wel nog in gunstige tijd contract kunnen afsluiten. Dat helpt zeker bij het gevoel van tevreden zijn
You guys are super nice, and I would happily come back if you find a way to keep the prices down for the green energy. But as your prices are dictated by non-renewables, it's unaffordable... Please find a way to lobby for cheaper prices for green energy.
Ik heb 2 jaar bij Vandebron gezeten & ik heb een hele goede ervaring gehad. Ik heb het aangeraden aan vrienden en zal dit ook blijven doen. Klantenservice is top!
Vriendelijk en snel geholpen..
Van de Bron likt me een goede energiele erancier. En ook nog een leverancier die duurzaamheid hoog in het vaandel heeft staan. Een groene leverancier dus.
Bij het begin was ik zeer te spreken over vandebron. Maar naar dat ik overstapte naar een andere energieleverancier, werd er ineens onnodig veel kosten in kaart gebracht. Nu moet ik ineens €300,- bij betalen in 1 a 2 maanden tijd.
Bedankt voor het delen van je ervaring. Zou je contact met ons willen opnemen via 0880 444 555 of [email protected]? We zouden je graag verder helpen!
Een via internet afgesloten contract om 23;55u. bleek door een technische overgangssituatie op/na 24:00u niet meer afgesloten te kunnen worden. Echter na verzoek mijnerzijds en overleg met het management van VdB toch het toegezegde contract ontvangen. De communicatie met de klantenservice verliep uitstekend, met name Floris was deskundig en handelde zeer klant- en oplossingsgericht! Nogmaals dank en met vriendelijke groet, J.G. Landzaad.
Altijd geduldig en provesioneel , makelijk tot oplossing, pervect zo.
Vandebron geeft steeds heldere informatie op elke vraag, tevens geven de maandelijkse overzichten een prima inzicht in mijn energieverbruik.
Hoi Gert, bedankt voor het delen van je ervaring en goed om te horen dat je zo tevreden bent. Alvast een fijn weekend!
Goede ervaringen en bij vragen binnen korte tijd antwoord. Verhouding prijs-kwaliteit is nu nog prima maar ik heb geen idee wat het in de toekomst gaat doen.
Ik ben tevreden over de duurzaamheid, hoewel het mooi zou zijn als de 9,6 (score consumentenbond) op duurzaamheid opgekrikt zou kunnen worden tot een 10. Jammer van de overname door Essent, ik vond het symapthieker toen jullie nog een kleine speler waren. Minpuntje: de energierekening is totaal onbegrijpelijk. Ik heb al meerdere jaarrekeningen ontvangen over dezelfde periode, en ik snap er geen iota van. Zijn dat steeds correctiefacturen?
Uitstekend!!!
Vandebron is goed bereikbaar bij vragen. De tenaamstelling van mijn contract moest aangepast worden i.v.m. een scheiding en het voornemen om zonnepanelen aan te schaffen. Via één helder telefoongesprek en een duidelijke mail was het zo geregeld. Ook een goede terugkoppeling waarin duidelijk vermeld stond wat er afgesproken was.
Daarom kies ik voor Vandebron, heeft een goede score voor groene stroom! Niet de goedkoopste maar milieu is zeker zo belangrijk.
De kop lijkt wat overdreven, maar menig bedrijf heeft alleen nog een chatfunctie. Als je dan al een echt iemand hebt, want er zijn in toenemende mate robo-chats. Je chat dan met de computer... Maar dus niet bij Van de Bron! Daar werken nog gewoon mensen van 37 graden, een hartslag en invoelend vermogen om je vraag te beantwoorden. Die kan je gewoon aan de lijn krijgen. Driewerf hoera voor Van de Bron!
Hoi Marco, bedankt voor het delen van je ervaring. Hier worden we natuurlijk heel blij van! Fijne dag :-)
Ik ben 9 mnd klant en tot nu toe tevreden qua klantvriendelijkheid en de duidelijke maandelijkse overzichten met verbruik en teruglevering. Kijk uit naar de eerste jaarafrekening.
In tegenstelling tot grote bedrijven had ik bij Vandebron niet het gevoel een nummer te zijn.
Duidelijk en helder
Elke maand een duidelijk overzicht van je verbruik, dus nooit een verrassing.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.