Wat ik zeer heb gewaardeerd is de open en eerlijke communicatie met de schade expert. Deze expert was erg duidelijk en mijns inziens ook fair...ik wist niet wat allemaal vergoed zou worden, maar de veroeding voelt goed en het gedeelte dat niet werd vergoed is eigenlijk wel begrijpelijk. Hierdoor blijf ik klant...we moeten er beide mee door kunnen
Klantvriendelijk, eenvoudig schade indienen, vlotte uitbetaling.
Makkelijk in te dienen. Snelle reactie en afhandeling
Uitgekeerde bedrag viel tegen
Policy wording is somewhat unclear and there are grey areas. But the staff at woongarant is helpful and very responsive. I can confidently speak about the ones who dealt with my case. My overall experience with the Woongarat team is very positive!
De schade werd opgenomen en in orde gemaakt
Snel contact, goede communicatie en passende oplossing voor de schade!
Goede afhandeling! Tip: Bereikbaarheid via mail duurt lang. Misschien via een replay dat het lang duurt.
Goede afhandeling van het schadegeval. Reactie via online formulier duurde 5 dagen, dat mag sneller.
Geen gezeur maar word gelijk geholpen en is ook allemaal netjes afgewerkt als je de gevraagde documenten aanlevert. Tenminste nog een verzekering die het gewoon regelt zonder te proberen om eronderuit te komen. Super!
Informatie krijgen over wat te doen in geval van schade is eenvoudig, ze helpen ons om de claim zonder problemen in te dienen en de responstijd is supersnel
Schade melden ging goed en snel. Mijn schoonmoeder is benaderd voor verdere afhandeling en moest dezelfde documenten nogmaals aanleveren, denk aan foto’s. Deze had ik al geupload en zouden in het dossier aanwezig moeten zijn. Schade rapport ingediend. Er werden veel andere documenten gevraagd, zoals aanschafbon, en dergelijke.
Aangegeven dat schade is ontstaan bij de buren, waardoor wij lekkage kregen in het toilet. Deze schade werd niet verhaald op hun., maar werd geregeld via onze inboedel, wat ons nu eigen risico kost. ( 150 euro )
Beste Marieke, Bedankt voor uw beoordeling! Inmiddels hebben we verscheidene malen gepoogd om contact met u op te nemen omdat er kennelijk sprake van een misverstand is. Het was ons niet bekend dat u wenste dat wij voor u uw eigen risico of schade zouden verhalen. Dit is namelijk niet gebruikelijk. Op ons aanbod om dit (onder voorwaarden) alsnog voor u op te pakken mochten wij helaas geen reactie meer ontvangen. Mocht u alsnog de mogelijkheden willen bespreken, kunt u contact met ons opnemen.
Makkelijke wijze indienen schade formulier. Opgepakt en afgehandeld door Woongarant.
Bedankt voor dit cijfer en de tijd die u heeft besteed om ons te beoordelen. Met vriendelijke groet, Woongarant
Snel en goed geholpen
Bedankt voor dit prachtige cijfer! Vriendelijke groet, Woongarant
Aanvraag, afhandeling, uitbetaling allemaal super snel. De enige verbetering zou een persoonlijk contact zijn.
Als men een schade heeft die in de cijfers loopt vind ikbhet slecht dat het enigste contact wat je hebt de schade expert is. Die vervolgens ook nog een belachelijke taxatie verricht. Als je dan om verduidelijking vraagt hoe hij tot die taxatie komt is het antwoord ik ben gebonden door de verzekeraar. Het is toch raar dat als er verschillende muren in een ruimte schade hebt je alleen daar waar er schade is die ook vergoed krijgt. De andere wanden niet. Dus je hebt na hetvschilderen een kleur verschil met de andere wanden. Daar betaal je dan al die jaren premie voor. Het is altijdhetzelfde verhaal. Als men een verzekering kan afsluiten ben je de Koning, maar op het Als je een keer aanspraak wil maken op vergoeden zijn we niet thuis.
Beste heer Muijsers, Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen naar aanleiding van een recensie. Nogmaals onze dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie in te vullen. Kort samengevat hebben wij u uitgelegd dat bij onbeschadigde wanden wij kleurverschil meestal niet zien als schade (uitzonderingen daargelaten); die onderdelen zijn immers niet beschadigd. Zeker bij geverfde wanden kan men doorgaans exact de juiste tint laten mengen zodat er geen kleurverschil is met de onbeschadigde wanden. Uw opmerking over 'niet thuis geven' als u een keer schade heeft kunnen wij niet plaatsen. Wij hebben de beschadigde onderdelen volledig aan u vergoed. Tevens heeft u daarvoor regelmatig succesvol een beroep op uw polis gedaan. Ook in de toekomst zijn wij u graag van dienst!
Snel, duidelijk, volledig! Top!
Prima
Ik werd goed geholpen, medewerkers waren met me wel meedenkend.
Door snelle afhandeling kon in mijn apparaat weer snel gebruiken
Goed berijkbaar an de telfoon en goed en duidelijk geholpen. Helaas duurde het lang voordat we antwoord kregen, en toen moesten wij eerst zelf het toestel laten repareren. Wel het heele bedrag voor de reparatie terug gekregen, en heel snel op de rekening naadat wij de factuur instuurden.
Verliep soepel goed geholpen
Vriendelijke mensen aan de telefoon Goed geholpen.
Met mijn vraag wat schade betrof duidelijke aanwijzing gekregen hoe te handelen. Aanvraag werd aanvaard en na reparatie rekening ingediend en werd snel uitbetaald. Zéér tevreden!
Anna Paulownastraat 95
2518 BC Den Haag
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.