Met een uitstekende klantbenadering werd mijn probleem door de medewerker heel snel opgelost, boekhoudkundig direct alles weer op de rit
Ik heb 7 jaar gebruik gemaakt van Tellow en heb nooit een slechte ervaring gehad. Vooral met support wordt er altijd goed en aandachtig geholpen. Ik wil Pieter specifiek bedanken voor zijn snelle en uitstekende hulp
Ik ben zeer tevreden over Tellow vanwege de overzichtelijke interface, automatische koppelingen en het gemak waarmee ik mijn boekhouding kon bijhouden. Ideaal voor ondernemers die tijd willen besparen. Ik had mijn facturen binnen 5 min altijd de deur uit.
I've been using Tellow for almost two years now as a ZZP, and my experience has been excellent. Here’s why I highly recommend it: Prompt & Professional Support – Their team is always quick to respond and highly professional. Over time, I’ve seen continuous improvements in their processes, making everything smoother each year. Great for Expats – As an expat, having support in English is crucial, and Tellow delivers perfectly. Their team speaks fluent English, making it easy to communicate and get the help I need. Smart Reminders – Their email reminders are a lifesaver! They help me stay on top of my bookkeeping and tax deadlines without any stress. User-Friendly Software – The platform is intuitive and works exactly as advertised, making bookkeeping hassle-free. Overall, Tellow has been a fantastic tool for managing my finances efficiently. If you're a freelancer or small business owner looking for an all-in-one bookkeeping solution with an accountant on demand, I highly recommend giving it a try!
I have used Tellow throughout the life of my business and highly recommend it. The software allowed me to maintain rigor in my accounting. Whenever I had a question or doubt, the Tellow team responded immediately. This support reassured me, especially during tax or VAT declarations, which can sometimes be stressful. I highly recommend Tellow to all entrepreneurs!
Buiten de tool om, welke trouwens voor een boekhoud nitwit als ik enorm makkelijk werkt, is de hulp die je krijgt aan de telefoon zeer goed. Je krijgt zeer deskundige mensen aan de lijn zoals in mijn geval Lex. Kortom een zeer tevreden klant hier!
goede communicatie met pieter
mijn ervaring als Tellow Compleet gebruiker , wil ik Tellow team heel erg bedanken Namens ( Maron , Lex , Pieter ) voor t top werk , heel professioneel , altijd vriendelijk , altijd op afspraak. hele fijne systeem , duidelijk , en makkelijk voor ondernemers .
Ik raad Tellow ten zeerste aan. Hun online boekhouding is uitstekend, duidelijk en gemakkelijk te gebruiken. Nog beter is de persoonlijke service van het Tellow-personeel. Ze reageren snel op alle vragen en zijn zeer professioneel. Ze zijn ook proactief en nemen contact met me op om me te herinneren aan aankomende belastingvereisten.
Mijn ervaring met Tellow is uitstekend te noemen. Gedurende twee jaar heb ik gebruik gemaakt van dit systeem als freelancer zijnde. De opbouw van facturen en het verwerken van betalingen is overzichtelijk en gaat snel. Aanrader!
Fijn product, maar de UI kan echt stukken beter! Borders om de witte vakken zou al enorm helpen en minder gebruik van felle kleuren.
Originele beoordeling
Dit verzin je toch niet? Eerst zag Tellow er echt strak en netjes uit. Wat mij betreft echt hun sterkere punt. Maar na de overname van Ageras is het echt rampzalig. Na 2 minuten gebruiken zit je al met je ogen te knijpen. Alles fel wit en tekst met fel groen of fel rood. Zelfs een UX stagiaire zou dit finaal afbranden. Het einde van het jaar nadert. Dit is voor mij echt reden om over te stappen.
In het begin van mijn tijd de eerste jaren bij Tellow was super maar daarna zijn ze niet meer wat ze waren zoals ik net lid was geworden!! Te veel veranderingen slecht kontact en mijn ervaring bleef maar terug lopen. Jammer maar geef Tellow niet meer een goed cijfer
Hi, fijn dat we elkaar hebben kunnen spreken aan de telefoon. Natuurlijk vinden we het jammer dat we afscheid nemen van de samenwerking! Ik ben wel blij dat we samen de punten hebben kunnen doornemen, bijvoorbeeld dat met het Plus of Tellow Compleet abonnement de mogelijkheid is om te bellen met het support team. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag van je! Mijn (virtuele) deur staat voor je open. Groet, Maron van Tellow
Tellow heeft mij heel erg geholpen als startend ondernemer. In een wereld waar ik qua boekhouding en belasting niet veel begreep, hielp Tellow mij heel erg. Inmiddels gebruik ik het al 3 jaar en heb ik nooit problemen ervaren!
Tellow profileert zich als een partij waarbij je de boekhouding uit handen kan geven (Tellow compleet). Ik kom zelf van moneybird, een stuk goedkoper boekhoudprogramma. Al snel kwam ik erachter dat ik precies hetzelfde moet doen als bij moneybird, maar wel stukken meer betaal. Ik was nog maar net klant en kwam erachter dat er een rekening open stond van Tellow. Deze was blijkbaar niet betaald en direct kwamen er storneringskosten bovenop. Toen ik wilde betalen kon dat echter alleen met iDeal. Met mijn zakelijke rekening heb ik geen iDeal maar een debet kaart, maar die kan ik dus niet gebruiken. Klantenservice erover gecontacteerd en ik kreeg in eerste instantie gewoon standaard antwoorden die niet eens betrekking hadden op mijn vraag. Na een aantal keer aandringen, kon de klantenservice eindelijk eens lezen wat ik had geschreven. Maar dat hielp niet, ik krijg gewoon zeer kortaf antwoorden en geen oplossingen. Enige optie is iDeal en daarmee uit, wat ik opmerkelijk vind voor een partij die iets met boekhouding doet. Ik betaal het nu dus super omslachtig met mijn prive rekening. Tot dusver een slechte ervaring en ga volgend jaar ook zeker weer weg bij Tellow, als mogelijk misschien wel eerder.
Er missen transacties in mijn boekhouding die nodig zijn om het jaar af te sluiten. Geen optie om zelf losse transacties in te voeren zoals andere boekhoudprogramma's en na een week mailen en chatberichten sturen helemaal geen reactie. Dat wordt uitstel aanvragen bij de belastingdienst, bedankt Tellow!
Telefonisch is de organisatie niet te bereiken en ik heb 2 maanden op mijn aangifte moeten wachten. Heel onprofessioneel.
Op dit moment minder tevreden ,want ik moet wel erg lang op een deel van mijn geld wachten. En dat in dit snelle tijdperk waar transactiesnelheid toch een speerpunt moet zijn. Ook heel vreemd dat van 2 dezelfde transacties binnen 1 minuut er eentje wel meteen uitgevoerd wordt en de ander al bijna 2 dagen op zich laat wachten. In dit maar ik geef het nog een kans, en heb nog hoop op een goede uitleg en verbetering. Dan wel even graag mijn mailvragen beantwoorden of in ieder geval een reactie van we komen er op terug op nemen uw vraag zsm in behandeling. Ipv geen enkele reactie in 2 dagen. Want dat is erg jammer.
Hi Janet, we hebben hier in April samen over gesproken en het gelukkig kunnen afronden. Zoals je toen had gestuurd 'dat geeft weer wat hoop voor de toekomst'. Daar ben ik blij om! In de maanden daarna heb ik nog check-in bericht gestuurd om te kijken hoe het nu gaat, maar zo ver geen verdere vragen van jullie ontvangen. Mocht ik nog wat voor jullie kunnen betekenen, dan hoor ik het graag! Mijn (virtuele) deur staat voor jullie open. Groet, Maron van Tellow
Organizing my business accounts has been a very pleasing experience with Tellow. The service is very intuitive and tracking between invoices, expenses, bank transactions is seamless. The standout feature is the truly fantastic support team on hand when you eventually have questions on certain functionalities or simple best practices for tax keeping.
Onlangs ben ik overgestapt naar Tellow voor mijn boekhouding, nadat ik niet tevreden was over de kennis van mijn vorige boekhouder. Mijn ervaring met Tellow is zeer positief, mede dankzij de hulp van Maron, een deskundige medewerker. De klantenservice bij Tellow is snel en vriendelijk, altijd klaar om te helpen bij vragen of advies over verbeteringen. De deskundigheid en ondersteuning hebben het proces vlekkeloos en stressvrij gemaakt. Ik zou Tellow aanraden aan iedereen die op zoek is naar een gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma met uitstekende klantenservice.
Na het aanmaken van een gratis account wilde ik de tool proberen maar liep tegen veel fouten aan en support gaf aan dat ze me alleen konden helpen met mijn vragen mbt compleet boekhouden met een kennismakingsgesprek. Het was al vrij snel duidelijk dat de medewerker gewoon een verkoper was want inhoudelijk kon hij geen enkele vraag beantwoorden. En de conclusie van zijn verhaal was; we zijn goed gewoon doen. Maar historische gegevens importeren, dat kon niet. Halverwege het jaar beginnen; poeh dat wist hij niet. Dus gaf aan geen interesse te hebben en toen kwamen de belletjes en de emailtjes en berichten dat het account niet opgezegd kon worden. Ze bleven mij spammen met ongevraagde berichten. Na herhaaldelijk aangegeven te hebben dat de keuze was gemaakt gaven ze aan dat het account niet opgezegd kon worden dus ik eigenlijk maar net zo goed klant kon blijven waren wij er klaar mee. We hebben dus een klacht ingediend bij de privacy waakhond want dit is gewoon agressieve verkoop.
Hi, bedankt voor je feedback! Graag los ik dit samen met je op en hoop ik misschien wat meer duidelijkheid in de werkwijze te brengen. Als eerste wil ik je op het hart drukken dat het absoluut mogelijk is om het Tellow account op te zeggen. Er zijn in onze eerdere emails twee onderdelen naar boven gekomen: 1. Het Tellow account. Deze kan ik voor je verwijderen. 2. De bankrekening. Omdat de bankrekening voldoet aan strenge wet-en regelgevingen kan deze alleen door de rekeninghouder worden opgeheven via de stappen gestuurd in de mail. Daarnaast verwacht ik dat mijn (nieuwe) collega zijn best heeft gedaan om zo goed mogelijk te antwoorden op de vragen over het account, maar mochten hier nog vervolgvragen of onduidelijkheden in zijn, dan help ik je graag verder. Groet, Maron ^Tellow
Ik ben nu ruim een jaar klant bij Tellow. Het software pakket werkt erg fijn. Het boeken van facturen, bonnen en de gehele gebruikerservaring is ronduit top. Om die reden heb ik het duurste abonnement (Tellow Compleet, €70 per maand) waarbij mijn btw-aangifte wordt gecontroleerd en de inkomstenbelasting voor mij wordt gedaan. De automatische koppelingen met de belastingdienst zijn ideaal en besparen mij zeker tijd. Helaas zijn de boekhouders zeer passief. Je moet overal zelf achteraan en als de materie iets complexer wordt (denk aan bijvoorbeeld het laten uitrekenen van je reserveringsruimte), dan geven ze niet thuis. Kortom, Tellow heeft prachtige software maar ik verwacht als klant van Tellow Compleet meer assertiviteit van de boekhouders.
Originele beoordeling
Ik ben nu ruim een jaar klant bij Tellow. Het software pakket werkt erg fijn. Het boeken van facturen, bonnen en de gehele gebruikerservaring is ronduit top. Om die reden heb ik het duurste abonnement (Tellow Compleet, €70 per maand) waarbij mijn btw-aangifte wordt gecontroleerd en de inkomstenbelasting voor mij wordt gedaan. Althans.. Dat wordt beloofd. - De boekhouders maken grove fouten. Zo zijn er meerdere kwartalen 'goedgekeurd', terwijl mijn AOV als verzekeringspremies geboekt waren (dit is een privé boeking). - De boekhouders zijn zeer passief. Je moet overal zelf achteraan en als de materie iets complexer wordt (denk aan bijvoorbeeld het laten uitrekenen van je reserveringsruimte), dan geven ze niet thuis Tot zo ver kan ik er nog mee leven, maar mijn grootste frustratie kwam zojuist bij het beantwoorden van de vragenlijst voor de inkomstenbelasting. Als je als zzp-er een beetje goed voor jezelf zorgt, dan heb je wat box 3 vermogen en spaar je nog bij voor je pensioen. Hier gaat de teller lopen: - Box 3 vermogen laten invullen door de boekhouder: + €150 - Het laten invullen van lijfrente: + €75 Ik vind dit ronduit schandalig, gezien het feit dat je €47 per maand extra betaalt ten opzichte van het pakket zonder boekhouder (€70 - €23). Dit betekent dat je per jaar €789 (12 * €47 +€150 + €75) kwijt bent voor een passieve boekhouder die ook nog eens fouten maakt. Voor dit geld schakel ik liever een goede boekhouder in, dus mijn tip: Neem lekker het pakket zonder boekhouder, profiteer van de uitstekende software en laat je boekhouding controleren door een échte boekhouder.
Tellow.nl Review Ik ben best wel teleurgesteld in Tellow. Het ziet er allemaal mooi uit en als het werkt, is het ook echt een fijn programma. Maar daar zit het probleem: 'als het werkt'. Een tijdje terug, ergens in Q3, waren er allemaal transacties die niet verschenen in mijn bankkoppeling. Dat is echt balen, want daardoor verlies je het hele voordeel van Tellow. Ik heb erover gebeld en gemaild, maar nu, zes maanden later, is het nog steeds niet opgelost. Ondertussen blijven ze wel gewoon het abonnementsgeld afschrijven elke maand. Dat vind ik niet kunnen. Je betaalt toch voor een dienst die werkt? Nou, bij Tellow dus niet altijd.
Hi Kevin, bedankt voor de feedback! Graag kijk ik met je mee: op 3 oktober is het eerste bericht gestuurd voor de missende transacties. Het technisch team heeft dit opgelost op 31 oktober. Omdat we jouw geduld en begrip in de situatie waardeerden, hebben we toen voor de volgende maand 25% korting toegevoegd. Helaas haal ik nu uit de feedback dat er nog wel transacties missen! Dit lossen we graag met je op. Ik heb een bericht naar jou en het technisch team gestuurd, ik houd je op de hoogte! Groet, Maron ^ Tellow
Ik ben nu 2 volle jaren klant bij Tellow, dus ik denk dat ik een goede mening kan vormen. Het pakket zelf is fijn en intuïtief. Het is makkelijk om je boekhouding in te doen. Omdat ik wat meer ben gaan verdienen, leek het mij ook wel slim om het duurste pakket met boekhouder te nemen, maar hier ben ik eigenlijk heel ontevreden over. Een aantal redenen: - De boekhouders hebben ontzettend weinig kennis en moeten alles navragen bij collega's - De boekhouders maken grove fouten (denk aan maanden lang AOV boekingen op 'verzekeringpremies' goedkeuren, terwijl een AOV op privé moet) - Ze zijn totaal niet proactief en denken niet mee met je, je moet alles zelf vragen - Ze doen een aantal zaken niet die je wel van een boekhouder zou verwachten, zoals het inboeken van afschrijvingen (ook hier weten ze weer niks van bijvoorbeeld willekeurige afschrijvingen). Dus mijn eindoordeel: prima pakket, maar laat de boekhouder lekker liggen of zoek een dedicated boekhouder die met tellow weet te werken.
Hi Jac, bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je het pakket als fijn en intuïtief ervaart. Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen om samen de feedback te bespreken. Ik hoor graag wanneer je beschikbaar bent. Fijne feestdagen! Groet, Maron ^ Tellow
Her is een eenvoudig en makkelijk boekhoudpakket, en kom je er toch een keer niet uit -je bent vast net als ik geen boekhouder - dan kun je terugvallen op goede support.
Ik ben ruim 5 jaar klant geweest bij Tellow. Bij het gebruik van software vind ik 3 dingen belangrijk: gebruiksgemak, functionaliteit en support. Ik vind dat Tellow aan deze drie punten geweldig heeft voldaan. Voor iedere (beginnende) ZZP'er wat mijn betreft een aanrader!
Croeselaan 18
3521CB Utrecht
Eindelijk een boekhoudtool die écht gebruiksvriendelijk is. Regel je aangiftes, facturen, en boekhouding in minuten. Zo hou je meer tijd over voor ondernemen. Een account is altijd gratis.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.