3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring
Ik gebruik tellow sinds kort en in de proefperiode. Hoewel het zeker een verlichting biedt bij het boekhouden zijn er best wel wat zaken die bij mij vraagtekens oproepen.
. teneerste de telefonische helpdesk staat standaard op voicemail. Ik heb dit nu een aantal keer geprobeerd.
De chat functie werkt, hetzij langzaam. Van direct contact is geen sprake. Meestal zit er een uur tot 2 uur tussen vraag en contact. Wel werd mij op een gegeven moment telefonisch contact aangeboden. De support leek ook terzakekundig.
De 'handleiding' van tellow is uiterst summier. Een paar video's over de belangrijkste onderwerpen die helaas niet erg diepgravend op de functies en mogelijkheden van Tellow in gaan.
Tellow lijkt nog niet uitontwikkeld/ volwassen. Hoe voer je bijvoorbeeld facturen uit het vorige boekjaar in die in het huidige boekjaar zijn bijgeschreven?
Hoe ga je om met creditfacturen van geretourneerde producten die contant zijn uitbetaald.
Hoe koppel je meerdere facturen aan 1 afschrijving als je de facturen in 1 keer hebt voldaan?
Kortom tot nu toe lijkt tellow mij een leuk hulpmiddel.maar voor een serieuze administratie is er meer nodig. Ik zal in deze fase zeker nog niet gaan betalen voor de dienst.
Bovenstaande commentaren zijn natuurlijk met het voorbehoud dat ik wellicht enkele functies van Tellow nog niet ontdekt heb of begrijp. Blijft staan de een goede diepgravende gebruikershandleiding of een snelle support hier erg zou bij kunnen helpen.