Het was makkelijk om de schade in te dienen. Kreeg snel en positief antwoord.
Probleem werd rustig aangehoord. Daarna kort en correct samengevat. En afhandeling van de schade ging ook snel en zonder oponthoud.
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Afhandeling ging goed. Begeleiding en nodige gegevens waren duidelijk.
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Alles was goed en duidelijk, claim snel en eenvoudig ingediend en opgelost.
Fijn om te vernemen dat u onze service zo goed heeft ervaren. Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Noodhulp buiten kantoor tijden was ronduit slecht. Ze wisten niet eens of schade aan dak vergoed wordt en of ik zelf al een dak dekker mocht bellen. Tijdens kantooruren wel meteen terug gebeld met de juiste informatie. Snelle service snelle uitbetaling.
Krijg ik eindelijk een bevestiging dat ik afspraak maken met een betreffende bedrijf duurt ook zo lang
Prima geregeld via woongarant. Alleen de schade afwikkeling met de externe partij duurde wat lang. Maar al met al na een tijdje alles prima opgelost.
indienen was makkelijk en de schade is vergoed zoals wij hadden gehoopt
Schade snel en goed afgehandeld
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Uitstekend geholpen en een snelle afhandeling
Dankuwel voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
-
Prima afgehandeld
Na het melden van een schade op doormiddel van een online schade formulier Een snelle en professionele afhandeling van de schade.
Wauw, dankuwel voor uw beoordeling! Een professionele dienstverlening staat bij ons erg hoog. Fijn om te vernemen dat u dat ook zo heeft ervaren. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Vriendelijk, snel en professioneel geholpen. Ik zou Woongarant zeker aanraden.
Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat u onze service zo goed heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Woongarant
ik heb tot nu goed ervaring. vriendelijke mensen. alles duidelijk uitgelegd.
Ik werd goed en snel geholpen. Geen moeilijk gedoe, gewoon alle gegevens opsturen en het werd geregeld.
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Werd goed en snel te woord gestaan. Via een link kon ik eenvoudig de schade melden. Na inschakelen schade expert was de schade anel uitbetaald
Mooi cijfer, Dankuwel! Fijn om te vernemen dat uw schade snel en naar wens is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Op 26 december ruitschade opgelopen door vuurwerk. Meteen gebeld. Echter geen contact geweest van de glaszetter. Zelf maar ruit dicht gezet met hout. Pas op 2 januari ben ik gebeld om een locatie bezoek te doen. Ruit is vakkundig ingemeten. Levering nieuw ruit duurde langer dan aangegeven. Afspraak voor vervanging wordt door hun gemaakt, zonder overleg met klant. Afspraak moeten verzetten i.v.m. Andere afspraak. Uiteindelijk hebben hun weer zonder contact de afspraak verzet.
Beste Chris, Wat jammer dat u ontevreden bent met de snelheid en de service van de Glaslijn. Helaas kunnen wij als Woongarant hier niets aan doen; onze hulpcentrale regelde voor en namens u een hersteller van de Glaslijn op uw eigen verzoek. De contacten liepen vervolgens rechtstreeks tussen u en de hersteller. Wij waren niet op de hoogte dat er vertragingen waren opgetreden. Inmiddels heeft de hersteller een reactie naar u gezonden. Tevens werden excuses aangeboden aan u. Wij hopen dat daarmee de zaak voor u alsnog naar tevredenheid kan worden afgesloten.
We vonden dat onze schade snel opgepakt werd, een deskundige werd ingeschakeld en de betaling werd snel en gemakkelijk afgewikkeld.
Snel geregeld
Schade veroorzaakt door de zware onkunde van Woonsqaure banken BV. Deze had hier enkel over te melden dat we het maar lekker uit moesten zoeken zelf. Gelukkig was de afhandeling zo geregeld bij Woongarant. Deze schade is netjes hersteld door een kundige jongeman. Zou de schade niet eens meer kunnen aanwijzen... Woongarant heeft tot nu toe mijn vertrouwen.
Vraag werd snel opgepakt en snel afgehandeld. Erg vriendelijk en klantgericht.
Zie hierboven
Schade aan het scherm van de iPad is keurig betaald na het aanleveren van informatie.
Nette service, duidelijke uitleg,
Anna Paulownastraat 95
2518 BC Den Haag
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.