Filters

10

Groenste energie tegen een schappelijke prijs en ook nog eens uitstekend en vriendelijk kbaar

Al bijna vanaf het begin van het bestaan van Vandebron overgestapt vanuit Essent. Een wereld van verschil: altijd goed geholpen, transparant, vriendelijk en snel in plaats van letterlijk in de kou zitten en zelfs dan niet geholpen worden en iedere keer veel tijd kwijt zijn om een medewerker te bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Goed geregeld

Na weken van vergelijken waren de tarieven van Vandebron het meest interessant. Het afsluiten van de contracten verliep redelijk goed, hier en daar een foutje maar dat werd binnen een dag hersteld. Het contract moet nog beginnen dus over de overstap en verloop kan ik niets zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Snel en voordelig een groen contract en behulpzame helpdesk

Mijn contract bij Greenchoice loopt binnenkort af en ze deden mij een aanbod. Ik ben rond gaan kijken omdat ik hun maandbedrag veel te hoog vond. Ik heb een contract afgesloten bij vandebron omdat zij met 3 jaar vast het voordeligst waren (gecheckt bij meerdere vergelijkingssites en daarna bij vandebron website zelf afgesloten omdat dat nog weer voordeliger was). Het maandbedrag viel mij ook enorm mee en dat is dan nog zonder de korting van € 250,- en ik spaar € 500,- uit ten opzichte van Greenchoice. De aanvraag was eenvoudig en snel gedaan. Ik had achteraf nog drie vragen die zijn door een vriendelijke helpdeskmedewerker allemaal naar volle tevredenheid beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima service en bereikbaarheid

Gekozen vanwege de eerlijke groene energie. Heldere voorwaarden, prima service en bereikbaarheid. Je wordt door een vriendelijke en adequate persoon te woord gestaan en niet door een robot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Goed en duidelijk

Na een korte tijd in de wacht te hebben gestaan werd ik vriendelijk te woord gestaan door een van de medewerkers van VandeBron. Alles werd helder uitgelegd en met die informatie kon ik verder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

prima.

Goede service, niet geheel transparante contractvoorwaarden

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Zeer goed

Ik heb voor Vandebron gekozen omdat jezelf een keuze kunt maken uit wind-, zonne- of bio-energie. Zo weet je precies waar je energie vandaan komt en waar je geld naartoe gaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Snel en vlekkeloos

Prima ervaring geen troubles.. Prijzen zijn prima en lekker vast voor een laag tarief met prima inzicht in je verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Service zoals het hoort waar iedereen blij van wordt!

Reeds mijn eerste contract afgesloten online. Hier had ik zelf wat fout gedaan en even gebeld met de klantenservice, binnen een uur hebben ze het voor ons opgelost! Hier kunnen menig leveranciers een voorbeeld aan nemen, het begint al bij gewoon telefonisch bereikbaar te zijn! Klasse vandebron!! Hartelijk dank hiervoor =]

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
4

Nieuwe klanten worden beter beloond dan trouwe klanten

Ik heb vorige week mijn energiecontract verlengd met 3 jaar. Daarbij kreeg ik een leuke aanbieding (dacht ik) waarover €130 korting over de 3 jaar geboden werd. Diezelfde week zat er bij de boodschappen van de Albert Heijn een flyer dat aan nieuwe klanten €250 korting geboden wordt en je kans maakt op een fiets van €3878. Nu kan mij die fiets niet zoveel schelen. Maar wat ik wel een kwalijk iets vindt is dat Vandebron nieuwe klanten beter beloond dan de klanten die verlengen. Ik heb de klantenservice gebeld en daar kom ik niet verder met een vaag verhaal over dat de korting ook pas sinds januari is en dat kortingen voor nieuwe klanten niet gelijk getrokken worden met kortingen van verlengende klanten. Ik vind dit echt belachelijk en voel mij enigszins genaaid door Vandebron. Voor de mensen die twijfelen over het verlengaanbod: dit is duidelijk niet het beste aanbod dat je kunt krijgen. Ik raad aan verder te kijken voor je een contract verlengd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
9

Vandebron doet meer dan standaard

Ze delen ook andere duurzame zaken zoals een boomplantdag dus het is leuk dat je ook bij dat soort dingen kan aansluiten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Prima

Heel duidelijk, kort en bondig en eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Zeer tevreden.

Mijn ervaringen met jullie zijn zó goed, dat mijn vriend zonder echt hoeven na te denken naar jullie is overgestapt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Klantgerichte club, die scherpe prijzen verbindt met goede service

Overstappen ging prima. Ik ben beloond voor aanbevelen bij vrienden. En bij Independer, kwam vd Bron voor ons het beste uit de bus

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Gewoon goed!

Wij zijn ruim 3 jaar klant geweest naar volle tevredenheid. De prijzen in ons vaste contract waren scherp. Destijds bewust gekozen voor een aanbieder met Nederlandse groene stroom vanwege onze elektrische auto. Daarbij een heel fijne klantenservice en een app die je gebruik inzichtelijk maakt. Zou zo weer klant worden als ze de scherpste prijs in de markt hadden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
6

Goed contact helaas niet de verwachte besparing

Overstap goed geregeld, contact ook goed. Helaas blijken de cijfers aan de voorkant niet overeen te komen met wat de verwachting was. Moet wel zeggen dat het alleen de winter periode betreft dus over een jaar gezien zou het nog mee kunnen vallen (fingers crossed) Gezien deze onzekerheid dus geen aanbeveling, mocht ik er aan het eind anders over denken zal ik dat zeker aanpassen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Fijne groene keuze!

Met vd Bron als energieleverancier hebben wij een goede keuze gemaakt. Het, veelal telefonische, contact is altijd snel, vriendelijk en efficiënt en ook de ‘mijn van de bron’ omgeving is duidelijk en gebruiksvriendelijk;

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Eenvoudig om te doen zelf echter wel details controleren

Eenvoudig om te doen zelf echter wel details controleren. In de mail wordt alleen gesproken over het maandvoorschot dat zegt dus niks , niet over wat het per kw elec of per m3 gas wordt gerekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Duurzaam initiatief

Een concept waar ik volledig achter sta en in groter volume zou moeten worden toegepast!

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Heb prima stroom gehad van Boer Dhr Peter P

Mooi bedrijf Heb een tijdje aan de Aar 39 stroom afgenomen tot 15 Februari 2024. Prima. Niet duur en rechtstreeks van een akkerbouwer Peter uit de gemeente Dronten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
8

Alles loopt op.rolletjes.

Energie is energie. Deze keer was ik bij vandebron goedkoper uit. De onzin dat je groene stroom geleverd krijgt is natuurlijk te triest voor woorden want dat kunnen ze helemaal niet bepalen. Daarom punten aftrek. App werkt goed en mijn lampen brandden en oven bakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

bijzonder klantvriendelijk

Ik had een hoge afschrijving van een laadsessie en heb telefonisch contact gezocht. Werd snel te woord gestaan op een vriendelijke en begripvolle manier. Er werd duidelijk aangegeven hoe het e.e.a. beantwoord zou worden. Het antwoord was nog vriendelijker, ik had een laadsessie niet goed afgesloten waardoor er iemand anders op mijn pas heeft geladen. Het teveel afgeschreven bedrag zal worden vergoed. Wel dien ik zelf natuurlijk de laadsessies in het vervolg goed af te sluiten

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
2

Telefonisch aangesmeerd en hoop dat het goed gaat

Stroom is stroom maar of het financieel goed komt weet ik nog niet. Wordt er niet wijs uit wat er zal gebeuren

  • Aanbevelen? Nee
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Overstapproces N.v.t.
  • Prijs-Kwaliteitverhouding N.v.t.
4

Slecht

Kan niet inloggen omdat ik vastloop in een loop. Moet inloggen om 2 factor authenticatie in te stellen maar om in te loggen wordt mij al naar de 2 factor authenticatie gevraagd. Helpdesk liet weten dat ik een mail zou krijgen wacht hier al meer dan een week op

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding
10

Tot nu toe prima.

Januari aangemeld februari al klant correspondentie verloopt tot nu toe goed,duidelijke vragen duidelijke antwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Duurzaamheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Overstapproces
  • Prijs-Kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Herengracht 545

1017 BW Amsterdam

0880-444555

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.