/eenvoudige melding,
Goed en snel meegedacht door Wout en collega's, waardoor de schade van mijn vakantie snel teruggeboekt was en ik onbezorgd weer kon genieten van de rest van de vakantie.
Snelle reactie op de eerste email. Goede duidelijke vraag om vervolginformatie. Daarna wederom snel antwoord en afhandeling
Telefonisch goed geholpen. Afhandeling van schade goed.
- Binnen 1 werkdag antwoord op mijn vraag of ik in aanmerking voor schadevergoeding kwam. - Vervolgens binnen 1 werkdag goedkeuring van schadevergoeding na het indienen van mijn claim. - na 7 dagen werd het geld gestort op mijn rekening. Kortom, zeer tevreden over de afhandeling en de snelheid.
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw de afhandeling van uw schademelding zo vlot verliep. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Schadeclaim makkelijk online ingediend. Snelle afwikkeling door de behandelaar. Erg tevreden.
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat waarbij we niets meer zien van de te geleden (water)schade. Het desbetreffende bouwbedrijf heeft goed werk geleverd. Eind goed, al goed dus. Echter heeft het in onze ogen allemaal vrij lang geduurd. Dit waarschijnlijk omdat het langs meerdere partijen gaat (rw repair, bouwbedrijf, verzekeraar) Hier is tot op zekere hoogte natuurlijk begrip voor. Echter in totaal hebben wij 3 weken zonder water gezeten in ons huis. Met 2 kleine kinderen is dat in onze ogen een onhoudbare situatie. Meerdere malen gevraagd of er spoed achter gezet kon worden maar er werd weinig gehoor aan gegeven.
Snel en duidelijk.
Beste, Fijn dat u ons positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, het Schadeteam
je vraagt of ze je terug kunnen bellen,maar word niet gedaan en verzinnen van alles om het alleen maar uit te rekken
Beste mevrouw Selver, Bedankt voor het recenseren van uw schade. Wat vervelend dat u de behandeling als slecht heeft ervaren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Omdat u een klacht stuurt over een schade van ruim drie jaar geleden, hebben wij u inmiddels benaderd. Gaat uw klacht wel over dit oudere dossier. Tevens zien wij op dit moment de door u genoemde negatieve punten niet direct in deze uitgekeerde schade. Uiteraard zijn wij bereid om hierover in gesprek te gaan met u.
Snel afgehandeld en geen omkijken naar
Het indienen ging gemakkelijk net als het contact via mail + duidelijk hoe de werkwijze is van de afwikkeling
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Vanaf moment dat een parfumflesje het won van de badkamer tegel uitstekend geholpen door woongarant. Zij zorgde ook voor het herstel en omdat dit onder de verzekering stond hebben we hier geen factuur van gezien. Ontzettend prettig
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Een schademelding snel en efficient afgehandeld!
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Heel snel en efficiënt
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Goede ervaring, medewerkers zijn goed bereikbaar en behulpzaam.
Beste, Fijn dat u ons positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, het Schadeteam
De schademeldding is vakkundig beoordeeld. Er is duidelijk en goed gecommuniceerd over de afhandeling en de vergoeding is vervolgens zeer snel uitgekeerd.
Beste Jan, Bedankt voor uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Nooit eerder heb ik gebruik hoeven maken van mijn verzekering, tot mijn peuter op het deurtje van de vaatwasser ging staan met lekkage als gevolg... Voor ik zomaar een schadeclaim indiende eerst even contact gezocht of het wel zo werkt. Helaas was er een storing met het portaal, dus kon ik niet inloggen. Gelukkig was bellen helemaal geen probleem. Erg prettig te woord gestaan! Nota ingediend, helemaal vergoed gekregen. Binnen een week was het overgemaakt. Ontzettend tevreden over de vriendelijke en snelle service.
Beste Robin, Bedankt voor het compliment! Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Direct na de brand contact met Woongarant opgenomen. De medewerkers kwamen gelijk in actie en hebben ons netjes geholpen en te woord gestaan. De schade werd snel vergoed.
Beste Vincent, Fijn dat het na de brand snel voor je is opgelost, bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Ik had een schade online aangemeld en na het geven van meer specifieke informatie over de schade werd het snel en zorgvuldig afgehandeld en betaald.
Beste Rita, Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Je hoort een verzekering niet nodig te hebben maar het komt voor dat het niet anders is. Helaas was dit bij ons het geval. Gelukkig ben ik goed geholpen en is de schade netjes hersteld.
Goede ervaring, eerlijk geholpen en goede communicatie
Ik erg blij met hun ,
Toen ik het Alarm nummer belde moest ik screenshots van mijn polis doorsturen om te bepalen of ik juist verzekerd was, dit aan de kant van een Duitse snelweg zonder internet bereik, zolang ik niet aan het verzoek voldeed kon ik niet geholpen worden. Daarna moest ik alle initiatief nemen en over waar de auto naartoe moest, hoe dingen te regelen voor een hotel e.d. Bij de afhandeling betaalde men 70% van het eten uit terwijl met van te voren aangaf een budget van 100 euro per dag te hebben voor overnachting en eten.
Beste Kevin, Bedankt voor het beoordelen van onze dienstverlening en de dienstverlening van de hulpcentrale. Helaas was uw ervaring niet positief. Wij hebben de zaak verder voor u uitgezocht. Om te beoordelen of en op welke hulp u recht had moest eerst een diagnose van de schade aan de auto worden uitgevoerd. Omdat schade door pech aan de auto zelf niet is verzekerd (behoudens noodhulp langs de kant van de weg), heeft u zelf een taak in het bepalen waar de auto moet worden onderzocht. U bent immers zelf de eigenaar. Bepaalde extra kosten die uit een dergelijke schade voortvloeien zijn gedekt. Kosten voor voedsel worden echter nooit 100% vergoed omdat u thuis of onderweg ook deze kosten zou moeten maken. Het is gebruikelijk om dan het grootste deel van deze kosten te vergoeden (maar dus niet 100%). Op ons aanbod om de kosten voor het eten alsnog volledig te vergoeden bent u helaas niet meer op in gegaan.
Via e-mail schade gemeld met foto’s en goed geholpen
Bedankt voor dit prachtige cijfer! Vriendelijke groet, het Schadeteam
Het is dat ik een veel betere prijs heb gekregen voor mijn verzekeringen, anders was ik zeker gebleven.
Jammer dat u bent overgestapt maar toch fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. vriendelijke groet, het Schadeteam
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.