Poetsen bij Poetsbureau... nooit meer!! Mocht ik zo geen goede klanten gehad hebben was ik er allang weg!! Hoe ze op het bureau de werknemers behandelen... Onpersoonlijk en geen deftige communicatie, geen woord van dank, niet bij mij en niet bij de klanten. Ik voelde mij nummer zoveel... Ik ervaar nu het tegenovergestelde, gelukkig!! Bedankt nieuw sympathieke werkgever!!!
Een poetsvrouw in zwangerschapsverlof wordt blijkbaar niet vervangen! Na 2 maanden nog geen reactie! Schandalig! Kan toch niet dat we al die maanden geen vervanging krijgen!
Op 6 maanden tijd nog maar 8tal weken ook effectief een poetshulp gehad. Bureau communiceert niet of te laat (pas uur voordat poetshulp wordt verwacht terwijl men al dagen van haar afwezigheid op de hoogte is), geeft geen gevolg aan verzoeken om (al dan niet tijdelijke) vervanging en "kan geen antwoord geven" op vraag waarom bepaalde klanten meteen worden geholpen en kennelijk niet op de wachtlijst worden geplaatst.
Men doet er alles aan om je te helpen, en dit op een zeer vriendelijke manier
Niet op de afgesproken dag 2x geen ´poetsdame wel als er cheks tekort zijn zijn jullie zo daar ze komen dat niet afspraak is afspraak
zoeken altijd een oplossing. Steeds weer heel vriendelijk verder geholpen. Poetshulp zelf ook prima !!
Ik kreeg vandaag voor de eerste keer een poetshulp over de vloer en ze leverde super mooi werk. Mijn huisje was nog nooit zo proper. Ik ben blij dat ze onze vaste poetshulp is. Ik zal ze goed soigneren! We hebben ook heel snel iemand toegewezen gekregen. Doe zo verder!
Begin dit jaar contacteerde ik het poetsbureau in Aalst. Ik kreeg voor 23 februari 20121een poesthulp toegewezen, met name Caroline. Op maandag 22 februari 2021 belde het poestbureau mij om te melden dat Caroline haar kindje ziek was. Het poetsbureau vroeg mij of ik vervanging wou. Wanneer ik liet verstaan dat vervanging regelen toch de taak is van het poetsbureau, bleek dit toch niet zou evident. We verzetten de afspraak een week later, naar vandaag 2 Maart 2021 om 11:30. Ik verlaat mijn werk in Brussel om Caroline te ontvangen tegen 11:30. Daar Caroline niet aanwezig was, contacteerde ik het poetsbureau in Aalst. De consulente van Caroline was onbereikbaar, maar haar collega melde mij dat Caroline pas voorzien was om 12:15. Later belde de consulente van Caroline mij, met de melding dat Caroline haar kindje nog steeds ziek is. De consulente kon mij niet bellen omdat ze in Meeting was. De consulente werd een beetje onbeleefd omdat ze in meeting was, en vroeg mij of ik niet hoorde dat zij in meeting was………. Ik belde naar het hoofdbureau, maar kreeg niemand aan de telefoon… (misschien waren ze ook in meeting) . Voor alle duidelijkheid, ik heb ALLE BEGRIP voor de afwezigheid van Caroline en haar zieke kindje, maar wil toch op zijn minst door het poetsbureau op de hoogte gehouden worden van Caroline haar afwezigheid en wil toch vervanging voor de afwezigheid. Feiten nu: Ik was 90 minuten van het werk afwezig, (onbetaald dus) en reed 75 km op en af. Krijg ik nu van het poestbureau een vergoeding of een diensten cheque cadeau. Zodat ik een poetshulp bij een ander bureau kan aanvragen?
Mijn vaste hhh is al even buiten strijd. Ik heb nu al paar vervangende hhh gehad, en dit zijn ook stuk voor stuk echte toppers! Beleefd, gestructureerd, punctueel. De consulent stuurt mij telkens geschikte hulp die mij gerust stellen mijn woonst vol vertrouwen achter toelaten. Dank u!!
betrouwbaar, goed contact, aangenaam
Het poetsbureau (Merelbeke) is allesbehalve professioneel: > de poetsvrouwen komen vaak te laat en hebben -op een enkele uitzondering na- geen enkele materiaal- en productkennis: ze gebruiken een schuurspons voor delicate oppervlakken (bad en inductievuur!) en weten blijkbaar niet welk product ze in handen hebben (bijtend product op keukenkasten!) > professionele blunders zoals hierboven beschreven (met als gevolg beschadigde keukenkast) worden door het kantoor gewoon geklasseerd als een 'foutje'. Je moet er als klant volledig zelf voor opdraaien zolang het niet binnen de franchise (250 euro!) valt. Het poetsbureau baseert zich dus enkel op het bedrag van het schadegeval. Met het gebrek aan professionaliteit dat er in dit geval aan de grondslag van ligt, wordt geen enkele rekening gehouden. Het contract geldt blijkbaar enkel voor de klant, niet voor het kantoor. > Dit impliceert dat het poetsbureau geen enkele verantwoordelijkheid op zich neemt wat professionaliteit van hun poetspersoneel betreft. Integendeel: het personeel wordt blijkbaar gewoon van de straat geplukt. Een basis product- en materiaalkennis is blijkbaar geen vereiste meer. Het poetsbureau is eigenlijk eerder een sociale instelling die zorg en kwaliteit allesbehalve hoog in het vaandel draagt. "Zoek je een huishoudhulp, dan klop je best meteen aan bij ons. Toch als je ervaring, kwaliteit en betrouwbaarheid even belangrijk vindt als wij." (ik citeer de website) Allemaal leugens! Oplichterij van de bovenste plank! Test-Aankoop onderzoekt de zaak. L. Matthys
top
Mijn HHH komt nu reeds 2 jaar. Ik ben zeer tevreden, werkt zeer goed en hygiënisch , beleefd en vriendelijk in omgang en altijd zeer stipt op tijd.
na meerdere pogingen is mijn mening nog steeds dezelfde NEGATIEF 3 huishoudhulpen die ineens stoppen nadat ze ingewerkt waren afzeggen wegens ziekte ( corona ) op het uur dat ze moeten beginnen terwijl ik iemand had voorzien die de deur kwam openen omdat ik zelf werkte op dat ogenblik... steeds dezelfde uitleg dat ze minder uren wilden presteren enz...
Slechte communicatie, klantonvriendelijk
Ze zoeken altijd achter een fout , nooit een vaste huishoudhulp naar de klant toe ze veranderen constant, zo zal niemand goed genoeg zijn voor hun. Ze ontslagen u voor geen reden ,de reden is ofwel moeten ze u hebben ofwel niet en jij zal het merken na 1 week in dienst te zijn. Onvriendelijk en respectloos! Denk maar is goed na als jij hier voor gaat solliciteren...
Dag Alina Spijtig te lezen dat het gesprek met je kantoor er voor jou niet heeft kunnen aan bijdragen om dit op een correcte manier af te sluiten. We wensen je alleszins veel succes verder.
Na meer dan een jaar bij het Poetsbureau aangesloten te zijn heb ik denk ik meer dan de helft van de tijd kunnen bellen naar het bureau. De huishoudhulp was ziek maar geen melding, het verlof was niet goed doorgegeven, ze komen niet opdagen, etc. Élke keer is het iets! Je eigen planning is afhankelijk van je huishoudhulp (gaan werken, optijd zijn bij uw eigen bedrijf). En ook dat komt dan in het gedrang. Ik vind de werking ontzettend onprofessioneel. Is het zo moeilijk een automatische email uit te sturen een dag voordat uw huishoudhulp komt? Communicatie is hier ontzettend slecht. Kwaliteit van huishoudhulpen is echter goed! Maar als er 50% van de tijd niemand voor je deur staat, wat heb je er dan aan? Ik raad het bureau niet aan!
We zijn enorm tevreden van onze poetshulp: veruit één van de beste die we ooit al gehad hebben. Ook van Het Poetsbureau zelf zijn we tevreden. We krijgen echt het gevoel dat er respectvol met werknemers wordt omgegaan.
doorgaans krijgen we vervanging bij afwezigheid poetshulp, dat is een dik pluspunt! We hadden tot nu toe 3 verschillende poetshulpen en we vonden deze erg bekwaam
Wat een ramp is dit bedrijf. Ik had een huishulp gekregen om bij thuis te komen schoonmaken nou wat een nachtmerrie ze heeft al mijn vuile bestek in de kast gezet gewoon zo en ook al wat van mijn baby was van 7 maanden goed verstop achter de potten. Daarna heb ik contact opgenomen met het bedrijf en heb de personeel e-mail gestuurd die vervolgens tot nu toe niet beantwoord is ze hebben mij letterlijk aan mijn lot gelaten dus alles wat ze zeggen dat ze aanbieden doen ze niet een en al leugens ik persoonlijk raad jullie niet aan om hun te nemen je zal er spijt van hebben zoals ik dit heb gehad. En letterlijk baby flessen weg gegooid te waarde van 80 euro door hun schoonmaker. Dit is mijn ervaring met het poets bureau En iedereen die mij dit komt vragen zal ik vertellen om het niet te doen.
Goed personeel, wel bijna geen vervanging bij afwezigheid of ziekte.
Afdeling Heist-op-den-Berg Heel goede communicatie. Zeker in het laatste jaar met de verschillende lockdowns, konden we heel goed afspreken wanneer de poetshulp wel of niet kon komen. Ook zeer tevreden over de poetshulp, altijd stipt en de taken perfect, zoals gevraagd, uitgevoerd. Ik moet eerlijk bekennen dat we ook nog andere poetshulpen hebben gehad, maar daar waren we niet tevreden over. En dan is er niks mis mee om dit aan te geven en dan wordt er ook samen met u door het poetsbureau naar een oplossing gezocht. En momenteel zijn wij zeker heel tevreden en willen we niets veranderen.
Altijd vriendelijk en correct
Slechte ervaringen met dit poetsbureau. Schoonmaaksters die dingen beschadigen of simpele verzoeken niet begrijpen. Rolgordijnen van kantelraam, of ingedeukte Tweeters van zelfs drie speakers! Oh, en als uw schoonmaakster iets beschadigd, vraag ze dan een schade van ten minste €250 te maken en alleen van dingen waarvan je nog een aankoopbon hebt, anders kun je naar een schadevergoeding fluiten..
Ik ben zelf 2 jaar huishoudhulp geweest bij het poetsbureau te Waregem .Afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste dag gewerkt als huishoudhulp. Mijn ervaringen met de consulenten zijn uitstekend. Karen en Eveline zijn 2 mensen die hun job met hart en ziel uitoefenen en zijn ook zeer menselijk. Ze zijn ook als het nodig is een luisterend oor voor zowel de huishoudhulpen als de klanten. Doe zo voort Karen en Eveline!
Anders en beter Het Poetsbureau is een van de grootste zelfstandige en onafhankelijke dienstenchequebedrijven in Vlaanderen. Met meer dan 70 kantoren en +7.500 enthousiaste poetshulpen leggen we elke dag opnieuw +60.000 klanten in de watten. Met een kraaknet huis, gestreken was, een lekkere maaltijd of een kast vol boodschappen. Groeiend vertrouwen Het motto van Het Poetsbureau is niet voor niets ‘Anders en beter’. De afgelopen 10 jaar heeft onze stabiele organisatie een sterke reputatie opgebouwd die garant staat voor ervaring en kwaliteit.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.