Dat er minimaal 4 mailtjes eroverheen moeten om te bewijzen dat het echt zo is en dat je dan zelf maar naar een expert vraagt vond ik niet prettig. Wij hadden nog nooit in al die jaren met jullie te maken gehad en nu wel. Nee ervaar dit als erg vervelend.
Beste Danny, Hartelijk dank voor het recenseren van de behandeling van uw schade. Helaas was u niet tevreden over de behandeling. Om die reden hebben wij het dossier opnieuw voor u doorgenomen. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om de zaak toe te lichten. Hetgeen u in uw recensie staat komt niet overeen met de stukken in het schadedossier. Wij denken dat er sprake is van een misverstand. U bent voor ons een gewaardeerde relatie en er is geen sprake van enig wantrouwen. Omdat er over een onderdeel onduidelijkheid was, hebben wij u hier vragen over moeten stellen. Nadat de zaak duidelijk was hebben wij de schade betaald. Een expert inschakelen was in dit dossier niet nodig.
Goed en snel afgehandeld.
Goed snel en duidelijk
Fijne manier van hulp bieden. Vakkundige expert.
Wauw, heel erg bedankt voor die mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Woongarant
Snel en goed
Dan weet je weer eens waarvoor je verzekerd bent.
Fijn dat uw ervaring met ons zo positief is. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Woongarant
Schade is uiteindelijk goed afgehandeld, echter de service kan een stuk beter naar mijn mening. (In vergelijking met de afhandeling van mijn vorige schademelding 8 jaar geleden).
Ben goed geholpen en de probleem is opgelost.
Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Woongarant
Netjes en vrij snel opgelost
na het melden van de inbraakschade werd eerst gevraagd hoe het met ons ging. Direct konden we een afspraak inplannen, zodat een inspecteur de schade bij ons kwam opnemen. hij leefde met ons mee en luisterde naar ons verhaal. De schade is keurig opgenomen en werd naar (behoorlijk) naar waarde vrij snel uitbetaald.
Wauw, Bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen in deze vervelende situatie. Met vriendelijke groet, Woongarant
goed
Er wordt snel gereageerd en afgehandeld.
Vond het fijn om de reparateur van de verzekering te gebruiken. Keurig afgehandeld.
Tijdens de afhandeling en het contact met de medewerkers ben ik op tijd en op een fijne en duidelijke manier geholpen!
Zeer goed, adequate oplossing voor stormschade. Melding gemaakt, heldere communicatie vanuit Woongarant via de e-mail, zelf nog even gebeld ook netjes en duidelijk te woord gestaan, snel duidelijke e-mail gekregen welke stukken in te sturen en daarna ook een snelle mail met de beslissing & betaling van de schade. Zeer tevreden. Wij betalen al bijna 25 jaar premie maar nu is ons duidelijk waarvoor we die premie al die tijd hebben betaald! Een kwaliteitsverzekeraar.
Lekkage zonder gevolgschade, lekdetectie ingeschakeld door woongarant. Uitslag kit voeg werk vervangen. Lekdetectie betaald door verzekeraar. Top!
Wauw mooi cijfer! Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Woongarant
De reacties waren iedere keer heel snel. Zeker na het bezoek van de schade expert, sneller dan verwacht jullie reactie. En met geweldig bericht van volledige vergoeding. Daarna ook snelle uitkering. 100% tevreden.
Heel erg bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, woongarant
Snelle communicatie, realistisch en klantvriendelijk
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Netjes geregeld, geen gezeur, geen gedoe, of het moet het dubbel invullen van de schademelding zijn (online en vervolgens ook weer op een schadeformulier). Over het geheel gewoon tevreden.
Ik heb in de afgelopen 4 jaar nog nooit iets gedeclareerd, en nu voor het eerst in september iets moeten aangeven. Dit bleek een ontzettend gedoe te zijn wat me maanden heeft gekost. Ik kreeg de indruk dat er nogal sceptisch gekeken werd naar mijn declaratie, alsof ik fraude wilde plegen. Daarnaast is voor het jaar 2024 een enorme prijsstijging aangekondigd van bijna €10 per maand meer. Dat is nogal wat.
Bedankt voor het versturen van uw recensie. Gezien uw opmerkingen hebben wij het schadedossier en de door u genoemde prijsstijging beoordeeld. Wij herkennen ons niet in uw omschrijving. Inmiddels hebben wij dit met u besproken. Hieronder in het kort onze reactie. Omdat er twee verschillende ruiten tegelijk werden geclaimd hebben wij aanvullende vragen gesteld. Wij gingen zeker niet uit van kwade trouw. U bent voor ons een gewaardeerde relatie. Er was in dit geval eenvoudigweg meer informatie nodig omdat de toedracht niet geheel duidelijk was. Na ontvangst van deze informatie hebben wij de schade geheel aan u vergoed. De door u genoemde enorme prijsstijging is niet correct. De premie is in het algemeen iets gestegen voor het nieuwe jaar maar met veel minder dan het door u genoemde bedrag. Het is ons onbekend hoe u aan het genoemde bedrag komt.
Mijn vaatwasser was kapot door een lekkage. Dit heb ik zonder teveel gedoe vergoed gekregen. Tevreden!
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Prima afhandeling. Na het indienen (makkelijk via een webformuliertje) kwam er niet een vraag of opmerking; er werd meteen gehandeld. Uitbetaling was snel geregeld.
Wauw mooi cijfer! Fijn dat u onze service zo goed heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Woongarant
Mijn zoontje had bij zijn oma (mijn schoonmoeder) een voetbal door de ruit geschoten. Daarom kregen we (deels indirect) beide kanten van de afhandeling mee. We hebben de schade direct telefonisch gemeld en daarna op aangeven van de medewerker via internet. Er kwam telkens vlot reactie van woongarant met óf een vraag naar aanvullende informatie óf een melding van de status. Dit gebeurde naar beide partijen, en de schade werd naar tevredenheid afgehandeld. De vertraging zat bij de glaszetter die gelukkig wel snel was komen repareren, maar wat laat was met de factuur. Nadat die was ontvangen werd alles snel afgehandeld door woongarant, prima.
Wauw mooi cijfer! Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Woongarant heeft vanaf het eerste contactmoment na schade helder gecommuniceerd en duidelijk aangegeven wat de vervolgstappen zouden zijn. Deze stappen zijn vlot opgevolgd en daarmee was de zaak snel opgelost. Ik ben erg tevreden over het verloop en de afhandeling.
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Uitstekend
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.