Onze schade is volledig vergoed zonder al teveel administratieve rompslomp. Fijn!
Schade naar behoren opgelost.
Via email contact gehad en dat was duidelijk, prima toon en snel. Afhandeling mbt aan te leveren documenten en te nemen acties zijn helder en redelijk. Binnen een week geld weer terug.. Gewoon netjes
Nadat ik mijn schade had ingediend verliep de communicatie snel en effectief . Na het mailen van de gevraagde nota kreeg ik het bedrag snel op mijn rekening . Wilde in eerste instantie bellen maar online verliep alles prima .
Snelle reactie online, en ook vrij snel geld overgemaakt. Dus top
Maakte me wat zorgen. Niet eerder gebruik gemaakt van de verzekering en wist niet wat ik kon verwachten. Specialist op bezoek gehad en de conclusie van hem is direct overkomen door Woongarant. Vloerenman had foutje gemaakt waardoor er meer werk nodig was…ingediend en ook geen probleem me Hartelijk bedankt Woongarant
Bedankt!
Als snel en goed gedan
Zeer tevreden.
Ging goed
Na 1 telefoontje alles via mail ingediend, Duidelijke terugkoppeling en snelle afhandeling
Keurig afgewerkt
Na het indienen van de claim heeft de medewerker van Woongarant diverse stukken opgevraagd ter onderbouwing. Na beoordeling van de stukken heeft Woongarant de zaak snel afgehandeld. Erg goed.
Leuke en professionele bediening. Behulpzaam voor de klant.
Het was voor mij onduidelijk of ik mijn schade kon claimen met mijn verzekering en daarom heb ik gebeld. De juiste optie zat niet in het keuzemenu en via een bandje werd gewezen op het online schadeformulier. Dat heb ik toen maar ingevuld in de veronderstelling dat ik vanzelf bericht zou krijgen als het niet gedekt was. Nadat ik de schade online had gemeld inclusief foto's had ik binnen 2 dagen bericht dat de schade vergoed zou worden. Direct na reparatie van de schade heb ik de factuur gemaild. Enkele dagen daarna stond het bedrag al op onze rekening.
Snel bericht en alles was zeer snel en prettig afgehandeld, wel zo fijn als je met de ellende van schade zit
Mijn goede ervaring: mijn zoon had de vlam in de pan waardoor er veel schade was aan het gasstel. Dit is zeer snel en prettig afgehandeld!! Mijn slechte ervaring: ik heb schade gemaakt aan een stoel op een vakantieadres. Ik heb daarover gebeld met Woongarant en mij werd gezegd dat ik de schade kon indienen. Het heeft veel moeite en energie gekost dit te regelen omdat het een vakantieadres in Kopenhagen betrof. Een tijdje daarna werd de claim afgewezen omdat het niet onder mijn verzekering viel volgens Woongarant. Dat hadden ze beter meteen kunnen zeggen/melden. Dat had veel gedoe gescheeld.
Het gemak van indienen en de snelle reactie van Woongarant zijn zeer zeldzaam
Ik had een schade die snel beoordeeld en uitbetaald is. Prima communicatie en afhandeling.
Goed geholpen!
Hele snelle afhandeling
Goed en snelle afhandeling
Snel en accuraat
Gedegen afwikkeling met oog voor delen van de verantwoordelijkheid van beide betrokkenen in de situatie waarbij schade was ontstaan.
Goed geholpen
Anna Paulownastraat 95
2518 BC Den Haag
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.