Filters

9

Voelt als een liefdevolle relatie.

Eenvoudig Duidelijk Betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Optimaal gebruikersgemak

Gebruikersinterface, opmaakmogelijkheden, layout e.d. ideaal om mooie, duidelijke en goed leesbare nieuwsbrieven te maken en te versturen. En dat ook nog eens in het Nederlands!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijk maakbaar.

Gemakkelijk maakbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig programma en uitstekende service.

Je hoeft, net als ik, geen techneut te zijn om een goed verzorgde mailing te maken. De instructies zijn helder en kom je er echt niet uit, dan geeft de helpdesk je snel en duidelijk informatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn in gebruik

Ideaal om meerdere e-mails gemakkelijk en veilig te kunnen versturen naar al mijn cliënten in één keer. De testmail is fijn om te zien hoe het resultaat wordt. Ik ben er iedere keer weer heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Sympathieke uitstraling, makkelijk mee te werken. En Nederlands!

Heel plezierige software.

  • Aanbevelen? Ja
10

fijn mailsysteem

Ik ben echt tevreden over de opties voor mijn mailings van mijn bedrijf Balans voor Kinderen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Veel plezier aan het gebruik van Laposta!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima manier om nieuwsbrieven te verspreiden

Gebruiksvriendelijk en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijke aandacht met hoofdletter P

De aandacht en klantenservice van La Posta zijn net zo uitmuntend als de dienst zelf. La Posta helpt mij om mijn werk beter te kunnen doen. Dit is e-mailmarketing zoals het hoort te zijn; makkelijk, betrouwbaar en leuk!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Wel lastig dat alles opnieuw ingericht moet worden na vernieuwing van het programma

  • Aanbevelen? Ja
10

Gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden, kortom: Fantastisch!

Ik ben heel erg blij met Laposta. Het gemak waarmee je een mailing maakt en een adressenlijst, maar vooral ook de mogelijkheden die het programma biedt. Ik kies er altijd voor om zelf de vormgeving te doen en dat is heel makkelijk, maar ze bieden ook veel mooi vormgegeven sjablonen. De mogelijkheden voor de aanmeldformulieren zorgen er ook voor dat ik het voor veel verschillende dingen kan inzetten (zelfs voor aanmeldingen voor events). Naast mijn werk als (interim) communicatieadviseur, help ik vaak kleine (non-profit) organisaties en verenigingen en ik adviseer ze altijd om Laposta in te zetten. Ideaal om te communiceren met leden en donateurs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helpdesk

Snelle en accurate helpdesk

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig makkelijk mee te werken

Ik maak regelmatig een nieuwbericht en dat werkt voor mij erg handig met La Posta.

  • Aanbevelen? Ja
1

Mooi programma maar uiteindelijk toch niet

Mooi systeem, maar uiteindelijk blijkt dat men niet blij is met importeren van gegevens, ondanks dat deze uit een eigen boekhoudprogramma komen. Wanneer een API-koppeling zou zijn zou dit ook zo werken. Uitleg en contact met LaPosta is gewoonweg slecht en onbeschoft. Zeer jammer, want hier matched de mens niet met de techniek. Succes verder.

  • Aanbevelen? Nee
2

Vreselijk

Zoek even verder naar andere mailing partij (Brevo bijv.) want Laposta is prijzig en een onredelijke partij, zonder gevoel voor klantrelaties en service: Er wordt een factuur met 2x naheffing (320 EU) gestuurd na 31 mei, de datum dat een klant (eventueel) kan besluiten de dienstverlening al dan niet voort te zetten (let wel voor 100 contacten over de limiet van 5K) Ik geef aan dat wij hier niet actief gebruik van maken van de 5,1K contacten maar <5K en sowieso al beperkt gebruiken van Laposta. We hadden namelijk een tijdelijke contactlijst van 408 personen laten staan. Vervolgens wordt er voet bij stuk gehouden en geschermd met algemene voorwaarden, naheffing en natuurlijk 't verstreken opzegtermijn. Nu gaat het nog niet eens om de 160 of 320 EU extra, maar wijze waarop en de volgorde van handelen, toch vrij ergerlijk. Men kan notabene tracken dat ons verhaal klopt. Uit coulance de factuur betaald, maar alsnog met incassobureau (kosten) dreigen en de incasso-opdracht ook niet terugtrekken. Inmiddels verkennen we de opties om contract te laten ontbinden en terugvordering van kosten met jurist. Wat een treurnis.

  • Aanbevelen? Nee
9

Wij zijn zeer tevreden over de betrouwbaarheid en ondersteuning.

Zeer gebruiksvriendelijk. Bij wijzigingen en of problemen reageert de helpdesk snel en adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn programma om mee te werken!

Fijn programma, even uitzoeken hoe her werkt, maar dan prima! Veel mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tot nu zeer tevreden

Voor een kleine organisatie mag ik nu nieuwsbrieven gaan maken. Waar het nu nog via pdf gaat, wil ik dat later omzetten naar digitaal. Ik ben tot nu tevreden, omdat ik zie dat AVG technisch alles netjes gedocumenteerd wordt. Vooral de verwerking van het AVG kan nogal wat hoofdbrekens opleveren. Laposta heeft dat netjes gedocumenteerd. Ik ga eerdaags ook nog een kleine organisatie laten kennis maken met Laposta. Ik ben vooralsnog zeer tevreden en hoop dat het ook zo mag blijven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima programma om nieuwsbrieven te versturen!

Laposta is een goed functionerend en gebruiksvriendelijk programma om nieuwsbrieven mee te versturen! Het werkt geheel intuïtief en ik mis weinig functionaliteit. Gebruik het vooral om te zenden, niet om reacties te ontvangen. Fijn dat een direct reply mogelijk is, dus mijn ontvangers hebben geen “noreply”-ergernis!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Eenvoudig in te vullen en te ontwerpen. Je word stap voor stap erdoorheen geleid. Ik kan het heel erg aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fraai, helder en overzichtelijk

Het maken van een nieuwsbrief gaat snel, is overzichtelijk en levert een fraai resultaat op. Veel instelmogelijkheden. Verzenden gaat gemakkelijk, statistiek is inzichtelijk. Kortom, prima tool, en gratis (met een kleine verwijzing naar LaPosta).

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig en simpel

Voor onze huurdersbelangenvereniging een uitkomst!

  • Aanbevelen? Ja
3

Probleem met e-mailverkeer tussen Laposta en Gmail-accounts

Goedemiddag Helpdesk, Mijn naam is Mahmood Khan en ik ben voorzitter van de volkstuinvereniging VTV De Zandweg. Wij hebben momenteel een probleem met het e-mailverkeer binnen onze vereniging. Wij zijn een vereniging met 134 leden die voornamelijk via e-mail communiceren. Onze nieuwsbrieven worden verzonden via het Laposta mail systeem. Echter, een groot deel van onze leden gebruikt Gmail en ontvangt deze berichten niet. Ook mijn persoonlijke Gmail-adres ([email protected]) ontvangt geen nieuwsbrieven of facturen die via Laposta worden verzonden. Mijn vraag is: kunnen jullie onderzoeken waarom Gmail-accounts geen berichten ontvangen die via Laposta worden verzonden? Is het mogelijk om Gmail-domeinen op een whitelist te plaatsen binnen jullie systeem? Dit probleem zorgt voor grote onrust binnen onze vereniging en wij hopen dat jullie ons hierbij kunnen helpen. Alvast bedankt voor jullie aandacht. Met vriendelijke groet, Mahmood Khan Voorzitter VTV De Zandweg 0614559549

  • Aanbevelen? Nee
10

Supergemakkelijk

Vtf ggttb hhh

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Berkelkade 14-B

7201 JE Zutphen

[email protected]

Over Laposta

Met Laposta kun je professionele nieuwsbrieven versturen. Het is bovendien gratis tot 2000 relaties.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.