Filters

10

Uitstekend

Goed geholpen met de afhandeling van een schade claim. Duidelijke instructies en uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Prima en snelle afwikkeling

Op basis van de mij aangeleverde stukken hebben jullie als snel en naar volledig tevredenheid afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Goed ontvangen, snel behandeld.

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Zeer goed

Nadat ik bij tussenpersoon schade heb gemald na lekkage, kreeg ik na overleggen foto's en geschat herstelbedrag binnen zeer korte tijd het geld op de rekening gestort. Hierdoor hebben we de zichtbare schade door een professioneel schilder laten repareren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Super service!

Zowel in de afhandeling van wijzigingen m.b.t. onze polis als in schade afhandeling ben ik zeer vlot en vriendelijk geholpen. Wij zijn erg blij met Woongarant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Super

Mijn vragen werden altijd beantwoord en hoefde ook niet te lang te wachten op antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Gemakkelijk en volledig naar tevredenheid afgehandeld

Het melden van de schade was simpel zowel de telefoon, als de website. Na telefonisch contact over het verloop is de verdere afhandeling via email gegaan en naar volle tevredenheid verder afgehandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima geregeld

Prettig en snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Zorgen overgenomen, maar erg weinig communicatie.

In het begin van het proces ontving ik een e-mail dat ik niks hoefde te doen en dat alles door de verzekering opgepakt zou worden. Enkele maanden later ontving ik bericht dat alles afgehandeld was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Correcte afhandeling van de schade

Netje en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
1

Bestolen door jullie

150 euro eigen risico wat nergens in de polis voorwaarden stond. 10 jaar lang betaald en dan na 10 jaar, 1 schade en zo een naaistreek uitvreten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Snelle en goede afhandeling van zaken

De behandeling vanuit woongarant is duidelijk en vlot qua afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

iets meer duidelijkheid vooraf zou fijn zijn

Tijdens het weekeind schade aan een dure ipad-pro. volgens de website 24/7 bereikbaarheid, dus zaterdag gebeld. Zeer vaag telefoongesprek: geen gegevens voorhanden, dus we konden niets. Niets. Niets? Verder zoeken op de website. Andere tekst, andere telefoonnummer. Gebeld. Zelfde gesprek met dezelfde persoon: geen gegevens voorhanden, dus we konden niets. Niets. Niets? Nog maar eens op de website. Heeeee we kunnen de schade online melden! Als die medewerker dat nou gezegd had en dat iets duidelijker op de site had gestaan.... Schade gemeld, gevraagde foto's bijgevoegd. Al snel reactie: ja maar er moeten meer foto's bij. Goed hoor, maar dat had je dan ook even op de website kunnen zetten, toch? En daarna razendsnel geregeld en betaald. Dat was dan weer fijn. Onderstaande scores zijn dus een weging van de verschillende contactmomenten in het weekeinde, op de website en met de schadebehandelaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Vlotte en correcte schadeafhandeling

Schade is gemakkelijk te melden. Snel reactie ontvangen en het schadebedrag werd vlot uitbetaald. Herstelkosten vielen iets hoger uit, maar werden netjes vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goed geholpen

De communicatie via de telefoon was goed. Per email kon het wat personelijker en gedetailleerder. Deze waren vrij standaard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Geregeld!

Prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
7

professioneel

Natuurlijk is het fijn dat we de kosten vergoed hebben gekregen. Zoals het is opgepakt en het contact Vonden wij heel netjes. Op zich was het ook snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Ik ben netjes geholpen

Het heeft even geduurd en er waren haken en ogen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Top service

Ik werd snel geholpen. Duidelijke communicatie en komen afspraken na. Echt heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goede hulp en ondersteuning, maar het proces zou wel wat sneller kunnen.

Ik ben goed geholpen en het probleem is verholpen. Het heeft wel wat langer dan een maand geduurd voordat alles rond was. Dat zou wel wat sneller mogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Gewoon prima. Vlotte afhandeling

Via internet schade gemeld. Ondanks dat ik geen aankoopintentie meer had toch keurig vergoeding gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

uitstekende service

prima afhandeling van mijn ingediende schadeclaim

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Een top service

Na het aanmelden van een schade werd ik er na enkele maanden op geattendeerd dat ik nog geen declaratie had ingediend (de werkzaamheden werden uitgesteld ivm personeels en materiaal gebrek). Na het insturen van de factuur werd deze supersnel uitbetaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
1

Repairs took 2 years to complete - no communication, no coordination

Terrible service from Woongarant. It took two years (!) for repairs to be finalized, and only because I followed up with RWRepair and Schadeherstel Bergen myself. Woongarant did absolutely nothing to coordinate the work and was very poor in their communications. If I had not made dozens of phone calls and written dozens of emails to the contractors, the water pipe would still be leaking. Extremely disappointing. The service from Woongarant was so bad that an independent specialist had to get involved to compel Woongarant to do their job. Even after two years, we are still waiting on compensation for damages caused by one of the contractors.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Anna Paulownastraat 95

2518 BC Den Haag

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.