Rapasso staat altijd open voor verbetering en vernieuwing.
Beste Luke, Dankjewel voor deze mooie review! Wij zijn erg blij dat je ons positief waardeert en dat we jou als klant mogen hebben. Bedankt voor het vertrouwen en op naar een nog langere samenwerking! Groetjes, Aldin Mehic Customer Succes Manager
Wij werken sinds ca. 2017 met Rapasso en zijn zeer tevreden. Het programma beidt een aantal standaard oplossingen en de mogelijkheid om daarbinnen maatwerk toe te passen. Qua architectuur hebben ze dat knap gedaan. Wat ons ook goed bevalt, zijn de verschillende rapportage mogelijkheden: standaard ingebouwd, maar ook de optie om de gehele database te exporteren naar Excel. Verder werkt alles goed, geen down-time en is het programma makkelijk om mee te werken. Kortom: wij zijn een tevreden klant.
Beste Paul, Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij dat jullie tevreden zijn. Daarbij zijn wij ook erg trots om jullie als klant te mogen bedienen! Bedankt voor het vertrouwen en op naar een nog langere samenwerking! Groetjes, Aldin Mehic Customer Succes Manager
We gebruiken het systeem al jaren. Doet altijd wat het moet doen. Het is intuïtief en er vindt nog altijd actieve doorontwikkeling plaats op het platform.
Hoi Bas, Dankjewel voor deze geweldige review! Bedankt voor het vertrouwen en op naar een lange samenwerking! Wij staan graag tot jouw dienst! Groetjes, Aldin Mehic Customer Succes Manager
Rapasso is een gebruiksvriendelijk systeem. Er is veel mogelijk en is iets niet mogelijk dan is het overleg met de medewerkers prettig en wordt er mee gedacht om een oplossing te bedenken. Ook aan de medewerkers en werkgevers kant is het systeem gebruiksvriendelijk.
Hoi Linda, Dankjewel voor deze mooie review. Bedankt voor het vertrouwen en fijn dat je de ondersteuning als prettig ervaart. Wij staan graag tot jouw dienst! Groetjes, Aldin Mehic Customer Succes Manager
Rapasso is een fijn systeem. Werkt prettig en goed beveiligd voor klanten/cliënten en het ziet er qua design praktisch en netjes uit. Je wordt snel geholpen bij eventuele vragen, de medewerkers zijn goed bereikbaar.
Hoi Sabine, Dankjewel voor deze geweldig mooie review. Bedankt voor het vertrouwen en wij verheugen ons op een lange samenwerking! Groetjes, Aldin Mehic Customer Succes Manager
Mijn ervaring is dat er zoveel kan met rapasso dat het niet alleen een administratie-instrument is, maar dat het je kan helpen bij je werk met je kandidaten. Het biedt zoveel mogelijkheden! Enige is dat je de tijd moet nemen om de onderdelen die jouw helpen ook in te richten. Ik denk echter dat die tijd je alleen maar gaat opleveren.
Beste Alja, Bedankt voor deze geweldig mooie review! Wij helpen graag om organisaties op weg te krijgen. Door de dienstverlening die wij bieden, hoeft dit proces niet ingewikkeld te zijn. Ook vanuit onze uitgebreide implementatie ervaring geven wij graag advies over hoe je kunt optimaliseren. Bedankt! Groetjes, Aldin Mehic Customer Success Manager
Tijdens de implementatie heeft Rapasso ons uiterst vakkundig geholpen bij het inrichten van ons werkproces in het clientvolgsysteem. Onze coaches, backoffice en regiomanagers weten nu exact wanneer welke acties dienen plaats te vinden. De voordelen die we nu, na een half jaar ervaren zijn de uniforme werkwijze, de slimme documentsjablonen en het portal-werken met onze clienten en opdrachtgevers. Voor kandidaten en opdrachtgevers is er nu ook goed inzicht in de voortgang van het AD en re-integratietraject.
Hoi Simon, Dankjewel voor deze geweldig mooie review. Bedankt voor het vertrouwen en wij verheugen ons op een lange samenwerking! Groetjes, Aldin Mehic Customer Succes Manager
Een duidelijk systeem wat makkelijk werkt. De begeleiding bij de start is goed. Je kan altijd om hulp vragen, ook al wijst het systeem zich, na de training, wel bijna vanzelf.
Hoi Manon, Dankjewel voor deze geweldig mooie review. Wij zijn blij dat jouw ervaring met ons zo positief is. Bedankt voor het vertrouwen en wij verheugen ons op een lange samenwerking! Groetjes, Aldin Mehic Customer Succes Manager
De samenwerking (implementatie, en vragen/aanpassingen na de implementatie is goed). Helaas werkt de app voor clienten niet bij een maatwerktraject.
Beste Veronique, Bedankt voor jouw beoordeling. Jammer om te lezen dat onze app niet aan jouw wensen voldoet. Wij nemen jouw feedback serieus op en zullen binnenkort aan de slag gaan om de applicatie te verbeteren/aan te passen met de nodige updates. Ik hoop dat jouw ervaring op dit gebied van online beschikbaarheid daarna tenminste even goed wordt als bij de overige punten. Met vriendelijke groeten, Aldin Mehic Customer Succes Manager
- kandidaten en klanten overzicht - Uitdraaien rapportages - Gespreksverslagen en urenverwerking
Beste Linda, Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Bedankt voor het vertrouwen. Wij verheugen ons op een zeer lange samenwerking 🙂. Met vriendelijke groeten, Aldin Mehic Customer Succes Manager
Onze vraag was simpel: wij wilden een gestandaardiseerd systeem voor ons niet zo standaard dienstverlening. Voor ons een groot project waar veel bij kwam kijken, maar de medewerkers van Rapasso wisten en weten nog steeds slim om te gaan met wat wij van het systeem vragen. Rapasso denkt graag met ons mee en komt met praktische oplossingen die binnen de mogelijkheden van het systeem vallen. Nu is het aan ons om vertrouwd te worden met dit systeem, maar dat zullen wij binnen de kortste keren meester gaan worden!
Fijn systeem om mee te werken voor zowel de opdrachtgever als de cliënt. Alle informatie is duidelijk zichtbaar voor het hele team wat aan deze cliënt gekoppeld.
Het enige wat ik mis, is een totale handleiding. Ik heb het idee dat ik nu nog toepassingen niet gebruik, omdat ik niet weet dat ze bestaan.
Altijd meedenkend en hulpvaardige medewerkers
Rapasso heeft een prima dossiervolgsysteem maar kent vele verschillende onderdelen/portals/werklijsten/enz.. Het pakket heeft een aantal voordelen: 1. Mailen naar het dossier vanuit je mailbox; 2. Rapportages downloaden in Word waardoor je ze zelf kunt aanpassen. Daarnaast zijn een aantal zaken wat minder logisch, denk aan het traject i.c.m. taken en dan nog het portal voor werkgever en medewerker. Je raakt helaas wat sneller het overzicht kwijt tenzij je weet hoe het werkt. Verbetersuggesties worden wel gehoord en gewaardeerd maar niet opgepakt.
Positief.
Rapasso is voor mij een overzichtelijk, gebruikersvriendelijk programma waarin ik de voortgang van onze cliëntdossiers makkelijk kan volgen en de afspraken en documenten kan archiveren zodat er een compleet dossier aanwezig is. Het cliëntportal is een pluspunt van dit programma. Makkelijke en snelle communicatie tussen de coach en de cliënt. Dit bevordert de samenwerking in het traject.
Het Systeem werkt erg prettig. Zowel voor re-integratieadviseurs als voor het management. Qua implementatie hebben wij intern de tijd die dit kost erg onderschat en hadden hier wel meer begeleiding/voorlichting in willen hebben. De communicatie vanuit de helpdesk van Rapasso wordt soms als kortaf ervaren.
Gebruiksvriendelijk en goed werkend systeem! Wellicht nog iets meer maatwerkoplossingen faciliteren in de toekomst.
Sinds jaren gebruik ik met groot plezier Rapasso. Ondertussen bij mijn opdrachtgevers en ook voor mijn eigen bedrijf. De service is snel en ik heb meegemaakt dat Rapasso in korte jaren flink gegroeid is. Ze zijn helemaal up to date en volgen strak de richtlijnen van AVG. Zo kan ik Rapasso met een vertrouwd gevoel overbrengen naar mijn opdrachtgevers.
We hebben de implementatie van Rapasso als zeer prettig ervaren. Vanaf de offertefase zijn we steeds vakkundig te woord gestaan. Tijdens de implementatie maakte men een goede vertaling van onze wensen naar praktische toepassing in het systeem. Voor individuele reïntegratietrajecten is het systeem 100 procent passend gemaakt voor onze processen waarbij we onze eigen procedures minimaal hebben moeten aanpassen. Wanneer er een uitbreiding met groepsfunctionaliteit komt zal het systeem helemaal aan onze wensen voldoen.
Wij gebruiken Rapasso nu 3 jaar en zijn zeer tevreden over het systeem. De hoge mate waarin het systeem aan onze wensen kan worden aangepast zorgt ervoor dat wij al onze processen naar eigen inzicht hebben kunnen inrichten. De medewerkers van Rapasso staan altijd voor ons klaar en denken mee wanneer wij vragen hebben. In de 3 jaar dat we het systeem hebben gebruikt hebben wij geen enkele keer problemen gehad met de bereikbaarheid van het systeem. Verder word er zeer zorgvuldig omgegaan met privacygevoelige gegevens, dit is in onze branche er belangrijk. Ik zou dit systeem zeker aanbevelen.
Het systeem werkt over het algemeen prettig en overzichtelijk. Er worden steeds vernieuwingen / verbeteringen in het programma gedaan en dat is heel fijn. Betrouwbaar systeem.
Rapasso is een fijn programma waarin veel gebruikersfuncties beschikbaar, die het begeleiden van cliënten overzichtelijk maakt. De portalen voor cliënten zijn gebruiksvriendelijk en geven je bedrijf een professionele uitstraling. De vele registratiemogelijkheden zorgen ervoor dat alle activiteiten aantoonbaar gemaakt kunnen worden voor zowel de opdrachtgever als het UWV. De helpdesk is snel en oplossingsgericht. Eén klein minpuntje: het portaal van de opdrachtgever ziet er minder aantrekkelijk uit en roept bij gebruik nog wel eens vragen op.
Beste Monique, hartelijk dank voor je lovende woorden. Je geeft aan dat het portaal voor de opdrachtgever er minder aantrekkelijk uit ziet en vragen oproept bij gebruik. Wij zijn continu bezig om het portaal voor de opdrachtgevers anders in te richten, we merken dat steeds meer van onze gebruikers het opdrachtgeversportaal inzetten voor de communicatie over en weer binnen een veilige omgeving. Inhoudelijke feedback is ook altijd welkom, zodat we die kunnen verwerken
Originele beoordeling
Rapasso is een fijn programma waarin veel gebruikersfuncties beschikbaar, die het begeleiden van cliënten overzichtelijk maakt. De portalen voor cliënten zijn gebruiksvriendelijk en geven je bedrijf een professionele uitstraling. De vele registratiemogelijkheden zorgen ervoor dat alle activiteiten aantoonbaar gemaakt kunnen worden voor zowel de opdrachtgever als het UWV. De helpdesk is snel en oplossingsgericht. Eén klein minpuntje: het portaal van de opdrachtgever ziet er minder aantrekkelijk uit en roept bij gebruik nog wel eens vragen op.
Chantal heeft me heel fijn geholpen.
Nieuwe Emmasingel 15
5611AM Eindhoven
Rapasso staat voor verbetering, een stap in de goede richting. Verbetering is onze drijfveer. Niet alleen verbetering van ons product en onze dienstverlening, maar ook vooral verbetering van de dienstverlening van onze klanten. Het beste cliëntvolgsysteem leveren om mensen te helpen bij duurzame inzetbaarheid, dat is onze passie!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.