Tevreden over klantenservice en overstap
In de huidige tijd bijna iets bijzonders, maar prima en snel geholpen door de VandeBron klantenservice!
goede contracten goede service
Goed te bereiken. Maandelijks overzicht van gebruik.
tevreden met levering (prijs) en service
Goede en duidelijke afspraken bij afsluiten contract voor stroom en gas en de service voor de elektrische auto mbt een overzichtelijke app en prijs per kwh in combinatie met laadpas korting,
Goeie uitgangspunten m.b.t. groene energie.
Levert prima werk en goede service. Nette prijzen en goede idealen. App voor het verbruik is erg goed en inzichtelijk! Helaas geen welkomsbonus of iets anders mogelijk aan het einde van het contract, hierdoor toch overgestapt.
inde laatste maanden berichten over heel hoge gastariefen vanwege de oorlog rusland-oekraiene..mensen met wildwest verhalen met enorme bedragen.In deze periode wel 5x gebeld met van de bron. Is mijn termijnbedrag wel OK? iedere keer gerustgesteld met een herberekening.Alles nog steeds prima en geen belachelijk hoge maandkosten.zo ook vandaag,maandlasten nog steeds voldoende,geen reden tot paniek! bedankt voor de nieuwste informatie,ik kan gerust gaan slapen!!! Andere medewerkers waren net als Ben,aardig,duidelijk en vakbekwaam. Bedankt daarvoor!!!
Werd gebeld naar aanleiding van contactformulier. De reden was dat het makkelijker was om contact te hebben en zo snel tot antwoorden konden komen. De persoon was zeer vriendelijk en behulpzaam, heb het gesprek al zeer prettig ervaren
Ik ben heel tevreden met Vandoren. Qlles loopt nog steeds soepel zonder problemen, en jmkan het iedereen aanraden!!!
Ik kreeg een aanbieding zo te zien van uw bedrijf over te stappen, voor een veel lager maandbedrag. De foto van de medewerkster met uw telefoonnummer stond er ook bij. Ik heb haar dus gebeld en gevraagd of ik dat moest doen. Ze heeft alles na gekeken en gezegd dat dit geen aanbieding van Vandebron was. En afgeraden. Ik ben dus fijn bij jullie gebleven. Met haar antwoord was ik zeer blij. De overstap gelukkig niet gedaan dus niet aanbevelen.
goed bereikbaar per mail, snel antwoord op vragen
Prima (klanten)service en vooral een duurzaam & goed concept. Ook wat betreft de stijgende energieprijzen goed advies gehad aan de telefoon. In eerste instantie om mijn aflopende vaste contract over te laten gaan in een variabel contract, later toen de situatie rondom Rusland etc. verslechterde om toch een nieuw vast contract af te sluiten. Ondanks dat de prijs toen al enorm gestegen was ben ik toch blij dat ik dat advies heb opgevolgd, anders was het nu nog veel erger geweest.
Fijne energieleverancier die duidelijk laat weten waar die energie vandaan komt. Mooie simpele overzichtjes iedere maand. Klantvriendelijk, geen poespas.
Groene stroom, overzichtelijke rekeningen, adequate informatie.
Heel makkelijk inzichtelijk
Vriendelijk en deskundig
No nonsens, snelle respons op vragen.
Wij zijn zeer tevreden over van de Bron. Website is erg toegankelijk.
Duidelijk eerlijk en vertrouwd
Goede en snelle reacties op mijn Mails
Geen probleem, vind alleen de maandelijkse overzichten wat lastig omdat ik steeds naar rechts moet schuiven.
Gewoon goed!
De start op een zonnige dag op Terschelling met de keuze voor vandeBRON en wel op twee adressen. Liefst ook zonne-energie van Terschelling wat een periode lukte. Prettige reacties aan de telefoon, open contact via de mail met heldere overzichten van verbruik, Persoonlijk en correct.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.