Filters

9

Betrouwbaar en kundig advies, heldere afspraken en snelle service

Betrouwbaar en kundig advies, heldere afspraken en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
9

naar volle tevreden alles geïnstalleerd

Keurige firma’s uit Nieuwegein en Lunteren hebben de zonnepanelen, warmtepomp en hr ketel geïnstalleerd. Alles verliep voorspoedig, op tijd en netjes. Energie in Huis kwam zelf ook langs voor een update. Binnen 3 maanden na eerste duidelijke offerte was alles geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle commerciële afhandeling op basis van duidelijke informatie. Totale afhandeling na overeenkomst was op een korte termijn waarbij de schouw al het maximale vertrouwen gaf in een perfecte installatie. Monteurs waren een goed team waardoor binnen enkele uren de installatie in bedrjf kon worden genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede all-in service met opvolging voor, tijdens en na de installatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Advies vooraf prima en vakkundig maar communicatie achteraf na betaling is vrij beroerd. Laat of zelfs geen mail reactie meer en aan de telefoon word je telkens alles beloofd maar helaas tevergeefs

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

tot op heden loopt alles perfect goede afspraken deskundig advies en vakbekwame installateurs die alles ook nog zoals het hoort vakkundig afstellen! alle lof...

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eerlijke brochure met goede informatie. (Meestal) snelle reacties op acties. Vriendelijk, rustige communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies N.v.t.
  • Vakmanschap
  • Communicatie
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De mensen van Energie in huis kunnen niet goed omgaan met afwijkende wensen, zoals reeds een aparte groep op zolder aanwezig. Ik wordt steeds aan het lijntje gehouden. 1e maal medewerker op vakantie 2e maal medewerker op stage 3e maal medewerker ernstig ziek thuis. blijkbaar wordt het dassier dan niet door een andere medewerker behandelt zodat je weken/ maanden zit te wachten. Op 9 maart is mij door Ester toegezegd dat de aanbetalingsfactuur verstuurd wordt op 15 maart nogmaals toegezegd door Dodge. Maar nog steeds niets binnen. Op mail wordt weer niet geantwoord.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Communicatie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een prettige ervaring om met Energie in Huis te werken. De bedrijven die ingezet worden om het belangrijke werk te verrichten zijn aanbeveling waardig. Zelfs met storm en regen bleven de monteurs op hun post en zo gauw er maar enigszins gewerkt kon worden stonden zij weer op het dak. De aanleg werd tot in de perfectie uitgevoerd en op deskundige wijze. Uitleg hoe het een en ander functioneerd werd na aanleg door de diverse monteur op een zeer eenvoudige wijze gedaan. Het overleg over de aanleg van de warmtepomp verliep ook geweldig. Al met Al, wij zijn zeer tevreden over het totaal. aanbevelings- waardig!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eind 2018 kwam ik via het bekijken van diverse websites over warmtepompen ineens terecht op de site van Energie In Huis. De positieve uitstraling die deze site aan mij gaf was de doorslaggevend om nadere informatie te vragen. Met minimale gegevens wisten zij mij van een goed advies te bedienen. De manier van adviseren, niet opdringerig, niet meer willen verkopen dan noodzakelijk was voor mijn situatie. Goede informatie over geld lenen en subsidie en dat zij dat voor een geschikt bedrag konden regelen. Goede E-mail wisseling die met plezier te lezen waren. Goede afspraken voor de schouwdatum door de installateur die deskundig overkwam. Steeds weer een bevestiging van de volgende stap. Het werkte gewoon lekker. Ook de installatie van de WP verliep goed. Nu is het aan mij om de meterstanden bij te houden en te kijken wat de WP oplevert, minder gas versus meer elektriciteit. Daarvoor heb ik een meter geplaatst op de elektra aansluiting van de WP. Op basis van graaddagen kan ik redelijk precies berekenen wat het financiële voordeel is en hoeveel gas / CO2 ik verder bespaar. Het meerdere aan elektriciteit gebruik ik van de overcapaciteit van mijn zonnepanelen. Nu maar kijken hoe het gaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zowel over Energieinhuis als installateur (schouw en installatie) heel tevreden. Prettige communicatie en zeer snelle afhandeling van het hele proces (van offerte tot installatie in slechts 1 maand).

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede en deskundige begeleiding bij de aanschaf van een hybride warmtepomp

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na enige aanloop uiteindelijk toch de aanschaf van een Elga hybride warmtepomp in gang te zetten. Ivm drukte duurde het even tussen aanvraag, schouw en montage. Montage heeft inmiddels plaatsgevonden en een paar zeer goede tips, locatie en trillingsdempers ontvangen. Werkzaamheden vakkundig, correct, schoon en werkend opgeleverd! Keurig, compliment! Je hoort wel eens anders! Dank, nu de subsidie afhandeling nog. Kan jullie werkwijze en vakkundigheid zeer aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima voorlichting, zowel op website als in persoon/telefonisch. De installatie is probleemloos verlopen. Goed voorbereid en snel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit jaar een warmtepomp en zonnepanelen aangeschaft. Vanaf het begin zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ook de installatie ging vlot en zeer vriendelijk. Dit is echt een bedrijf zoals een bedrijf moet zijn klantgericht, meedenkend en professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geleverd en geïnstalleerd conform afspraken. Info -en de bevestigen daarvan- zijn goed ingericht (telefonisch en per e-mail). Informatie op de site ten aanzien van installatiekosten -met name de bijkomende kosten- mag beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bijzonder slechte indruk van “Energieinhuis” (te Amsterdam) na orienterend, telefonisch gesprek Dag Nu alles bij mij wat meer uitkristalliseert (vermogen warmtepomp, type warmtepomp, afgiftesysteem, opslag voor warm water, etc) moet nu de stap maar eens komen naar offertes. Ik werd getriggerd door https://www.warmtepomp-info.nl/offerte-aanvraag/, waar je een aantal kentallen in kan vullen en je wordt voorgehouden dat je zes offertes krijgt. Gister (donderdagavond) ingevuld, vandaag (vrijdagmiddag) een eerste reactie. Per telefoon. Deze was dermate erbarmelijk slecht dat ik ‘m jullie niet wil onthouden. Het was het telefoonnummer 020-3330425 en het bedrijf “Energieinhuis” in Amsterdam. Nu heb ik van mijn werk cursussen gehad om adviesgesprekken degelijk en deugdelijk te voeren, zonder (eerste) oordeel, waarbij het vooral gaat om uitvragen, samenvatten, open vragen stellen en dergelijke, om van de andere kant zoveel mogelijk te horen en zelf niet te oordelen. Het was een gesprek van bijna 25 minuten, ik kan het niet geheel hieronder weergeven maar het begon met de vraag wat ik precies wilde. Een warmtepomp- was mijn antwoord en na veel doorvragen en complimentjes (hoe oud is uw huis (was al opgegeven) , weet u hoe aantrekkelijk een WP is, u bent al goed bezig met LVTradiatoren, triple glas, vloerverwarming, lees ik) bleek dat meneer me een hybride systeem wilde adviseren. Dat ik all-electric wil had ik niet in de vrije tekst opgegeven (gewoonweg vergeten) en toen was meneer stil. Ik wil van het gas af, noemde ik maar dat was heel nobel, maar ook moeilijk. Nou, zei ik,, ik heb met energiebalans berekeningen en eigen metingen mijn warmtevraag aardig in kaart en met 9 a 10 kW thermisch moet ik het bij -6 graden goed op temperatuur kunnen houden en ik heb ook een houtkacheltje om eventueel piekvraag op te kunnen vangen en…. . Toen volgde meteen het dieptepunt van het gesprek. Hij onderbrak me. Ehh, meneer, 9 a 10kW thermisch, wat bedoelt u daarmee? Ik was flabbergasted, maar kon me toch serieus houden en legde uit dat je bij 3 kW elektrisch en een COP van drie, 9 kW thermisch binnenkrijgt. Op mijn tegenvraag of hij het begrip kW thermisch kende, antwoorde hij “nee”. Het ging zo nog een tijdje door en toen noemde hij: ja maar uw huis is van 1960 en u wilt all-electric hebben? Nee, maar dat kan niet, zei hij. En daarom doen wij dat niet. All electric doen we alleen bij huizen vanaf 2004. Mijn herhaling dat ik weet en meet dat ik met 9 of 10kW genoeg heb, dat ik een houtkachelbackup heb en dat de isolatie(maatregelen) in de loop van de tijd alleen maar meer zullen worden, bleven beantwoord met: nee dat kan niet. Hij heeft het zelfs op mijn verzoek zijn baas gevraagd en na een paar minuten kwam hij terug: 10kWwarmtevraag in een huis van 2004 of later leveren kan hun systeem wel, maar 10kW in een (goed geisoleerd) huis van 1960 kan hun systeem niet leveren. Het zou anders werken en hij wist niet waarom. Maar, zei hij, misschien is het ook maar beter dat u geen warmtepomp neemt, want het heeft ook wel nadelen. Waarschijnlijk is uw meterkast niet goed en moet deze helemaal gerenoveerd worden. Uw meterkast kan dat helemaal niet aan (hoezo dingen over mijn meterkast weten terwijl ik daar helemaal niets over gezegd heb?). Nou, antwoordde ik, deze is toevallig bij de keukenrenovatie geheel vernieuwd en naast twee volstrekt vrije groepen heb ik nu ook nog een krachtstroomgroep over waar de verwijderde sauna op zat, welke 6kW vermogen had en voor de warmtepomp gereserveerd is. Maar meneer twijfelde of daar dan wel een warmtepomp op kan, ‘want een warmtepomp is toch héél wat anders dan een saunakachel’. We hebben het gesprek beeindigd. Hij noemde dat hij helaas niets voor ons kon betekenen. Nee, zei ik, dat denk ik ook niet en ik denk dat jullie er goed aan doen jezelf eerst te gaan scholen voordat je je op dit terrein begeeft.’ (helaas, ik kon mezelf niet meer helemaal inhouden en gaf tóch een subjectief oordeel….) Daar heb ik een notitie over gemaakt, was zijn antwoord en dat was ongeveer het einde van het gesprek. Je hoort wel eens dat er een tekort is aan kundige warmtepompen installateurs, maar dat het niveau zo extreem laag kon zijn, had ik niet verwacht. “Energieinhuis” komt er bij mij niet in….

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ons huis was in verbouwingsstaat op het moment van installatie. Alles wat anders verliep of niet volgens plan werd prima gecommuniceerd en afgehandeld. Zowel het team van Energie in Huis als het installatieteam heb ik als erg prettig en professioneel ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

allesgoed geregeld goede en vriendelijke monteurs en netjes afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle professionele reactie op vragen en opmerkingen. Goede planning en nette uitvoering van het werk. De hybride warmtepomp werkt naar behoren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Sinds 1 maand nieuwe HR++ CV ketel in combinatie met hybride warmtepomp aangeschaft. Goede service en vakmanschap. Zeer te vreden over dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle actie, begonnen met aanvraag offerte zonnepanelen uit eindelijk in overleg en opties berekend te hebben was investeren in een warmtepomp de juiste keuze. Helpen je bij het gehele traject en kijken naar hun installateur innde buurt die de opname doet en de uitvoering. Deze persoon bleek een betrouwbare en goede installateur. Al met al vlot geholpen en afspraken nagekomen. Dat is momenteel niet meer vanzelfsprekend ben ik achter gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies
  • Vakmanschap
  • Communicatie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Afspraken worden goed nagekomen. Netjes en vakkundig aangelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Advies N.v.t.
  • Vakmanschap
  • Communicatie

Bedrijfsgegevens

Prinsengracht 701

1017JV Amsterdam

020-4220835

[email protected]

Over Energieinhuis.nl

Energie in Huis helpt je om je energierekening te verlagen met een gratis vrijblijvend bespaarplan. Dat scheelt veel uitzoekwerk en je weet direct welke energiebesparende maatregelen interessant zijn voor jouw woning.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.