Slecht bedrijf ik moest Vlgs hun 24 x zo veel betalen dan wat ik nu doe. Dus laat maar lekker voorbij gaan !!!!!!!
Hey Gerrit, vervelend dat je geen positieve ervaring hebt. Graag kijken we met je mee zodat we je beter kunnen begrijpen. Hiervoor vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice via 088 044 4555 zodat we het verificatie proces door kunnen lopen en mee kunnen kijken naar je situatie.
Snelle oplossing van mijn probleem. En absoluut flexibel. Ik verwachtte een respons van "sorry, dat kan ons systeem niet", maar ze hebben mij positief verrast!
Hi Georgios! Super om te horen dat je zo goed geholpen bent, als je in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen hebt horen wij het graag. 💚
Heldere website met optimale informatie per uur t/m maand zowel in Kwh als in euro's. Advies voor het inschakelen van stroom op de juiste tijden.
Samen naar een innovatieve groene toekomst!
Ik was al klant met electrisch rijden en heb nu ook energie bij Vandebron, vanwege de tarieven
Hey Narin, welkom en dankjewel voor je review. Mocht je nou nog tips hebben, zodat we volgende keer 5 sterren verdienen, dan horen wij dit graag!
We willen graag gebruiksgevens e.d. downloaden. Dat kan nog niet, maar... wie weet!
Hey Cor, dankjewel voor je positieve beoordeling. Ook je opmerking is waardevol en klinkt als iets dat we moeten kunnen regelen. We zetten het door als tip aan de juiste afdeling. Mocht je nog andere tips hebben, dan horen wij dat uiteraard graag.
In tegenstelling tot mijn vorige energieleverancier (Budget Thuis), word ik bij Vandebron wel direct geholpen door een professionele medewerkster via de chat. Ook deze wijze van contact was bij mijn oude leverancier niet mogelijk. Daarbij is mijn vraag is direct beantwoord. Ook de informatie via de portal is duidelijk en overzichtelijk en de energie is nog duurzaam ook. Ik ben zeer tevreden.
Hi Jeroen! Heel fijn om te horen dat je zo positief bent over Vandebron. Samen gaan we voor een groene toekomst! 💚 Mocht je in de toekomst vragen en/of opmerkingen hebben horen wij het graag!
Goed en duidelijk
Hoi Michael, goed om te horen! 💚
Erg goed geholpen bij de overstap naar Vandebron, waarbij een probleem speelde met de overdracht tussen mijn oude leverancier en mijn nieuwe contract. De medewerker luisterde goed, dacht goed mee, en kon het probleem oplossen. Compliment en zo fijn dat je meteen persoonlijk te woord wordt gestaan in plaats van door een chatbox of via sociale media berichten moet versturen.
Hey Chris, fijn om te horen dat onze collega je zo goed heeft kunnen helpen. Welkom bij Vandebron. Als je in de toekomst ergens tegen aanloopt, weet je ons te vinden!
Goed te woord gestaan
Dankjewel voor je beoordeling Christiaan 💚
Het is fijn als een groot bedrijf gewoon wel de telefoon opneemt, en vriendelijk met een helder uitleg zijn/haar “foutje” toegeeft. (In dit geval een per abuis fout gestuurde mail. Heerlijk!! Zo hoort het. Dan is er niets aan de hand. Fijn VandeBron!
Leuk dat je ons vijf sterren geeft! Fijn om te horen dat je snel iemand aan de lijn had en dat je ook duidelijke uitleg hebt gekregen.
Na vele jaren klant te zijn geweest, krijg ik nog steeds vrijwel direct iemand aan de lijn, die goed meedenkt en een duidelijk advies geeft. Bij Vandebron blijft de service dus na ook vele jaren nog steeds supergoed. Bij prijsvergelijking doet een vast contract bij Vandebron niet onder voor een contract bij vervuilende energieleveranciers.
Bedankt voor je positieve feedback, Anna Maria! Fijn om te horen dat je na vele jaren nog steeds tevreden bent met onze service en ook blij bent met onze tarieven :)
Ik werd goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ik kreeg de indruk dat de aardige dame echt haar best deed om het probleem op te lossen en uitleg te geven bij een foutief verstuurde e-mail vanuit Vandebron. Werd ik overal maar zo geholpen.
Hoi Simone, wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de hulp. We streven ernaar om onze klanten goed van dienst te zijn en het probleem met de foutief verstuurde e-mail op te lossen. Bedankt voor je positieve feedback!
Waarom krijgt een nieuwe klant € 150 bonus bij het aangaan van een driejarig contract en een bestaande klant niet? En dat terwijl precies dezelfde tarieven gehanteerd worden voor electra, gas en vastrecht. Vandebron geeft toch aan heel blij te zijn met het feit dat ik blijf; is Vandebron dan blijer met een nieuwe klant dan met een die trouw blijft. Waarom ontvang ik dan die bonus niet. Zie die ook graag tegemoet! Anders voel ik me werkelijk negatief behandeld door Vandebron en doet Vandebron eigen woorden geweld aan. Toch?! Heel benieuwd naar uw reactie.
Dag Johan, wij waarderen klanten die blijven minstens net zo veel als nieuwe klanten. Onze kortingen zijn voor iedereen anders. Als je het niet eens bent met je korting, kan je altijd contact met ons opnemen. Dan kunnen we samen kijken en er samen uitkomen. Hopelijk horen we snel van je!
Fijne app die meteen duidelijk inzicht geeft in je verbruik. Groene energie dus je helpt mee met de verbetering van het milieu. Goede tarieven.
💚
Er wordt geluisterd en actie ondernomen.
Hey Mark Peter, fijn om te horen dat je ons harde werk waardeert. Daar doen we het uiteindelijk om.
Is Vandebron de goedkoopste? Het lijkt eerst van niet totdat je met ze belt. Online hebben ze niet dezelfde deals als telefonisch. Verder helpen ze je altijd met al je problemen. De aantal keren dat ik toch even moest bellen kwam er altijd een goede oplossing. Ze zijn klantvriendelijk, duidelijk en begripvol. Ik raad ze zeker aan.
Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, horen we het graag!
Duidelijke informatie en app, vriendelijk personeel, goede aanbiedingen qua prijs en heel belangrijk (voor mij); telefonisch bereikbaar!
Goed om te horen, samen naar een duurzamere wereld!💚
Fijn om met echte mensen te praten die willen helpen!
Goedemorgen Margaret! Super om te horen dat je tevreden bent met het gesprek dat je gehad hebt, mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben horen wij het graag.💚
Geen toelichting meer nodig
Hey Ruud, dankjewel voor je review. Als er dingen zijn waarmee we jouw ervaring kunnen verbeteren, dan horen we dit graag. Fijne feestdagen!
Ik hoop dat het gaat zoals het in de emails staat
💚
Ná al diverse jaren heb ik het nog steeds naar mijn zin bij van der Bron. Wordt keurig èn duidelijk tewoord gestaan.
Goed om te horen, hier doen we het voor. Samen voor een duurzamere wereld!
Makkelijk afgesloten!
Hey Teun, leuk dat je klant bij ons bent geworden. Als je in de toekomst vragen hebt horen wij het graag.
Mijn huidige variabele contract loopt af. Ik heb alleen voorstel voor nieuw variabel contract gekregen, terwijl - als je open en eerlijk communiceert - er ook andere contractvormen zijn. Het was mooier geweest, dat van al deze contractvormen een voorstel was gekomen, dan kan men daaruit een keuze maken.
Hey Herman! Dankjewel voor je beoordeling, fijn dat je je laat horen. Erg begrijpelijke feedback, we willen je zeker informeren over de andere contractvormen - excuses dat dit nog niet gebeurd is. We kunnen je telefonisch via de verleng-afdeling helpen en een zo passend mogelijk aanbod doen. Je kunt van maandag t/m vrijdag telefonisch contact opnemen via 088 044 4555. Nogmaals dankjewel voor je feedback over contractverlenging. Wij nemen dit mee! Een hele fijne, duurzame donderdag gewenst! 💚
Fijne bron heeft een fijne en klantgerichte service. Je hebt onder andere doormiddel van de app altijd een duidelijk overzicht van je verbruik! Je wordt snel en vriendelijk geholpen en ik zal hen dan ook zeker aanraden aan anderen!
Hoi Katarina, wat leuk dat je ons aanraadt en tevreden bent met onze service!
Enegieleveranciers hebben een zeer slechte naam: 'kleine lettertjes', onvolledige informatie en gewoon 'oplichten' is vaak eerder regel dan uitzondering. (neem bijvoorbeeld de vergoeding die ik plots aan Vandebron moest betalen ivm het terugleveren van energie met mijn 60 zonnepanelen: die zag ik dus NIET aankomen! Voelde me zwaar belazerd! ) Dus toen ik het nieuwe aanbod kreeg ben ik (daarom) toch even online gaan vergelijken! Kijk, ik hoef helemaal niet de goedkoopste leverancier, ik wil een faire prijs en geen gekonkel; en vooral geen noodzaak om te switchen naar een andere maatschappij: gaat doordaans ook niet goed. Maar bij het vergelijken zag ik dat de prijs van Vandebron zeker in lijn lag met de prijs van (even overdreven gesteld) 'al die andere dubieuze aanbieders' dus besloot ik om dan toch maar in te stemmen met het 1-jaars aanbod. Hoop dat ik nu geen 'addertjes onder het gras' ga vinden :-) groeten van Geert van Dijk
Hoi Geert, we begrijpen dat de terugleveringskosten verrassend kan zijn. Met de voortgang van de energietransitie staan we voor uitdagende vraagstukken, waaronder de kosten die gepaard gaan met de teruglevering van klanten met zonnepanelen. Het aantal zonnepanelen en het aandeel zonne-energie zijn recentelijk explosief gestegen, waar we natuurlijk heel blij mee zijn. Echter, op zonnige dagen, wanneer er veel groene stroom wordt opgewekt, ontstaat er steeds vaker een overschot aan zonne-energie. Op dit moment kunnen we dit overschot nog niet volledig opslaan, daarom wordt deze stroom teruggeleverd aan het net. Aan terugleveren aan het net zijn bepaalde kosten verbonden, waaronder onbalans- en profileringskosten. Doordat klanten met zonnepanelen, die deze kosten immers veroorzaken, deze kosten nu betalen, kunnen we de stroomprijs nu lager aanbieden. Voorheen werden de terugleveringskosten namelijk verwerkt in de stroomprijs. Maar we vinden het niet langer houdbaar dat klanten zonder zonnepanelen meebetalen aan het rendement van klanten met zonnepanelen. We zijn blij dat je er toch voor hebt gekozen om een vast contract bij ons af te sluiten. We streven ernaar om zo transparant mogelijk te zijn. Dank je wel voor je beoordeling! 💚
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.