Filters

2

nooit meer

ik heb en elga warmtepomp ter ondersteuning van en remeha calenta gasketel gekocht. Het gat dus om een hybride opstelling waarbij de warmtepomp met 4 KW vermogen de master wordt van de 35 KW gasketel.... Deze logica wist ik voraf niet en voor de verkoper was alles prima, helemaal geen problem. Toen kwamen de monteurs. Installatie van de warmtepomp was prima in orde. De monteur voor de verbinding met de ketel bracht oud (gebruikt) materiaal mee en heeft dan noch een keerklep verkeert om gemonteerd! Inbedrijfstelling zonder controle van drukken en samenspel. Toen kwam de eerste koude dag. En niets functioneerde. De correctie van de verkeerde keerklep was vlug gedaan, maar ik moest naast de monteur blijven staan om een achtbaan te overkomen. En dan was het of heel koud of heel warm in het huis. De totale schommeling van temperatuur was 1,4 graden en dat is meer dan oncomfortabel. De reden is simpel: Mijn duur i-sense thermostaat stuurt de warmtepomp aan maar als de warmtenavraag stijgt, wordt de ketel via hem aan en uit geschakeld. Er moduleert dan niets meer. Onmogelijk!!! Van Energie in huis heb ik helemaal geen beetje hulp gekregen, niemand wist iets, niemand heeft teruggebeld. Dus heb ik de installatie zelf aangepast (omgebouwd). Die apparaten werken nu volledig apart van elkaar met een ieder en eigen thermostaat. Een Open verdeler is de verbinding. De warmtepomp verwarmt tot en buitentemperatuur van ca 7° alleen. Pas dan loopt ook de ketel (modulerend!) mee. De warmtepomp verwarmt vanaf nu de retourleiding. Simpel dus. Zo als ik zij kwam er niets aan hulp van energie in huis. En zo was het ook in verbinding met mijn service contract. Die heb ik opgezegd maar een nijeuwe rekening kwam dan doch. En de service medewerker kwam pas na afloop van de bestaande kontract van een andere firma (?). En die man had van de warmtepomp ook helemaal geen verstand en hij deed daar ook niets mee. Ik heb er wel voor betaalt! Dus: nooit meer!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Product(en) Warmtepomp
10

Voor dit bedrijf heb ik 3 steekwoorden: vakkundig, punctueel, prettig.

Energie in Huis heeft ons bijzonder goed geholpen. Onze ervaring met dit bedrijf is dan ook zeer positief. Duidelijke antwoorden op vragen die wij hadden en wat we vooral als prettig hebben ervaren is dat de medewerkers van Energie in Huis vanuit onze situatie hebben meegedacht. De daadwerkelijke plaatsing van de zonnepanelen en het aanpassen van de meterkast verliepen zeer professioneel. Ik geef dit bedrijf 5 sterren omdat dit bedrijf dat waard is!! Klasse!! Henriëtte Wassenaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Product(en) Zonnepanelen
8

Installatie warmtepomp prima, uitvoering servicecontract ver onder de maat

De installatie van een hybride warmtepomp in september 2017 verliep prima, geheel volgens plan. Volgens het meteen afgesloten servicecontract zou de eerste beurt na 1,5 jaar plaatsvinden, maart 2020. Een afspraak maken lukte niet, « u wordt teruggebeld », nee dus. 6 maanden later is er nog steeds geen service gepleegd. De concept-review heeft geholpen. Het bedrijf heeft actie ondernomen en het onderhoud inmiddels laten tot tevredenheid laten uitvoeren. Mijn eerste beoordeling van een 4 heb ik gewijzigd in een 8.

  • Aanbevelen? Ja
2

Afspraken nakomen is een uitdaging

Na een initiële goede start bij Energie in huis (snel contact, schouw ter plaatse en offerte) is hierna ernstig het klad in de afhandeling gekomen. De schouw moest een keer opnieuw omdat ze een nieuwe installateur hadden, dat kan...maar in het zelfde proces nogmaals een andere dan ga ik twijfelen. Afspraken ("je krijgt het vanavond") leiden vaak tot niks waarna je er zelf weer achteraan moet. Dit was keer na keer na keer...uiteindelijk besloten om niet meer in zee te gaan met Energie in Huis omdat ik geen vertrouwen meer heb ik vakkundig en adequaat handelen...

  • Aanbevelen? Nee
8

Zeer Zeer slecht

Service contract op mijn nieuwe installatie afgesloten. Toen het servicenummer belde omdat de installatie een foutmelding gaf kreeg ik iemand aan de lijn die duidelijk geen kennis van zaken had en hij wilde mij eerst niet verder helpen. Ik heb heb geattendeerd om het afgesloten service contract, daarna beloofde hij dat ik teruggebeld zou worden. Niets meer gehoord! Na 18 maanden had ik recht op een onderhoudsbeurt, van jullie hoorde ik niets, dus zelf maar gaan bellen. Uiteindelijk zelf de installateur gebeld die het onderhoud heeft uitgevoerd. Kortom wat mij betreft einde service contract. Ga absoluut niet in zee met deze onbetrouwbare organisatie!!!!! Naar aanleiding van mijn negatieve review hier boven beschreven, ben ik benaderd door Energie in huis. Zij hebben erkend dat er in het verleden ernstige fouten zijn gemaakt en hiervoor hun excuses aangeboden en beterschap beloofd. Met de desbetreffende medewerker goede afspraken gemaakt voor de toekomst. Mijn vertrouwen in Energie in huis is hersteld. Ik vind het knap dat een bedrijf op deze wijze omgaat met kritiek. Ik wijzig mijn beoordeling naar een acht en ik hoop volgend jaar een hoger cijfer te kunnen geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima verlopen!

Prima voorbereiding, een soepele installatie, een deskundige ondersteuning en dat alles voor een hele mooie prijs. Kortom, alles is naar wens verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed opgelost

Ik kom terug op mijn andere beoordeling het heeft even geduurd maar alles is nu in orde degene die mij geholpen heeft was vriendelijk en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Zonnepanelen laten plaatsen de BTW teruggave zouden zij regelen na een jaar nog niets terug. Geld terug gevraagd en zelf maar geregeld. Deze week een nieuwe Envoy thuis gestuurd gekregen de andere zou kapot zijn dit had Energie in huis geregeld terwijl ik van mijn energie leverancier elke maand te zien krijg hoeveel ik terug lever. Mail gestuurd naar Energie in huis maar ze laten gewoon niets van hun horen,de oude Envoy moest ik terug sturen maar dat zal denk ik nooit gebeuren want ik denk dat ze hem nooit komen vervangen. Dus mensen denk goed na voordat je met Energie in huis in zee gaat veel beloven daar blijft het bij

  • Aanbevelen? Nee
9

Professioneel, snel, adequaat

Fijne samenwerking, prettig in contact, laagdrempelig benaderbaar en 1 aangewezen contactpersoon waardoor communicatie makkelijk verloopt. Denken ook mee vanuit perspectief klant. Top!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer zeer slecht

Ik zou Energie in huis totaal afraden aan een ieder die denkt hierin een goed advies te hebben gevonden.Wij hadden hiervoor gekozen omdat alles onder een dak zou zijn en wij ontzorgt zouden worden in alles. Helaas de communicatie loopt vanaf het begin al slecht, wij moeten zelf overal achteraan zitten, er worden beloftes gedaan en niet nagekomen. Ze beweren verstand te hebben van zaken, maar je krijgt elke keer een andere medewerker met ook nog is een ander verhaal. Wij hebben zonnepanelen en zonneboiler laten plaatsen, de panelen van de zonneboiler zijn aan de verkeerde kant van het huis geplaatst waardoor we verlies hebben ( leidingen zijn veel langer als nodig was), hierover gebeld op dag van plaatsing en verteld dat wij hier onze vraagtekens over hadden, energie in huis zou hierover contact hebben met de monteur dit bleek later dus helemaal niet het geval. Ik denk dat wij een boek kunnen schrijven, maar als we dit hadden geweten van te voren hadden we alles zelf gedaan. Ontzorgen daar is geen spraken van, hoofdpijn en grijze haren en extra zorgen hebben we wel.gekregen. Als je dan een klacht indient doen ze er niets mee, ze wimpelen het af. Als je ergens anders een klacht indient, doen ze hun best om iets voor je te doen als genoegdoening of iets dergelijks, hier...... helemaal niks. Je hoort zelfs de ergering in hun stem dat je een klacht durft in te dienen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Beter dan verwacht

Wij zijn zeer tevreden over onze zonnepanelen van Energie in Huis. In de offerte stond voor 12 panelen en verwachte opbrengst van 3200 kWh wij kwamen het eerste volle jaar op een opbrengst van 4056 kWh Vriendelijke groet Niels Foekema

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden met de service en het eindresultaat!

Ik ben erg tevreden over het verloop van het gehele traject. Energie in huis heeft me goed geinformeerd over de (on)mogelijkheden van verschillende systemen en me daarna goed bijgestaan tot aan de definitieve offerte. Daarna zijn de schouw en de installatie volgens planning en naar tevredenheid uitgevoerd. Momenteel kijk ik elke dag meerdere keren naar de app om de zien hoeveel we aan het besparen zijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer professionele bedrijf die zijn afspraken nakomt

Na meedere offerte gehad te hebben, heb ik gekozen voor Energie in huis, wegens lagere offerte, vrindelijke contact en professionele begeleiding. Montage ging soeppel en volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede informatie en afhandeling volgens de afspraken

De communicatie vooraf was duidelijk en informatief. Wel goed zelf ook je wensen bekijken want er zijn verschillende keuzemogelijkheden in uiterlijk, aantal en omvormers. De installatie is in goed overleg gegaan en de installateurs waren goede vakbekwame personen. Als er tijdens de installatie een keuze gemaakt moest worden ging dat netjes in overleg. Er wordt ook netjes na gebeld of alles naar wens is verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
2

volkomen waardeloos; groot personeelsverloop en nieuwe mensen blijken ondeskundig.

In maart 2017 contact gelegd met "Zon-in-huis", later veranderd in "Energie-in-huis". Mijn vraag was om zonnepanelen te installeren alsmede centrale verwarming met radiatoren boven en vloerverwarming beneden. De offerte kwam snel, al na een enkele dag. Aangeboden werde: zonnepanelen, een warmtepompin combinatie met een CV-ketel en de CV-ketel zelf. Men voegde daar ook een legplan bij voor de zonnepanelen, waarbij men de gegevens gebruikte die men via Google verkregen had. Ik reageerde daarop met de mededeling dat de huidige zonnecollector en zonneboiler eigenlijk helemaal afgeschreven waren en de collector vervangen zou kunnen worden door zonnepanelen en de ruimte op het dak nogal groter was dan op het tekeningetje aangegeven, zodat er meer panelen geplaatst konden worden. Na wat heen-en-weer gesteggel en iemand kwam kijken naar de situatie, werd er een nieuwe offerte gemaakt. Inmiddels had ik van een goede kennis begrepen dat hij iemand kende die gewoon een tweede boiler had aangeschaft en die boiler gebruikte voor de verwarming en zo helemaal geen gas meer nodig had. Ik realiseerde mij dat ik ook altijd gasloos was geweest en nu dus gas moest laten aanleggen in huis en dus daar ook vast recht voor zou moeten betalen en dat ik dat eigenlijk helemaal niet wilde. Dus weer contact opgenomen met Energie-in-huis en de nieuwe man (de eerste contactpersoon werkte er al niet meer) reageerde heel enthousiast en zei dat ik dan een zgn. "All-electric" systeem zou moeten aanschaffen. Okay, waar moet ik dan op rekenen? Wat voor een warmtepomp krijg ik dan, wat worden de maten van de binnen unit? Wat voor electra-aansluitingen gaan er komen? Ik heb drie fasen in huis en die zijn afgezekerd met drie maal 25 A hoofdzekeringen. Inmiddels (januari 2019), kwam er iemand voor een warmteverliesberekening en iemand kwam kijken of de door mij aangegeven plaats voor de warmtepomp de juiste plek zou zijn. Ik zou een rapport over een en ander toegestuurd krijgen, maar niets meer gehoord.

  • Aanbevelen? Nee
1

Drama. Ruim 2 jaar onder weg en nog steeds geen functionerende installatie

Veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde leven. Dus energie uit huis.

  • Aanbevelen? Nee
10

Betrouwbaar klantvriendelijke bedrijf

Ik ben in 2018 opzoek geweest naar een bedrijf voor zonnepanelen na contact met meerderr bedrijven heb ik gekozen voor energie in huis omdat telefonische contact het fijnst voelde . Veel was bespreekbaar . Plsn was om zonnepanelen en 2 zonnecoloctoren voor een boiler . Hun een offerte gemaakt met een voorbeeld van plaatsen . Maar na mijn idee kon het anders zodat ik meerdere panelen op het dak kon zo heb ik telefoniche dat besproken en hun hebben een nieuwe offerte gemaakt 11 zonne panelen en 2 zonne colectoren 200liter boiler . Schouw is geweest kwam iets meer prijs boven op ivm langere kabels voor de boiler . Er zijn 2 verschillende bedrijven en na een paar telefoontjes met energie un huis hadden hun geregeld dat bijde bedrijven op de zelfde dag kunnen . Mooi geregeld allemaal . Energie in huis is een bedrijf die met de klant mee denkt en luisterd naar de klant. En daar hun plan op uitwerkt. Ik heb 2 bekenden ook door verwezen naar energie in huis en ook hun zijn dik te vreden . Nu het belangrijkste de besparing . In de winter had ik al 300 euro weten te besparen vergeleken met mijn jaar er voor De zonneboiler wekt bijna heel de winter op het vat is op de koudste dagen niet onder de 17 graden geweest .. Nu in de zomer maanden verbruik ik 75% minder stroom als het jaar ervoor . De opbrengst is gigantisch . En zeker een aanrader . En bij energie in huis zit je vertrouwd . En zeker aan te rade . Gr marcel

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en goede service en vriendelijk personeel

Ik werd snel gebeld en daarna heel snel een offerte gekregen na akoord te zijn gegaan kwam heel snel iemand schouwen en werd meteen de installatie datum besproken alles is prezies zo gegaan als ik wilde heel tevreden ook goed advies gehad

  • Aanbevelen? Ja
9

Bijzonder prettige medewerkers. Goede service.

Na een wat moeizame start omdat bepaalde afspraken door miscommunicatie steeds werden uitgesteld kwam het proces toch goed op gang. Ben zeer tevreden over de medewerkers. Vriendelijk en deskundig! We zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Behulpzame vriendelijke Service medewerkers en goede Installateurs

Onze ervaring met ENERGIE IN HUIS (en samenwerkende Installatiebedrijven) Betreffende: Communicatie, Uitvoering en functioneren! van de technische installatie (februari. 2019) Bestaande uit Zonnepanelen en Lucht/Water Warmtepomp woonhuis bouwjaar 1984 v.z.v. vloerverwarming, betreft slechts één woord; GOED !

  • Aanbevelen? Ja
9

prima service, duidelijke afspraken

vriendelijk personeel, echter zou het prettig zijn om een vast contactpersoon te hebben (accountmanager). Nu moet je steeds opnieuw het verhaal doen aan een andere medewerker. Op zich zijn ze allemaal bereid om je te helpen, maar de steeds wisselende contacten heb ik als onprettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte installatie en afterservice.

Door de installatie zijn er dakpannen kapotgegaan en is er een lekkage ontstaan op de plek waar de kabel onder het lood is gelegd. Ben nu 3 weken bezig om een oplossing. Tot op heden is er niks geregeld. Als dit een voorbode is op de garantie van de zonnepanelen dan raad ik iedereen af om zaken met dit bedrijf te doen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede duidelijke afspraken en oplevering

Een hele positieve ervaring met Energie in huis. We hebben snel een scherpe offerte ontvangen met daarin een aantal opties. Deze sloot goed aan bij onze wensen, en de prijs/kwaliteit leek ons goed. Pas na de acceptatie van de offerte (telefonisch!) sturen ze de installateur langs om de situatie te bekijken en te bepalen of er meerwerk en/of extra materiaal (bijv in de meterkast) nodig was. Bij ons was dat wel het geval, dus kwamen er in het definitieve contract wel extra kosten bij (deze werden wel netjes vooraf met ons afgestemd). Het was mij trouwens niet helemaal duidelijk waarom deze extra kosten vooraf niet bekend waren, aangezien we bij onze aanvraag op verzoek een foto van de meterkast hadden gestuurd. Ik hoop geen marketing strategie om een lager geprijsde eerste offerte uit te sturen. Vandaar 1 ster minder. Verder snelle levering en vakkundige installatie. Al met al tevreden en ik zal ze zeker aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Vakkundig en betrouwbaar

Middels een heldere website met duidelijke informatie over gegaan tot aanschaf van een hybride warmtepomp en zonneboiler. Het aanschaf proces is transparant en professioneel. De installatie werd na schouwing door twee kundige en plezierige vakmensen gedaan. Het gehele proces heeft 4 weken geduurd, van eerste informatie tot en met installatie. Ook bij telefonisch contact werd er goed geluisterd en eventueel terug gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service en vriendelijke mensen. Alles liep zoals was afgesproken.

Goede service. Vriendelijke mensen. Alles liep zoals was afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Prinsengracht 701

1017JV Amsterdam

020-4220835

[email protected]

Over Energieinhuis.nl

Energie in Huis helpt je om je energierekening te verlagen met een gratis vrijblijvend bespaarplan. Dat scheelt veel uitzoekwerk en je weet direct welke energiebesparende maatregelen interessant zijn voor jouw woning.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.