Er leek niet echt geluisterd te worden. Ik kreeg een soort van de schuld van de lekkage
Ik ben tevreden. De help en de contact persoon waren vriendelijke.
Vooral aandacht voor al hetgeen er niet gedekt is.
Geachte mevrouw Gildhuis, Fijn dat u de moeite heeft genomen om een recensie te plaatsen ! Wij herkennen ons echter totaal niet in de door u toegekende cijfers. In dit geval hebben wij telkens als er informatie bekend werd vlot gereageerd. Het ging in deze om een lekkage van uw dak. Dat was een ouder dak dat door onbekende oorzaak was gaan lekken. Als iets uit zichzelf kapot gaat is dat lang niet altijd verzekerd. Zo ook in dit geval. De gevolgschade door het water dat binnenstroomde hebben wij direct betaald. Hopelijk kunnen wij bij een toekomstige schade de zaak wel naar tevredenheid regelen voor u.
Zeer goed
Goed contact en vriendelijke gesprek en begeleiding door de medewerkers. Snelle afhandeling en uitbetaling. Onze complimenten en onze dank voor alles!
Ze reageren snel. Doen niet moeilijk en lossen het probleem snel en eerlijk op.
Ik ben goed geholpen
Uitstekende service, Telefonisch en per mail vlotte duidelijke communicatie, meedenkend en oplossinhsgericht.
Het probleem met de schade is op een correcte en snelle manier afgehandeld. Gewoon het protocol gevolgd zoals gevraagd door de verzekering.
Aangenaam contact, korte lijnen, goede service
Werd goed geholpen en er werd vergoed zoals verwacht
prima gesprek met de man die namens de verzekering kwam kijken en een snelle afhandeling daarna
Zoals ik al bovenin aangaf. Ik ondervind een prettige samenwerking. Gelukkig hoeven we weinig gebruik te maken van onze verzekering maar deze keer wel. Mail gestuurd, snelle terugkoppeling van akkoord. Gezien de zomervakantie duurde het herstel langer. Nog vanuit jullie een herinnering ontvangen. Helemaal prima. Ook na insturen van het herstel snelle reactie terug. Zo prettig.
Snel, makkelijk, zonder gedoe
Goede bereikbaarheid, vriendelijke benadering en duidelijke antwoorden op vragen. Afhandeling van de schade verliep vlot en zonder problemen.
Klantvriendelijkheid prima. Geen gezeur, snelle uitbetaling van schadebedrag na indiening van de rekening.
Andere bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
Er is een duidelijke communicatie. Uiteraard ben ik blij dat mijn claim is gehonoreerd en het schadebedrag is vergoed Wat mij wel stoort is dat u in de brief waarin u aangeeft tot betaling over te gaan de volgende zin plaatst: Wij verzoeken u om maatregelen te nemen zodat in de toekomst een schade zoals deze voorkomen wordt. Wij moeten u er daarbij op attenderen dat mocht er in de toekomst een soortgelijke schade ontstaan waarbij blijkt dat u geen maatregelen heeft getroffen, dan kunnen wij geen dekking verlenen voor de ontstane schade. Alsof ik zit te wachten op nog een dergelijke schade. En dat er gesteld wordt als het weer gebeurd dan........ Dit soort tekst hoeft niet naar iemand die bijna nooit een claim neerlegd, de gevraagde documenten snel aanlevert en eerlijk is wanneer er gevraagd wordt om een reden.
Vragen worden netjes beantwoord, alles netjes afgehandeld.
Vlotte afhandeling met een check vanuit de verzekering over de schademelding (zeer terecht om fraude te voorkomen).
na een schade voel je je onthand en weet je niet goed wat te doen. woongarant zorgde voor snelle en adequate noodhulp en ook de verdere afhandeling verliep soepel
Goed!
Na het melden van mijn schade is er snel contact met mij opgenomen en is alles netjes afgehandeld.
Wij hebben op 11 december 2021 de schade gemeld.Midden Juli pas enigszins gereed. verschillende herstel bedrijven die de snelheid en communicatie en tevens de herstel afspraken niet ten goede komen. 2xVerkeerde onderdelen. Offertes die vergeten worden door gestuurd. enz geen aanrader
Beste Ramon, Fijn dat u de tijd heeft genomen om een recensie in te vullen! Helaas was uw beleving niet positief. Wij hebben inmiddels contact met u en de hersteller opgenomen en uitgezocht wat er precies niet goed is gegaan. De hersteller wijt de vertragingen aan de twee opvolgende schadeoorzaken en aan het wachten op herstel van de oorzaak van de schade. Bezie ik de behandeling bij Woongarant zelf, zie ik niet direct een vertraging die ons valt te verwijten. Als een verzekerde ons verzoekt om ‘ herstelservice’ zijn wij helaas ook gebonden aan een externe partij. Ook al kunnen wij niets doen aan de vertraging in dit dossier, is de vertraging natuurlijk vervelend voor u. Hopelijk kan een toekomstige schade wel naar tevredenheid worden afgewikkeld.
Ik had mijn eigen voorruit gebroken met laden. Reparatie aangevraagd bij garage, controle mailtje gekregen met logische vragen. Schade gerepareerd en afgehandeld. Prima dus. Als ik iets kritisch moet schrijven vind ik het appart of vooral vrij onhandig dat je perse of liever naar autototaal glas moet. Maar goed die doen hun werk dan wel prima.
Anna Paulownastraat 95
2518 BC Den Haag
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.