Filters

10

Positief

Tevreden over klantenservice en overstap

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Prima klantenservice

In de huidige tijd bijna iets bijzonders, maar prima en snel geholpen door de VandeBron klantenservice!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

een prima en gezond energiebedrijf met groene stroom

goede contracten goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Fijn en duidelijk

Goed te bereiken. Maandelijks overzicht van gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

prima

tevreden met levering (prijs) en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Klantvriendelijk en top service!

Goede en duidelijke afspraken bij afsluiten contract voor stroom en gas en de service voor de elektrische auto mbt een overzichtelijke app en prijs per kwh in combinatie met laadpas korting,

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Komen afspraken na en daar houd ik van.

Goeie uitgangspunten m.b.t. groene energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Fijne leverancier met goede prijzen en mooie visie

Levert prima werk en goede service. Nette prijzen en goede idealen. App voor het verbruik is erg goed en inzichtelijk! Helaas geen welkomsbonus of iets anders mogelijk aan het einde van het contract, hierdoor toch overgestapt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

prima beantwoording(door Ben)

inde laatste maanden berichten over heel hoge gastariefen vanwege de oorlog rusland-oekraiene..mensen met wildwest verhalen met enorme bedragen.In deze periode wel 5x gebeld met van de bron. Is mijn termijnbedrag wel OK? iedere keer gerustgesteld met een herberekening.Alles nog steeds prima en geen belachelijk hoge maandkosten.zo ook vandaag,maandlasten nog steeds voldoende,geen reden tot paniek! bedankt voor de nieuwste informatie,ik kan gerust gaan slapen!!! Andere medewerkers waren net als Ben,aardig,duidelijk en vakbekwaam. Bedankt daarvoor!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

zeer vriendelijk en behulpzaam contactpersoon

Werd gebeld naar aanleiding van contactformulier. De reden was dat het makkelijker was om contact te hebben en zo snel tot antwoorden konden komen. De persoon was zeer vriendelijk en behulpzaam, heb het gesprek al zeer prettig ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
10

Gewoon Perfect

Ik ben heel tevreden met Vandoren. Qlles loopt nog steeds soepel zonder problemen, en jmkan het iedereen aanraden!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vanmorgen getelefoneerd met een medewerker van u, zij heeft mij goed geholpen.

Ik kreeg een aanbieding zo te zien van uw bedrijf over te stappen, voor een veel lager maandbedrag. De foto van de medewerkster met uw telefoonnummer stond er ook bij. Ik heb haar dus gebeld en gevraagd of ik dat moest doen. Ze heeft alles na gekeken en gezegd dat dit geen aanbieding van Vandebron was. En afgeraden. Ik ben dus fijn bij jullie gebleven. Met haar antwoord was ik zeer blij. De overstap gelukkig niet gedaan dus niet aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

goed bereikbaar per mail, snel antwoord op vragen

goed bereikbaar per mail, snel antwoord op vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Prima (klanten)service en vooral een duurzaam & goed concept.

Prima (klanten)service en vooral een duurzaam & goed concept. Ook wat betreft de stijgende energieprijzen goed advies gehad aan de telefoon. In eerste instantie om mijn aflopende vaste contract over te laten gaan in een variabel contract, later toen de situatie rondom Rusland etc. verslechterde om toch een nieuw vast contract af te sluiten. Ondanks dat de prijs toen al enorm gestegen was ben ik toch blij dat ik dat advies heb opgevolgd, anders was het nu nog veel erger geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Lekker duidelijk en transparant, eerlijk.

Fijne energieleverancier die duidelijk laat weten waar die energie vandaan komt. Mooie simpele overzichtjes iedere maand. Klantvriendelijk, geen poespas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Blij met Vandebron

Groene stroom, overzichtelijke rekeningen, adequate informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Top

Heel makkelijk inzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Ervaring is goed

Vriendelijk en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Groen en goed

No nonsens, snelle respons op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden over van de Bron. Website is erg toegankelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Gewoon goed

Duidelijk eerlijk en vertrouwd

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima energie bedrijf

Goede en snelle reacties op mijn Mails

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
7

Is OK

Geen probleem, vind alleen de maandelijkse overzichten wat lastig omdat ik steeds naar rechts moet schuiven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima, overzichtelijke informatie, duurzaam en de kosten zijn realistisch

Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Vanaf de start tot vandaag vriendelijk, correct en zorgvuldig

De start op een zonnige dag op Terschelling met de keuze voor vandeBRON en wel op twee adressen. Liefst ook zonne-energie van Terschelling wat een periode lukte. Prettige reacties aan de telefoon, open contact via de mail met heldere overzichten van verbruik, Persoonlijk en correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.