Filters

10

Fijn en snel geholpen

Tijdens de afhandeling en het contact met de medewerkers ben ik op tijd en op een fijne en duidelijke manier geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Zeer goed, adequate oplossing voor stormschade

Zeer goed, adequate oplossing voor stormschade. Melding gemaakt, heldere communicatie vanuit Woongarant via de e-mail, zelf nog even gebeld ook netjes en duidelijk te woord gestaan, snel duidelijke e-mail gekregen welke stukken in te sturen en daarna ook een snelle mail met de beslissing & betaling van de schade. Zeer tevreden. Wij betalen al bijna 25 jaar premie maar nu is ons duidelijk waarvoor we die premie al die tijd hebben betaald! Een kwaliteitsverzekeraar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Proffesioneel kundig en correcte afhandeling

Lekkage zonder gevolgschade, lekdetectie ingeschakeld door woongarant. Uitslag kit voeg werk vervangen. Lekdetectie betaald door verzekeraar. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle service, helemaal tevreden met de afhandeling

De reacties waren iedere keer heel snel. Zeker na het bezoek van de schade expert, sneller dan verwacht jullie reactie. En met geweldig bericht van volledige vergoeding. Daarna ook snelle uitkering. 100% tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Uitstekende service!

Snelle communicatie, realistisch en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Schade aan mijn Dacia prima afgewikkeld

Netjes geregeld, geen gezeur, geen gedoe, of het moet het dubbel invullen van de schademelding zijn (online en vervolgens ook weer op een schadeformulier). Over het geheel gewoon tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
4

Prijsstijging te groot en lastig declareren

Ik heb in de afgelopen 4 jaar nog nooit iets gedeclareerd, en nu voor het eerst in september iets moeten aangeven. Dit bleek een ontzettend gedoe te zijn wat me maanden heeft gekost. Ik kreeg de indruk dat er nogal sceptisch gekeken werd naar mijn declaratie, alsof ik fraude wilde plegen. Daarnaast is voor het jaar 2024 een enorme prijsstijging aangekondigd van bijna €10 per maand meer. Dat is nogal wat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goed!

Mijn vaatwasser was kapot door een lekkage. Dit heb ik zonder teveel gedoe vergoed gekregen. Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

snelle afhandeling, geen gezeur, snel uitbetaald

Prima afhandeling. Na het indienen (makkelijk via een webformuliertje) kwam er niet een vraag of opmerking; er werd meteen gehandeld. Uitbetaling was snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Schade correct en netjes afgehandeld

Mijn zoontje had bij zijn oma (mijn schoonmoeder) een voetbal door de ruit geschoten. Daarom kregen we (deels indirect) beide kanten van de afhandeling mee. We hebben de schade direct telefonisch gemeld en daarna op aangeven van de medewerker via internet. Er kwam telkens vlot reactie van woongarant met óf een vraag naar aanvullende informatie óf een melding van de status. Dit gebeurde naar beide partijen, en de schade werd naar tevredenheid afgehandeld. De vertraging zat bij de glaszetter die gelukkig wel snel was komen repareren, maar wat laat was met de factuur. Nadat die was ontvangen werd alles snel afgehandeld door woongarant, prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Vlot afgehandeld

Woongarant heeft vanaf het eerste contactmoment na schade helder gecommuniceerd en duidelijk aangegeven wat de vervolgstappen zouden zijn. Deze stappen zijn vlot opgevolgd en daarmee was de zaak snel opgelost. Ik ben erg tevreden over het verloop en de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Super geregeld

Super geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Fantastische service!

Het volledige bedrag is vergoed om mijn telefoonscherm te laten repareren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Wordt netjes opgepakt en bij vragen nemen de medewerkers de tijd.

Een hoede verzekeringsbedrijf die hebben mij altijd netjes geholpen en de tijd genomen bij mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Perfecte afwikkeling

Goede. Service en afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Netjes afgehandeld

Het was eenvoudig om de schade te melden en we hadden vrij snel bericht omtrent de afwikkeling. Naar tevredenheid afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Erg behulpzaam

We hadden helaas geen foto van de schade, enkel van de factuur van reparatie. Toch heeft woongarant de schade uitgekeerd gezien het de eerste keer was. Fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

De afhandeling was helder en snel.

Zonder veel correspondentie over en weer is mijn schade afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Nette afhandeling van een stormschade

Duidelijke telefonische uitleg. Duidelijke online formulieren met aanvullende vragen. Schadebedrag binnen afzienbare tijd ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
2

Slechte communicatie

Slechte service vanuit woongarant. 3 medewerkers gesproken en alle drie hadden wat anders te vertellen over de schade. Traject duurde lang zonder enige vorm van communicatie tussendoor, ik moest er zelf achteraan gaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goed

Snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle en correcte afhandeling van de schade.

Professionele afhandeling zonder nutteloze vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding N.v.t.
  • Duidelijkheid correspondentie N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Vriendelijk, snel en goed geholpen

Snelle schadeafwikkeling binnen 2 weken was het dossier afgehandeld. Super tevreden met de services!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Snel afgehandeld

..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Anna Paulownastraat 95

2518 BC Den Haag

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.