.
Bedankt voor de positieve feedback. Met vriendelijke groet, Woongarant.
Ik ben gewoon goed en snel geholpen zonder al te moeilijk gedoe.
We zijn tevreden over de verzekering en het feit dat de kosten die we gemaakt hebben voor de schade volledig vergoed zijn. In het proces hiertoe ben ik door de meeste medewerkers vriendelijke te woord gestaan en ze hebben mij goede uitleg gegeven. Na het bespreken van de stappen kreeg ik terug gekoppelt dat ik die dag of uiterlijk de ochtend daarna iets zou horen, maar dit gebeurde niet. Toen ik die middag zelf belde gaf de medewerkster aan dat een collega van haar dit nooit gezegd zou kunnen hebben (kortom ik zou daarover niet eerlijk zijn), omdat het proces na indienen vijf dagen in beslag neemt. Ik heb dit gesprek als onprettig ervaren.
Prima afgehandeld!
Fijn dat u ons als positief heeft ervaren. Bedankt voor het mooie cijfer! Groet, Woongarant.
We zijn snel geholpen met onze hulpvraag, aanvraag ging gemakkelijk, het besluit en de uitkering van woongarant kwamen snel.
Goed om te horen. We doen ons best om alle schades zo snel mogelijk af te handelen. Bedankt voor het invullen van dit onderzoek! Groet, Woongarant
Duidelijk en heldere communicatie. Helaas werd niet het gehele bedrag vergoed I.v.m. eigen risico.
De afhandeling was correct en naar tevredenheid, maar de reacties kwamen wel erg traag. Dus de snelheid had beter gekund.
Ik heb paar keer contact gehad. ze zijn goed uitgelegd. ze hebben goed behandeld.
Onze ervaring met woongarant is goed. Ze laten snel weten of ze akkoord gaan met de aangegeven klacht. We zijn weggegaan omdat we alle verzekeringen bij 1 instantie onder wilde brengen.
Na een voor mij moeizame start van de procedure (het aanleveren van de offerte, de foto's, de rekening) is de claim toch netjes afgehandeld.
TV was kapot gegaan doordat zoonlief er iets tegenaan gooide en was verrast dat we het allemaal vergoed kregen.
Beste Inge, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Wanneer alles duidelijk is kunnen we het inderdaad snel afhandelen. Vriendelijke groet, Woongarant.
Zie boven.
Bedankt voor dit mooie cijfer! Daar doen we het voor! Vriendelijke groet, Woongarant
Wij hadden glasschade, en in dezelfde tijdsperiode ook waterschade ten gevolg van dak lekkage. Woongarant heeft na deskundig onderzoek besloten om beide, na deskundige schade expertise, zonder moeilijke protocollen beide te vergoeden. Dit alles gebeurde vlak na het overlijden van mijn man, in een periode die al enorm zwaar en moeilijk was, en het was erg prettig om de hulp en steun van Woongarant hierbij te mogen ervaren. Nogmaals van harte bedankt lieve mensen van Woongarant!! Ans Domen-Koch
Mijn ervaring met Woongarant is dat ze weinig behulpzaam zijn. Bedankt voor de melding en zoek verder maar uit wie bij ons aangesloten is om de schade te herstellen..
Beste Ilse, Onze dank voor het invullen van een recensie. Omdat u niet tevreden was over de behandeling van deze schade hebben wij meerdere keren contact met u opgenomen. Helaas hebben wij van u geen reactie ontvangen. Hierdoor kunnen wij u niet verder helpen, en/of de zaak nader toelichten. Wij hopen dat u naar aanleiding van dit bericht alsnog contact op wil nemen.
Goed en vlot geholpen
Werd vriendelijk geholpen aan de telefoon. Zeer snelle reactie en uitbetaling.
Fouten bij het berekenen van de afhandeling uitbetalen, voorbeeld twee keer eigenrisico bedrag af houden , komt na bellen wel goed maar hoeft niet als beter leest , dit krijg ook te horen als je iets denkt dat gedekt is , en blijkt niet gedenkt te zijn dan wordt er gezegd door verzekeraar u heb de kleine lettertjes niet goed gelezen ,
De aanleverstukken zijn soms lastig als je met 2e hands artikelen zou kunnen werken.
Fijn contact met de mensen op kantoor, duidelijke afhandeling. Op basis van wat kan en mag. Gehoord voelen en de juiste informatie krijgen. Schade is al rot genoeg. Fijn dat mensen meedenken en je helpen wanneer je niet weet hoe of wat rondom je schade.
Prachtig cijfer! Bedankt voor de aanbeveling. Vriendelijke groet, Woongarant.
Nadat ik.de schade gemeld heb en de gegevens zoals de offerte van de schade had opgestuurd is de afwikkeling en betaling super snel afgehandeld. Binnen 2 weken alles afgerond. Wij zijn super tevreden.
Prima geen op of aanmerkingen.
Schade aan meterkast gehad, door vakantie nota later ingediend dan gepland. Schade gehonoreerd, snelle en constructieve afhandeling.
Ik had waterschade deze ingediend en kreeg goede hulp van uit klanten service. Daarna het schema aangehouden van wat ik moest doen en werd daarna uitbetaalt in wat de schade nu kosten.
Bedankt voor dit prachtige cijfer! Daar doen we het voor. Vriendelijke groet, Woongarant
Het koste wel even tijd om alle bewijsstukken waarom gevraagd werd bij elkaar te zoeken, maar ik vind dat de schadebehandelaar secuur te werk is gegaan. Ik heb niet alles vergoed gekregen, maar de behandelaar heeft dat in het besluit goed uitgelegd en ik begrijp waar het vandaan komt (ook al klopt het niet helemaal).
Na melding goed geïnformeerd en overeenkomstig afgehandeld.
Anna Paulownastraat 95
2518 BC Den Haag
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.