Gecompliceerde achteraf manier van verrekening. Daardoor weet je niet waar je aan begint als je zonnepanelen hebt. Inmiddels bewezen een dure leverancier
Hoi Eduard, als je niet zelf uit de afrekening komt, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dan lopen wij er samen even doorheen! Je kan ons bereiken via 0880 444 555 of [email protected]
Barslecht
Hoi Jan, jammer om te lezen dat wij jou zo tegenvallen. Zou je hier wat meer over kunnen vertellen of contact kunnen opnemen met onze klantenservice (0880 444 555 of [email protected]) zodat wij samen naar een oplossing kunnen kijken?
Alles gaat prima en zonder gedoe. Ivm met plaatsten van zonnepanelen had ik een vraag en die werd telefonisch snel en correct beantwoord. Geen oerwoud van keuzemenu’s.
Hoi HJB, fijn dat je onze klantenservice zo kan waarderen. Dat vinden wij belangrijk!
Sinds enkele dagen is de website niet meer te openen via Mozilla Firefox. Geen idee of meer klanten hier last van hebben. Ik heb het probleem doorgegeven en ben benieuwd of er iets aan gedaan kan worden, want ik heb geen interesse in een andere provider.
Hoi, goed dat je dit hebt aangegeven bij ons. Wij gaan kijken of er een oplossing voor is!
Nu tweede x een 3 jarig contract. Snel te woord gestaan , vriendelijk geholpen. Duidelijke antwoorden.
Hoi RJ, fijn dat je zo tevreden bent met onze service. Leuk om te horen dat je voor de tweede keer voor een drie jaar vast contract bij ons hebt gekozen!
Ik ben snel en adequaat geholpen na inlogproblemen. Voor het overige een uitstekende leverancier. Ik raad iedereen aan over te stappen
Heel erg bedankt voor deze positieve review Hans!
Ik ben 2 maal klant geweest bij Vandebron en nu stap ik definitief over vanwege de duurdere aanbieding t.o.v. andere aanbieders. Als vaste klant krijg je toch niet de aanbieding die je zou verwachten. 27 (dal) en 29 ct (normaal) per KWh is gemiddeld 6 ct duurder dan andere aanbieders. Nu heb ik een contract af kunnen sluiten van 21 en 23 ct per KWh per september 2024 bij Greenchoice. Ook de vele storingen en soms 4 dagen geen info krijgen via de app is toch wel vervelend, want dan kun je niet kijken wat je gebruikt hebt en dat je je gedrag eventueel aan kunt passen. Ondanks mijn iets negatieve toon heb ik wel altijd de stroom gekregen die ik nodig had, maar als vaste klant kun je ook proberen om je vaste klant ook echt vast te houden want de inkoopprijzen zijn erg laag voor Vandebron en dat kun je ook meenemen in een goede aanbieding voor je vaste klant(en), en dat zie ik niet terug nu de prijzen erg laag liggen.
Hi Roberto, Wat vervelend om je te zien gaan. Graag vragen wij dan ook of je nogmaals contact op wil nemen met onze verlengafdeling via 0880 444 550. Zij kunnen dan met je sparren over een voordeliger verlengaanbod, mits je daar nog geïnteresseerd in bent. Wel vinden we het fijn om te zien dat je ondanks alles wel tevreden met ons bent geweest. We hopen dat je er toch voor kiest om te blijven.
De goedkoopste op dat moment en het overzicht maandelijks en in de app is duidelijk maar vooral te begrijpen! In 1 woord geweldig!
Hi, Heel erg bedankt voor deze positieve review!
Vandebron is absoluut niet behulpzaam in het verduurzamen en optimaliseren van je energie verbruik, diverse gesprekken met de klantenservice leidt helemaal tot niets. Beloftes om informatie te sturen of nog contact op te nemen worden niet ingelost. Het is een ordinaire energie leverancier zoals alle andere. Jammer maar helaas
Hi Rens-Peter, Wat vervelend om te horen dat je zo ontevreden met ons bent. Onze excuses dat er geen contact meer met je is opgenomen, terwijl we dit wel hadden beloofd. Aangezien we via deze weg niet je klantenaccount kunnen vinden, vragen we je om nog één keer contact op te nemen met onze klantenservice. Hopelijk kunnen ze al je vragen dan beantwoorden.
Ik wilde de maandelijkse incassodatum een paar dagen opschuiven. Daarvoor hoef je niet eens contact met een medewerker te hebben, maar je regelt dit gewoon zelf via de website.
Hey Ben, fijn om te horen dat het zo eenvoudig ging! Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, kan je altijd contact met ons opnemen.
Ik ben overgestapt naar Vandebron omdat ik in een persoonlijk gesprek de indruk had bij een organisatie te komen, die zijn klanten waardeert. De reden van mijn overstap (naar een 3-jarig contract) was financieel, groene energie en persoonlijke aandacht. Sinds mijn overstap krijg ik alleen maar het advies om mijn maandbedrag te verhogen, geen persoonlijke aandacht, maar natuurlijk wel probleemloze levering van mijn gas en elektra. Ik geloof best in de groene energie, maar de suggestie dat de klanten gezamenlijk (de Vandebronners) 100% groene energie elke dag een stukje beter maken, is een leuke marketingslogan, maar stelt in de praktijk niets voor.
Beste Fried, Wat vervelend om te horen dat wij je deze indruk hebben gegeven. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wij baseren het termijnbedrag op het verbruik van de afgelopen 2 a 3 jaar. Het kan natuurlijk zo zijn dat dit termijnbedrag te hoog is voor jouw actuele verbruik, maar dit kan de rede zijn dat wij het advies geven om je termijnbedrag te verhogen. Graag vragen we van je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je kijken naar je termijnbedrag en wat kloppend is voor jouw situatie.
Net mijn 2e verlenging van het driejarig contract afgesloten en zoals gewoonlijk een duidelijk voorstel gekregen voor zowel elektriciteit als gasleverantie tegen een eerlijke prijs en voor schone energie. Ik zie het als medeverantwoordelijk zijn voor een schone toekomst! Willen we onze latere generaties iets kunnen bieden dan moeten we nu beginnen!
Hi Robert, bedankt voor het delen van je positieve ervaring, samen gaan we voor groen!
Levering is oké, jammer dat er terugleveriskosten voor stroom zijn.
Hi Peter, bedankt voor het delen van je ervaring! Bij Vandebron werken we hard aan onze missie om 100% groene energie 100% van de tijd beschikbaar te maken. Om dit doel te bereiken, moeten we in de tussentijd ook acteren op de uitdagingen die dit met zich meebrengt. Het aantal zonnepanelen en daarmee het aandeel zonne-energie is recent explosief gestegen. Hier zijn wij als Vandebron superblij mee en heel trots op. Maar op zonnige dagen, als er veel groene stroom wordt opgewekt, ontstaat er steeds vaker een overschot aan zonne-energie. Op dit moment kunnen we dit overschot nog niet volledig opslaan, daarom wordt deze stroom teruggeleverd aan het net. Aan terugleveren aan het net zijn ook bepaalde kosten verbonden waaronder onbalans- en profileringskosten. Door de flinke toename van zonnepanelen stijgen deze kosten voor teruglevering voor energieleveranciers. Samen kunnen we hier echter invloed op uitoefenen door juist op zonnige dagen de stroom te verbruiken. Door op deze momenten bijvoorbeeld de was te doen of je elektrische auto op te laden, help je de energietransitie vooruit. Je verbruikt je zelf opgewekte energie in huis en levert minder terug, waardoor het energienet minder zwaar belast wordt.
Ik heb voor Vandebron gekozen omdat jezelf een keuze kunt maken uit wind-, zonne- of bio-energie. Zo weet je precies waar je energie vandaan komt en waar je geld naartoe gaat.
Hi Nikky, Dankjewel voor het delen van je review! Mocht je nog vragen hebben, kun je ons altijd bereiken via 0880 444 555.
Vandebron komt er bij de prijsvergelijkers op het ogenblik niet goed uit, maar na telefonisch overleg is er een - in vergelijking -goed 3j contract te krijgen. De op de website berekende verbruikscijfers en tarieven zijn in mijn ervaring wat chaotisch en deels met elkaar in tegenspraak. Misschien niet belangrijk, maar maakt een beetje amateuristische indruk
Hei, Dankjewel voor het delen van je positieve review en heel erg bedankt voor je feedback! We zullen er mee aan de slag gaan.
Duidelijke en goede informatie via website en telefonisch contact. Altijd klantvriendelijk en deskundig. Telefonisch prima bereikbaar en altijd vriendelijk en duidelijk ! Ze nemen de tijd voor je ! Ben al jaren aangesloten bij ze en voor mij blijft dat voorlopig ook zo !!
Hei Matthieu, Heel erg bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen op nog veel jaar samen!
Altijd tevreden geweest over de mailen met informatie vriendelijke klantenservice binnen een minuut een medewerker op de lijn gehad ik ben zeer tevreden graag zo blijven en verder gaan
Hi Khalil, we zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!💚
Eerder hadden we via een woonvereniging een contract bij Vandebron. De visie, de insteek, handige tools spreken me van Vandebron sprak ons erg aan. Zo lang er geen veranderingen zijn is het een prima leverancier. Tot er wel iets gewijzigd moet worden. De klantenservice spreekt elkaar tegen. De een zegt het geregeld te hebben maar later blijkt toch weer niet. Kost heel veel tijd en goed opletten om het weer recht te zetten. Vaker een vervelende/arrogante toon in de mailings. Maar goed, overal kan wat misgaan dus toch later ook een individueel contract afgesloten bij Vandebron. Nu verhuisd en daar gaat het onzettend mis. Ik heb op tijd het contract van oude woning opgezegd. Krijg ook een bevestiging. Later blijkt het toch niet goed te zijn gegaan bij Vandebron in het systeem. Het gaat van kwaad tot erger. Communcatie loopt langs elkaar. Ik moet ineens gegevens aanleveren die ik niet heb (zijn uitgelezen door de slimme meter - die heb ik niet voor niets). Ook nu vaker arrogante mailtjes of geen (adequate) reactie. Dubbele facturen. Gegevens die door elkaar worden gehaald. Ineens een brief van Enexis dat er geen contract meer op mijn nieuwe adres is en dat ik actie moet onderenemen omdat ik anders afgesloten wordt. Hier weer achteraan moeten. Geen uitleg, geen transparantie wat er achter de schermen allemaal gebeurd. Echt om heel moedeloos van te worden. En waar ik al bang voor was is gisteren gebeurd; de eindafrekening van de oude woning is niet op mijn opzegdatum gezet maar op dik drie weken later. Echt, het kost zoveel energie en frustratie. Moet ik hier nu ook weer achteraan. Ik kan begrip opbrengen dat er dingen mis gaan, het een tijd druk is, er groei-problemen zijn, maar ik ga nu een andere leverancier zoeken want er is echt iets structureels mis met dit bedrijf. Spijtig van de mooie ambitie.
Hoi Yvonne, vervelend om te lezen dat je ons zo hebt ervaren. Helaas kunnen wij via deze weg niet meekijken in jouw account waardoor wij niet weten wat er precies gebeurd is. Je kan nog een keer contact met ons opnemen (0880 444 555 of [email protected]) en dan kunnen we samen naar een oplossing kijken.
Juist omdat Vandebron als eerste eerlijk was over terugleverkosten zijn we klant geworden. Dit jaar gaan we ons contract verlengen met een 3-jarig vast contract. Het is ons volkomen duidelijk wat dit betekent, de klantenservice was eenvoudig te bereiken, behulpzaam en zeer kundig in hun uitleg op onze vragen. Bij Vandebron voel ik me nog echt een gewaardeerde klant en ook nog eens van een bedrijf met een goede missie waar ik volledig achter kan staan.
Hee Annet, wat fijn dat je onze transparantie zo kan waarderen, dit is een van onze kernwaarden. Bedankt voor jouw leuke review en welkom bij Vandebron!
.
Heb gevraagd om verlenging we kwamen er vlot en tot tevredenheid uit gewoon vriendelijk enige uitleg gekregen top !
Hee Luc, goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de hulp die je gekregen hebt van onze klantenservice!
Ook mijn derde ervaring met iets veranderen of regelen werd snel vriendelijk en opgelost.
Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor het delen!
De tarieven van de aanbieding voor de persoonlijke jaarlijkse verlenging is helaas weer exact dezelfde als de aanbieding op de website voor nieuwe klanten. Nieuwe klanten krijgen echt een flinke "welkomst" korting. Vorig jaar moest ik bellen om toch dezelfde korting te krijgen. Dit jaar kreeg ik als telefonische respons maar 50% van deze korting. Dus moet ik na 4 jaar klant helaas overstappen. Vanwege de standaard slechte behandeling van vaste klanten.
Hei Kees, Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. We vinden het erg jammer om je te zien gaan. Graag vragen we van je om nogmaals contact op te nemen met de verlengafdeling via 0880 444 550. Misschien kunnen zij dan met je kijken naar een gunstiger aanbod.
goede, snelle en adequate hulp bij overstap
Hee, fijn dat de overstap goed geregeld was en dat wij je snel hebben kunnen helpen. Welkom bij Vandebron!
Vriendelijke klantenservice. Kan zaken goed regelen op de site.
Hei Melchior, Dankjewel voor het delen van je positieve review! We zijn heel blij om dat te horen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.