goede, snelle en adequate hulp bij overstap
Hee, fijn dat de overstap goed geregeld was en dat wij je snel hebben kunnen helpen. Welkom bij Vandebron!
Vriendelijke klantenservice. Kan zaken goed regelen op de site.
Hei Melchior, Dankjewel voor het delen van je positieve review! We zijn heel blij om dat te horen.
Ben sinds jaren klant bij vd Bron, en had nooit spijt hiervan. Enkele weinige keren contact met klantenservice, altijd makkelijk en probleemgeorienteerd geholpen door competent en vriendelijke medewerkers. Verder natuurlijk groene stroomleverancier, met een heel betrouwbaar netwerk. Verder zo!
Hoi, wat leuk om jouw reactie te lezen! Bedankt voor jouw vertrouwen in ons 💚
Zeer tevreden alles transparant kan de concurrentie een voorbeeld aan nemen
Hee Rob, bedankt voor jouw positieve feedback over ons. Transparantie is een van onze kernwaarden. Erg leuk om te lezen dat jij dit zo waardeert!
Ben nog in de overgangsfase naar een nieuwe contract. De Helpdesk medewerker was zeer behulpzaam en vriendelijk Alle vragen zijn in een keer beantwoord en zelfs meer dan dat!
Hoi Jan, wat leuk om te lezen dat je zo´n goeie ervaring hebt gehad met onze klantenservice! Daar krijgen wij goeie energie van 💚
Vandbron belooft veel, maar komt de belofte niet waar. Incasseer onterechte bedragen, erkent dat na veel discussies ook, maar weigert terug te betalen of te verrekenen met nog te incasseren bedragen. Als je dan zelf wil verrekenen, dreigen ze met incasso’s. Zeggen dat je elk moment een dynamisch contract kan omzetten maar als je dat dan wil, zit er 28 dagen bedenktijd op. Echt, trap niet in de marketing van dit bedrijf. Dat Essent hier achter staat, begrijp ik niets van.
Hoi Andre, wat vervelend om te lezen dat je zo´n ervaring met ons hebt gehad. Helaas kunnen wij via deze weg niet meekijken naar wat er gebeurd is. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice via 0880 444 555 of [email protected]? Dan kunnen wij samen naar een oplossing gaan kijken.
Goede communicatie en zeer klantvriendelijk.
Hey Milla, bedankt voor het delen van je positieve ervaring!💚
Altijd lastig om een nieuwe energie leverancier te kiezen maar bij van de Bron voelde het weer vertrouwd. Verduurzamen en zuinig omgaan met energie, iedereen kan het en sommige oplossingen zijn simpel en direct uit te voeren.
Hi Janny, bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Samen gaan we voor groen!💚
Vorige ervaring was prime. Ik hoop nu ook weer.
Hi Joan, bedankt voor het delen van je positieve ervaring, dat hopen wij natuurlijk ook! Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, kan je gerust contact opnemen met ons serviceteam.
Mijn contract wilde ik verlengen. Heb nog steeds geen antwoord gekregen. Ik heb inmiddels een aantal keer naar de klantenservice gemaild en gebeld. Het ligt bij de afdeling special care zegt men. Daar ligt het te verstoffen - nu na meer dan een maand geen antwoord gekregen. Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in. Zeer slechte klantenservice, ze willen klanten niet behouden in elk geval.
Hi, Wat vervelend om te horen dat je geen vertrouwen meer in ons hebt. Ik snap dat wanneer je zo lang moet wachten de vragen alleen maar toenemen. Het is momenteel inderdaad erg druk bij onze speciale afdeling waardoor het wat langer kan duren dan normaal. Ik verzeker je dat we je klacht serieus nemen en dat we een goede oplossing willen vinden. We bedanken je voor je geduld.
In september 2023 een contractverlenging aangegaan. Gewoon via de telefoon, zo gepiept en via de mail bevestigd’leuk dat u klant blijft’. Wat blijkt nu? Zonder dit apart te vernoemen mag ik bijna 500 EUR extra afrekenen. Het staat met het welbekende * in de piepkleine lettertjes ergens diep verstopt genoemd.
Hei Michiel, Wat vervelend om te horen dat je zo ontevreden bent met je contractverlenging. Graag vragen we van je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen kijken naar wat hier is gebeurt. Dit kan via de mail ([email protected]) of telefonisch via 0880 444 555.
Nadeel: geen e-mail of telefoon nummer op de website wel een onhandige chatbot
Hei Adriaan, Wat vervelend dat je ons telefoonnummer en e-mail adres niet hebt kunnen vinden. Ons telefoonnummer is 0880 444 555 en we zijn hierop elke werkdag van 9:00 tot 17:00 te bereiken. Ons e-mail adres is [email protected]. Hopelijk lukt het zo!
In al die jaren geen klachten, klantvriendelijk en werken aan verduurzaming.
Hi Sandra, wat goed om te horen dat je zo tevreden bent! 💚
Goed geregeld proces, goede inzichten en overzichten. Prima app, en ook advies indien gewenst.
De app is niet goed, maar wordt opgelost
Hei Ineke, Dankjewel voor de eerlijke review. We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
Ik heb voor Vandebron gekozen omdat jezelf een keuze kunt maken uit wind-, zonne- of bio-energie. Zo weet je precies waar je energie vandaan komt en waar je geld naartoe gaat.
Hi Nikky, wat leuk om te horen! 💚
betrouwbare levering goed bereikbaar snelle reactie op vragen
Hei Peter, Heel erg bedankt voor het delen van de positieve ervaring die je bij ons hebt gehad! Dit is altijd super fijn om te horen.
Wij zijn volledig gefocust op duurzaamheid en kozen daarom met veel enthousiasme voor Vandebron. Zoals bij de meeste bedrijven geldt, zo lang er niks mis gaat, is er niks aan de hand. Totdat je de klantenservice nodig hebt, notabene voor een fout die ze zelf hebben gemaakt. Met ontzettend lange wachttijden, zowel per email als telefonisch (waarbij ze het telefoonnummer ook van de website hebben gehaald), is er ook nog eens herhaaldelijk contact nodig om iets voor elkaar te krijgen. Met elke keer de belofte dat ze het gaan regelen, waarna niks is geregeld. Dit heeft vervolgens zo lang geduurd dat er extra kosten bij kwamen op onze rekening, die niet gecompenseerd worden 'omdat ze niet hoog genoeg zijn'. In het verleden ben ik altijd goed geholpen door Vandebron dus ik weet niet wat er achter de schermen is veranderd, maar het gaat niet de goede kant op. Erg jammer.
Hey Richelle, ik zie dat je een paar reviews achtergelaten hebt. Nogmaals, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. De wachtrijen zijn inderdaad soms wat langer, ik raad je aan wat later in de week contact met ons op te nemen. Vaak is er dan geen wachtrij! Je kan onze contactgegevens in ieder geval vinden op de website onder de pagina "Klantenservice", het telefoonnummer is niet van onze website gehaald. We zijn elke werkdag tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via 0880 444 555. Je kan ook een mail versturen naar [email protected], we proberen de mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Op dit moment kan ik je gegevens helaas niet inzien, ik raad je daarom aan nogmaals contact op te nemen met ons serviceteam. Hopelijk kunnen we het samen oplossen!
Ik ben 3 jaar tevreden klant geweest, maar als ik zie wat mijn nieuwe prijs wordt, loop ik toch weg, omdat ik elders voor een vergelijkbaar product duidelijk minder betaal.
Hey Rob, wat fijn om te horen dat je de afgelopen jaren een tevreden klant bent geweest! Wat betreft het aanbod, raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met onze verlengafdeling. Onze verlengafdeling kan het aanbod met je bespreken, zij zijn elke werkdag tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via 0880 444 550.
Bij afsluiten contract wordt een schimmige Standaard Jaar Verbruik (SJV) gebruikt. Als je daar navraag naar doet, wordt je telkens weer voor de gek gehouden en krijg je geen transparantie (als je al antwoord krijgt zonder te rappeleren).
Als klant van Vandebron ben ik buitengewoon tevreden met hun service. Het proces van overstappen was eenvoudig en probleemloos, en sindsdien heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. Hun klantenservice is attent en behulpzaam, en ik waardeer echt de transparantie in hun tarieven. Bovendien ben ik blij met de groene energieopties die ze aanbieden, waardoor ik mijn steentje kan bijdragen aan een duurzamere toekomst. Kortom, ik kan Vandebron van harte aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbare energiepartner.
Hey Nada, wat fijn om te horen. Dankjewel voor het delen! 💚
Na verschillende leveranciers gehad te hebben met wazige facturen is het een genot om nu een duidelijk leesbare factuur te ontvangen. Van de bron communiceerd helder en is goed bereikbaar. Service medewerkers zijn altijd vriendelijk en bereid vragen te beantwoorden. Misschien zijn er leveranciers die iets betere prijzen hanteren maar dat weegt voor mij niet op tegen de voordelen die van de bron bied. Geen discussies over facturen en onverklaarbare wijzigingen tijdens de contractduur. Ik heb nu een 3 jaar contract en dat betekent voor mij 3 jaar rust.
Hi Eric, dankjewel voor het delen van de uitgebreide review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent.💚
Vandebron was de eerste leverancier waar je zelf kunt kiezen wie je energie produceert en is bij mijn weten nog steeds de enige die zo transparant is. Ook op het gebied van aparte tarieven voor zonnepanelenbezitters stak Vandebron ook weer als eerste z'n nek uit. Daar kwam kritiek op, maar voor de energietransitie een onvermijdelijke maatregel waarin andere leveranciers ze één voor één navolgen.
💚
Hebben ons eerste contract bij van de Bron na veel andere leveranciers. De eerste die heldere tarieven en voorwaarden heeft, die een klantenservice heeft die bereikbaar is. Personeel dat vriendelijk en kundig is en je het gevoel geeft dat de klant belangrijk is.
Hei Paul, Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring. Welkom bij Vandebron!💚
Aanvraag 30-03-2024 ingevuld levering op 10-11-2024. Reden, dan loopt contract af van huidige leverancier. Alles kan je invullen en word ook akkoord op gegeven. Dan krijg je een bevestiging mail, daarin staat dat de levering niet kan plaatsvinden na 6 maand. Dus gern levering op 10-11-2024. Men start de levering 1-05-2024. Huh??? Van mijn eigen leverancier krijg ik ook een mail dat ze het jammer vinden dat ik vertrek.( wel nog even een boete betalen omdat ik voortijdig opzeg) Ik vind dit onacceptabel dat de aanvraag wordt goedgekeurd en dan men de start datum wijzigt zonder vooraf dit kenbaar te maken. Ik moet dus in de pen om als recht te zetten. En de levering te herroepen. Tip zorg in de aanvraag dat je niet kwn kan vragen als de datum van levering verder dan 6 maanden is. Verander niet op eigen houtje de start van de levering. Toch zal ik vandebron aanbevelen. Maar wees scherp met de aanvraag als die verder in de toekomst ligt.
Hi Robert, je kan een aanvraag doen voor een contract wanneer de startdatum niet verder dan zes maanden in de toekomst ligt. Dit hebben wij ook benoemd in onze leveringsvoorwaarden. Indien we geen startdatum ontvangen, of een startdatum ontvangen die verder dan zes maanden in de toekomst ligt, dan zullen we zelf een startdatum vaststellen. Ik raad je aan even telefonisch contact op te nemen met ons serviceteam, we kunnen de aanvraag dan gelijk voor je annuleren. Je hoeft dan geen herroepingsformulier met pen te ondertekenen. We zijn elke werkdag tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via 0880 444 550. We helpen graag!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.