Zie boven
Sinds enkele jaren maak ik gebruik van de diensten van Prettig Besparen, tot mijn volle tevredenheid.
Degene die ik aan de telefoon had, gaf goede informatie. Hij gaf ook goede antwoorden op mijn vragen. Met dank
Positief
Correcte behandeling, duidelijke heldere info en mooie periodieke voordeeltjes.
We zijn op een hele prettige manier geholpen door een medewerker. Het was allemaal heel duidelijk.
Ik heb reeds enkele jaren besparingen op abonnementen verkregen. Ik vond het echter vreemd, dat blijkbaar de administratie niet geheel in orde is. Zo werd mij bij een telefonisch contact verteld, dat ik nog geen bemiddeling bij Ziggo had, terwijl ik op dat moment juist in een kortingsperiode van 3 maanden zat. Bovendien vind ik het niet prettig om telefonisch door hun benaderd te worden. Als ik dat contact wil kies ik daar zelf voor. Per email is wel in orde.
Goed overleg over hoe het meeste te besparen. Hebben al diverse mooie besparing via prettig besparen.
Als klant ben je bij dit soort aanbiedingen steeds geneigd om naar addertjes onder het gras te speuren, maar de medewerkers van PB maken op heldere wijze duidelijk hoe zij zowel jouw als hun eigen belang dienen. Op een voorkomende wijze.
prima en op vriendelijke toon gesprek
fijne samenwerking, prima resultaat
Al jaren vaste/trouwe klant. En ieder jaar goed geholpen.
Keurig terug gebeld en meegedacht aan wat mogelijk is.
Tot op heden gaat alles naar wens, ieder nog voordeel ontvangen op onze abonnementen.
ruim voldoende
Zijn uitstekend
Plezierige bejegening, niet opdringerig
Ik heb inderdaad korting gehad bij mijn internet provider. Ik kan het alleen aflezen bij de facturen die ik krijg. Maar het is onduidelijk of dat van Prettig Besparen komt. Ik zou graag wat meer openheid willen bv een jaarlijks overzicht wat er werkelijk bespaard is. Of een melding als er een besparing heeft plaats gevonden. Heb wel telefonisch contact gehad en dat was vriendelijk en behulpzaam.
Geachte heer Lambert, Bedankt voor uw reactie. Wij sturen u altijd een besparingsoverzicht per e-mail voordat de korting ingaat. Aan de hand van uw reactie hebben wij u nogmaals het besparingsoverzicht verstuurd. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd en bij vragen en/of opmerkingen vernemen wij graag van u.
Timo van Prettig Besparen regelt alles helemaal naar wens en is ook erg alert op wanneer een en ander afloopt en geeft dan op tijd aan wanneer er weer te besparen valt.
ben in het algemeen goed tevreden.
Fijn dat je telkens dezelfde persoon aan de telefoon krijgt krijgt. Je hoeft niet telkens alles opnieuw uit te leggen. Meermalen worden doorverwezen worden middels een ingewikkeld menu, daar doen jullie gelukkig niet aan. Prettig besparen en een prettig onderhoud gaan bij jullie samen.
Goed
Een prettige en ongedwongen manier van samenwerken
De onderhandelingen die Prettig Besparen voor ons doet leveren altijd een flink voordeel op!!
Prima je hoeft er helemaal niets voor te doen.
Luijbenstraat 21
5211BS 's-hertogenbosch
Prettig Besparen is er voor iedereen met vaste abonnementen. Wij vinden het niet correct dat nieuwe klanten flinke kortingen krijgen, terwijl vaste klanten meer betalen. Daarom bemiddelen wij namens vaste klanten en zorgen wij ervoor dat deze korting krijgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.