Pech met batterij, gebeld en binnen 30 min geholpen, vriendelijk klantenservice,
Vriendelijke service. Snel ter plekke en probleem goed verholpen. Doordat je als klant via de app contact hebt met de service weet je waar je aan toe bent. Zeer prettig.
Ik had een klapband. Er werd duidelijk uitgelegd wanneer en hoe er iemand aankwam. De service is goed en ze waren er snel!
Netjes
Goede afspraken het hoe en wat. Je weet waar je aan toe bent.
Zeer snel geholpen en ook nog eens een goede service.
Telefonisch contact als uitermate vriendelijk ervaren. Pechservice was er binnen de aangegeven tijd. Vriendelijke monteur. Heeft systeem gereset en zelfs zijn privé nummer gegeven voor als de foutmelding binnen 10 min weer zou komen. Dan kwam hij direct (was gelukkig niet nodig). Kortom goed en vriendelijk en professioneel geholpen.
Voldoende informatie gekregen om in de toekomst niet weer te hoeven bellen.
Nadat ik had gebeld kwam er al vrij snel een monteur van Wolves. Deze monteur was erg vriendelijk en loste het probleem supergoed op zodat ik weer veilig naar huis kon.
Direct contact, overleg over een passende oplossing, en snel geholpen
Super klantvriendelijk personeel. En erg snelle service!
Perfecte service
100% tevreden!
Toen ik belden werd ik goed en vriendelijk te woord gestaan. Via whatsapp hebben we contact gehouden en werd ik op de hoogte gehouden. De pechhulp was redelijk snel aanwezig (eerder dan werd aangegeven dus dat was fijn). De man heeft mij goed geholpen en het was snel opgelost.
Goeie service. Vriendelijk waren snel ter plaatste. Goeie communicatie er werd daarna nog een apje gestuurd of we veilig thuis waren.
Snel ter plaatse, heel aardig en super snel gefixt!
Ik ben goed en snel geholpen. Binnen een uur was alles opgelost. Hulpverlening vanuit pechonderweg was vriendelijk en meedenkend. Vroeg zelfs naderhand of het probleem was verholpen.
Perfect geholpen en nagedacht over de mogelijkheden. 's Avonds laat gemeld dat een band lek was. Wilde direct helpen, maar afgesproken dat de volgende morgen ook goed is. Op de afgesproken tijd werd ik netjes gebeld. Een uur later is de band gerepareerd. Top.
Ik ben zeer tevreden over het telefonisch contact .
Experts aan de telefoon die precies weten wat er loos is.
Het is prettig als je met pech (langs de duitse autobahn) staat direct telefoon contact krijgt. En na 2 telefoongesprekken (waarin blijkt dat er ook naar andere mogelijkheden is gezocht) je een prima advies krijgt en je zonder problemen thuis komt.
Na een belletje was de pechhulp service er binnen 10 minuten. Vriendelijke monteur bood aan om de lekke band direct te repareren en bracht ons naar hun eigen garage in Baarn , was toevallig 500 meter van de pechplaats. Kregen koffie aangeboden en band werd gerepareerd. Bleek een lek ventiel te zijn. Binnen 20 minuten weer op weg naar Enschede en dat allemaal zonder kosten, ook niet voor de reparatie. Chapeau voor garage van Boeyen in Baarn.
Super snel en correct geholpen!
Zeer klantvriendelijke telefoniste, ben zeer goed geïnformeerd. Ook de garage/berger was er heel snel. Dus ben ik heel tevreden!
Moest wel even wachten maar het was druk op de weg dus was wel begrijpelijk. Meneer van Poort was aardig en behulpzaam! Niks anders dan positief over de verleende hulp aan mij!
24/7 Mobiliteit service in eigen woonplaats, Nederland én Europa. Hulp bij onverhoopte pech voor uw auto, caravan of aanhanger. Kenteken gebonden pechhulp waarbij registratie alleen mogelijk is na het laten uitvoeren van jaarlijks (groot) auto onderhoud bij aangesloten autobedrijven. Een goed onderhouden auto zorgt voor minder kans op pech en dit ziet u direct terug in de voordelige prijs.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.