Nadat we op ons huidige adres zijn gaan wonen ontstond er lekkage wat mogelijk al langer aanwezig was. In eerste instantie wilde men niets vergoeden maar wij en onze aannemer bleven volhouden want we vonden dat dit niet eerlijk was. Uiteindelijk is het toch vergoed.
Duidelijk proces, communicatie en snelle afhandeling.
Schade snel uitbetaald aan school :)
Afhandeling schade kapotte ruit in binnendeur is vlot en correct afgehandeld.
Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn dat uw schade snel en goed is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Woongarant
Na indienen schade is dit snel en netjes afgehandeld
Makkelijk de schade in te dienen. En snellen en goede afhandeling.
Snelle vakkundige afhandeling van de schade.
Daar doen wij het voor! Heel erg fijn dat u ons zo positief beoordeeld. Dankuwel! Met vriendelijke groet, Woongarant
Prima
Nadat onze tv gesneuveld was door een opengewaaid raam contact opgenomen met Woongarant. Alles was vervolgens snel geregeld en geld stond binnen 3 dagen op onze rekening
Mijn dochter had mijn laptopscherm kapotgemaakt waardoor ik via mijn inboedelverzekering de scherm kon laten repareren. Helaas kreeg ik niet het gehele kostenplaatje vergoed wegens een paar jaar oude laptop maar een grote deel wel. Verder is de communicatie via email en houden aan de aangegeven tijden om te beoordelen en uitbetaling heel goed gegaan. Ik ben zeer tevreden over mijn eerste ervaring met Woongarant.
Goede communicatie, snel en netjes afgehandeld.
Iedere keer als je nieuwe info stuurt wordt gewoon weer 5 dagen wachttijd gebruikt. Als er dan iets niet klopt of er nog een verdere vraag wordt gesteld wordt dit niet meteen opgevolgd maar als nieuw gezien
Wij hebben extra kosten gemaakt ivm een uitvallende treinen. Zonder problemen vergoed.
Duidelijk, direct en oplossingsgericht
Prima en snel gegaan Snelle reactie op mail. en snel bericht dat het wordt vergoed en snel uitbetaald
Snelle behandeling en uitbetaling van de schade ook snel! Erg tevreden!
Ik ben te vreden met woongarant vezekering.
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Na melding glasschade heeft woongarant het hele traject van A tot Z volledig voor ons geregeld.
Wij doen inderdaad onze uiterste best om onze klanten te helpen bij het voordoen van een schade dus super goed om te vernemen dat u dat ook zo heeft ervaren. Bedankt voor uw positieve reactie. Met vriendelijke groet, Woongarant
Zeer tevreden met de snelle en professionele afwikkeling van onze schade. Daarnaast was CED als schade expert uitermate professioneel en meedenkend in de afwikkeling. Al met zeer tevreden als klant.
Super bedankt voor dit mooie cijfer!! Met vriendelijke groet, Woongarant
professioneel in in de afname van de hulpvraag maar geen daadkracht bij de uitvoering
Beste mevrouw, Bedankt voor het invullen van een recensie. Gezien uw negatieve ervaring hebben wij contact met u opgenomen om na te gaan wat er niet goed is gegaan en/of er mogelijkheden zijn om deze negatieve ervaring om te zetten naar een positieve ervaring. Helaas bent u, ondanks meerdere contactpogingen, niet meer bij ons op de zaak teruggekomen. Hopelijk kunnen wij u bij een volgende schade wel naar tevredenheid van dienst zijn !
Ongelukje met de Ipad van mijn zoontje gehad. Schade snel beoordeeld en afgehandeld door Woongarant. Was de eerste keer dat ik een beroep heb gedaan op de verzekering en ben bijzonder positief. Geen gedoe of moeilijke documenten invullen maar gewoon snelle behandeling en afhandeling via de e-mail. Top!
Wat een prachtige beoordeling. Bedankt voor de positieve feedback. Vriendelijke groet, Woongarant
Snelle reactie en fijne oplossing
Wat fijn om te horen. Goed om te lezen dat u het als positief ervaren heeft. Vriendelijke groet, Woongarant
Eerst telefonisch contact gehad over de (water) schade hierna contact via de mail er werd duidelijk gecommuniceerd, snelle reactie en het afhandelen van de schade ging vlot ook de uitbetaling van de schade was snel geregeld.
Na water ongeval woonkamer, ons gerustgesteld behandeld en verder geholpen in het vervelende proces
Vlot geholpen en binnen een maand mijn geld gekregen om de schade te herstellen van de beschadigde Ipad.
Anna Paulownastraat 95
2518 BC Den Haag
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.