Filters

8

Fijn product, UI kan wel beter

Fijn product, maar de UI kan echt stukken beter! Borders om de witte vakken zou al enorm helpen en minder gebruik van felle kleuren.

  • Aanbevelen? Ja
2

Eerste jaren super laatste jaren super slecht

In het begin van mijn tijd de eerste jaren bij Tellow was super maar daarna zijn ze niet meer wat ze waren zoals ik net lid was geworden!! Te veel veranderingen slecht kontact en mijn ervaring bleef maar terug lopen. Jammer maar geef Tellow niet meer een goed cijfer

  • Aanbevelen? Nee
9

Top

Tellow heeft mij heel erg geholpen als startend ondernemer. In een wereld waar ik qua boekhouding en belasting niet veel begreep, hielp Tellow mij heel erg. Inmiddels gebruik ik het al 3 jaar en heb ik nooit problemen ervaren!

  • Aanbevelen? Ja
2

Je krijgt niet meer dan bij goedkopere opties. klantenservice kortaf. Kan niet betalen met CC/DC

Tellow profileert zich als een partij waarbij je de boekhouding uit handen kan geven (Tellow compleet). Ik kom zelf van moneybird, een stuk goedkoper boekhoudprogramma. Al snel kwam ik erachter dat ik precies hetzelfde moet doen als bij moneybird, maar wel stukken meer betaal. Ik was nog maar net klant en kwam erachter dat er een rekening open stond van Tellow. Deze was blijkbaar niet betaald en direct kwamen er storneringskosten bovenop. Toen ik wilde betalen kon dat echter alleen met iDeal. Met mijn zakelijke rekening heb ik geen iDeal maar een debet kaart, maar die kan ik dus niet gebruiken. Klantenservice erover gecontacteerd en ik kreeg in eerste instantie gewoon standaard antwoorden die niet eens betrekking hadden op mijn vraag. Na een aantal keer aandringen, kon de klantenservice eindelijk eens lezen wat ik had geschreven. Maar dat hielp niet, ik krijg gewoon zeer kortaf antwoorden en geen oplossingen. Enige optie is iDeal en daarmee uit, wat ik opmerkelijk vind voor een partij die iets met boekhouding doet. Ik betaal het nu dus super omslachtig met mijn prive rekening. Tot dusver een slechte ervaring en ga volgend jaar ook zeker weer weg bij Tellow, als mogelijk misschien wel eerder.

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet te bereiken

Er missen transacties in mijn boekhouding die nodig zijn om het jaar af te sluiten. Geen optie om zelf losse transacties in te voeren zoals andere boekhoudprogramma's en na een week mailen en chatberichten sturen helemaal geen reactie. Dat wordt uitstel aanvragen bij de belastingdienst, bedankt Tellow!

  • Aanbevelen? Nee
1

Geen goede service en erg onprofessioneel

Telefonisch is de organisatie niet te bereiken en ik heb 2 maanden op mijn aangifte moeten wachten. Heel onprofessioneel.

  • Aanbevelen? Nee
6

Wacht nog steeds op antwoord van het support team

Op dit moment minder tevreden ,want ik moet wel erg lang op een deel van mijn geld wachten. En dat in dit snelle tijdperk waar transactiesnelheid toch een speerpunt moet zijn. Ook heel vreemd dat van 2 dezelfde transacties binnen 1 minuut er eentje wel meteen uitgevoerd wordt en de ander al bijna 2 dagen op zich laat wachten. In dit maar ik geef het nog een kans, en heb nog hoop op een goede uitleg en verbetering. Dan wel even graag mijn mailvragen beantwoorden of in ieder geval een reactie van we komen er op terug op nemen uw vraag zsm in behandeling. Ipv geen enkele reactie in 2 dagen. Want dat is erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Clean, well-organised & intuitive application with an incredible support team on hand when needed

Organizing my business accounts has been a very pleasing experience with Tellow. The service is very intuitive and tracking between invoices, expenses, bank transactions is seamless. The standout feature is the truly fantastic support team on hand when you eventually have questions on certain functionalities or simple best practices for tax keeping.

  • Would you recommend us? Yes
10

Helemaal tevreden

Onlangs ben ik overgestapt naar Tellow voor mijn boekhouding, nadat ik niet tevreden was over de kennis van mijn vorige boekhouder. Mijn ervaring met Tellow is zeer positief, mede dankzij de hulp van Maron, een deskundige medewerker. De klantenservice bij Tellow is snel en vriendelijk, altijd klaar om te helpen bij vragen of advies over verbeteringen. De deskundigheid en ondersteuning hebben het proces vlekkeloos en stressvrij gemaakt. Ik zou Tellow aanraden aan iedereen die op zoek is naar een gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma met uitstekende klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
1

Wat een naar bedrijf

Na het aanmaken van een gratis account wilde ik de tool proberen maar liep tegen veel fouten aan en support gaf aan dat ze me alleen konden helpen met mijn vragen mbt compleet boekhouden met een kennismakingsgesprek. Het was al vrij snel duidelijk dat de medewerker gewoon een verkoper was want inhoudelijk kon hij geen enkele vraag beantwoorden. En de conclusie van zijn verhaal was; we zijn goed gewoon doen. Maar historische gegevens importeren, dat kon niet. Halverwege het jaar beginnen; poeh dat wist hij niet. Dus gaf aan geen interesse te hebben en toen kwamen de belletjes en de emailtjes en berichten dat het account niet opgezegd kon worden. Ze bleven mij spammen met ongevraagde berichten. Na herhaaldelijk aangegeven te hebben dat de keuze was gemaakt gaven ze aan dat het account niet opgezegd kon worden dus ik eigenlijk maar net zo goed klant kon blijven waren wij er klaar mee. We hebben dus een klacht ingediend bij de privacy waakhond want dit is gewoon agressieve verkoop.

  • Aanbevelen? Nee
6

Software is uitstekend, maar de boekhouders zijn te passief

Ik ben nu ruim een jaar klant bij Tellow. Het software pakket werkt erg fijn. Het boeken van facturen, bonnen en de gehele gebruikerservaring is ronduit top. Om die reden heb ik het duurste abonnement (Tellow Compleet, €70 per maand) waarbij mijn btw-aangifte wordt gecontroleerd en de inkomstenbelasting voor mij wordt gedaan. De automatische koppelingen met de belastingdienst zijn ideaal en besparen mij zeker tijd. Helaas zijn de boekhouders zeer passief. Je moet overal zelf achteraan en als de materie iets complexer wordt (denk aan bijvoorbeeld het laten uitrekenen van je reserveringsruimte), dan geven ze niet thuis. Kortom, Tellow heeft prachtige software maar ik verwacht als klant van Tellow Compleet meer assertiviteit van de boekhouders.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht

Tellow.nl Review Ik ben best wel teleurgesteld in Tellow. Het ziet er allemaal mooi uit en als het werkt, is het ook echt een fijn programma. Maar daar zit het probleem: 'als het werkt'. Een tijdje terug, ergens in Q3, waren er allemaal transacties die niet verschenen in mijn bankkoppeling. Dat is echt balen, want daardoor verlies je het hele voordeel van Tellow. Ik heb erover gebeld en gemaild, maar nu, zes maanden later, is het nog steeds niet opgelost. Ondertussen blijven ze wel gewoon het abonnementsgeld afschrijven elke maand. Dat vind ik niet kunnen. Je betaalt toch voor een dienst die werkt? Nou, bij Tellow dus niet altijd.

  • Aanbevelen? Nee
5

Goed pakket, maar boekhouders bar slecht

Ik ben nu 2 volle jaren klant bij Tellow, dus ik denk dat ik een goede mening kan vormen. Het pakket zelf is fijn en intuïtief. Het is makkelijk om je boekhouding in te doen. Omdat ik wat meer ben gaan verdienen, leek het mij ook wel slim om het duurste pakket met boekhouder te nemen, maar hier ben ik eigenlijk heel ontevreden over. Een aantal redenen: - De boekhouders hebben ontzettend weinig kennis en moeten alles navragen bij collega's - De boekhouders maken grove fouten (denk aan maanden lang AOV boekingen op 'verzekeringpremies' goedkeuren, terwijl een AOV op privé moet) - Ze zijn totaal niet proactief en denken niet mee met je, je moet alles zelf vragen - Ze doen een aantal zaken niet die je wel van een boekhouder zou verwachten, zoals het inboeken van afschrijvingen (ook hier weten ze weer niks van bijvoorbeeld willekeurige afschrijvingen). Dus mijn eindoordeel: prima pakket, maar laat de boekhouder lekker liggen of zoek een dedicated boekhouder die met tellow weet te werken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Eenvoudig, makkelijk en goede support

Her is een eenvoudig en makkelijk boekhoudpakket, en kom je er toch een keer niet uit -je bent vast net als ik geen boekhouder - dan kun je terugvallen op goede support.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top systeem voor mijn periode als ZZP'er

Ik ben ruim 5 jaar klant geweest bij Tellow. Bij het gebruik van software vind ik 3 dingen belangrijk: gebruiksgemak, functionaliteit en support. Ik vind dat Tellow aan deze drie punten geweldig heeft voldaan. Voor iedere (beginnende) ZZP'er wat mijn betreft een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig programma and even better; de klantenservice

Ik doe mijn boekhouding nu een aantal jaar met Tellow wat het bijhouden ervan enorm versimpeld. Wanneer ik twijfels of problemen heb met het correct inboeken van een factuur word ik uitgebreid en duidelijk geholpen. Erg vriendelijk personeel, ben blij dat ik voor Tellow heb gekozen als boekhoudprogramma. Groetjes Jan

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig boekhoudings bedrijf!

Heel blij met dit bedrijf en hun programma. Ze zijn heel duidelijk en ze geven mij de hulp die ik nodig heb. Zelfs als ik zelf te laat ben staan ze toch voor me klaar, waardoor ik enorm geholpen ben. Ik zou iedereen dit aanraden. Met het totaal pakket heb ik nu geen zorgen meer over mijn administratie en kan ik me daardoor meer focussen op mijn onderneming. In een paar minuten doe ik nu de aangiftes bij de belastingdienst. Het is een super gebruiksvriendelijk programma waardoor iedereen het begrijpt. Met vooral grote dank aan Maron! Hij helpt mij altijd zeer vakkundig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed persoonlijk contact!

Alle bijzonderheden die gevonden worden door de boekhouder worden duidelijk uitgelegd met de juiste hulp tools om alles in de juiste manier weg te zetten! Een uiterst snelle en prettige flexibele samenwerking!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch programma

Tellow werkt fantatsisch met het verwerken van bonnen en facturen, het koppelen van een bankrekening en de automatische berekeningen van de btw aangifte en winst- en verliesrekening zijn een goede functie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd paraat

Met elke vraag die ik stel wordt er goed mee gedacht met alles. Ook nemen ze graag dingen van je over als je er niet helemaal aan uit komt. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede en snelle service

Ik ben zeer tevreden over Tellow Compleet. Ik keek altijd op tegen het verwerken van mijn administratie (wie niet..), nu ik de moderne software van Tellow gebruik is dat totaal niet meer het geval. Maron en de andere contactpersonen zijn normaliter al tot 21:00 bereikbaar, maar zelfs ruim buiten die werktijden en in het weekend krijg ik nog antwoord op mijn vragen van Maron. Voor kleinere vragen waar ik het team niet lastig mee wil vallen is de AI gestuurde chatbot buitengewoon goed en handig.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geholpen

Ik ben goed geholpen, ik had een kleine vraag over aanpassen van enkele gegevens en dit werd meteen gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige app

Ik zou Tellow iedereen aanbevelen. Ik ben net begonnen als zzper, geweldige service snel antwoord op je vragen, alles is overzichtelijk en duidelijk. 10+

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte support

Ik heb vaker contact proberen op te nemen met tellow, maar ik kom er gewoon niet uit. Ik heb het duurste pakket genomen voor een jaar, omdat ik dacht dat het handig zou zijn. Nou nee, ik was totaal niet tevreden over de werkwijze + de support. Niet tevreden, maar ik moet wel elke maand blijven betalen?! Account geblokkeerd, dus dingen inzien of aanpassen kan niet. Slecht bedrijf, komt ook niet tot een oplossing (ze willen alleen geld zien) En ik ga zeker niet voor een jaar betalen, ik heb 2 facturen gemaakt (heb niet eens gebruik gemaakt van het duurste pakket met hun “ support “) Blijf weg van tellow!

  • Aanbevelen? Nee
4

Fijn pakket, alleen slechte support.

Ik gebruik tellow al vanaf het begin, ben er altijd erg positief over geweest. Bij problemen kon je contact opnemen en werd je snel geholpen. Het pakket werkt prettig en werd steeds met nieuwe functies geupdate. Helaas sinds het gebruik van de chat als support erg slecht bereikbaar, steeds meer functionaliteiten maar ook meer problemen. Problemen worden niet snel opgelost maar blijven lang openstaan. Na het updaten naar een duurder pakket met telefonische support dacht ik dat ik dan wel sneller kon worden geholpen wanneer ik tegen een probleem aanliep, maar ook daar kwam ik van een koude kermis thuis. Ik heb zelfs netjes een bericht gestuurd als trouwe gebruiker met mijn bevindingen en verbeterpunten, helaas geen reactie gehad. Op het moment wil ik graag de btw aangifte doen maar de berekening daarvan klopt van geen kanten, dus weer de support een bericht gestuurd en nu maar wachten...wachten... Jammer tellow. Steek wat meer energie in de support naar je klanten, want anders raak je ze kwijt.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Croeselaan 18

3521CB Utrecht

[email protected]

Over Tellow

Eindelijk een boekhoudtool die écht gebruiksvriendelijk is. Regel je aangiftes, facturen, en boekhouding in minuten. Zo hou je meer tijd over voor ondernemen. Een account is altijd gratis.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.