Goed geholpen met de afhandeling van een schade claim. Duidelijke instructies en uitleg.
Op basis van de mij aangeleverde stukken hebben jullie als snel en naar volledig tevredenheid afgewikkeld.
Positief
Nadat ik bij tussenpersoon schade heb gemald na lekkage, kreeg ik na overleggen foto's en geschat herstelbedrag binnen zeer korte tijd het geld op de rekening gestort. Hierdoor hebben we de zichtbare schade door een professioneel schilder laten repareren.
Fijn dat u zo tevreden bent! Bedankt voor de 10! Vriendelijke groet, Woongarant
Zowel in de afhandeling van wijzigingen m.b.t. onze polis als in schade afhandeling ben ik zeer vlot en vriendelijk geholpen. Wij zijn erg blij met Woongarant.
Bedankt voor deze 10! Fijn dat u de tijd heeft gevonden om enquête in te vullen. Vriendelijke groet, Woongarant
Mijn vragen werden altijd beantwoord en hoefde ook niet te lang te wachten op antwoord.
Wat een mooi cijfer! Fijn dat we u goed geholpen hebben. Vriendelijke groet, Woongarant
Het melden van de schade was simpel zowel de telefoon, als de website. Na telefonisch contact over het verloop is de verdere afhandeling via email gegaan en naar volle tevredenheid verder afgehandeld!
Prettig en snel geregeld.
In het begin van het proces ontving ik een e-mail dat ik niks hoefde te doen en dat alles door de verzekering opgepakt zou worden. Enkele maanden later ontving ik bericht dat alles afgehandeld was.
Netje en correct
150 euro eigen risico wat nergens in de polis voorwaarden stond. 10 jaar lang betaald en dan na 10 jaar, 1 schade en zo een naaistreek uitvreten.
Beste meneer Schneider, Uw reactie kunnen wij niet geheel plaatsen. Wij zullen via een andere weg inhoudelijk op uw beoordeling reageren en zouden het op prijs stellen als u onze dienstverlening opnieuw zou willen beoordelen. Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
De behandeling vanuit woongarant is duidelijk en vlot qua afhandeling
Tijdens het weekeind schade aan een dure ipad-pro. volgens de website 24/7 bereikbaarheid, dus zaterdag gebeld. Zeer vaag telefoongesprek: geen gegevens voorhanden, dus we konden niets. Niets. Niets? Verder zoeken op de website. Andere tekst, andere telefoonnummer. Gebeld. Zelfde gesprek met dezelfde persoon: geen gegevens voorhanden, dus we konden niets. Niets. Niets? Nog maar eens op de website. Heeeee we kunnen de schade online melden! Als die medewerker dat nou gezegd had en dat iets duidelijker op de site had gestaan.... Schade gemeld, gevraagde foto's bijgevoegd. Al snel reactie: ja maar er moeten meer foto's bij. Goed hoor, maar dat had je dan ook even op de website kunnen zetten, toch? En daarna razendsnel geregeld en betaald. Dat was dan weer fijn. Onderstaande scores zijn dus een weging van de verschillende contactmomenten in het weekeinde, op de website en met de schadebehandelaar
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zullen uw tip meegeven aan onze alarmcentrale. Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Schade is gemakkelijk te melden. Snel reactie ontvangen en het schadebedrag werd vlot uitbetaald. Herstelkosten vielen iets hoger uit, maar werden netjes vergoed.
Bedankt voor dit mooie cijfer en de tijd die u heeft genomen om ons te beoordelen. Fijn dat u het als uitstekend heeft ervaren! Vriendelijke groet Woongarant
De communicatie via de telefoon was goed. Per email kon het wat personelijker en gedetailleerder. Deze waren vrij standaard.
Prima geregeld
Natuurlijk is het fijn dat we de kosten vergoed hebben gekregen. Zoals het is opgepakt en het contact Vonden wij heel netjes. Op zich was het ook snel afgehandeld.
Het heeft even geduurd en er waren haken en ogen
Goede service
Ik werd snel geholpen. Duidelijke communicatie en komen afspraken na. Echt heel tevreden!
Ik ben goed geholpen en het probleem is verholpen. Het heeft wel wat langer dan een maand geduurd voordat alles rond was. Dat zou wel wat sneller mogen.
Via internet schade gemeld. Ondanks dat ik geen aankoopintentie meer had toch keurig vergoeding gekregen
prima afhandeling van mijn ingediende schadeclaim
Na het aanmelden van een schade werd ik er na enkele maanden op geattendeerd dat ik nog geen declaratie had ingediend (de werkzaamheden werden uitgesteld ivm personeels en materiaal gebrek). Na het insturen van de factuur werd deze supersnel uitbetaald.
Terrible service from Woongarant. It took two years (!) for repairs to be finalized, and only because I followed up with RWRepair and Schadeherstel Bergen myself. Woongarant did absolutely nothing to coordinate the work and was very poor in their communications. If I had not made dozens of phone calls and written dozens of emails to the contractors, the water pipe would still be leaking. Extremely disappointing. The service from Woongarant was so bad that an independent specialist had to get involved to compel Woongarant to do their job. Even after two years, we are still waiting on compensation for damages caused by one of the contractors.
Thank you for your review. We are sorry to hear that you are not satisfied. The moment your damage is repaired by the damage repair service, the contacts go directly through them. We have therefore evaluated your damage with the parties involved. Due to the fact that multiple claims had occurred at your address, the settlement of your claim took more time. Unfortunately, after completing your damage, it turned out that some damage had been caused by the contractor. This has now been repaired by the contractor and we hope, despite the long period, your damage has been repaired to your satisfaction. Kind regards, Woongarant Volmacht
Anna Paulownastraat 95
2518 BC Den Haag
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.