Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Training was zeer leerrijk, enige minpunt is dat tijdens de tests er steeds maar 1 antwoord goed gekeurd werd, terwijl er wel meerdere mogelijkheden zouden moeten zijn als correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces N.v.t.
  • Klantenservice
  • Functie: Service Desk Agent
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.
  • Functie: Werkplekomgevingsspecialist
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn ervaring is dat ik er totaal niets van snap,ik kom er gewoon niet uit,geen uitleg ik ben echt een beginneling met exel

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kon niet inloggen, maar gelijk geholpen door Lindsy, dus was het binnen enkele minuten opgelost. Zo hoort het ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod N.v.t.
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: Credit Management
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima aanbod, snel geregeld en curssussen die er toe doen tegen een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: eigenaarPrentab-ICT
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Duidelijke en goede video's die elke onderdeel toelicht van Windows 10. Er zitten oefenexamen bij waarmee je de ultieme test kunt doen voordat je aan de examen begint en goed voorbereid in kunt gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice N.v.t.
  • Functie: Servicedeskmedewerker Jr
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Niet bijzonder.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: Netwerkbeheerder
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: Woonbegeleider
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden over het aanbod en de service die alle medewerkers verlenen. Complimenten. Het bestelproces via de website is helaas nog niet zoals deze was, dat ik zelf kan inkopen en klaarzetten. Maar gelukkig is Remon altijd behuplzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: Coordinator opleidingen ICT
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vind het moeilijk om er een oordeel aan te geven. Ik ben erg blij met de cursus, ik kan er aan werken in mijn eigen tijd en tempo. Ik vond het in het begin erg moeilijk, maar nu gaat het wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: Begeleider
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

onduidelijke procedure. Zeer veel problemen met bestellen voucher, eerst niet opgestuurd, vervolgens aangemaakt via verkeerde platform. Verkeerde communicatie over mogelijke locaties examen (mocht alleen in NL, bleek uiteindelijk ook in BE te kunnen). 16 dagen na examen, nog steeds geen diploma ontvangen (dit zou na 5 dagen toekomen). Wel steeds vriendelijk en snel geholpen via de servicedesk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces N.v.t.
  • Klantenservice
  • Functie: GIS coördinator
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb aanbeveling op Nee gezet alhoewel dat moet genuanceerd worden. Deze leermethode is toch vooral gericht op zelfstudie en dat is niet zomaar voor iedereen toepasbaar. Anderzijds kan het tijd besparen doordat je het zelf kan inplannen. Een nadeel is ook dat je niet gericht vragen kan stellen. Als je lang na elkaar naar de presentatie moet kijken en luisteren naar de toch wel monotone stemmen is je concentratie veel sneller weg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod N.v.t.
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: Deskundige FMIS
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De digitale training is makkelijk te bestellen en te volgen. Ik heb niet gecommuniceerd met een trainier, dus over deskundigheid kan ik niets zeggen, tenzij jullie de man in de video bedoelen, die kwam kundig over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: Linux systeembeheerder
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod N.v.t.
  • Bestelproces
  • Klantenservice N.v.t.
  • Functie: functioneel beheerder
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De zes bij het totaaloordeel komt door de matige gebruikerservaring die ik had bij de cursus ("Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3 (exam 70-480"). Dit was een videocursus met twee nadelen. Ten eerste liep bij mij de audio vaak niet synchroon met de beelden. Wat ik ook probeerde het geluid kwam soms een halve minuut na de bij bijbehorende beelden. Enige manier was opnieuw beginnen. Vervelend maar niet onoverkomelijk. Het grootste nadeel was echter het feit dat de video niet te pauzeren was. Hierdoor was het niet mogelijk om even rustig een sourcecode te bestuderen. Zeer vervelend en niet voor herhaling vatbaar. Ik weet nog niet of nog ik een tweede cursus op deze wijze wil volgen. Tot slot was voor mij de tijd om de cursus om de cursus te volbrengen, mede door de vakantieperiode te kort. Ik had graag wat mee tijd gehad voor de proefexamens. Het is niet handig om direct met de cursus het proefexamen af te sluiten (dit zou ook bij de verkoop gezegd kunnen worden). De eerste paar maanden ben je met de cursus bezig en dus niet met de proefexamens terwijl de tijd voor de proefexamens wel al loopt. Niet handig. Beter zou zijn dat de tijd gaat lopen wanneer je de eerste keer vraag van een proefexamen hebt beantwoord. De keren dat ik met de helpdesk contact heb gehad waren prima.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod N.v.t.
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: Developer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.
  • Functie: Werkvoorbereider
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima partij, die je wel wat achter de broek aan moet zitten soms om informatie te krijgen waar je op zit te wachten. Anders dan dat zeker tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: IT Manager
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: Project Manager
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.
  • Functie: Comptia A+
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod N.v.t.
  • Bestelproces N.v.t.
  • Klantenservice
  • Functie: Functioneel beheer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De trainingen zijn goed, soms zelfs net iets te simpel. Maar als de testen dan afgenomen worden, merk ik véél te vaak dat er items gevraagd in de testen worden die niet behandeld worden in de cursussen

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: Servicedesk
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice N.v.t.
  • Functie: IB adviseur
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik volg de opleiding voor java programmeur. De cursus is heel moeilijk te volgen voor mensen die nog niets van ict af weten. Als ik opnieuw moest kiezen had ik niet voor ict trainingen gekozen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces
  • Klantenservice
  • Functie: Scientist
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb een LiveLab cursus doorlopen, ik vindt het stappenplan en de bijhorende prtsc's erg handig. Toch mis ik de achtergrond informatie waarom je bepaalde opties wel of juist niet zou moeten selecteren. Het is een beetje zoals het spreekwoord "de bel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt".

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Trainingsaanbod
  • Bestelproces N.v.t.
  • Klantenservice
  • Functie: Servicedesk Engineer

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.